ویدیوی آزمایش سلاح لیزری نیروی دریایی آمریکا در خلیج فارس

این سلاح پیشرفته قادر است با اشعه لیزری خود دستگاه‌های شناسایی و ردگیری کشتی‌های جنگی و هواپیماهای اکتشافی را مختل کرده و از کار بیاندازد. این سامانه سلاح لیزری همچنین قادر است که انواع اهداف، از قایق‌های کوچک گرفته تا هواپیماهای بدون سرنشین را شناسایی و منهدم سازد.
کارشناسان نظامی می‌گویند، این اقدام هشدار آشکار آمریکا به "تهدیدات ایران" در منطقه است. به گفته این کارشناسان، سپاه پاسداران ایران مجهز به قایق‌های سریع‌السیر در خلیج فارس است. علاوه بر این، نیروهای مسلح ایران در پی تأسیس واحدی از پهپادهای شناسایی و رزمی هستند که سلاح لیزری پاسخی مؤثر به این تهدیدهای مشخص خواهد بود.

+219
رأی دهید
-39

Ali-L - تهران - ایران
سلام به همه عزیزان, در ابتدا از شما عذر میخوام که نظرم ربطی به این بحث ندارد, و اینکه در چند جای مختلف ان را گذاشته ام. ولی خواهش میکنم ان را تا آخر بخوانید. دوستان من, من سالهاست که به سایت ایرانیان uk سر میزنم, و هیچ وقت نظر نداده بودم. ولی این چند وقت, حضور چند تا از هم وطنان, دیگر توانم را برید, و فکر کردم باید چیزی بگویم. دوستان گلم, نه تنها سیستم اطلاعاتی ایران, بلکه بیشتر کشورهای دنیا, گروهی دارند, که کار آنها, فقط تحقیق در اینترنت از کاربران کشور خود است, و جمع کردن اطلاعات عقایدی از آنها, که حالا در این میان هستند کشورهایی, مانند ایران, یا چین و .. که در کنار این تحقیقات, گروهی را که کارمندند, حقوق بگیرند, و .. برای نفوذ در میان این کاربران و دادن تشنج بین کاربران معمولی, و تفرقه بین آنها انداختن اس
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:08
Ali-L - تهران - ایران
دوستان گلم, تو رو بخدا ساده نباشید, و بدانید که جمهوری کثیف ایران, سالهاست که در بین ما این وطن فروشان را انداخته است, و ما را به جان خودمان میاندازد. این را برای کسانی میگویم, که جواب حرفهای, آقایانی مثل فدای آقا و یا .. را میدهند. هیچ وقت پیش خود فکر کردید, که کدام از ما, اگر حتا اطمینان کامل به نظرمان داشته باشیم , بعد از این همه توهین باز هم با کسی یا با گروهی, به بحث مینشینیم؟ هیچ کدام!!!! چون شخصیتمان اجازه نمیدهد. فقط در حالی تحمل خواهیم کرد, که حقوق بگیر ان کار باشیم و چشم خود را بر روی فساد, هرزگی, گشنگی, و.. که در مملکتمان, از کنار جمهوری اسلامی به دست آورده ایم ببندیم, و نام خود را بگذریم فدای آقا, تا از خون و جان مردم خود, نان و روزیه زن و بچه خود را بدهیم . ختم کلام, تمام اینها را گفتم که بگویم. تو را بخدا فکر نکنید که با یک فرد به اسم فدای آقا و .. طرف هستید, نه!!!
