صحبتهای دختر کوچک سهیل عربی ,زندانی محکوم به اعدام ساعتی قبل از ملاقات

طی ماه جاری حکم اعدام سهیل عربی، فعال فیسبوکی به اتهام سب النبی و ائمه اطهار در دیوان عالی کشور تایید و پرونده وی به اجرای احکام ارسال شد.اتهامات وی سب‌النبی و اهانت به امامان شیعه و همچنین آیت الله خامنه‌ای و احمد جنتی و غلامعلی حداد عادل است. در پی این اتهامات عربی به اعدام محکوم گردید و حکم وی در روز ۴ آذر ۱۳۹۳ در دیوان عالی کشور به تایید رسید.

+203
رأی دهید
-10

rafail.london - لندن - انگلیس
یا خدا به این بچه رحم کن و پدرش رو بهش برگردون
جمعه 21 آذر 1393 - 11:35
Emam Zaman - قم - ايران
به بچه از این زمان گفتن بابات رفته پول بیاره که انقده خوشحاله...!!! آخه یکی‌ نیست بهش بگه مرد حسابی‌ تو که می‌خوای کار سیاسی بکنی‌ بچه دار شدنت واسه چیه..!!؟
جمعه 21 آذر 1393 - 11:39
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
خدایا...یا هرچیزی که هستی ،اگه هستی،میبینی؟فقط همینه سوالم،میخوام بدونم می بینی؟میبینی و صدات درنمیاد؟میبینی که چطور مخلوقاتت به نام تو و بهشت موعودت جنایت و ظلم آشکار میکنند،اونوقت فقط نشستی به نظاره؟! پس من حق دارم به وجدت،به عدلت شک کنم،ندارم؟
جمعه 21 آذر 1393 - 12:05
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
می‌دانید چرا مسلمین از اهانت به امامانشان به هم می‌ریزند و حکم ِ طرف را صادر میکنند ؟ چون می‌دانند اممهیشان مرده اند و قدرتی‌ از خود ندارند و البته اگر هم زنده بودند بر مخالفانشان شمشیر می‌کشیدند ! اما مسیحیان چون می‌دانند مسیح زنده است و نیازی ندارد کسی‌ از او دفاع کند ، مخالفین را به مسیح ،ایسپرند که البته او نیز مثل زمانی‌ که بر زمین بود برای آنان دعای خیر و بیداری می‌کند ! باشد که کسانی‌ که میخهند جانشان را فدای یک علیل بی‌ دست کنند ، از خواب غفلت بیدار شوند ! امین !
جمعه 21 آذر 1393 - 12:35
rezaghamkhar - سیدنی - استرالیا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا. مسیح وقتی دشمنان و اهانت کنندگانش رو بخشید که در همون لحظات داشت درد میکشید روی صلیب...با اینکه قدرت آسمان و زمین در دستش بود...پر جلال باد نام خداود عیسی مسیح...
جمعه 21 آذر 1393 - 15:16
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
به خداوندی خودش سوگند اگر این اتفاق در زمانِ پیامبر یا ائمه اتفاق میافتد، غیر از محبت , حمایت و آگاهی‌ دادن به پدر این دختر رفتارِ دیگری نمی‌کردند، همانگونه که پیامبر به دیدارِ کسی‌ که بر رویش کثافتِ و مدفوع گوسفند میریخته میرود آنهم از سرِ نگرانی از غیبتش که او را در بسترِ بیماری می‌بیندو به عیادت و تیمارِ او میرود، و یا ائمه و بزرگِ آنها امامِ علی‌ همینطور که با منطق ، شهامت ، عدالت و شجاعتِ خود انسان می‌‌ساخت و به بشریّت هدیه میکرد، هر جا هم که یک انسان تمام پل‌هایِ پشت سرش را در جاده انسانیت خراب کرده بودو امیدی به اصلاحش نبود باز هم برایِ خدمت به بشریّت او را به فرمانِ خداوند حذفِ فیزیکی‌ میکرد، از خداوند که مهربانتر نبود چه که او همین روش را با اقوام گوناگون کرد فرصتِ بسیار به آنها داد اما وقتی‌ تمامِ نشانه‌هایِ انسانی‌ را از دست دادند به خاطرِ حذفِ چنین آفتی از بشریّت بلا را نازل کرد و آنها را از صفحه زندگی‌ حذف کرد, ...
