آیت الله خامنه ای : با تمدید مذاکرات مخالف نیستیم , هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می‌کنیم.

+22
رأی دهید
-88

perser68 - فلوریدا - آمریکا
به فرضه محال که بمب نباشه و فقط برای تولید انرژیه برق باشه!!! اینهمه هزینه تا حالا و چند برار این هزینه برای نگهداریه زباله های اتمی که چند نسله آینده باید بپردازه ! آلمان هنوز مشکل داره با زباله های اتمیش و دیدیم که چه بر سر مردمه اطراف چرنوبیل اومد و ژاپن با چه مشکلاتی به خاطر اون سیلو طوفان با نیرو گاهاش روبرو شده ! یکبار هم آخوندای کلا هبردار بیان بگن تو این مدت چقدر هزینه کردن !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:54
siavash2a - تهران - ایران
همش بخاطر اون نرمشست.از ترس قدرتت و بخاطر تحریم فلج کننده کوتاه اومدی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:10
DaaDaa - تهران - ایران
10 ساله مذاکره می کنند...هاها..به نتیجه میرسند!! کی چند سال دیگه..؟؟ همه ملت رو سر کار گذاشتن. ..خاک بر سر احمق شما کنند...
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:46
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
این چرا نمیمیره؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:45
paksan - آمریکا - آمریکا
این آدم نظامی هستش در لباس روحانیت. اصل معاویه زمان. فقط دنبال منافع خودشه و مردم شدن زندانی این آدم. اصلاً این طرف نمیدونه دنبال چی هست!؟ میگه انرژی هسته ای در حالی که تا بیست سال سوخت خریدن از روسیه و یک نیروگاه هم بیشتر نداریم!؟ حالا اینا پنج تا کارخانه زیر زمینی و بالا زمینی از الان زدن برای چی؟ بمب اتم میخوای بسازی همه می دونند تقیقه نکن معاویه .. حالا میخواد کسی هم ناراحت نشه که بمب اتم ساخته ولی احمق نمیفهمه خوب عربستان و امارات و ترکیه و آذربایجان و.. بخوان بمب اتم داشته باشن ببینید چی میشه!؟ آدم بی عقل یعنی همین معاویه زمان
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:39
paksan - آمریکا - آمریکا
نمونه بی عقلی خامنه ای و سپاه طی 8سال گذشته این بود که باتهدید قیمت نفت رو بالا بردن و با قیمت بالای نفت آمریکا شد تولید کننده 2 میلیون بشکه نفت که جنگ در خاورمیانه براش کمترین ضرر رو خواهد داشت و حالا هم تلاش میکنند تولید بقیه رو کم کنند تا قیمت روی همون 100دلار برسه ولی نگاه کنید به تفکر عربستانی ها: آنها معتقدند اگر قیمت ها پایین بیاد نفت گران قیمت آمریکا و روسیه اتومات به صرفه نخواهد بود و اتوماتیک سقوط قیمت متوقف میشه این زیرکانه ترین و دقیقترین تحلیل اقتصادی است که عربهایی که ما مسخره شون میکنیم می فهمند ولی خامنه ای و سپاه نفهمیدن و نمی فهمند! در موضوع هسته ای هم ما میلیاردها دلار هزینه که هیچ میلیاردها دلار ضرر اقتصادی و فقر رو داریم تحمل میکنیم که چیزی درست کنیم که در هر دو حالتش فعلا به مصلحت نیست: اگر برای انرژی باشه ما حداقل تا 20سال آینده نیازی نداریم پس با یک برنامه بلند مدت و آهسته میشه به خواسته ها رسید. اگر برای بمب اتم باشه توجه کنید فردای دستیابی ایران به این بمب شک نکنید عربستان و ترکیه و امارات و قطر و کویت هم خواهند داشت و این میشه چوب دوسر برای خودمون
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:45
amir-amir - تورنتو - كانادا
