تغییر لوگوی رئال‌مادرید برای جلب‌نظر مسلمانان

باشگاه رئال‌ مادرید به احترام مسلمانان علامت صلیب را از روی لوگوی خود برداشت.

به گزارش ایسنا، فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال‌ مادرید لوگوی جدید این تیم را رونمایی کرد.

تفاوت لوگوی جدید رئال‌مادرید با لوگوی قبلی آن یک صلیب است که در لوگوی جدید خبری از آن نیست.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت این تغییر به دلیل جلب رضایت مسلمانان انجام گرفته است.

رئال‌مادرید در طول چند سال گذشته همکاری اقتصادی وسیعی را با بانک ابوظبی آغاز کرده است که طی این برنامه اقتصادی قرار است نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نیز تغییر کند. تغییر لوگوی رئال مادرید نیز به دلیل جلب رضایت مسلمانان صورت گرفته است.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید تغییر لوگوی این باشگاه را یک استراتژی همکاری توصیف کرد و گفت: خیلی خوشحال هستم که رابطه ما با امارات روز به روز در حال گسترش است. پس از همکاری‌های خوبی که بین ما و بانک ابوظبی به دست آمد، تصمیم گرفتیم برای جلب نظر مردم امارات و مسلمان‌ها صلیب را از روی لوگوی باشگاه برداریم.

روزنامه مارکا به انتقاد از تغییر لوگوی رئال پرداخته است و نوشت: باشگاه رئال مادرید به خاطر جلب هوادار در دنیا حاضر است هویت خود را تغییر دهد و این اصلا اتفاق خوبی نیست.

شرکت هواپیمایی امارات فصل گذشته به عنوان اسپانسر باشگاه رئال مادرید انتخاب شد و این شرکت سالیانه 30 میلیون یورو به رئال مادرید پول پرداخت می‌کند.

انجام بازی‌های دوستانه و برپایی اردوی تدارکاتی در امارات یکی از اقداماتی است که رئالی‌ها قصد دارند در تابستان در برنامه خود داشته باشند.

+34
رأی دهید
-89

pink panther - ابیجان - ساحل عاج
این اروپایی‌‌ها همیشه ضعف دارن نسبت به پول.فردا مطمئنا اگه عربا بگن باید نماز جمعه باید وسط زمین برگزار بشه نه نمیگن !! این واقعا فاجعه ‌ست .چند سالِ پیش یه پولدار عرب در سویس با پرداخت پول دستور داده بود ناقوسِ کلیسا به صدا در نیاد در مدت اقامتش
شنبه 8 آذر 1393 - 02:05
سرسره - اهواز - ایران
pink panther-ساحل عاج- کاملا موافقم واقعا چندش اوره
شنبه 8 آذر 1393 - 02:55
razmandeh - استکهلم - سوئد
از سیاست‌های رال مادرید بدم میاد !!!!!! و با این کاری کرد دیگه خیلی بیشتر بدم اومد !!!!!! به خاطر جلب اعراب و پول اعراب لوگو خودشون را عوض کردند !!!!!! حالا خواهید دید چه بلایی سرتون میارن این اعراب !!!!! نخوابیده شب دراز است !!!!!!!!!!!!!!
شنبه 8 آذر 1393 - 04:42
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
عجب دینیست این اسلام که همه را مجبور به احترام می‌کند اما خودش به هیچ کس احترام نمیگذارد ! اسلامِ عزیز !
شنبه 8 آذر 1393 - 08:38
جنگنده - تهران - ایران
احسنت به باشگاه رئال مادرید،‌ و تاسف برای کافران هموطنی که اگر کل دنیا هم از خواب بیدار شود،‌ آنها همچنان جوگیر و کینه ای و سر به فرمان شهوت و شیطان، هستند.
شنبه 8 آذر 1393 - 08:47
mehrdad_1000 - استکهلم - سوئد
مگفته شده که یه روزی یه مستشار انگلیسی در راه رفتن به یکی از چاهای نفت در مسجد سلیمان احتیاج پیدا میکند که مسیری را با الاغ طی بکند. یه پیرمردی به همراه پسرش به او کمک میکنند که با الاغشان او را به مقصد برسانند. در راه پسرک هی به زبان فارسی به انگلیسی فحش و ناسزا میداد و پدرش نیز دائم نگران میشد و او را سرزنش می کرد که چنین نگوید. مرد انگلیسی که اندکی فارسی میدانست به پدر گفت پسرت چه میگوید از من دلخور است؟ پدر گفت شرمنده جناب . شکر زیادی خورده و به شما ناسزا می گوید. مرد انگلیسی به پدر گفت تا زمانی که ناسزا گفتن او مانع از رسیدن ما به سر چاهای نفت نمیشود با پسرت کاری نداشته باش. مهم مقصد ما است که باید برسیم. او تنها حرف میزند. حالا شده حکایت این عربها و اسپانیایی ها . اونا تنها به پول فکر می کنند همین که پولهای عربها تمام شد مطمئن باشین که صلیب نیز بر میگردد.
شنبه 8 آذر 1393 - 05:15
Shirdel - لندن - انگلیس
این لوگو که همچنان لوگوی قبلی ه و تعجبم کجا این لوگو صلیب داشته که الان برداشتنش!!؟
شنبه 8 آذر 1393 - 10:05
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
اینقدر بهشون باج بدین تا دوباره اعراب وحشی بیان سرزمینتون را اشغال کنند خاک بر سر سبز‌ها و سوسیالیست‌های اروپا که در زمینه دستمال به دستی‌ و خفت و ذلت و خواری در مقابل عرب‌های مسلمان دست بعضی‌ کار برهای فدای علی‌ گدا در این سایت را از پشت بستن
شنبه 8 آذر 1393 - 10:51
سلسله اشکانیان - نیو یورک - ایالات متحده
مسلمونا.. ! اولین چیزی که من در اسلام دیدم خودخواهی‌ است حتا قبل از حذف مخالف به روش فیزیکی‌ (ترور) .
شنبه 8 آذر 1393 - 02:45
آرتمیس3000 - برلین - المان
همش بیزینسه................ وگرنه فوتبال و ورزش کیلو چنده
شنبه 8 آذر 1393 - 11:18
روبرتو روسلینی - تهران - ایران
یه دلیل عمده به علت هواداران زیادیه که رئال در خاور میانه داره. نشونه احترام میتونه باشه که هر کسی رئال رو دوست داشته باشه با هر ملیت و مذهبی.
شنبه 8 آذر 1393 - 13:51
اردشیر مقامی - وادوز - لیشتن اشتاین
کار بسیار هوشمندانه ای انجام دادند . با این کار رسمأ دین و این حرفا رو از باشگاه برداشتن. جاش ماه و ستاره که نذاشتن ، با یه حرف که باد هواست کلی هم پول به جیب زدن. آفرین . یه قدم بزرگ در راه جدا کردن ورزش از دین و سیاست.
شنبه 8 آذر 1393 - 22:23
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.