آیا داشتن ریش در مردان نشانه سکسی بودن آنهاست؟

+23
رأی دهید
-43

Shahin.Orel - تهران - ایران
ندیدید , جنتی و علم الهدی و باور عمیق , چقدر سکسی هستن ؟ همینه که الله هم بهشون وعده حوری در بهشت داده
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:24
کامران خان - هسن - المان
لطفا یکی از دوستان اینو ترجمه کنه. ما انگلیسیمون در این حد نیست.با تشکر پیشاپیش
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:14
باور عمیق - قم - ایران
(1)(( رفتار شناسی )) حیطه تخصصی این غربی هاست . واقعا ستودنی هستند . ای کاش ما هم در این حیطه مثل اینها قوی بودیم . کار میکردیم . مطالعه میکردیم . تحقیق میکردیم . خاک بر سر ملتهای مسلمان . کی میخوایم از اینا یاد بگیریم . باشه درست . این درست که انسان شناسی و خود شناسی خیلی کاملتره . اما در عصر امروز رفتار شناسی یک میانبر قوی و موثره . اما باز هم جالب اینجاست که هیچ کس توجه اونها به رفتار شناسی رو متهم به تمام وکمال به فکر ((زیر شکم )) بودن نمیکنه . اما دینی که 14 قرن پیش تمام این رفتارها رو موشکافی کرده و احکام اون رو صادر کرده متهم به توجه تمام و کمال به زیر شکم میشه .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:28
باور عمیق - قم - ایران
(2)اینها اگر تاثیر موی زیر بغل زنان و کفش پاشنه بلند زنان و موی صورت مردان و دوربین در باسن زنان را بر رفتار جنسی مردم مطالعه کنند و با نصب دوربین بر روی آلت مردانه و فیلمبرداری از مهبل زنان در هنگام ورود و خروج آلت و متعلقات صوتی و تصویری اش فیلم تهیه کنند و با افتخار در یوتیوب منتشر کنند به هیچ عنوان متهم به توجه وحشتناک به زیر شکم نمیشوند .. اما اگر دینی مترقی در 14 قرن پیش که اینها در کثافت و لجن ناشی از نبود بهداشت غوطه ور بودند بیاید و به تفکیک از احکام انواع آب ( آب کر ، قلیل ، اتصال کر به قلیل ، استحمام ، استبرا ، طهارت ، غسل ، وضو) صحبت کند در حالی که اینها نهایتا در چندین قرن بعد به جهت پوشاندن بوی تعفنشان تازه ادوکلن را اختراع کردند ، آن دین میشود دین توجه به زیر شکم . و تازه شاهین خان اورل السلطنه که از تمام اسلام تمکین زن بر روی شتر از مردش را فهمیده میشود روشنفکر و متفکر ..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:29
shahin.orel - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران وقتی یک تحقیق یا یک بررسی رفتاری , انجام میشه , نتایج اون , محترمه , ولی وقتی خدای یک دین قوانینی رو تعیین میکنه که دخول تا ختنه گاه حکمش با دخول کامل , متفاوته , چیزی جز فرومایگی این خدا , یا شارلاتانی که این جملات رو از زبان خدایی این چنین حقیر ساخته , نیست . وحشتناک تر اون وقت هست که رعایت نکردن دستورات این خدای فرو مایه جرم محسوب بشه و حتی عده ای جانشون بر اساس همین قوانین متوحش گرفته بشه ! این غربی های کافر یک تحقیقی کردن نتیجه هم این بود , قانونی تصویب نشده که بی ریش یا بی ریش رو مجازات کپن . اگر این دوربینی که تفکر متوحش شما بر روی آلت مردان تصور کرد , در صدر اسلام بر روی آلت های مقدس نصب شده بود , شاید امروز شما دفاع کمتری از توحش میکردین , انصاف نیست زن مردم غنیمت و کنیز محسوب بشه , خوابیدن با اطفال توجیه بشه , زن پسر خوانده حلال بشه و شما نگران دوربین روی آلت کفار باشید . امیدوارم روزی شما هم به جای کتاب های پورنو مذهبی , به روابط انسانی بدون تجاوز مقدس ایمان بیارید , تا حضور شما در جامعه انسان ها دلیل سرافکندگی نباشه
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:36
razmandeh - استکهلم - سوئد