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:09
Ali-L - تهران - ایران
بلکه با یک ارگان بزرگ سرو کار دارین. پس خواهش میکنم, تمنا میکنم, بیاید از این سایت شوروع کنیم, و ما هم یک حرکتی, به این کار این مزدوران نشان بدیم, نه اینکه با سادگی هرچه تمام تر, با این ... به بهس بنشینیم. خواهش میکنم بیاین از هر تفکر و اعتقادی که هستیم, اگر جمهوری اسلامی ایران را دشمن ملت خود میدانیم, دیگر جواب کامنت هیچ کدام از این افراد, مانند فدای آقا و .. را ندهیم, بیاید هم قسم شویم که همه ما پشت به این مزدوران بکنیم, نه اینکه مزخرفات این افراد را بخوانیم و با آنها به بحث بنشینیم. بیاید اصلا وقتی اسم این افراد را میبینیم, نظراته آنها را نخوانیم و بگذریم. همین فدای آقا و دیگران, ممکن است فردا با اسم دیگری بیایند و نظر بگذارند, پس تمام این افراد را در لیست سیاه خود بگذارید. اگر هم دیدید, کسی جدید است, و جواب این وطن فروشان را میدهد, به او تذکر دهید. ممنونم, و ببخشید که سرتان را درد آوردم.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:10
peiman555 - تهران - ایران
پس گفتــــــــــــی...آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند هــــــــــا؟؟؟؟. خ خ خ خ خ خ
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:43
myfb1393 - شهررضا - ایران
زنده باید usa.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:59
united-iran - آکلند - نیوزیلند
طرف سپاهی تا بیاد آرپیجی خودش را مسلح کنه یا موشک انداز قایق را به کار بندازه این سلاح لیزری از کیلومترها دورتر از ناو کار قایقهای بخت برگشته سپاه را یکسره میکنه، آنوقت باید شاهد چهره جالب فرماندهان سپاه بود، حالا ببینیم برای چه کسانی میخواهند رجز بخوانند.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 16:53
bineshaan - لندن - انگلیس
کسی منکراین نیست که جهموری اسلامی با کمک کره شمالی و چند کشور دوست و برادر دیگه پیشرفتهایی در زمینه تسلیحات نظامی داشته که احتمالا هنوز به حد تکنولوژی ۵۰-۴۰ سال قبل آمریکا نیست٬ ولی حقیقت اینه که اگر جهموری اسلامی در ۳۰-۲۰ سال گذشته چند سانتی متری در این جهت پیشرفت کرده٬ در همین مدت آمریکا چند کیلومتری از تکنولوژی ۵۰-۴۰ سال قبلش جلوتر رفته. سپاه به قایق های بسیار تندروی خودش که از طریق قاچاق از انگلیس خرید و مونتاژ کرده افتخار میکنه٬ این هم جوابی برای تمام سیستم هوایی و دریایی کهنه و قدیمی سپاه.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:22
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
هفته آینده سردار نقدی میاد دو سه تا بشکه با میلگرد میزاره اون وسط میگه نمونه پیشرفته شو ساختیم . ولک
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:29
perser68 - فلوریدا - آمریکا
رزمنده جگنده جون جهنده جون کجائین دشمن انگار چشم شما ها رو دور دیده؟ رفتید عمیقو پیدا کنید؟ خیلی عمیق نرید یه وقت ، نتونید بالا بیایید ;-)
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:30
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
هى. واى من !! داریم پیش میریم به جنگ ستارگان !!
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:48
winnie1987 - بيرمنگهام - يوكي
آمریکا خیلی‌ پیشرفته هست تو این قبیل امور، همون زمان جنگ سرد هم از شوروی جلوتر بود.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:55
mehdi-düssel.. - کلن - آلمان
حالا ایران بره سفتر؛کفتر بسازه هوا بفرسته.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 18:08
siavash2a - تهران - ایران
تو همه چی امریکا حرف اولو میزنه.دمش گرم
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:41
metti - تهران - ایران
زرشک ما قاهر داریم میزنیم لهتون میکنیم:)))))))))))))))))))))
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 18:32
ekman - شیراز - ‫ایران
امیدوارم که تیروهای مسلح ما توان مقابله و خنثی کردن این اسباب باریها را داشته باشند و اگر سلاحهای پیشرفته دیگه ای هم که دارند رو نکنند که دشمن احتمالی در خماری اش بمانند.پاینده و سرفراز باد ارتش ایران صرف نظر از اینکه چه حکومتی بر ما ملت مظلوم حکومت میکند.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 18:39
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
بگم سردار قاسم سلیمانی بیاد بالا سرتون. همتونو همراه با لیزرتون اسیر ببره.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 18:43
perser68 - فلوریدا - آمریکا
اما قدرتی که امامه زمان داره اوه اوه اوه لیزر که خوبه هیچ چیزه دیگه ای هم جلو دارش نیست!تا زمانی که ملا ها این امامو تو قصه های شاهو پریون دارن چه غمی از لیزر دارن؟؟؟؟؟ ایکی ثانیه دشمن رفته خونش ;-)
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 17:22
فارسان - مرکزی - ایران
ali -lمن کاملا با نظر شما موا فقم.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 20:26
bineshaan - لندن - انگلیس
Ali-L - تهران - ایران: من بسیار با نظر شما موافقم و تلاش کردم که جوابی برای این افراد ننویسم که این خود بدترین حرکت بر علیه این مزدوران جمهوری اسلامیست.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 21:04
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Ali-L - تهران - ایران. دقیقاً همینطوره که گفتی و منم و خیلی های دیگه به این نتیجه رسیدیم! زنده باشی و به امید نابودیه این غده سرطانی اسلامی
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 20:56
kiarash2020 - تهران - ایران
من تو کارتون ها دیدم که اگه یک آینه جلوش بگیرند بر میگرده و خود ناو رو منهدم میکنه
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 21:25
تیتو تیتو - تهران - ایران
Ali-L - تهران - ایران حرفای تو بوی دیکتاتوری میده و این نشون میده تو هم از یک سازمان وطن فروش باید باشی یاد بگیر به اعتقادات دیگران احترام بذاری لازم هم نبود این همه مزخرف برای روشنفکریه خودت بنویسی اتفاقا من هم همین سیستمو از چند نفر اینجا میبینم که سریع حمله مکینن به کسایی که عرق وطن دارند. امریکا و هیچ قدرتی در برابر اتحاد ایرانی هیچ غلطی نمیتواند بکند خانه اخرش جان است اون هم فدای میهنم و تاریخش .
