عکس روز :"عکس سلفی " اختراع ایرانی هاست + سند

کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی مدعی شدند که اولین عکس سلفی را ایرانیان گرفتند.در این تصویر که مدتی است به عنوان اولین عکس سلفی جهان شناخته می‌شود، «ناصرالدین شاه» با همسران خود به همراه یک دوربین عکاسی روبروی آینه بزرگی ایستاده اند و از خودشان عکس سلفی می گیرند!

+108
رأی دهید
-9

haghighat chist? - تبریز - ایران
ما فرزندان کوروشیم
یکشنبه 30 آذر 1393 - 10:45
Darya_ir - دوسلدورف - المان
ننگ بر کاربران شبکه های اجتماعی که بیشتر از خود رژیم ج . ا هستند .که دلخوش به عکس زنان حرمسرا وانرا سند مالکیت ایران قرار میدهند ..بدانند که برای مسخره بازی یا دلقک بازی هم میتواند باشد . وزنان حرمسرای .همانا زنان صیغه ای ززیم ج .ا هستند . نه بانوان درخشان هخامنسیان که اولین زن فرمانده دریائی جهان یک بانوی ایرانی بوده است ..
یکشنبه 30 آذر 1393 - 12:42
marineboy - لس انجلس - امریکا
Darya_ir آفرین درست گفتی. دوره قاجار و رفتار خاقانها و ملاهایش مایه ننگ ایران و ایرانی است. دوره بدبختی، حقارت، شکست، عقب ماندگی مفرط، فقر، قحطی، خرافه، بی سوادی،بیکاری، جرم و جنایت و سقوط ارزشهای اخلاقی ایرانیان بوده است. وضع امروز نیز ادامه آن دوران است.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 13:41
karaji - گتنبرگ - سوئد
. Darya_ir - دوسلدورف - المان جان با تأیید بخشی از گفته‌های شما ، چه بخواهیم و چه نخواهیم این عکس هم متاسفانه بخشی از تاریخ ماست ، بیاییم سعی‌ کنیم برای آیندگان تاریخی‌ غرور آفرین بسازیم و از خودمان شروع کنیم !
یکشنبه 30 آذر 1393 - 14:02
abnabat2012 - امستردام - هلند
عکس سلفی یعنی‌ ( اصلش هدف همین بده ) یه نفره و این آقا چون ازدواج گروهی داشته مجبور بوده که اینکارو بکنه. !!!!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:17
kitaro - تهران - ایران
Darya_ir - ﺩﻭﺳﻠﺪﻭﺭﻑ - ﺍﻟﻤﺎﻥ. ادمایی مثل تو از هر حرف و حرکتی یه ننگ درمیارین!!. اینقدر دنیا رو تیره و تاریک میبینی که فقط ننگ و تاسف خیرات میکنی!
یکشنبه 30 آذر 1393 - 16:22
adsi - شانگهای - چین
Darya_ir - دوسلدورف - المان کوتاه بیا بابا چرا به همه توهین میکنی ؟؟؟ خودت هم کاربر شبکه اینترنتی و من و خیلی های دیگه , ننگ اونه که به همه چی بدبین باشی همه چیزو تاریک ببینی
یکشنبه 30 آذر 1393 - 20:36
MIRZADEH I ESHGHI - دوسلدورف - آلمان
دریا خانوم جان وارث زنان هخامنشی بودن خانوم‌های ایرانی‌ زیاد در دیسکو‌های بگی و چکا س و جشن‌های نوروزی ابرهاوزن دیده و شنیده شده.
یکشنبه 30 آذر 1393 - 21:33
nima13591111 - تهران - ایران
Darya_ir - دوسلدورف - المان. چی میزنی دریا ؟ توهمت خیلی بالا زده تو این حالات بیرون نرو و زیاد حرف نزن
دوشنبه 1 دي 1393 - 08:44
Darya_ir - دوسلدورف - المان
باسپاس از marin boye - لوس انجلس و Karaji . درجواب بعضی دوستان بی مطالعه تاریخ کشورشان وبخصوص از داخل ایران که به انها حق میدهم .با وجود سانسور ونبودن کتابهای تاریخی ایران . باید بگویم .اولین بانوی دریاسالار جهان . ارتیمس در زمان هخامنشیان بود و ابردخت سردار و از بزرگان جنگجوی دوره ساسانی. استاتیرا دختر داریوش سوم و از سرداران هخامنشی نیز بود. آریاتــس یکی از سرداران مبارز و دلیر هخامنشیان در سالهای پیش از میلاد. مورخــین یونانی در چندین جا نامی از وی به میان اورده اند. آرتونیس در زمان داریوش کبیر فرمانده ای شجاع بود نام شوهرش آرتاباز بود که یکی از سپهبدان داریوش شاه بود. آتوسا آتوسا در واژه به چم خوش اندام است. همچنین به آرِش (معنی) نیرو توانمندی نیز میباشد. آتوسـا ( ۴۷۵ پیش از میلاد مسیح تا ۵۵۰ ) شهبانوی ایران و یکی از برجسته‌ترین زنان در تاریخ ایران باستان است. وی دختر کورش بزرگ و کاساندان، خواهر کمبوجیه، و همسر دو پادشاه هخامنشی، کمبوجیه و داریوش یکم، و مادر خشایار شاه بود. ا
دوشنبه 1 دي 1393 - 15:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.