اعترافات هولناک«گرگ های زرد»: بازداشت راننده تاکسی و پسرخاله اش به اتهام تجاوز به زنان مسافر

روزنامه خراسان : 2 فرد شیطان صفت که به «گرگ های زرد» معروف شده اند، روز گذشته در بازجویی های قضایی و انتظامی و در اعترافاتی تکان دهنده پرده از اعمال کثیف خود برداشتند. به گزارش خراسان، «ر- ب» که داخل تاکسی خود را با نام جعلی «احسان» معرفی می‌کرد، با اشاره به این که 25سال دارد، گفت: من راننده تاکسی پژو 405 هستم اما تاکسی متعلق به مادرم است که آن را خرداد یا تیر گذشته خریدیم و از همان زمان مسافرکشی در خط فریمان- مشهد و بالعکس را آغاز کردم.

قبلا کارگر ساختمانی بودم ولی نتوانستم این شغل را ادامه بدهم. ماجرای آزار و اذیت دختران را هم از حدود 40روز قبل شروع کردم. آن روز به پسرخاله ام که 24ساله و جوشکار است، پیشنهاد دادم که خانم ها رابه عنوان مسافر سوار کنیم و آنان را مورد آزار قرار بدهیم سپس به این قصد، از فریمان به مشهد آمدیم اولین دختر را در میدان آزادی مشهد به مقصد بولوار وکیل آباد سوار کردیم اما شرایط برای این کار فراهم نشد کرایه اش را گرفتیم و او را پیاده کردیم.

این کار 2 بار دیگر نیز تکرار شد اما هر بار ناموفق بودیم تا این که تصمیم گرفتیم با هر شرایطی که بود، دختران را به جاده بکشانیم. من رانندگی خودرو را به عهده داشتم و پسرخاله ام نیز در صندلی عقب می نشست. برای این که مسافر (طعمه) در صندلی جلو ننشیند، کیسه حاوی آچار و ابزار روی صندلی گذاشته بودم تا مسافر در صندلی عقب و کنار پسرخاله ام بنشیند؛ اما برای این که شناسایی نشویم و آن ها نتوانند شماره خودرو را یادداشت کنند، از ساعت 9 شب که هوا کاملا تاریک بود و خیابان ها خلوت می شد به دنبال دختران تنها می گشتیم.

چرا بولوار وکیل آباد را برای این کار انتخاب کردید؟

چون این بولوار بزرگ است و چراغ قرمز هم ندارد و در صورتی که با پلیس مواجه می شدیم و یا مورد ظن شهروندان قرار می گرفتیم، می توانستیم به راحتی فرار کنیم.

طعمه هایتان را کتک می زدید؟ نه! ولی موقعی که پسرخاله ام با زور سر آن ها را زیرصندلی می برد سروصورتشان زخمی می شد، حتی عینک یکی از آنها هم شکست. در صورتی که مقاومت شدیدی می کردند آنها را می ترساندیم که با چاقو می کشیم! ولی همه آن ها با گریه و زاری و التماس می خواستند که رهایشان کنیم.

اموالشان را هم سرقت می کردید؟

نه! ولی گوشی تلفن آن ها را می گرفتیم و باتری گوشی را بیرون می آوردیم که کسی تماس نگیرد.

آیا از طعمه های خود فیلم هم می گرفتید؟

نه! داخل خودرو تاریک بود فقط گاهی چراغ قوه گوشی را روشن می کردیم.

چند نفر را تاکنون مورد آزار قرار داده اید؟

6نفر را سوار کردیم ولی فقط 3 نفر از آن ها را اذیت کردیم.

چند ساعت قربانیان خود را به زور در جاده های تاریک نگه می داشتید؟

حدود 3 ساعت و بعد آن ها را به مشهد باز می گرداندیم و در نیمه های شب اطراف میدان های ورودی شهر رها می کردیم.

شاکیان عنوان کرده اند که پرده ای بر شیشه عقب تاکسی نصب بود؟

بله! آن را برداشتیم تا مدرکی برای اثبات جرم نباشد و پلیس نتواند از روی این سرنخ ما را دستگیر کند.

مواد مخدر هم مصرف می کنید؟

نه! من فقط قرص های ترک اعتیاد می خوردم؛ درباره پسرخاله ام هم اطلاعی ندارم!