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 21:51
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
علی ل/تهران- شما جناب متاسفانه از بیماری اسکیزوفرنی یا شیزوفرنی رنج میبری که خوشبختانه با دارو و شوک الکترونیکی تا حدی راه درمان داره. این جور افراد اکثرا بغیر از این چیزایی که نوشتی، فکر میکنند که آدمهای فضایی هم اومدن دنبالشان و کلا خودشون عالم به هر علمی میدانند. جناب تکست که میزنی سعی کن از نرمافزار املایی هم استفاده کنی. شروع هست و نه شوروع. بهس رو هم اینجوری می‌نویسند، بحث. البته میدونم که بلدی، ولی یکی از اثرات این بیماری این هست که طرف رو توهم برمیداره، و در قسمت بینایی و شنوایی اختلال میاندازد.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 22:21
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
من فقط می خواهم بدانم بعضی ها چرا اینقدر ابراز خوشحالی می کنند. آیا واقعاً به شما می گن وطن پرست؟ شمایی که می آیی اینجا به خاطر آزمایش سلاح های پیشرفته دشمنان ایران و دست خالی ماندن کشور خودت در میان گرگهای درنده جشن شادی می گیری انتظار داری که دیگران هم با تو همنوایی کنند؟ و کسی هم خلاف وطن فروشی عریان تو حرف زد می شه ساندیس خور؟ اینجاست که باید قاسم سلیمانیها را گذاشت بالای سر چرا که هر چفدر هم بد باشند لااقل برای خواری میهن خودشان اینچنین قهقهه نمی زنند.
جمعه 21 آذر 1393 - 00:38
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
من فقط می خواهم بدانم بعضی ها چرا اینقدر ابراز خوشحالی می کنند. آیا واقعاً به شما می گن وطن پرست؟ شمایی که می آیی اینجا به خاطر آزمایش سلاح های پیشرفته دشمنان ایران و دست خالی ماندن کشور خودت در میان گرگهای درنده جشن شادی می گیری انتظار داری که دیگران هم با تو همنوایی کنند؟ و کسی هم خلاف وطن فروشی عریان تو حرف زد می شه ساندیس خور؟ اینجاست که باید قاسم سلیمانیها را گذاشت بالای سر چرا که هر چفدر هم بد باشند لااقل برای خواری میهن خودشان اینچنین قهقهه نمی زنند.
جمعه 21 آذر 1393 - 00:40
greentree - تهران - ایران
این سلاح‌ها را مغزها میسازند نه اوباش‌های نظامی یا سپاهی یا بسیجی‌ بی‌سواد
جمعه 21 آذر 1393 - 00:51
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
( @ ) الهی که بزودی، فدای آقا فدای ‌ Ali-Lجون بشه ! بگو آمین
جمعه 21 آذر 1393 - 01:28
Afshin London - لندن - انگلستان
Ali-L - تهران - ایران- حق با شماست. بسیار موافقم
جمعه 21 آذر 1393 - 02:04
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Ali-L - تهران - ایران.دوست گل و بلبلم شما هم تو را خدا ساده نباش! چطور است که فدایی های رجوی شب و روز انواع لاطاءات رنگارنگ را می نویسند و علناً پز وطن فروشی (نه ضد آخوندی) می دهند علیه آنها بیرق تحریم بالا نمی بری ؟ کامنتهای بالا را یک نگاهی بینداز!
جمعه 21 آذر 1393 - 04:13
Ahmad reza_58 - منچستر - انگلستان
سلام حالا کاری به اخوند رژیم نداریم اما مشکل غرب و أمریکا با فقط با حکومت نیست بلکه با ماهیت ما ایرانیهاست و کلا کشورهایی که از لحاظ منابع قنی هستند أصلا نمی خواند ما هیچ زمینه ای پیشرفت کنیم
جمعه 21 آذر 1393 - 03:26
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
bineshaan-لندن-انگلیس. نظر خوبی دادی.