جمعه 21 آذر 1393 - 16:01
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...بعد که آموزه‌هایش را توسطِ پیامبران و ادیان کامل کرد خود دست ازتربیت و تشویق و تنبیهِ مستقیم خلق بر داشت تا خلق با این داشته‌ها خود و انسانیتِ خود را محک بزنند سازندگی خود را برایِ رسیدن به مدارجِ بالأیی که برایشان در نظر گرفته و روحِ عالی‌ خود را به آنها هدیه کرده شروع کنند .و بدانند وقتی‌ از خدا غافل شده‌ خود را خدا فرض میکنند در قرنِ بیست و یکم امثالِ خامنه ایی , بن لادن، ملا عمر و البغدادی، که قضاوت و مجازاتِ مردم را با توهم شایستگی مامورِ او شدن به عهده میگیرند که عواقبش میشود ظهورِ فرعونهایی مانند این افراد که با اعمال و رفتارشان مردم را فرسنگها از خداوند و دین دور میکنند تا با خونسردی از یک عکس العملِ طبیعی هر انسان در برابر اینهمه ظلم طنابِ دار آنها را برای ادامه خود کامگی و از دست ندادنِ قدرتِ فرعونی شان میبافند خداوند را شاهد میگیرم اگر بنا مجازات به این خاطر باشد , هیچ فردی در ایران بیشتر از خامنه ای برایِ تخریبِ دینِ مردم و بی‌ اعتقادی آنها به خدا مستحق مجازاتِ اعدام نیست , ...
جمعه 21 آذر 1393 - 16:02
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... با یک نگاهِ سرسری شاهد خواهیم بود که این فرد جاه طلب ، برایِ خود باوری ننگینِ خود و عشقِ داشتن قدرت غصبی که ریشه در خون بر زمین ریخته و مال غارت شده و فرهنگ له‌ شده ایران دارد , میلیون میلیون ایران را از خدا و دین برگردند و باعث شد بدترین توهین‌ها به پاکان خداوند شود و در ازایِ آن ظاهر سازی ، ریا و نفاق را ترویج کردو مزدور پروری و چماق دار پرورش داد و عده‌ ایی شرور بیسوادِ متقلب چون احمدی‌ نژاد ، مصباح ، جنتی و غیره را بر صدر جای داد همچنین به جای ایمان , خرافات را در این کشور رایج کرد و در بالاترین مرتبه نشاند، آیا کسی‌ قبل از این نظام به خاطر دارد فردی به مقدّسات و خدا توهین کند، از ابتدا تاریخ مادی گرایان حضور داشته اند که همواره در حال مجادله و سوال از خدا پرستان بوده اند که در ایران هم رایج بود اما الگو قرار دادن رفتارِ این نظام را دینداری و خدا پرستی‌ دانستن بنا بر ادعایِ نظام که خود را خالصترین مسلمانان می‌دانند ,...
جمعه 21 آذر 1393 - 16:03
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. این بی‌ اعتقادی و توهین‌ها را در پی‌ داشته و دارد باز هم خدا را شاهد میگیرم که این نظامِ ضدّ بشر و ضدِّ خدا دردش از این نیست که اتفاقا از موضوع فراری شدن ایرانیان از دین بی‌نهایت بهره برده و استفاده میکند، دلیلشان فحاشی این فرد به فرعونِ کبیر و پیرِ خرفتِ شیطانی جنتی ، نوکرِ خامنه ایی است از سویی وحشت از نهادینه شدن این روش چون می‌دانند چه گندی به همه چیز زده اند، از ابتدا پیدایش این نظامِ جهنمی تنها چیزی که شنیدیم و تنها حساسیت‌شان حفظِ نظام بوده و بس، چون این نظام یک بدعتِ صد در صد بده و بس، از ابتدا با اعدام‌هایِ فله ایی کشتار ایرانیانِ متخصص، خاص بازی، بی‌سواد پروری و شارموتی بازی، نشاندنِ هر فردی که از طویله آموزشی این نظام بیرون آماده بر حساس‌ترین ارگانهایِ کشور ، اختلاس‌هایِ میلیاردی و و و که فکر کردن به آن انسان را مجنون می‌کند چه به شکافتنش....
