مانور ضدشورش در بیمارستانی در مشهد + عکس

نیروهای پلیس ایران در بیمارستان ثامن‌الائمه مشهد مانور ضدشورش برگزار کرده‌اند.

سرهنگ مجید شجاع، معاون عملیات پلیس خراسان رضوی، به خبرگزاری ایرنا گفته است که فرماندهی انتظامی مشهد و یگان‌های ویژه و امداد استان خراسان رضوی در این مانور شرکت داشته‌اند.

در مرحله اول این مانور، بیمارستان ثامن‌الائمه به پذیرش کسانی که در درگیری فرضی در شهر زخمی شده بودند پرداخت.

به گفته سرهنگ شجاع پس از آن "حمله و ورود آشوب‌گران به بیمارستان و درگیری با پرسنل و تخریب شیشه‌های بخش داخلی از جمله برنامه‌های این رزمایش بود."

کسانی که نقش "آشوب‌گر" را بازی می‌کردند بخشی از بیمارستان را آتش زدند که نیروهای امنیتی و امدادی کنترل این آتش را تمرین کردند.

عنوان این مانور "پیروان ولایت" بوده است. بیمارستان ثامن‌الائمه، که این مانور در آن برگزار شده، وابسته به پلیس مشهد است.

+6
رأی دهید
-79

غربت سرد - بروکسل - بلژیک
خجالت بکشید بابا..این نشون دهندهء اوج وحشت شما از قبام قریب الوقوع مردم ایرانه.دیگه به خواب ببینید که بشه کنترلش کرد.مگه همین مانورهای مضحکتون رو پیروز بشید.از کفشهای کتونی متحداشکل معترضین معلومه که خوب ساندیسی بینشون پخش کردین تا کنقش کتک خور رو بازی کنن.
جمعه 7 آذر 1393 - 21:42
biparva-jan - تهران - ایران
چیه پوشیدن؟ شبیه ادم اهنی شدن!
جمعه 7 آذر 1393 - 22:05
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
چه وحشتی از خود مردم دارند که نمایشی تمرین برایه ترسه مردم میکنند. ...........
شنبه 8 آذر 1393 - 00:10
matin444 - اسلو  -  نروژ
با این مانور دیگه همهٔ مشکلاته مردم ایران حل شد،
شنبه 8 آذر 1393 - 01:08
smart292 - ونکوور - کانادا
وقتی‌ که موقعش میرسد و مردم میایند به صحنه برای تغییر این رژیم استبدادی آخوندی همه آن مزدورهای رژیم که با ماسک و نقاب سیاه هستند ، هماشون یا فرار میکنند یا زرد پوش میشوند، آخر کار آخوند‌ها نزدیک است.
شنبه 8 آذر 1393 - 04:00
perser68 - فلوریدا - آمریکا
مگه در مملکته گلو بلبله اسلامه ناب کسی مشکلی کسالتی چیزی سردردی نگرانی دندون دردی، چمیدونم غمی غصه ای داره که بخواد شورش بکنه؟ کارتن که به اندازه کافی داره! حلبی آبادم که تبدیل به کاخ شد! سبد کالا هم که رسید! دلارم که هنوز اونقدر گرون نشده و قیمته نفتم زیاد نمونده که به ۶۰دلار برسه!!! شورش چیه ؟ این حرفا چیه؟ آسوده بخوابید، شهر در امنو امانست ....
شنبه 8 آذر 1393 - 05:48
dara20 - تهران - ايران
حکومت مردمی، این نظام بر عمده از بطن مردم!!! از ترس قیام مردمی و سرنگون شدن قلاده سگا‌های وحشی خود را باز کرده تا از مردم همیشه در صحنه زهر چشم بگیرند.
شنبه 8 آذر 1393 - 09:10
کامران خان - هسن - المان
اینایی که شرکت کردن یه مشت بسیجی ساندیس خوره ضد مردم هستند که از پول نفت و ذخایر ایران تغذیه میشن وگرنه کدوم ادم عاقلی داوطلبانه میره کتک بخوره. این مسخره بازیا رو یه بچه 10 ساله هم ببینه هم خندش میگیره هم دستشوییش میگیره. ..............
شنبه 8 آذر 1393 - 10:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.