جمعه 21 آذر 1393 - 09:41
myfb1393 - شهررضا - ایران
Ali-L - تهران - ایران : با نظرت موافیم دوست گرامی. در پناه حق
جمعه 21 آذر 1393 - 10:09
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
گروهگ منافقین بدانید که جای شما اعماق جهنم است و از همون اول انقلاب هم هیچ طرفداری نداشتید بغیر از یک سری دختر و پسرهای فوفول که گول این مردیکه سیبیلو رجوی رو خوردند. رجوی هم به گول زنیاش ادامه داد و این زنیکه مریم رو از یکی رفیقاش قرض گرفت و بعد هم پسش نداد. ولی دم ولایت واقعا گرم که خوب پوزتونو زد. صفا :-)
جمعه 21 آذر 1393 - 10:30
میو میو - تهران - ایران
Ahmad reza_58 - منچستر - انگلستان: صد در صد به حرفت موافقم...
جمعه 21 آذر 1393 - 10:57
انگوری انگوری - لندن - انگلیس
این که با یک اسنایپر از کار میافته ؟!؟!.
جمعه 21 آذر 1393 - 12:30
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
من واقعا موندم کشوری که از لحاظ توان تو ساخت ماشین پراید مونده و هرز گاهی متوقف شده و آخرین مدل پراید تغییرش در حد یک داشتبورد بوده چطور فرماندهان معظم در سپاه و ارتش میگن هیچکس در بدنه نظامی اعتقاد نداره که توان نظامیه ما از آمریکا پایین تره؟؟؟ آمریکا در همه زمینه ها در سطح بسیار بسیار بالاست.این حرف ها فقط و فقط مصرف داخلی داره وگرنه تو عرصه بین الملل ما واقعا سطح پایینی داریم.مثلا همین موشک های پاتریوت یا s300 روسیه که چند سال پیش با مبلغ گزاف 300 میلیون دلار خواستد از روسیه بخرن که نتونستن و بعد ازش شکایت کردن و بعد معلوم نیست چی شد.. وضع ما در همه زمینه ها بسیار بسیار خرابه و همه میدونن مخصوصا این قابیل صفتانی که در راس کارن که با توهم قدرت و رسیدن به مقام های پست دنیوی نسل ما هارو به انواع مرض و نابودی کشوندن...خائنینی که هزار برابر از خائنین دوره قاجار بدتر و بلکه بی پروا ترند...آیا بزودی حسابی نیست؟ کتابی نیست؟ خدایی نیست؟
جمعه 21 آذر 1393 - 11:39
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Ahmad reza_58 - منچستر - انگلستان. اتفاقاً مشکله ما ایرانیا اینه که کار به آخوند رژیم نداریم.. همه چیز ما رو به باد دادن و ترور و آدمکشیو به اسمه ایرانی به غربو آ مریکا شناسوندن!!! حرفی درش نیست که غربو آمریکا هم فضولیو دخالت در کار کشورای دیگه کردن، اما به تعداد انگشتای دست خودی نکشتن!!! داعش هنوز تو خاکه ایران یه ایرانی نکشته سلیمانی رفته اونجا ، پس این فرقه زیادی با آمریکا و غرب نمیکنه!!! اون تعداد مزدوره رژیم هم که تو سوریه کشته شدن دخالته بیجا کردن برای نجاته اسد!!!همون روزای اول که مردمه سوریه اعتراض کرده بودن اسد یه رفتاره انسانی تری نشون میداد شاید امروز خیلی اوضاع بهتر میبود!!! دنیا اسدو منفور خطاب کرد اما هنوز ملا ها دارن برای نجاتش آدم میکشن!!! .
جمعه 21 آذر 1393 - 13:11
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Ahmad reza_58 - منچستر - انگلستان. اینهمه ایرانی دارن تو تمامه دنیا بخصوص تو همین غربه به قولی فاسد و آمریکای جهان خوار زندگیو کار میکنن و تقریباً حقوقو مزایای مساوی با خودشون دارن!!! خیلیهاشونم شغلای بسیار خوب و مهمی دارن و کلی غربیو آمریکایی زیر دستشون دارن کار میکنن!!! من نمیدونم ماهیت ما چیه که اینا باهاش مشکل دارن! مشکل کجاست؟ کجای ایران ، تو کدوم اداره کدوم دفتر شما یه افغانی دیدی که کمترین کارو بهش داده باشن؟ زبونش فارسیه و اکثراً هم مسلمان!!! تازه ادعامونم میشه که مسلمان و برادریم با هم!!! میگن از این دست بدی از اون دست میگیری!!!