جمعه 21 آذر 1393 - 16:04
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. مامور‌هایِ نظام بدعتِ گذار و ولائی خامنه ایی بدانید دستتان تا مفرغ در جنایتِ این نظام فرو رفته، از خداوند میخواهم اگر بلأیی بر سرِ پدر این دختر بیاورند، تمامِ بچه‌ها و نوه‌های آنها و شماها که خونِ کثیفتان در رگ و خونشان جریان دارد جلویِ چشمشان و چشمتان پر پر بزنند و به سختی سگ جان دهند. من اگر برای کسی‌ بدی بخواهم معمولا بر نوکِ زبانم است و وقتی‌ از ته قلبم باشد که که همه فرصت‌ها از دست رفته باشد و امکان ندارد انجام نشود چون نیّتم کمک و خیر برایِ بشریّت است نه انتقام یا بد خواهی، خود دانید، این پدر حدِاقل باید چندین نفر از شما‌ها را بدرک می‌فرستاد نه اینکه فقط فحاشی کند، شما خداوند را نزد مخلوقش شرمنده کردید ننگ‌ بر همه تان باد.
جمعه 21 آذر 1393 - 16:05
Neda02 - اتاوا - کانادا
Emam Zaman - قم - ایران کار سیاسی کدومه؟ پدر این دختر ادمین صفحات فیس‌بوک بوده!
جمعه 21 آذر 1393 - 16:21
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
این دختر بچه باهوش ، همه چیز را فهمیده او این رفتار را برایِ پوشاندنِ احساساتِ خود میکند, شاید بشود گفت اکثرِ کودکان می‌فهمند چه در دور و برشان می‌گذرد اما ملاحظه بزرگ تر‌ها را میکنند، چند نشانه ظریف اوجِ غم و نگرانی‌ او را نشان میدهد، جست و خیزش به خاطرِ سر پوش بر این دردِ عظیم است، بعدتر این فاسد تر از یزیدیان و بیرحم تر از شمریان ، سنگِ حضرتِ رقیه را بر سینه میزنید‌ آنها هم خاندانِ حسین را یاغی و خارجی‌ میشمردند مانندِ شما اجنبیان که ایرانیان را بیگانه از کشور و فرهنگشان خواستید و لقب دادید. ننگ‌ و شرمتان باد که روشنأیی انسانیت دیر زمانی‌ ست به خاطرِ منافع و مصالحِ خود و اجنبی از وجودتان رخت بر بسته.
جمعه 21 آذر 1393 - 16:22
توفیق - سیاتل - آمریکا
shirzan e irani - استکهلم - سوئد, عزیز مگه نه اینکه اون خدایی که تو بهش پناه میبری همیشه و همه جا هست؟ و از آینده خبر داره؟ پس چطور راضی‌ شد یک همچین دینی درست کنه که اینجور باعث بدبختی میلیونها نفر بشه؟ مگه نه اینکه اسلام کاملترین دین الهی هست؟ اگر این کاملترین کاری هست که خدا میتونسته بکنه باید زد زیرش! اونهم موقعی که اون خدا می‌دونسته که در آینده یک همچین مشکلاتی این دین پیش می‌آ‌‌ره و کامل نیست اما باز هم فرستاد. یا ایشون بهتر از این بلد نیست (که دیگه اون خدای قادر مطلقی‌ که مسلمونها میگن نیست) یا از قصد این کار رو کرد (که دیگه اون خدای بخشنده و مهربانی که مسلمونها میگن نیست). تکلیف ما رو روشن کن ببینیم چرا هنوز به این چنین خدایی معتقدی و چرا ما باید بهش اعتقاد بیاریم؟؟
جمعه 21 آذر 1393 - 19:18
Shahin.Orel - تهران - ایران
shirzan e irani - استکهلم - سوئد دری وری لگن لگن !!! در زمانِ پیامبر یا ائمه !!! شما حضور داشتید که این مهملات رو سر هم کردید ؟ در زمان پیامبر و ائمه!! پیامبر و ائمه ت ! جنایت کم کردن ؟ بین مرگ و قبول این دین نکبت گرفته راهی برای کافران باقی میگذاشتن ؟ وقاحت هم حدی داره ! کو این انسان هایی که علی ساخت و تو سنگشو به سینه میزنی ؟ چه کردن برای بشریت ؟ غیر از از بین بردن مدنیت ! اسمه این آدم ها رو که علی تربیت کرد بگو ما هم بدونیم ! شعر سر هم کردن که خرید آبرو نمیشه ! از مرحله روضه خونی هم لطفا وارد تفسیر روانشناسی کودک نشید , همون دری وریی تون رو در مورد علی رو تفسیر کنید بهتره ! به خداوندی خدا !!! این خدات کوره ؟ کره ؟ چقدر حقیره !
