برنامه‌های دیوید کامرون برای کاهش ورود مهاجران اروپایی به بریتانیا

دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا برنامه‌های خود در راستای محدودیت رفت و آمد کارگران اروپایی و کاهش مزایای دولتی برای آنها را اعلام کرد.

آقای کامرون گفت که کارگران اهل کشورهای اتحادیه اروپا باید حداقل چهار سال در بریتانیا کار کنند و مالیات بپردازند تا مشمول دریافت کمک‌های رفاهی از جمله خانه های دولتی و هزینه کودک از سوی دولت شوند.

نخست وزیر بریتانیا تاکید کرد کاهش میزان مهاجرت کارگران اروپایی به داخل بریتانیا "از شرایط لازم" برای پیشبرد مذاکرات بر سر ادامه عضویت این کشور در اتحادیه اروپاست.

آقای کامرون گفت اطمینان دارد که می تواند سیاست های مهاجرات کارگران از اتحادیه اروپا به بریتانیا را تغییر دهد و برای تداوم عضویت بریتانیا در این اتحادیه نیز تلاش خواهد کرد.

اما او هشدار داد در صورتی که با خواسته های بریتانیا مخالفت شود "هر کاری که لازم است" انجام می دهد. ناظران می گویند این بازرترین نشانه ای بود که نخست وزیر بریتانیا تاکنون در مورد امکان بیرون آمدن از اتحادیه اروپا مطرح کرده است.

پیشنهاداتی که در صورت پیروزی آقای کامرون در انتخابات سراسری ماه مه (اردیبهشت آینده) بریتانیا دنبال خواهد شد عبارتند از:

    جلوگیری از دریافت کمک هزینه های دولتی از جمله مسکن و کمک هزینه کودکانی که در خارج از بریتانیا زندگی می کنند
    بیرون کردن مهاجرانی که بعد از شش ماه کار پیدا نکرده اند
    محدود کردن حق مهاجران برای آوردن خانواده های خود به داخل بریتانیا
    تسریع بخشیدن به روند اخراج مهاجران مجرم از بریتانیا
    افزایش دوره ممنوعیت برای ورود مجدد مهاجران اروپایی که به جرم دزدی و تقلب از بریتانیا اخراج شده اند
    ممنوعیت کاری در بریتانیا برای شهروندان کشورهای تازه عضو در اتحادیه اروپا تا زمانی که وضعیت اقتصادی این کشورها با اعضای حاضر همسان شود

آقای کامرون گفت نگرانی مردم بریتانیا در مورد میزان مهاجرت از اروپا در دهه اخیر به هیچ عنوان "غیر منطقی و عجیب" نیست.

او در ادامه گفت این تغییرات منجر به ایجاد " سختگیرانه ترین نظام رفاهی" برای مهاجران اروپایی خواهد شد.

او گفت: "ما استحقاق آن را داریم که خواسته هایمان را بشنوند. این موضوعی است که برای مردم بریتانیا و آینده ما در اتحادیه اروپا مهم است."

+65
رأی دهید
-3

pink panther - ابیجان - ساحل عاج
آفرین بر تو کامرون.این آلمان اروپا رو به گند و نیستی‌ و نبودی میکشه مثلا این جوری می‌خواد بگه من وارث خون ادلفی نیستم!! یارو از اروپای شرقی‌ میان و بازار کار رو خراب می‌کنن و انتظار دریافت سوسیال هستن و این آلمان لعنتی پول یامفت میده به اینا
شنبه 8 آذر 1393 - 02:20
davood63 - تهران - ایران
یک سوال از ایرانی‌‌های هم وطن عزیزم ،،اگر این کمک‌ها قطع بشه ،منظور کّل بنفیتها ،آیا کسی‌ حاضر هست بره انگلیس،،(،خواهشاً با ذکر دلیل )
شنبه 8 آذر 1393 - 09:20
saeed scotland - لندن - بریتانیا
داود ۶۳ سوأل شما جوابش پیش منه اول خود من وخیلی دیگراز ایرانیهای عزیز بدلیل اینکه فول تایم کار میکنند بنفیتی. نمیگرند که حالا بخواهد قطع شه یا نه برعکس یه مالیاتی هم پرداخت میکنند .دوم بقیه ایرانیهای عزیز هم دو گروه هستند یک عده که دارای اقامت و یا پاس انگلیسی دارند وبدلیی کار نمیکنند ویا اگر هم کار میکنند درآمدشان جواب هزینه شان را نمیدهد که کمک هزینه دریافت میکنند .اما گروه دوم عزیزانی هستند که بهر دلیل هنوز تکلیف اقامتشان . معلوم شده وطبعأ اجازه کار ندارند و کمک دریافت میکنند هر ایرانی جدید هم وارد این کشور شود به گروه دوم میپیوند. از همه این حرفها گذشته منظور کامرون فقط کشورهای اتحادیه اروپا بخصوص کشورهای جدید مثل رومانی بلغار ولهستان هستند که هم سیاه کار میکنند هم بنفید میگیرند
شنبه 8 آذر 1393 - 12:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.