ادامه تبعیض نژادی در آمریکا.

+19
رأی دهید
-7

perser68 - فلوریدا - آمریکا
جداً.. چقدر کارتن خواب آدم میبینه تو عکسا. چقدر معتاد و سرنگای تزریق، چقدر کودکانه کار ، وای وای .. آمریکا داره نابود میشه.. جنگنده جون میگفت ما گوش نمیکردیم! بارو بندیلمو ببندم برم ایران.. آلمانم که جزو فاسداست، برم کنار جنگنده و درنده و چرنده شعار بدم ;-)
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:01
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
دولت و نظام آمریکای جهانخوار علاوه بر زورگویی و قلدری برای دیگر ملل حقوق مردم خودش هم رو رعایت نمی کند. الان آقای روحانی باید در تریبون رسمی از مسئولان آمریکایی تقاضای رفتار درست با معترضین کند و هشدار بدهد که با مردم خودشون با مسالمت برخورد کنند و حقوق بشر را رعایت کنند. مگر آنها با کمال پر رویی حتی برای حجاب بانوان ما اظهار نظر نمی کنند! روحانی، ظریف .. بودو بابا.
جمعه 7 آذر 1393 - 06:47
raha1984 - هامبورگ - المان
تبعیض نژادی !! رییس جمهور سیاه ، سلطان موزیک سیاه، این سیاه و اون سیاه بعد میگن تبعیض نژادی !! اینی که در صد بیشترشون ذاتشون خرابه و کلا به کار خلاف بیشتر علاقه دارنند تا درس و مدرسه و کار ابرومند درست حسابی تقصیر دیگرانه ؟؟ !!
جمعه 7 آذر 1393 - 07:57
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
perser68 - فلوریدا - آمریکا- تو واقعا تو آمریکایی یا تو آمریکای لاتین... پسر جون؟.
جمعه 7 آذر 1393 - 14:04
kimiaa - تهران - ایران
در امریکا هم متاسفانه فقر و اختلاف طبقاتی و تبعیض نژادی زیاده...بهترین جا برای زندگی کشورهای مرفه اسکاندیناوی و سوئیس هستند امریکا هم فقر زیاده هم جنایت و ناامنی
جمعه 7 آذر 1393 - 16:52
marineboy - لس انجلس - امریکا
آره خیابان خواب و معتاد بویژه در میان افریقایی تبارها زیاد است و متاسفانه در شهرهای بزرگ بیشتر هم میشود. البته بیشترشان خود مقصر این حال و روز و رفتارها هستند.
جمعه 7 آذر 1393 - 20:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.