شنبه 22 آذر 1393 - 00:32
غزل خاموش - اصفهان - ایران
shirzan e irani از خواندن متن متین شما لذت بردیم، ممنون. می دانم که خیلی از خواننده های این سایت متوجه منظور شما نمی شوند و شما را مورد انتقاد قرار می دهند. همیشه عده ای در رشد و کمال فرهنگی از بقیه ی اجتماع جلوترند و به همین جهت ضربه می خورند، اما اگر از پا ننشینند و ناامید نشوند سرمشق و الگوی آیندگان قرار خواهند گرفت. موفق باشید زن ایرانی، به شما افتخار می کنیم.
شنبه 22 آذر 1393 - 02:22
memo64 - ناتینگهام - انگلیس
لعنت به دین و ادیانی که به خاطر توهین به پیامبرانشون حکم قتل صادر میکنن. این جهالت تا چه وقت قراره ادامه پیدا کنه? ? ? . نه خدایی وجود داره و نه دینی و نه پیامبری .تمام این حرفها زاده ی ذهن مالیخولیایی و مسموم انسانه.
شنبه 22 آذر 1393 - 04:01
perser68 - فلوریدا - آمریکا
shirzan e irani - استکهلم - سوئد. با وجود احترامی که من به دخترا و خانما همیشه دارم و شخص شما اما هر کسیو که دوست داری یه بار کلاهتو قاضی کن و ببین اون دختری که تو عکس همه دیدیم چطور داره زجر میکشه! دستای لاغرو تکیدشو ببین! دله سنگ براش آب میشه و ملاهای بی غیرتو پستو بی لیاقتو نگاه کن که دارن چطور مثله خوک پروارو پروار تر میشن!!! این خدای مهربان کجاست کیه ؟چیه؟ آخه قرنه۲۱
شنبه 22 آذر 1393 - 03:04
raha1984 - هامبورگ - المان
الهی عزیزاشون تو خون جلو چشمشون پرپر بزنن ! الهی ریشه همگیشون از کوجک و بزرگ کنده بشه
شنبه 22 آذر 1393 - 08:48
azadi2011 - تورنتو - کانادا
داروک ۰۰کی می رسد باران ?! آنروز دیر نیست۰۰۰زنده باد ایران و ایرانیان !
شنبه 22 آذر 1393 - 11:05
cobalt3 - کرج - ایران
حفظ بیضه اسلام با این دل رحمی ها میونه ای نداره ، واشدا علی الکفار، همانطور که زن شاعری رو که در هجو پیامبر شعر میسرود در خواب بفرموده در حالی ذبح فرمودن که آبستن بود.
شنبه 22 آذر 1393 - 18:31
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
توفیق - سیاتل - آمریکا - چون به دین استناد می‌کنید باید از همان منظر به شما جوابِ داده شود، دین می‌گوید دنیا دارِ راحت نیست بلکه دارِ محک و امتحان است، همچنین میدانِ عملِ ما و کاشت برایِ برداشتِ محصولِ ابدی در آن عالم ، آیا از ممتحنِ عادل و درستکاری انتظار میرود در زمانِ امتحان و صحنِ آن به یک شاگرد تقلب برساند ! امکان دارد یک ممتحن به خاطرِ سابقه یک شاگردِ درسخوان در جأیی که او به فراموشی مبتلا شده اشاره ایی مبنی بر یاد آوری مطالب به او داشته باشد هر چند به چشم دیگران تقلب بیاید اما هرگز تقلب نمیرساند، مشکلاتِ بشر از خودش است هیچ فقیری بیگناه نیست چون معترض یک شکم باره نشده و یا کاری برای گرفتنِ حقِ خود نکرده هیچ مظلومی نیست که ظالمی را نساخته باشد، منظور این نیست یک نوزاد که با سؤ تغذیه بدنیا میاید خود مقصر است اما حتما یک مسبب داشته که به دفاع از حقوقِ خود بر نخواسته و برایِ ادامه زندگی‌ تن به هر ذلتی داده، ...
