فال روز شنبه 29 نوامبر - 8 آذر

فروردین


شما ممکن است خودتان را از داشتن یک روز عجیب کنار بکشید چون می دانید که طبق برنامه و انتظار شما پیش نخواهد رفت. احتمال دارد امروز کسی در زندگی شما وارد شود که بدون هیچ دلیلی دنیای شما را بهم بریزد و شما را از وضعیت کنونی خارج کند. اگر چه این هیجان ممکن است شما را از حالت تعادلی که در زندگی تان وجود داشت بیرون بیاورد، اما بهتر است که نیروی زیادی را بکار ببرید تا این قضیه را نادیده بگیرید. سعی کنید تغییرات پیش روی تان را نادیده نگیرید، این فقط باعث وخیم شدن اوضاع و تشدید مشکلات می شود.
حافظ:
المنه لله که چو ما بی‌دل و دین بود آن را که لقب عاقل و فرزانه نهادیم
قانع به خیالی ز تو بودیم چو حافظ یا رب چه گداهمت و بیگانه نهادیم
تعبیر:به توانایی های ذاتی خود تکیه کن. راه پیشرفت برای تو باز است. با تدبیر و تأمل قدم در راه بگذار و از سد مشکلات بگذر. بیهوده به سخنان بی پایه و اساس اعتماد نکن. به عقل و اراده ی خود ایمان داشته باش

اردیبهشت


شما می‌توانید در رابطه با آن چیزهایی که می‌خواهید بسیار مصمم و قاطع باشید همچنانکه سیاره حاکم شما با ونوس سیاره امیال و آرزوها در یک جهت قرار گرفته‌اند. بعضی اوقات شما بسیار مایلید که افکارتان را تغییر دهید و دوست دارید که از فرصت‌هایی که شرایط برای تان مهیا می‌کنند نهایت استفاده را ببرید. بنابراین سرسختی هایی که شما را به جایی نمی‌رسانند را از وجودتان پاک کنید و انعطاف پذیر باشید.
حافظ:
زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد
حافظ اسرار الهی کس نمی‌داند خموش از که می‌پرسی که دور روزگاران را چه شد
تعبیر:با غم و غصه، هیچ کاری درست نمی شود. همچنین با دست روی دست گذاشتن چیزی جز اتلاف و هدر دادن وقت بدست نمی آید. نا امیدی آفتی بزرگ است. آن را از خود دور کن و به خود متکی باش و اراده ای محکم داشته باش.

خرداد


شما این روزها، ذهن و روح خود را درگیر مساله ای کرده اید که به هیچ روی با شرایط اجتماعی و خانوادگی تان، سازگار نیست. برای رهایی از این معضل، پیشنهادی دریافت میکنید. که با قبول آن چند ماهی از کانون آتش دور خواهید شد. دوری به سود شماست
حافظ:
ز شوق نرگس مست بلندبالایی چو لاله با قدح افتاده بر لب جویم
بیار می که به فتوی حافظ از دل پاک غبار زرق به فیض قدح فروشویم
تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون تفکر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به فردا نینداز

تیر


بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
مطربا پرده بگردان و بزن راه عراق که بدین راه بشد یار و ز ما یاد نکرد
غزلیات عراقیست سرود حافظ که شنید این ره دلسوز که فریاد نکرد
تعبیر:احساس می کنی از هدف و مقصود خود دور شده ای و یا عزیزی نسبت به تو کم توجهی می کند. انتظار و امیدواری، مقصود تو را حاصل می کند. نگرانی را از خود دور کن.

مرداد

از طرف یک دوست یا همکار مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. از عکس العمل سریع و بدون تفکر بپرهیزید که به نفع تان نیست . در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید. امروز موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد اگر چنین شد آنرا از دست ندهید.
حافظ:
هر نقش که دست عقل بندد جز نقش نگار خوش نباشد
جان نقد محقر است حافظ از بهر نثار خوش نباشد
تعبیر:بخت و اقبال با تو مساعد است. در زندگی قدر دوستان را بدان زیرا بدون آنها زندگی غم انگیز و دشوار می گذرد.

شهریور


شما خیلی برای مشکلات و غم و غصه افراد دیگر و تلاش می کنید و اما بهر ترتیب آنها از آن شما نیز می شوند! شما نمی توانید به راحتی از سطح بالای شور و هیجانی که نیاز به وقت و توجهتان دارد جدا شوید. شاید استرسها کاملا از بین نروند، اما حداقل کمی به جواب نزدیک تر می شوید. سعی نکنید که به تنهایی از هر چیزی سردر بیاورید. تکیه کردن به یک دوست صمیمی شاید دقیقا همان چیزی باشد که یک دکتر برایتان تجویز می کند
حافظ:
نشان موی میانش که دل در او بستم ز من مپرس که خود در میان نمی‌بینم
من و سفینه حافظ که جز در این دریا بضاعت سخن درفشان نمی‌بینم
تعبیر:بهتر است در کاری که در پیش گرفته ای تجدید نظر کنی و با تأمل و تعمق بیشتر به آن بپردازی تا بتوانی به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنی. بیهوده به خاطر کاری که حاصلی ندارد، خود را به دردسر مینداز.