جمعه 21 آذر 1393 - 13:20
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
Ali-L - تهران - ایران - با نظرت کاملا موافقم ،اینم بگم که مشت این آخوندک فداقا رو شد و دروغگوی زبونی بیش نیست،،آخوندک دروغگو آخوندک کلاش،بدبخت دروغگو تا به الان هنوز پاشو از حجره حوزه بیرون نذاشته،تا به الان هنوز دلار و یورو به چشم ندیده،اینقدر شافتک و بی‌ سواده که در دانمارک زندگی‌ می‌کنه اما یورو خرج میکنه خخخخخخ :) شنیده بودم دروغگو کم حافظه است اما نمیدونستم اینقدر دیگه کم عقل لافزن باشن، خدا خوب پته این آخوندک را به دست خودش رو آب ریخت ،دروغ + کمبود =آخوند
جمعه 21 آذر 1393 - 18:16
sharafYabi - بیمبه - انگولا
مجددا، همیشه مابین ایرانیان خارج و داخل یک معضل بوده,آنها که در غرب تحصیل، کار و زندگی‌ کرده‌اند اطلاعت بسیار زیادتری نسبت به ایران و دیگر کشورها دارند. قابلیت علمی‌ و دفاعی و نظامی و اقتصادی کشور ایران هم برای خارج نشینان پوشیده نیست. وقتی‌ ما میبینیم که شما به جای رسیدن به احتیاجات کشور و ملت خودت که نون ندارند بخورند, خودت را مشغول رقابت نظامی کردی به کشوری که روی یک سنگ دنباله دار در شش صد میلیون کیلومتر اونورتر بمب علمی‌ منفجر کرده. انگلستان در سال, ۹۵۰ میلیارد دلار در آمد مالیاتی داره و مردم این مالیات را میدونند که خرج مریض, خرج بی‌ کار و پول میشه. حالا ما می‌خواهیم اینها را شکست بدهیم و دنیا را از شر جگوار و بی‌ ‌ام و ، و بنز خلاص کنیم. ما میگیم بودجه نظامی را, صرف جوانان میکردی اینها با این لیزر رشته‌های شما رو پنبه نمی‌کردند. ما نفهم‌ها می‌شویم وطن فروش و شما فهیم‌ها میشوید وطن پرست. خوش حالی‌ دوستان از حضور آمریکا نیست، از این است که شاید تکرار فریب کارانه پیروزی و سر کیسه شدن ملت با این وسیله برایتان نمایان شود. قبل از این که ایران تبدیل به پاکستان شود بیدار شوید.
جمعه 21 آذر 1393 - 22:06
سرباز ایران - بلوچستان - ایران
در ایران سالهاست که شعار امریکار هیچ غلطی نمی کنه ورد زبان است کاملا درست است امریکا هیچ کار غلطی نمی کند همه کارهایش به دقت بسیار بالا درست است تکنولوزی امریکایی بهترین است صنعت امریکا هواپیمای سرباز امریکا و....... ما کی گفتیم امریکا بد است ما می گوییم امریکا هیچ کار غلطی نمی کند یعنی همه کارهایش درست است امریکا برادر بزرگ ماست ما سالهای سال جنگیدیم وهزاران شهید دادیم که عراق را بگیریم صدام نامرد نه گذاشت ما یک وجب از خاک مقدس عراق را بگیریم امریکا که قربانش برویم عراق را چند روزه تصرف کرد ودودستی تحویل ما داد الان بدون پاسپورت مانند کشور خودمان به عراق مسافرت می کنیم پسر خاله ام همین حالا بدون پاسپورت وروادید در عراق است زیارتش قبول. ناوگان امریکا که قربانش برویم در خلیج همیشه فارس در واقع از ما حفاظت می کنند وما ممنونشان هستیم.
شنبه 22 آذر 1393 - 06:27
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
sharafYabi - بیمبه - انگولا. از قدیم گفتن قربون آدم چیزفهم، دوتا کلمه یاد گرفتن باهاش میخوان دنیا رو انگ بزنن: کاسه لیس، وطن فروش! یکی نیست بهشون بگه وطن فروشی از این بالاتر نیست که از دشمن ایران و ایرانی که ٣٥ ساله ثابت کرده خودشو که چی از جون این مملکت میخواد، دفاع کردن و مجیز گفتن آخر وطن فروشیه، نه اینکه وقتی حقیقت رو میگی که به آفتابه لگن های روسی و کره ای و جنگ افزارهای دهه ٦٠ اینقدر ننازید!!
شنبه 22 آذر 1393 - 07:28
sharafYabi - بیمبه - انگولا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا- هموطن متاسفانه مردم ایران با اخبار و تاریخ تحریف شده و نداشتن منابع معتبر برای گرفتن حقیقت روبرو هستند و باور دارند که غرب دشمن واقعی‌ ایرانیان است. در صورتی‌ که ما ایرانیان که سالهاست در کشورهای دیگر زندگی‌ کردهیم می‌دانیم که دنیای پیشرفته به خاطر تاریخ عمیق و فرهنگ والای ایران که سنگ بنای کّل فرهنگ جهان است ایران و ایرانی‌ مؤدب را می‌پرستد! زیبائی فیزیکی، ژنتیک عمیق و ذکاوت بی‌ مثال چند رشته از برگهای برنده ایران است که اینها بهتر از خودمان به آن آگاه هستند. با آرزوی موفقیت برای ایرانیان.