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:09
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
... در آزمایشگاه‌هایِ دنیا چقدر از مخلوط شدنِ موادِ ناسازگار با هم انفجار و خرابی‌ به وجود آمده ، دنیا هم آزمایشگاهِ انسان سازی ست که در آن موادی مانندِ مذهب ، ثروت ، قدرت ، فقر ، سیاست و و و موجود است که از ترکیبِ آنها با هم چنین ملغمه هأی بوجود میاید ,از آن سو هم میشود در این ازمایشگاه کیمیاگری کرد و مس را تبدیل به زر خالص و ناب کرد، یقیناً خداوند که به انسان مقام دستیاری یا جانشینی خود را میدهد نمی‌تواند مانندِ له له او را تر و خشک کند همتِ و مهارت در بدست آوردن کیمیاگری شرطِ پذیرش است ، هر روزه چه تعداد غزال برایِ بالانسِ اکوسیستم توسطِ وحوش دریده میشوند انسان هم حیوانی دو پا ست که تا هنوز وحشی هست غزالانِ بسیاری را از پا می‌اندازد ککش هم نمیگزد، اتفاقا در بینِ مذ هبیون حیاتِ وحش بیش از دیگرِ طبقات در جریان است چون عاشقِ بدست آوردنِ غزالانِ بسیارِ دیگر است ، چون طعمِ غزال زیرِ دندانش مزه کرده و میخواهد این را ابدی کند.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:10
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
Shahin.Orel - خدای من نه کوره و نه کر بلکه نابینایانِ بسیاری را بینا و ناشنوایان بیشماری را شنوا می‌کند، بحثِ من بر سرِ شرایطِ عربستان و فرامینِ خدا که توسطِ پیامبرشان اجرا میشد نیست، بحث در این است که مجریانی در ایران که خود را مامورِ خداوند می‌دانند اولین نقض کنندگانِ آئین و روشِ خداوند هستند آنهم در شعارِ مامورِ او بودن، رطب خرده کی‌ منع رطب کند, / وقتی‌ علی‌ از زن یهودی در آن جامعه نو مسلمان دفاع می‌کند و می‌گوید در آزارِ این زن اگر مسلمانی بمیرد کارِ بزرگی‌ نکرده فمینیست‌هایِ این زمانه باید نزدِ او لنگ بیندازند او اوجِ مدنیّت، وقتی‌ در نامه ا‌ش به مالک شرایط و وظایفِ حاکم را می‌گوید باز اوجِ مدنیّت را به نمایش می‌گذارد / ....
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:45
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
...وقتی‌ لباس و سطحِ زندگی‌ِ خود را هم ترازِ فقیر‌ترین افراد تعیین می‌کند کشورهایِ سوسیالیستی امروزه باید بروند کنار تا بادِ برابری و عدالتِ اجتمأعی بوزد، وقتی‌ علی‌ به کمکِ بیوه زنان میرود و یتیم نوازی می‌کند سازمان‌هایِ حقوقِ زنان و سازمان‌هایِ حقوقِ کودکان امروزه باید برود بوق بزنند کدام یک از آنها در جایگاهِ بالاترین مقامِ حکومتی اینکار را میکنند آنهم با در آمدِ ناشی‌ از له‌ کردن و غارتِ اموال و حقوق کشورهایِ خاور میانه یا افریقأیی، انسان سازی علی‌ در رگِ حیاتِ هر دوره جاری است فقط چشمِ بینا میخواهد و وجدان و بی‌ غرضی /بله پیامبر سالها با تمامِ منتقدان خدا و خودش بالاترین مدارا ها را کرد که هیچ پادشاهی یا پیامبری نکرده بود، اگر امروزه قدرت در ایران عوض شود و بدستِ مردم بیفتد آیا دیاری از این نظام جان سالم بدر خواهد برد، آیا مردم ایران جانی هستند ؟ البته که نه ! اما جنایات و مظالمِ این نظام به حدی که انتظارِ هیچ گذشت و چشم پوشی از سویِ مردم نمی‌رود، این اتفاقی بود که در صدر اسلام افتاد و باعث شد کسانی‌ جانِ خود را بر سرِ کفران و عصیان از دست بدهند.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:45
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
غزل خاموش - اصفهان - ایران - با سپاس از اینهمه محبت و بزرگواری، من تنها انجام وظیفه می‌کنم و بس، حضورِ شما باعثِ دلگرمی‌ است و امیدواری , پاینده باشید.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:48
*پسر شجاع* - تهران - ایران
shirzan e irani - ﺍﺳﺘﮑﻬﻠﻢ - ﺳﻮﺋﺪ. همه اینهایی که گفتی برای زمانی بود که پیامبر در مکه بود و قدرتی نداشت ولی با آمدن به مدینه و به اندازه ای که قدرتش افزایش پیدا میکرد به همون نسبت سرکوب و کشتن مخالفان هم زیاد میشد..