جناب باور عمیق !!!!!!!!! مثل اینکه هنوز پی‌ نبرده اید که قرآن و احکامش کپی شده تورات و انجیل است !!!!! شمارا دعوت می‌کنم که کتاب لاویان بخش ۱۱ به بعد را مطالعه کنید تا متوجه شود دستورات اسلامی نظافت و طهارت و حرام و حلاال از کجا آماده است !!!!!!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:43
DaaDaa - تهران - ایران
باورعمیق_قم....سپاس فراوان از موشکافی دقیق شما و اینکه مسلط بر موارد مورد تحقیق از سوی غرب هستید ...اما به عنوان مثال بنظر شما در حال حاضر با وجود برخی بیماری های مهلک و خطرناک آیا میتوان روند بیماری را با تجویز نسخه ای از 1400 سال پیش و یا اصلا 1000 سال پیش متوقف کرد؟؟ انسان عزیز فقط مرا قانع کنید که آیا با نسخه طبیبی از 1000 سال پیش این موضوع میسر است یا خیر؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:56
پروردگار - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران - مطالعه بر روی کفش پاشنه بلند و دوربین در مهبل و موی صورت فقط یک موضوع مطالعه از بین صدها میلیون موضوع مطالعه در جوامع غربی است که نتیجه آن کامپیوتر و یوتیوب و اینترنت و هواپیما و فلسفه و پزشکی و... است در حالیکه (آب کر ، قلیل ، اتصال کر به قلیل ، استحمام ، استبرا ، استمنا، استفراغ!، طهارت ، غسل ، وضو) در مجموع همه مطالعات و دستاوردهای هزارو چهارصدساله جهان اسلام است
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:20
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
باور عمیق - قم - ایران دوست عزیز پیروان همین دینی که بهش افتخار می کنید زمانی که به ایران حمله کردند از شدت کثافت موهاشون مثل طناب بهم پیچیده شده بود در حالی که پیکر سردار رشید سپاه ایران رستم فرخزاد رو از بوی عطری که می داد در میدان جنگ شناسایی کردند ما واقعا احتیاج داریم نظافت رو از این سوسمارخورها و دینشون یاد بگیریم؟ مکه که تشریف بردین حتما؟ دیدین این عربهای مسلمون که اسلام مال اوناست چطوری کنار خیابون لبادشون رو بالا می زنن و کارشون رو می کنن و با کلوخ(طبق دستور اسلام مترقی شما) خودشون رو تمیز می کنن؟ پس این دین مبین هم ظاهرا از غربیهایی که اصلا نمیخوام ازشون دفاع کنم چیزی کم نداره. چیزی که گم شده حقیه که هر کسی باهر دینی یا بدون دین برای زندگی کردن داره اما این ادیان تمامیت خواه دوست ندارن بفهمن
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:30
فراز_نروژ - تونسبرگ - نروژ
این حرفا همه خرافاته! من یکی از تفریحاتم اصلاح صورتمه. به روش سنتی اصلاح می کنم.بهترین انواع کف و روغن و فرچه و تیغ را با چه قیمت های ناجوانمردانه ای از گوشه و کنار این دنیا سفارش میدم. باور کنید ملت بهم میگن با ریش جذاب تر هستم ولی من اصلاح کردن را ترجیح میدم. جذابیت بمونه واسه محمود خان!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:54
کامران خان - هسن - المان
قم عمیق......... ,مشتی حالت خوبههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟ ما گفتیم یکی اینو واسمون ترجمه کنه نه اینکه از تخیلاتت استفاده کنی.......... مگه مغزمون پاره سنگ برمیداره آخه, که از دینی که فقط واسه اعراب اومده تا راه و رسم توالت رفتن و هزار کار عصر حجریو بهشون یاد میده , ما هم تبعیت کنیم؟ خیلی دوست داری بلند شو برو عراق و عربستان همونجا زندگی کنید. مرد حسابی ما 6000 سال قدمت تمدن داریم , منشور کوروش 4000 سال قدمت داره. اینا رو اگه متوجه نمیشه خوب عزیز خودتو خسته نکن. خسته نباشی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 18:54
raha1984 - هامبورگ - المان
فقط در مورد اقایون اروپایی بلوند این مورد صدق میکنه !! البته به نظر من !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:51
باور عمیق - قم - ایران
