همسر آنجلینا جولی: زن بازتابی از رفتار مردش است

پول نیوز : برد پیت در مورد همسرش آنجلینا جولی می گوید: همسر من مریض شد. او همواره به دلیل مشکلات در محل کار، زندگی شخصی، شکست در محل کار، زندگی شخصی، شکست در زندگی و فرزندان عصبی بود. او بسیار لاغر شده بود و به طور مداوم و بی اختیار گریه می کرد. او یک زن خوشحال نبود.
او از سردرد، درد قلب و ناراحتی اعصاب زجر می کشید.

رابطه ما در آستانه یک شکست و جدایی بود. او داشت زیباییش را از دست می داد، او دیگر از خود مراقبت نمی کرد، دیگر حاضر به بازی کردن در هیچ فیلمی نبود و من امیدم را از دست داده بودم و فکر می کردم که ما بزودی طلاق خواهیم گرفت... .

اما من شروع به آکنده کردن او با گل و بوسه و عشق و محبت کردم. من او را در مقابل دوستان مشترکمان ستایش می کردم، شما باور نمی کنید، اما او روز به روز شکوفا می شد و حالش بهتر شد و بهبود یافت.

پس از آن متوجه یک مطلب شدم: زن بازتابی از رفتار مردش است.

+259
رأی دهید
-10

jesus123 - پاوه - ایران
آخه من موندم چرا ما از بزرگای کشور خودمون مث فردوسی، سعدی و .. هیچی نمیدونیم ولی ذوق داریم از زندگی روزمره این آدما سر دربیاریم واقعا فقر بزرگیه...
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 05:27
chatoli - تهران - ایران
البته دقیقاً عکس این مطلب نیز صادق است . مرد نیز آئینه تمام نمای رفتار و کردار زن می باشد
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 05:33
azadeh11 - آمستردام - هلند
کاش که مردان ما این را یاد begirand...زن بازتابی از رفتار مردش است
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 06:47
chatoli - تهران - ایران
البته دقیقاً عکس این مطلب نیز صادق است . مرد نیز آئینه تمام نمای رفتار و کردار زن می باشد
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 05:33
Dorssa - دورن - المان
اگر خیلی ها درک تو را داشتند خشونت در جامعه رواج پیدا نمی کرد ...شعور انسانها ربطی به پول ندارد .
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 07:40
*پسر شجاع* - تهران - ایران
این آنجلا جولی شانس آورده که آقاشون آدم خوبی بوده..حتما زندگی امام علی و حضرت فاطمه رو الگو خودشون قرار دادن..
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 08:34
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
وای که چقدر لذت بردم از این متن..بیخودی نیست که یکی بزرگ و معروف میشه.باید یه آدم خاص بود(البته متاسفانه بعضیها برعکسش میشن و از استعدادشون سوءاستفاده میکنند ).مرسی برد پیت
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 09:37
lafcadio - استکهلم - سوئد
پول نیوز؟!! منبع موثق نیست . متن زیباییه ولی مال برد پیت نیست.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 10:43
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
براد پیت علاوه بر ظاهرِ زیبا درونش هم زیباست، امیدوارم حالِ همسرش بهتر شود و بداند داشتنِ شخصیتی‌ حقیقی‌ به انسان آرامش و امنیتِ فکری و روانی‌ میدهد، انسان نمی‌تواند با فاصله گرفتن از خودی خود با سرگشتگی‌های درونش کنار بیاید، نعمتی چون حضورِ برد پیت را در کنارِ خود قدر دان باشد و از خود خوری فاصله بگیرد، او مرد زندگی‌ و خانواده است.
‌پنجشنبه 20 آذر 1393 - 13:45
سرسره - اهواز - ایران
افرین که هم سیرت وهم صورتت زیباست البته این در کشورهای غربی که زن هم به عنوان یک انسان برابربامرد ودارای ارزش هست صدق میکنه نه جوامع عقب افتاده مسلمان که زن کمتر ازمرد
جمعه 21 آذر 1393 - 19:19
جنگنده - تهران - ایران
جوگبران چه حالی میکنند از صحبتهایی که معلوم نیست این شخص زده یا نه ولی بهتر است اونهایی که خیلی مجنون این دو هستند کمی در مورد روابط زناشویی قبل از ازدواجه تبلیغاتیشان, مطالعه کنند و بدانند که چه فسادی زندگی اینها را گرفته بوده و با چند نفر ازدواج کردند و دو روز بعدش طلاق گرفتند تا باز هم مشخص شود که چقدر انسانهای مسخ و بدون عقل و با شعور پایین در این دنیا زیادند که زوج خوشبخت و الگویشان شده جولی و پیت, دوره آخرالزمون یعنی همین.
شنبه 22 آذر 1393 - 12:29
mammal - لندن - انگلیس
جنگنده - تهران - ایران.. آنها چند بر ازدواج کردند یا نه به تو چه؟ تو برو روابط زن و مرد را در دوران اسلام بخوان تا آگاه بشی‌ که آنوقت چی‌ بوده، سورهٔ احزاب آیه ۵۳ میگه: اینقدر به زنهای پیامبر گیر ندهید برید به زن‌های دیگران را گیر بدید. حالا تو به زن کی‌ گیر دادی بسیجی‌؟
‌چهارشنبه 26 آذر 1393 - 19:37
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.