یکشنبه 23 آذر 1393 - 20:56
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
perser68 - فلوریدا - آمریکا - با احترام , باید یاد آوری کنم تمامِ لحظات در حالِ قاضی کردنِ کلاهِ خود هستم ، به همین خاطر تلاش می‌کنم این وظیفه خطیر را به یاد انسان هأیی مانند افرادِ مسٔول این بی‌ عدالتی‌ها و مظالم بیاورم تا به یاد آورند که سگی بگذارند چرا که ما هم مردمانیم و اینگونه اعتراضاتِ مردمی دست پختِ روشِ ضدّ انسانی‌ و فرعونی خود آنهاست که به اسمِ خدا قالب میکنند تا خود خدأیی کنند بچابند , بکشند و بخورند و کسی‌ یک نفس معترض نشود تادر همه جا گردِ مرگ بپاشند.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 21:00
cobalt3 - کرج - ایران
ذات دین و دکه دار دین همینه هر جنایتی با دو تا آیه و سه تا روایت و چهار تا قصه حسین کرد شبستری در زمان مجهول و مکان نامعلوم توجیه میشه اما آنچه که ثبت و ضبطه و خود جنس میگه بی تفسیر و تشریح و توضیح و صافکاری و بتونه ؛ جنایته و دیگر هیچ ..حالا وقتی بالا خونه رو به موهومات اجاره دادی دیگه مخلفاتش هم باهاش میاد حق سوا کردن هم نداری چون درهمه.؛ یا مکن با فیلبانان دوستی یا بنا کن خانه ای در شأن فیل .
دوشنبه 24 آذر 1393 - 05:44
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
وقتی‌ انسان از درون پوک و تو خالی‌ میشود ابتدا بر علیه کشور و مردمِ خودش قیام می‌کند , بعد که با این پشت کردن باعث شد دشمن به هدف برسد و کشور و مردمِ به خاکِ سیاه نشینند, افکارِ چپی‌ خود را آشکار می‌کند تا همچنان آب به آسیاب دشمن قسم خورده یا نظام توده‌ ایی ایران ریخته کار را یکسره کنند، این افراد توخالی و بی‌ هویت با علم به اینکه عامه مردم ایران هیچگاه دست از خدا و دین بر نمیدارند همچنین سیاستِ دنیا, در ادامه توطئه ۵۷ پشتیبان این نظامِ ضدّ ایران و ضدّ بشر برای بدنامی ایران و ضعیف کردنِ اتحاد و همدلی مردم با هر نژاد و قومیت و مذهب است از داخل هم امثالِ اینها ، سپاهی ، بسیج و نوکرانِ ولایتِ وقیح و آخوند حامی‌ این نظامند، میخواهند با این روش دین را مقصر دانسته نظام را تطهیر کنندبا این القا که هر چه نظام می‌کند وظایف و روشِ دین است خصوصاً که آگاهی‌ عامه از طریقِ کاسبانِ دین و دنیا همین نظامست ,...
دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:49
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. جامعه باید بداند این نظام را کهنه کارانِ بازی‌هایِ سیاسی ، ماجراجویی، ترور و فریب می گردانند آنهم با سیاستِ کثیفِ شرق و غرب و عرب به همین خاطر است که یک شبه فقیه میشوندو بدعت , خرافات , فساد ظلم و بی‌ عدالتی تا مغزِ استخوان جامعه نفوذ می‌کند ،جامعه ایران باید بداند حکومتِ ولایتِ فقیه فعلی‌ فرسنگها با حکومتِ علی‌ که به آن باورمندند فاصله دارد چرا که علی‌ که از سویِ خداوند و فرستاده او کاندید حکومت داری بود به خواست مردم و سیاستِ حاکم بر جامعه قبیله بازی کناره گرفت و تنها به حکومتِ باطنی که وظیفه خطیرِ او بود پرداخت همچنین‌ به هدفِ اصلی‌ خداوند و تا زمانی‌ که مردم او را انتخاب نکردند پا به میدان نگذاشت آنهم با شرط و شروط و شفافیتِ تمام‌ بدون وحشت از پذیرفته نشدن نزد مردم. به این خاطر, زدن کمترین حرفی‌ از حقیقت یا آگاه کردنِ مردم حکمِ اعدام‌ اینگونه افراد را دارد ....
دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:50
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
.. با روشن شدن حقایق نظامِ دست نشانده‌شان از مسندِ بر حقی‌ نزول کرده عامه مردم حسابشان را از نظام جدا میکنند غیرتِ دینی نشان میدهند, دفاع و حفظ آن را وظیفه خود دانسته در به ثمر رسیدنِ آن می‌کوشند. آنگاه است, جامعه خود برای جدأیی دین از سیاست اقدام نیاز حکومتی سکولار را می‌فهمد. مردمِ ایران باید بدانند به جای بیعتِ با علی‌ با معاویه‌هایِ زمان عهدِ بسته اند، این را که متوجه شدند حال علی‌ را به زندگی‌ شخصی‌ خود برده و در صورتِ تمایل روشِ او را به کار گیرند و از آب ریختن به آسیابِ معاویه‌هایِ زمان دست بکشند و شریکِ مظالم ، مفاسد ، بدعت , خرافات , دروغ و جنایات‌ آنها نباشند و خائن به ایران و خدا و دین. درختی که از درون میپوسد و تو خالی‌ میشود نه باری دارد و نه بری تنها برایِ هیزم شدن مفید است آنها هم چونِ هیزمِ تر است و رطوبتِ جنگل در او نفوذ کرده مدتها بی‌ ثمر باید به حالِ خود رها شود تا شاید کپک و نموری جسمش خشک شود و قابلِ سوزانده شدن.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 11:50
cobalt3 - کرج - ایران
حکم مرتد در اسلام عزیز مرگ است . صحیحه محمد بن مسلم از امام باقر(ع) «قال سألت أبا جعفر (ع)عن المرتد؟ فقال من رغب عن الإسلام وکفر بما أنزل الله علی محمد(ص) بعد إسلامه فلا توبة له وقد وجب قتله وبانب منه إمراته و یقسم ما ترکه علی وُلده» (کافی 7 / 256 / ح1) امام باقر(ع) فرمود مرتد کسی است که از اسلام اعراض نموده و آنچه را که بر پیامبر(ص) نازل شده انکار نموده که توبه چنین شخصی قبول نیست (مرتد فطری است) و قتل او واجب است و زن او قهراً بدون طلاق به سبب ارتداد از او جدا می‌شود و اموال او بین اولادش تقسیم می‌شود.
دوشنبه 24 آذر 1393 - 19:25
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
یقیناً امثال شماها که این فرد را مرتد می‌دانید و این نظام را مطهر ، حکمِ اعدامشان را هم صادر می‌کنید، چون خود به بیشتر از این پی‌ نبرده اید. درد اینجاست جامعه را با همین لفّاظی‌ها خام می‌کنید و سطحشان را تا این اندازه پأیین میاورید که بنده و برده الفاظ شوند،
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 01:11
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
*پسر شجاع* - تهران - ایران- - چون به همان نسبت دشمنان و آزارها بیشتر می‌شدند که مجالی برایِ مهربانی نمیگذاشت خصوصاً در موردِ کسانی‌ که موقعیت‌ و تجارتشان برای از بین رفتن بتکده در کعبه بهم ریخته بود و رسوم جاهلیت را میبایست ترک کنند .
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 01:19
cobalt3 - کرج - ایران
البته اسلام به ذات خود ندارد عیبی ها !!/ عیبی اگر هست(استخر فورالله) از بالاخانه شماست.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 03:47
کوروش مهری - یزد - ایران
rafail.london - لندن - انگلیس و سایر دوستان-خدا قبلا واسه کسی کاری نکرده بعد از این هم نمیکنه!!فکر کنید شاید اصلا یه توهمه و وجود خارجی نداره!!. آقای امام زمان خیالی از قم-در واقع میگی هر کی کار سیاسی بکنه اعدام میشه؟؟البته من که میدونستم این دوستایی که خدا خدا میکنند توجه کنند!!.
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 16:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.