orel - تهران – ایران(1) . یکی از افرادی هستی که من از خوندن اشتباهاتش لذت میبرم . سطح اشتباهات تو به هیچ عنوان در سطح حماقتهای بچه گانه یکی مثل hamid عزیز نیست . بنابراین با لذت بهت پاسخ میدم و اصلا هم برام مهم نیست که دیگران از نوشتن طولانی من خسته بشن و یا نشن . من خطاب به شاهین دارم مینویسم . پس لطفا هر کس خسته میشه خواهشا نخونه . اما دلیل این نوشتن من چیه . اثبات خودم؟ نه . من هیچی نیستم . فقط چون مغالطه آمیز نوشتی ، نوشتار تو مثل یک سم مهلک برای کساییه که قادر نیستن بفهمن چطوری داری موضوعات رو به هم میچسبونی . اولا تفکر به قول تو متوحش من ، دوربین رو بر روی آلت کسی ((تصور)) نکرد . شتابزدگی و تلاشت در جهت داستان سازی به کمک نوشته های من باعث شد راه خطا رو برای درک این موضوع انتخاب کنی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:00
باور عمیق - قم - ایران
(2) صحبت من عینا مربوط به مستندی علمی است که با نصب دوربین بر روی آلت یک مرد و همچنین سنسور بر روی نقاط مختلف بدن زن و مرد ، علاوه بر فیلمبرداری در داخل مهبل آن زن ، به بررسی تمام زیر و بم رفتار آنها میپرداخت . فلذا در گام اول شما را متوجه این نکته میکنم که با تمام احترامی که برات قائلم باید بگم نفهمیدی من چی گفتم و فقط چرت و پرت گفتی . توی یوتیوب سرچ کن و این فیلم رو ببین . بنده نه مطابق با ادعای شما نگران دوربین روی آلت کفارم و نه منکر ارزشهای تلاشگران عرصه شناخت رفتار انسانها . به جرات ادعا میکنم چندین برابر شما شیفته تمام قدرت تحقیقی غرب هستم . بارها آرزو میکردم که یکبار دیگر به دنیا بیایم و با تحصیل در عرصه فیلم سازی بخشی از توان فوق العاده و انکار ناپذیر و شگرف هالیوود را بتوانم تحصیل کرده و به خدمت فرهنگ اصیل اسلامی درآورم .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:00
باور عمیق - قم - ایران
(3) آنها را بابت تمام پیشرفت هایشان ستایش میکنم . تمام آنها از امثال من مسلمان ترند . اما ادامه صحبت . در ادامه سعی کردی با ردیف کردن منقطع ، شک برانگیز و هدفمند تعدادی از مباحث مورد بحث ، اتقان مناسبی برای گفته هایت پدید آوری . که شرح هر کدام کتابی میطلبد . حالا اگر حکم دخول تا ختنه گاه با حکم دخول کامل و احیانا بنا بر تفکرات شما حکم یک تقه با حکم بیش از یک تقه متفاوت بود پس آن خدا میشود فرومایه . اگر از استعاره استفاده شد و بنا بر توصیه به زنان ، آنها را سفارش کردند که اگر آب در دست دارید بر زمین بگذارید و نیاز جنسی شوهرتان را تامین کنید که به یقین متاهلین بیش از هر کسی میفهمند اهمیت و ضرورت این موضوع را ، این استعاره وقتی که در قالب جمله ای چون ((اگر بر روی شتر هستید نیز به درخواست جنسی شوهرتان پاسخ دهید )) بیان میشود ، میشود اسلام ظالم و زورگو و فرومایه .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:01
باور عمیق - قم - ایران
(4) اما از طرف دیگر وقتی باور عمیق ناچیز به شاهین اورل عظیم الشان میگوید : آقای شاهین ، اینکه شما میگویید هر زن و مرد متاهلی آزاد است هر چقدر که میخواهد و با هر کس که میخواهد زنا کند و باعث این میشود که زندگی کودکان مظلوم بسیاری این وسط لجنکوب شود ، این تفکر شما فرومایگی نیست و این تفکر که به شما اعتراض میکند میشود توحش برخواسته از شهر قم . وقتی باور عمیق به شما میگوید آقای شاهین : در ماجرای ازدواج عایشه با پیامبر دختر راضی+پدر دختر راضی+خدا راضی +پیامبر راضی و خود دختر بنا بر شهادت تاریخ تا کهنسالی و حتی بعد از فوت پیامبر عاشق او ، این تفکر میشود ماله کش . تفکری که از شما عاجزانه درخواست میکند یک نقل از هر جهنمی که سراغ دارید بیاورید که بگوید عایشه حتی در کهنسالی از ابراز عشق به پیامبر دست کشیده بود ، آنگاه من اسلام را با تمام متعلقاتش کنار میگذارم ..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:01