مهر


ممکن است احساس کنید اگر سرنوشت امروز مقدر می‌شد حتی اگر شما قبلا برنامه‌های دیگری داشتید اکنون می‌خواهید تغییرات عمده ای در زندگی تان ایجاد کنید؛ اما می‌توانید فشاری را که بر روی شماست احساس کنید و بدانید که باید سرانجام از قلب تان پیروی کنید. نیازی نیست که اکنون همه چیز را معکوس کنید. به دنبال ساختار هایی باشید تا زمانیکه راه جدید و مهمی‌ یافتید شما را حمایت کنند.
حافظ:
چه شود گر من و تو چند قدح باده خوریم باده از خون رزان است نه از خون شماست
این چه عیب است کز آن عیب خلل خواهد بود ور بود نیز چه شد مردم بی‌عیب کجاست
تعبیر:همه ی سیاهی ها و تباهی ها از بین خواهد رفت. از دوستان ریاکار در رنج و عذاب به سر می بری اما با صداقت و صفای دل و ایمان، زندگی خوبی خواهی داشت

آبان


آنچه اینروزها سبب هیجانات و شلوغی هائی در زندگی خیلی از متولدین این ماه شده، در اصل مقدمه حوادث آینده است که خوشبختانه بیشتر آن مثبت و سازنده خواهد بود. اگر از ریشه به حوادث زندگی این ماه نگاه کنیم می بینیم که اکثریت آنها هیچگاه زندگی آرام و بدون سر و صدائی نداشته اند، یعنی در واقع با چنان شیوه ای عادت ندارند، همین مسئله بروی روحیه آنها تاثیر مثبت داشته، درصد بالائی از آنها از رویدادهای منفی و شکست ها نیز برای خود مسائل مثبت میسازند.
حافظ:
ننگرد دیگر به سرو اندر چمن هر که دید آن سرو سیم اندام را
صبر کن حافظ به سختی روز و شب عاقبت روزی بیابی کام را
تعبیر:زندگی را با خوشی و خرمی بگذران و غم و اندوه روزگار را نخور. دیگران را محرم اسرار خود نکن زیرا دچار دردسر و گرفتاری می شوی. خوشبین و امیدوار باش زیرا سرانجام به آرزوی خود خواهی رسید.

آذر


ایجاد یک وجهه اجتماعی امروز می‌تواند یک نبرد تمام عیار باشد با این حال شما قادر به این نیستید که جزیی از یک گروه نباشید. سعی نکنید که با دیگران به سختی مشاجره کنید. این سیاست خوبی برای تحریک امواج مثبت نخواهد بود. هیچ کدام از این ها باعث نمی‌شود که قدرت خلاقیت شما تقویت شود. در ضمن تا زمانیکه کسی ازشما سئوالی نپرسیده است نظرات تان را برای خودتان نگاه دارید.
حافظ:
دلا منال ز بیداد و جور یار که یار تو را نصیب همین کرد و این از آن دادست
برو فسانه مخوان و فسون مدم حافظ کز این فسانه و افسون مرا بسی یادست
تعبیر:فقط با اتکا به اعتماد به نفس می توانی به مقصود برسی. سخن مدعیان را گوش نکن. اگر به سعی و کوشش و هدف خود ایمان داری، دیگر صبر جایز نیست و فرصت ها را غنیمت بدان

دی


سعی برای پیدا کردن راه معقولی برای انجام دادن همه کارهایی که امروز در برنامه تان دارید ممکن است ناامید کننده باشد. این مسئله به معنی این نیست که شما تقویم تان را با انبوهی از کار پر کرده‌اید؛ هر کاری نیازمند زمان و انرژی بیشتری است . احساسات خود را کنترل کنید؛‌ اگر ناراحتی و آزردگی‌های خود را برای دیگران فاش کنید، روزتان را پیچیده تر خواهد کرد. فقط به یاد داشته باشید اگر بتوانید خط پایان را تصور کنید قادر خواهید بود که در نهایت به آنجا برسید.
حافظ:
مرا تا عشق تعلیم سخن کرد حدیثم نکته هر محفلی بود
مگو دیگر که حافظ نکته‌دان است که ما دیدیم و محکم جاهلی بود
تعبیر:تنهایی و غم و اندوه را می توانی به شادی تبدیل کنی. با همنشینی با دوستان خوب می توانی راه تازه ای پیش پای خود قرار دهی. عشق و محبت را فراموش نکن

بهمن


داشتن رویاهای زیبا یا آرزوهای بزرگ، بسیار ارزنده است. اگر بتوانی این رویاها را به واقعیت نزدیک کنی و یا حتی یکی از آنها را جامه عمل بپوشانی آنوقت خوشبختی را در آغوش خواهی گرفت. فال و اقبال دراین جا فقط یک سرگرمی است و هیچ کس از غیب خبر ندارد برای رسیدن به موفقیت در هر کاری باید مقدمات آن را فراهم کرد و توانمندی های لازم را بدست آورد.
حافظ:
ماییم و آستانه عشق و سر نیاز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست
دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نیم شرمسار دوست
تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.


اسفند


فکر کردن به روش‌های جدید برای اینکه دوستی‌های اخیر خود را بهتر کنید لزوماً بدون فایده خواهد بود، با این حال یک ایده منطقی است. متاسافانه وقتی مراحلی را تجزیه و تحلیل می‌کنید که برای رسیدن به مقصودتان باید آنها را بگذرانید، ظاهرا ناامیدی به سراغتان می‌آید. به جای اینکه به خودتان سخت بگیرید، در انتظارات و توقعات خود تجدید نظر کنید. در این صورت بیشتر از آن چه فکرش را بکنید به رضایت خواهید رسید.
حافظ:
نمی‌خورید زمانی غم وفاداران ز بی‌وفایی دور زمانه یاد آرید
به وجه مرحمت ای ساکنان صدر جلال ز روی حافظ و این آستانه یاد آرید
تعبیر:در هنگام سعادت و نیکبختی به یاد دیگران باش و به آنها کمک کن همانطور که انتظار کمک از دوستان داری. از تجربه ی دوستان به خوبی استفاده کن

+12
رأی دهید
-4

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.