رابطه پنهانی خواهر، انگیزه 2برادر برای جنایت

دوبرادر که به دلیل علاقه خواهرشان به مردی جوان و برقراری رابطه پنهانی، او را به قتل رسانده‌اند، به‌زودی در دادگاه کیفری‌استان تهران محاکمه می‌شوند. به گزارش خبرنگار ما، مادر دختری 30ساله به نام رکسانا، سه‌سال قبل به پلیس خبر داد دخترش جان باخته‌ است. وقتی ماموران برای بررسی صحنه به محل حادثه رفتند این زن مدعی ‌شد دخترش بیماری لاعلاجی داشته و به همین دلیل فوت شده ‌است. او گفت: «دخترم تحت‌نظر پزشک بود و ما می‌دانستیم بالاخره این بیماری کار دستش می‌دهد اما نمی‌توانستیم کاری بکنیم و من اطمینان دارم به همین دلیل فوت شده ‌است.»  اصرار این زن مبنی‌بر اینکه دخترش به مرگ طبیعی جان باخته ‌است به‌نظر ماموران غیرطبیعی آمد و به دستور بازپرس جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت. همچنین افرادی که زمان مرگ رکسانا در خانه بودند مورد بازجویی قرار گرفتند. برادران و خواهران رکسانا نیز ادعای مادرشان را تایید کردند و گفتند خواهرشان به دلیل بیماری‌ای که به آن مبتلا بود جانش را از دست داد اما نظریه پزشکی‌قانونی خلاف این گفته‌ها را ثابت کرد. متخصصان بعد از انجام آزمایش‌های لازم اعلام کردند رکسانا ساعاتی قبل از مرگش به‌شدت مورد ضرب‌وجرح قرار گرفته و علت اصلی مرگش واردشدن همین ضربات ‌است.
به این ترتیب برادران دختر جوان بازداشت شدند و سرانجام به ضرب‌وجرح خواهرشان اعتراف کردند. یکی از آنها گفت: «روز حادثه سر کار بودم که برادرم تماس گرفت و گفت باید خودم را به خانه برسانم زیرا مردی غریبه در خانه ‌است بلافاصله رفتم. وقتی وارد اتاق خواهرم شدیم مردی جوان را دیدیم. آن مرد را به‌شدت کتک زدیم اما وقتی می‌خواستیم دست‌وپایش را ببندیم او از پنجره بیرون پرید و فرار کرد. از رکسانا پرسیدم آن مرد کیست جواب داد او را نمی‌شناسد اما وقتی گوشی تلفن‌همراه مرد فراری را پیدا کردیم متوجه شدیم او شخصی به نام حامد است که با رکسانا رابطه داشته و حتی از این رابطه فیلمبرداری هم کرده‌ است. بعد از دیدن این فیلم به‌شدت عصبانی شدیم و خواهرمان را کتک زدیم چندساعت او را زدیم. او هم سکوت کرد و حرفی نزد. برای اینکه باید سر کار می‌رفتیم او را در اتاق رها کردیم و از خانه خارج شدیم فردای آن روز صبح زود مادرم به ما خبر داد رکسانا فوت شده ‌است.» متهمان اظهار کردند از بیماری خواهرشان اطلاع داشتند. آنها گفتند: «فکر نمی‌کردیم رکسانا با سیلی‌هایی که به صورتش می‌زنیم بمیرد. ما او را دوست داشتیم و راضی به مرگش نبودیم.» ماموران در ادامه تحقیقات، حامد را شناسایی و از او بازجویی کردند. مرد جوان رابطه با رکسانا را تایید کرد و گفت: «نه قصد اخاذی داشتم و نه اینکه می‌خواستم او را اذیت کنم. من رکسانا را دوست داشتم و به همین دلیل با هم رابطه داشتیم. البته من متاهل بودم و نمی‌توانستم با آن دختر ازدواج کنم اما رابطه‌مان با هم خوب بود و به رکسانا گفته ‌بودم اگر به این نتیجه برسم که تفاهم داریم از همسرم جدا می‌شوم و با او ازدواج می‌کنم.»
بنابر این گزارش، دو برادر با صدور کیفرخواست از سوی دادستانی، به‌زودی به اتهام قتل در شعبه74 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند. در این جلسه به اتهامات حامد نیز رسیدگی خواهد شد.

+37
رأی دهید
-5

Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
حال آدم از این روابط و رفتارهای عجیب و مالیخولیایی به هم میخوره
جمعه 7 آذر 1393 - 09:41
Neda02 - اتاوا - کانادا
اون مردک عوضی خیانت‌کار الان داره زندگیشو می‌کنه. اولیای دم هم که رضایت می‌دن. مشکل فقط اون دختر بی‌چاره بود که جوان‌مرگ شد.
جمعه 7 آذر 1393 - 10:35
emam zaman - قم - ايران
بیچاره دختره، اگه خونه مجردی داشت مشکلی بوجود نمیومد..!
جمعه 7 آذر 1393 - 10:58
raha1984 - هامبورگ - المان
انسانهای مریض روانی !!دختری که با مرد زندار رابطه برقرار میکنه !! مردی متاهل و خانواده دار رابطه نامشروع با دختر مجرد داره !! مادر و خواهری که مرگ عزیزشون رو پنهان میکنند !! برادرهایی که عقده ها و کمبودهاشون با مشت و لگد خالی میکنند ووو........
جمعه 7 آذر 1393 - 11:47
caroline - تهران - ایران
چندساعت او را زدیم. او هم سکوت کرد و حرفی نزد.!!!!!! : «فکر نمی‌کردیم رکسانا با سیلی‌هایی که به صورتش می‌زنیم بمیرد!! یه مشت آدم روانى.... خودشون دوست دارن با دختراى مردم هر کارى دوست دارن بکنند ولى وقتى یه مرد که با خواهرشون دوست میشه رو قباحت و بى آبرویى میدونند..
جمعه 7 آذر 1393 - 13:19
shahab46 - هانوفر - المان
عجب کشوری درست کردی خمینی بر روحت لعنت
جمعه 7 آذر 1393 - 14:03
azadeh11 - آمستردام - هلند
دختر ۳۰ ساله از برادرنش باید اجازه می‌گرفت..
جمعه 7 آذر 1393 - 16:26
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
لعنت بر خمینی که کشور ایران را به 1000 سال عقب برد .در کشورهای غربی دختر به سن 18 سال رسید خودش تصمیم میگیره ,بیچاره این دختر 30 ساله از برادرنش باید اجازه می‌گرفت!!!!!!!!!
جمعه 7 آذر 1393 - 18:52
علیرضا دوستدار - شیراز - ایران
این وسط فقط دختر بیچاره قربانی شد , چند ماه بعد همه چیز فراموش میشود.
جمعه 7 آذر 1393 - 20:13
*Fanoos* - ایران - ایران
caroline - تهران - ایران با کامنت شما کاملا موافقم .حالم بهم میخوره از این پسرهایی که غیرت و تعصبی بیجا رو خواهراشون دارن در صورتی که خودشون همیشه دنبال دخترهای دیگه ای هستن و هر غلطی دلشون خاست انجام میدن!
جمعه 7 آذر 1393 - 23:43
perser68 - فلوریدا - آمریکا
emam zaman - قم - ایران. پس تو که قدرته جهانو در دست داری یه کاری میکردی!!! تو که زنده ای ، منتظری همینطور مملکته ما به گند کشیده بشه ، بعد ظهور کنی؟ ده بجنب وگرنه خودتم از اینهمه تعفنی که درست کردید کله پا خواهی شد!
شنبه 8 آذر 1393 - 01:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.