از کدام اقتصاد مقاومتى صحبت مى کنى نکند که ما در گندم خودکفا شده ایم و خبر نداریم یا اینکه آن خبر مندرج در روزنامه ها که بیش از ٣٠ هزار خرده کاسب ورشکسته شده اند دروغ است و یا اینکه پروژه هسته اى اصلا دینارى خرج نداشته و اینکه صد ها میلیارد دلار تا کنون خرج آن شده شایعه دشمنان است و یا اینکه بیش از ٢٠ درصد شهروندان بیکارند و یا خط فقر الان به بیش از ٢ میلیون تومان در ماه رسیده اینها صحت ندارند و البته گران شدن نان تا ٣٠ در صد فعلا منتظر اعلام دولتى اش مى باشیم و نفت را بر سفره مردم دیگر نمى توانیم بیاوریم مخصوصا الان که دارد قیمتش مرتب نزول مى کند مٽل این مى خواهد تا ٥٠ دلار و کمتر سقوط کند که شاید بعدا بخواهید بگویید مجبوریم استخراج نفت را تعطیل کنیم چون که حقوق کارگرانش را هم نمى تواند تامین کند.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:08
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
کوتاه اومده چون میدونه جمهوری خواهان نقشه بدی واسش خواهند داشت در ساله آینده . پیره سنگ آخرش با ذلّت میمیری.اگه شانس بیاری هر چه زودتر تلف بشی‌ به نفعته. اینهمه جوانان کشتی‌ و یا به خاطرت کشته شدند ،همون خدایی که میگی‌ باید جوابشو بهش بدی.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:56
abdolmalek - رامسر - ایران
از حرفهای ضد و نقیض رهبر مسلمین جهان!!!!مرغ پخته هم به خنده میافتد. یکی نیست به این بابا بگه اگر این گروه 5+1 سلطه گر و موزی و ....هزار صفت بد دیگه ای دارند پس اصلن چرا مذاکره میکنی؟!مگر نمیگی هم فایده نداره؟! هم اینها میخواهند به قول خودت ملت ایران را استثمار کنند و به زانو در بیآورند؟!!! دلیلش هم خود رهبر مسلمین!!!خوب میداند که از بدبختی و بیچاره گیش افتاده به مذاکره و سعی میکنه جلوی افکار عمومی ایران مثلن خودش رو برنده اعلام کند!!!! به این میگن نمونه یک آخوند واقعی که میخواد روی سر کچل مردم ایران اوستا و سیاستمدار بشود که نمیشود!!!!.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:09
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
سید علی چلاغ! حالا خمینی که پدر هندی اش بدست ایرانیان کشته شده بود از ایران و ایرانی عقده داشت، تو چه مرگته؟ البته تو هم سید عربزاده هستی و همچون شاهنشاه پهلوی ایران دلت برای وطن نمی تپد چراکه وطن تو اصلا عربستان سعودی است نه ایران سید علی سید سید سید زاده!
جمعه 7 آذر 1393 - 02:29
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
این اقتصاد مقاومتی که ۲۴ ساعته حرفش رو میزنی چیه ؟،اگه یک کسی‌ یهک حرفی‌ میزانه جوابش رو هم داره ..یک دفعه هم که شده بگو چی‌ کار باید بکنن ؟،یا این که حداقل میگی‌ که ما به دنیا احتیاج نداریم چند دفعه تو تلویزیون گفتی‌ که دزدای اقتصادی از خودم تا بقیه رو معرفی‌ کنین تا این همه پولی‌ که از ایران بیرون می‌فرستین مشخص بشه..یه این که میخواهی‌ اقتصاد مگومتی رو برادران قاچاقچی یه اون شپشو نقدی برگزار کنه ..مگه رهبره هندیت نگفت اقتصاد مال خره ؛؛خوب یک طرح شما بدین برای این اقتصاد مگومتی
جمعه 7 آذر 1393 - 08:46
shirzan e irani - استکهلم - سوئد
مردکِ کذابِ هزار چهره خودتی و همه زر خریدانت که از غارتِ خزانه ملتِ ایران و ملکِ ایران آنها را به آخور بسته ایی و از این بابت سر کیفی‌.
جمعه 7 آذر 1393 - 22:11
محسن احمد علی - دبی - امارات متحده عربی
این مرتیکه دیوونه اصلا نمیدونه چی داره میگه..از یه آدم خرفت و مغز پوک چه انتظاری میشه داشت... نمیدونم خدا چه صبری داره که جون این پدر سوخته ها رو نمیگیره، تا یه ملتی از دست این وحشی ها راحت بشن..
شنبه 8 آذر 1393 - 05:06
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.