شنبه 22 آذر 1393 - 10:07
جنگنده - تهران - ایران
Ali-L - تهران - ایران...................... اول برو دیکته نوشتن تمرین کن بعد بیا از تخیلاتت بگو, ای جاهل, مگه سیستم امنیتی ایران بیکاره که بیاد اینجا هرزه گوییهایی چنتا مالیخولیایی مانند تو رو گوش بده, تمام صحبتهات توهمه ولی اینو بدون اگه تا آخر عمرت هم از این شعارها بدهی, تا زمانی که به مقدسات در این سایت توسط برخی از کاربران توهین شود , بنده هم تا آن زمان پاسخ اینها را خواهم داد. حالا تو میتونی نسبت به پاسخهای من, کور شوی یا میتوانی آنرا بخوانی و منطقی صحبت کنی و مهمتر اینکه به مذهب و خدا و فرستادگانش, احترام بگذاری.
شنبه 22 آذر 1393 - 11:56
فراوانی - قطر - قطر
خیلی دوست دارم یکی از اینها رو بخرم جون میده بسیجی بزنی با این
شنبه 22 آذر 1393 - 11:57
جنگنده - تهران - ایران
sharafYabi - بیمبه - انگولا........................... مشکل تو و همفکرانه جاهلت این است که آمریکا را قدرت بزرگ میدانید چون اکثر شما کافر هستید و به قدرت عظیمی به نام خداوند, اعتقاد ندارید. ای نادان, این آمریکا, همون کشوریه که در برابر چهار تا پا برهنه اسلحه بدست در افغانستان و ویتنام و عراق مثل خر در گل ماند و دو برجش هم با دست خودش به فنا داد. این آمریکای کثیف, همان کشوری که توی کافر و امثال تو آنرا کعبه آمال خود میدانند, همان کشوری است که که در اوج هرج و مرجهای اول انقلاب, تصمیم به حمله به ایران, برای آزادی گروگانهای جاسوسش, گرفت و بعد با چند هلیکوپتر فوق پیشرفته و نیروی زبده دلتا زد به دل ایران, اما غافل از اینکه این کفار نمیدانستند که در برابر عظمت خداوند, به اندازه یک اتم هم نیستند,
شنبه 22 آذر 1393 - 12:14
جنگنده - تهران - ایران
و خیلی راحت یک طوفان شن ساده, کل این یگان زبده را به تمسخر گرفت و هلیکوپترهای آنها را تبدیل به آهن قراضه کرد و چندین نفر از آنها را زنده زنده سوزاند. آمریکا تنها افتخارش در برابر ایران, حمله به هواپیمای مسافربری ایران بود که در آن چهارصد نفر از هموطنانت بوسیله موشک کشته شدند. ننگ بر تو و امثال تو که انقدر شعورتان پایین است که به کاسه لیسی آمریکا افتاده اید و از تهدید آمریکا علیه کشورتان و بالا کشیدن نفت مملکتتان خوشحال هستید, بدانید آمریکا نابود است چون روم نابود شد چون فرعون نابود شد, چون یزید نابود شد چون ناپلئون نابود شد, چون هیتلر نابود شد و چون شما و بت تان, آمریکا و نوچه هایش هم به امید خدا و به اذن او, نابود خواهید شد و به جهنم سوزان وارد خواهید شد.
شنبه 22 آذر 1393 - 12:14
perser68 - فلوریدا - آمریکا
سرباز ایران - بلوچستان - ایران. گلی به جمالت.. آقا چرا رشته دیگرانو پنبه میکنی :)
شنبه 22 آذر 1393 - 15:51
sharafYabi - بیمبه - انگولا
جنگنده زیاد زور نزن. تو از کافرها هم بدتری. و چشمات را به حقیقت بسته ا‌‌ی. وای بر تو و امثال تو. اگر مردی جلوی ظلمات که در همسایگی خودت میفتد به ایست و نا حقی‌ را از زورمندان مردم فریب به حق برسان. برو پول نسیه نون مردم را بده. بی‌ شعور نصف بیشتر وسایلی‌ را که مصرف میکنی‌ همین خدا پرستان انسان دوست و به ضعم شما کافر, اختراع و تولید کردند. برو دنبال آب بگرد!
شنبه 22 آذر 1393 - 17:20
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده /تهران- به کامنتهایی که شما نوشتید، واقعا باید گفت ایوالله. مثل یک سونامی تمام کامنتهای دیگر رو شست. خداوکیلی حال کردم.