دختران وقتی می فهمیدند که شما قصد ربودن آنها را دارید، چه وضعی داشتند؟

گریه می کردند! از وحشت به خود می لرزیدند حتی در یک مورد یکی از آنها بیهوش شد ولی ما توجهی نمی کردیم.

طعمه ها را به کجا می بردید؟

حدود 25کیلومتری جاده فریمان بعد از تپه سلام داخل فرعی های خاکی می‌پیچیدیم تا در تاریکی شب شناسایی نشویم.

چرا قربانیان خود را تهدید می کردید که شما را به خانه های تیمی می بریم؟

این موضوع را به دروغ مطرح می‌کردیم چون می خواستیم بترسند و مقاومت نکنند.

گزارش اختصاصی خراسان حاکی است: «ع- ن» متهم 24ساله دیگر این پرونده نیز در بازجویی های انجام شده گفت: پیشنهاد این کار را پسرخاله ام داد که زنان و دختران را با تاکسی به خارج از شهر ببریم و آنها را مورد آزار و اذیت قراردهیم. من ابتدا استرس داشتم ولی بعد دیگر برایم عادی شده بود و بلافاصله با اشاره «ر» دختران را زیرصندلی عقب می کشاندم و دهانشان را می گرفتم که نتوانند سروصدا کنند.

من قصد کتک زدن آنها را نداشتم اما وقتی مقاومت می‌کردند ممکن بود مجروح شوند. دیگر این کارها را نمی‌کنم، غلط کردم. شیطان گولم زد!!


مقام قضایی اعلام کرد : هویت شاکیان «گرگ های زرد» محرمانه می ماند

هویت و اسامی همه شاکیان «گرگ های زرد» در پرونده به صورت محرمانه باقی می ماند. قاضی رسیدگی کننده به پرونده«گرگ های زرد» با بیان این مطلب به خراسان گفت: این احتمال وجود دارد که افرادی به خاطر حفظ آبروی خود و یا نگرانی های بعدی برای مراجعه به پلیس و یا دستگاه قضایی، دچار تردید شوند. قاضی سید جواد حسینی افزود: به همه شاکیان و افرادی که به نوعی نام آن ها در این گونه پرونده ها مطرح می شود اطمینان می دهیم که یقین بدانند همه اسرار و هویت آنان در پرونده به صورت محرمانه باقی می‌ماند بنابراین افرادی که از متهمان شکایتی دارند می‌توانند به اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مراجعه و یا با تلفن 2183700 تماس بگیرند.