شنبه 22 آذر 1393 - 17:54
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. بیا!!! شاهد إز غیب رسید، دوخط کامنت نوشتی، کافر و جاهل و کأسه لیس و نادان داره از اینور و اونورش میریزه!!.... هنوز دروغ روزهای اول انقلاب که أبابیل و طوفان شن رو نتونستید از سرتون بیرون کنید. حافظه تاریخی ات هم که در حد جلبکه، تا حالا یه بار پرسیدی چرا اون گور به گور شده جام زهر رو خورد؟ بیشتر از یک میلیون کشته رو به هیچ جاش هم نگرفت؟ به حرف خودش هم که جنگ جنگ تا پیروزی بود وقعی نگذاشت؟؟ داداش!! آمریکا اومد در خونه رو زد! دو تا ناوچه سهند و سبلان رو از ١٥٠ کیلومتری غرق کرد، بعد دیدید مسجد جای باطل کردن وضو نیست! أصلا فکر کردی چرا ایران سر میز مذاکرة نشسته؟ بابام جان بقول مشقاسم شما خیلی مونده اینگیلیسا رو بشناسی!. پرتی از مرحله بابا! بشین همون ٢٠/٣٠ رو تماشا کن!!
شنبه 22 آذر 1393 - 19:26
sharafYabi - بیمبه - انگولا
من انتظار نداشتم که این لیزر اینقدر شما را از جا به در کنه. مثل اینکه درجه سوزش آن بسیار بالا تنظیم شده! حالا باید منتظر مسلسل و ربات اپراتید Operated Robotic و سوپر لوکس اش هم باشیم! نکنه از آسمانها و ماهواره‌ها هم پرتاب بشه. برادران قاچاقچی بد جور به زحمت افتادند. تمام ملیاردها دلار و ۲۰ سال زحمت رفت به هوا. عجب گردونه ا‌‌ی است!
شنبه 22 آذر 1393 - 20:32
جنگنده - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا..................... تو رو چه به صحبت درباره تاریخ و سیاست، تو برو در همان شهر گناهت یعنی لس آنجلس خراب شده، پای کنسرتهای لیدی گاگا و تا میتوانی دخترکان هرزه را دید بزن تا عقده های سرکوب شده ات بلکه باز شود. همین که تو و امثال تو شدند حامی انگلیس روباه صفت و آمریکای امپریالسم، نشان از بر حق بودن جبهه مخالفتان دارد. کسی که از انگلیس و آمریکا که دنیا را بعد از جنگهای جهانی به گند کشیده اند، حمایت کند، به درد لای جرز هم نمیخورد چه برسد به اینکه بیاید و صحبت از دموکراسی و آزادی و خزعبلاتی که غربیها به خوردشان میدهند، بکند.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 06:42
جنگنده - تهران - ایران
انگار نمیبینی و کور هستی که صدام به دست همان شیعیان عراقی و همپمیان جمهوری اسلامی ایران، اعدام شد و اکنون مسیر کربلا به روی ایرانیان باز است به طوری که حتی به پاسپورت هم احتیاج ندارند و آزادانه رفت و آمد میکنند و ایران با ظرافت هرچه تمامتر صدام بعثی را به دست اربابش آمریکای کثیف، از بین برد و بعد هم آمریکاییها بساطشان را از خاک عراق جمع کردند و در رفتند و هم صدام و هم آمریکا نفهمیدند از کجا خوردند و اکنون نفوذ بسیار زیادی در عراق دارد تا جایی که حاج سلیمانی سردار ایرانی به راحتی به عراق میرود و فرماندهی گردانهایی را در مبارزه با داعش بر عهده دارد و دمار از روزگار داعشیهای عربستانی و آمریکایی در آورد. راستی یادت باشه موقعی که میری کنسرت لیدی گاگا، قرص اکس کمتر مصرف کن تا دچار توهم نشوی و اینجا خزعبل به هم نبافی که اینگونه پاسخ دندان شکن، نوش جان کنی.