+71
رأی دهید
-5

بیدار58 - بایلسر - ایران
شیطان گولم زد؟؟؟. چرا اینکارو میکنن؟؟. الان یه عده میگن اینا بیمار هستن و فلان و بسال.آقا من هم با دیدن دخترها و زنهای زیبا دلم میخواد باهاشون باشم ولی وقتی دختر خودش نمیخواد,به زور بردنش چه فایده ای داره اخه؟. اگه جایی باشه که اینجور ادمهای پست فطرت برن با دافهای مختلف در اندازه ها و سایزهای مختلف حالشون رو ببرن دیگه اینجوری وحشی بازی در نمیارن. الانم اینارو باید بدن دست چندتا سیبیل کلفت تا ببرنشون یه جای خلوت و حسابی حالی به هولشون بدن
جمعه 21 آذر 1393 - 08:40
halk_35 - لیوواردن - هلند
من نمیدونم این چه قانونیه که طرف این جرم رو مرتکب شده اسمش مختصر نوشته میشه که شناسایی نشه . این جور ادمها رو باید اسمشون اعلام بشه که همشهریاشون یا کسایی که باهاشون در ارتباط بودند اینهارو بشناسن . در ضمن اگه اسم رو کامل نمینویسین نشان دادن عکس دیگه چیه؟
جمعه 21 آذر 1393 - 08:48
paksan - آمریکا - آمریکا
جالبه شیطان گولش زده؟! اعدام کمترین هستش و باید تاکسی اش بعنوان قرامت برداشته بشه و مادرش هم باید زندانی بشه که تاکسی خریده بنام خودش داده دست کس دیگه ای. باید این داستان تاکسی رو برای همیشه حل کنند و کسی اجازه نداشته باشه تاکسی بخره و راننده بگیره اینطوری مردم دیگه باید به چی اعتماد کنند؟!
جمعه 21 آذر 1393 - 09:30
mina minavand - هانور - آلمان
مسلمونها هیچوقت مقصر نیستن.شیطان مقصره.تبریک به جمهوری اسـ....
جمعه 21 آذر 1393 - 11:31
caroline - تهران - ایران
به دخترى که از ترس بیهوش شده تجاوز کردن!!!!! جرم از این بزرگتر آقاى قاضى که حتى حاضر به آوردن اسم جنایتکار نیستید! فردا همین آدما بعد از آزادى از زندان .. دست به کارهاى خطرناکترى میزنند!
جمعه 21 آذر 1393 - 11:28
فراوانی - قطر - قطر
من تازه فهمیدم پس الکی نیست این حاجیها میرن مکه شیطان پدر سوخته را با سنگ میزنند که مبادا گولشون بزنه
جمعه 21 آذر 1393 - 12:06
perser68 - فلوریدا - آمریکا
هی اعدام باز اینا همچنان هستن!!! انگار این کیسه اعدام سوراخه و همون اعدام شده زنده میپرن بیرون! پس میگید اعدام قراره میزانه جرمو پائین بیاره پس کو؟
جمعه 21 آذر 1393 - 16:03
بت شکن - مونترال - کانادا
وقتی‌ حاجیان در مکه به شیطان سنگ می‌زدند جبرئیل از شیطان پرسید، بیچاره زیر این همه سنگ له‌ و لورده و بی‌ آبرو نشدی؟؟ شیطان گفت نه، این‌ها را نبین که الان به من سنگ میزنند‌ وقتی‌ برگشتند بهم زنگ میزنند..!!
جمعه 21 آذر 1393 - 17:11
92ارشام - لندن - ایران
دوستمون درست میگه اسم مجرم را کامل نمی نویسندیا در برخی عکسها روی چشم مجرم را می پوشانند،جالب اینکه اسم مقتول یا مورد جنایت و جرم قرارگرفته را کامل می نویسند.مورد دیگر خداراسپاسگزاریم که رژیم پهلوی رفت!فحشا،فساد،فقر رخت بربست.کشورهای دیگر بایددولت ماراالگوقراربدهند.البته رانت و اختلاس واعتیاد هم زیادبچشم میاید.افرین بر کسانی که سی و شش سال این جامعه نمونه والگو راساختند!سن این دو مجرم وحشی را ببینید.توی همین کشور بزرگ شده اند.
جمعه 21 آذر 1393 - 17:52
Neda02 - اتاوا - کانادا
«ر- ب» متهم ۲۴ ساله و «ع- ن» متهم ۲۴ ساله!!! اون‌وقت این عکس‌ها تزیینی‌اند؟
جمعه 21 آذر 1393 - 16:48
senator x - تهران - ایران
از این اتفاقها هرساعت درنقاط مختلف ایران پیش میاید.اول اینکه این افراد از نظر روانپزشکی باید بررسی شوند و با رفع اشکال اجتماعی,شاید 40%مورد برطرف بشه. دوم, خانمها باید مسلح به انواع اسپره ها باشند مخصوصا اسپره فلفل
جمعه 21 آذر 1393 - 18:22
oghab - هلسینکی - فنلاند
عدم فقط
جمعه 21 آذر 1393 - 20:21
shana - خ - ایران
از کوچکی به ما یاد دادن هر خطایی کردیم گردن شیطان بیچاره بندازیم . من به پسرم یاد دادم که شیطانی وجود نداره تا نسبت به رفتار خودش احساس مسولیت کنه .هر چند که مربی مهد با من لج کرده و برا تعالیم چرندیات برایه پسرم جداگانه وقت می زاره
شنبه 22 آذر 1393 - 07:33
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
دربدر این زنها و دخترها که یا با اسید ویا با تجاوز و غیره باید درگیر وتسلیم بشن! افسوس که من قاضی این پرونده نیستم و الا به قزوین تبعیدشان میکردم تا از جای دیگرشان به دارشان زنند.
شنبه 22 آذر 1393 - 14:25
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.