یکشنبه 23 آذر 1393 - 06:42
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. حرفهات در حد یک جوجه بسیجی شستشو مغزی شده است! البته بدون با این کامنت بهت خیلی اعتبار دادم، چون اولین قدم برای شستشوی مغزی، وجود مغزه! خب چه میشه کرد؟ فرض محال که محال نیست هست؟؟
یکشنبه 23 آذر 1393 - 15:39
سربازایران - زاهدان - ایران
سردار کتاب را برعکس گرفتی وداری رو خوانی میکنی صدام ادم کش را شما از اربابتان امریکا دست وپا بسته تحویل گرفتید شما خطر ناک ترین دیکتاتورهای دنیا را مانند هیتلر ویا معمر لیبی وحافظ موش سوریه را دست وپا بسته تحویل یک موش هم بدهی تا صبح ان را با دندان هایش تکه تکه میکنه اینکه هارت وپورت لازم نداره .ایکس وایگرگت نوش جان وگوارای وجودت سردار
یکشنبه 23 آذر 1393 - 19:12
باور عمیق - قم - ایران
ساخت این سلاح و نمایش زیبای عملکرد آن را به تمام ملت ایران تبریک عرض میکنم . خوشحالم از این جهت که تا چندی پیش عده ای کاسه لیس و وطن فروش با شدت و حدت توان سپاه در نابودی ناوهای آمریکایی را به شوخی تشبیه میکردند . این فرومایگان امروز شاید روشن تر از همیشه جواب یاوه سرایی های قبلی خویش را در غالب تلاش آمریکا برای طراحی و ساخت پدافند لیزری دریافت کرده باشند . پروژه ای سنگین و پرهزینه که میلیونها دلار دیگر بر بدهی های تریلیون دلاری آمریکا افزود تا تنها یک نکته را اثبات کند . ترس آمریکا از یک تعداد قایق تندرویی که تا دیروز این کاسه لیسان آنها را بی ارزش میخواندند . منتظر نمایش رکب نیروهای ایرانی باشید و بدانید که اگر دانش در ثریا باشد مردانی از سرزمین پارس بدان دست خواهند یافت
دوشنبه 24 آذر 1393 - 21:51
sharafYabi - بیمبه - انگولا
باور عمیق من امیدوار بودم که این سفر کربلا نوری به هوش شما بباره. ما, هی‌ به شما گفتتیم که تو بغل کره شمالی، روسیه و کمونیست‌های چینی‌ پریدن و صد‌ها میلیارد دلار از حلقوم ایرانیان در آوردن و در تنبان! آنها نهادن با یک تلاش آمریکا و به قول شما میلیونها دلار خرج کردن نیست و نابود میشه. دوم اینکه برادر با هوش، آیا شما به عشق ترس آمریکا زندگی‌ میکنی‌ یا به عشق خدمت به ملت خودت؟ قایق تند رو شما هم که از انگلیس قاچاق شد به شما! از چه خوش حالی‌؟ از این که این لیزر تمام توان دفاعی شما را برای نسل آینده خنثا کرد؟ آیا بهتر نبود تا با ابراز دوستی‌ و کمک بین ال ملل صنایع خود و علم و اشتغال جوانان و اقتصاد را پویا میکردیم و در سر وقت سری در سرها در میآوردیم؟ متاسفانه شما قابلیت فهم و درک یک مدیریت پیچیده که لازمه موفقیت در این رقابت جهانی‌ است را دارا نیستید ...خدا شفا.
‌سه شنبه 25 آذر 1393 - 20:39
جنگنده - تهران - ایران
sharafYabi - بیمبه - انگولا........................ lمیدانی بهتر چه بود ؟؟؟؟ بهتر این بود که امثال تو بجای کاسه لیسی غرب, به پیشرفت کشور خود کمک میکردند و افتخارات کشور خودشان را بجای تحقیر, تشویق میکردند. تو انقدر بی هویتی که هر اتفاق خوبی که در کشورت میافتد را به چشم بد نگاه میکنی و هزاران کثافتکاری کشورهای غربی را نمیبینی و در برابرشان سکوت میکنی و کور میشود. فعلا که ایران با تمام این اتفاقات مانند انقلاب و جنگ و تحریم, با قدرت پیش میرود هرچند پارازیتهایی مانند تو که متاسفانه در داخل کشور هم تعدادشان زیاد است و مسخ غرب هستند, باعث بروز مشکل و اختلال و فساد در روند کارها میشوند ولی هنوز هم انسانهای وطن دوست و آزاده و مومن در ایران زیاد وجود دارند. به امید روزی که ریشه پارازیتهایی مانند تو از روی زمین کنده شود یا به راه راست هدایت شوید.
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 22:05
sharafYabi - بیمبه - انگولا
جنگنده، یکی‌ از فرقی‌ که من با شما دارم این است که اصلا کاسه لیس نیستم. چه اینطرف چه انطرف! همچنین به خاطر اینکه در هر دو کشور زندگی‌ کرده و می‌کنم میتوانم پیشرفت را با پس‌رفت مقایسه کنم. کثافت کاری غرب را هم مثل شما مانند یک رویا نمی‌بینم و می‌‌دانم که اگر خیریه، پشتکار، انسانیت و علم آنها وجود نداشت جمعیت ‌شیعه ایران از ۵ میلیون زمان قاجار به ۷۰ میلیون امروز نمی‌توانست برسد. اختلال و فساد در مملکت هم که همه به دست برادران به ظاهر مذهبی‌ مدیریت میشود و افرادی مانند ما تنها کسانی هستند که کمک واقعی‌ به اقتصاد و جهش علمی‌ ایران را هر چند ناچیز به عهده دارند و کارشان و تولیدشان تنها به کشیدن سطلی از نفت و از درون چاه ختم نمی‌شود. آنقدر هم عقل داریم که بدانیم یک بقال نمی‌تونه کارخانه را ور شکست کنه!!!
‌پنجشنبه 27 آذر 1393 - 10:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.