باور عمیق - قم - ایران
(5) تفکری که به شما میگوید اگر بنا بر آنچه معتقدید پیامبر به دختری 9 ساله هر روز و هر شب تجاوز میکرد پس چگونه ممکن است که دخترک مورد تجاوز واقع شده اینچنین تا آخر عمر خود عاشق متجاوز خود باشد میشود تفکر متوحش .. میشود تفکری که نگران دوربین روی آلت کفار است . اما تفکر شما میشود تفکر مترقی . تفکر پیشرفته . تفکر ناب .. اینکه خدایی که خالق تمام موجودات است و خود بارها بیش از هر کسی به اسرار آفرینش آگاه است ، خصایل ، رذایل ، مفردات و چهارچوب رفتاری و گفتاری ((مخلوق)) خود را بهتر از هر کسی بشناسد میشود شارلاتان . اینکه این خدا که بهتر از هر کسی به تمام رموز هستی و آفرینش این موجود وحشتناک پیچیده آگاه است و بر مبنای این آگاهی ((راه و روش صحیح)) زندگی را بدو آموزش میدهد میشود فرومایگی . اگر او این پیچیدگی ها را در قالب متون بی نقص بر تک تک پیامبرانش تحت عنوان ((احکام)) و به صورت تکوینی نازل نمود ، این میشود شارلاتان بازی .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:02
باور عمیق - قم - ایران
(6) اینکه اگر تا ختنه گاه داخل شود یا تا بعد از آن از دیدگاه تو مزخرف است اما اینکه تق و تق راضی به زنای زن و مرد متاهل باشی این اوج روشنفکری است . الله اکبر از اینهمه سیاهی . اگر عده ای جانشان بر اثر تجاوز به حریم دیگران و تباه کردن زندگی دیگران به حق ستانده شود میشود اوج سیاهی و تباهی اما اینکه تو کثیفترین نسخه ها را برای زندگیها بپیچی این اوج روشنایی است . اینکه حکم قاتل اعدام ، حکم دزد بی نیاز که برای احراز دزدی او حداقل باید 14 شرط جاری باشد از قبیل عدم نیاز ، ترتب شرایط حفاظت از مال یعنی مثلا دزدی از جایی که درب آن قفل باشد ، لزوم اثبات سلامت روحی و روانی و بسیاری از شروط دیگر حکمش قطع فلان انگشت و به تدریج در صورت ادامه قطع دست باشد میشود فرومایگی ، اما دزدی ناموس مردم و هلاکت یک خانواده از دیدگاه تو جای سوت و کف هم دارد ..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:02
باور عمیق - قم - ایران
(7) اینکه کسی به درستی به سزای کردار زشت خویش برسد از دیدگاه تو در نفس خودش جرم است . تو دیوانه ای شاهین عزیز من . یک دیوانه . بگذریم . تویی که زنای زن و مرد شوهر دار را عین آزادی و تمدن میدانی همین تو ، همین خود خود تو میگویی : (( انصاف نیست زن مردم غنیمت و کنیز محسوب بشه )) . آری شما راست میگویی . انصاف هست در قالب کثیفترین خیانتها زن مردم نه یک غنیمت بلکه یک تخلی گاه فرض شود و بنیان خانواده ها فرو بریزد اما تحت سرپرستی گرفتن زنان کفار حاضر در نبرد میشود غنیمت گیری . زنانی که بنا بر رسم دیرین جاهلیت تا دیروز برای داشتن فرزند پسر از طرف شوهران خود تحت اختیار قوی ترین مردان قبیله خود قرار میگرفتند که از جمله معروفترین آنها ابوسفیان بود امروز مدافعی با سینه های ستبر چونان شاهین خان اورل پیدا کرده اند
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:03
باور عمیق - قم - ایران
(8) شاهین خان اورل امروز مدافع زنانی شده که تا دیروز از طرف شوهران خود بعضا به همراه نوازادان دخترشان زنده به گور میشدند . و همین زنان که دیروز در میدانهای جنگ شمشیر به دست داشتند و جگر حمزه ها را به دندان میکشیدند وقتی روز بعد پس از کشته شدن شوهرانشان یا به عبارت بهتر انشان وقتی بنا بر حکم خدا کشته نشدند ، بی سرپرست رها نشدند ، از طرف مسلمانان پس از تجاوزهای گروهی و دست جمعی تکه تکه نشدند ، وقتی در حالی که با تسخیر لانه هایشان دیگر حتی امید به چنگ آوردن چندر غاز پول برای امرار معاششان نبود ، وقتی نیاز بود این موجودات وحشی در قالب یک نظام تربیتی نه ازگرسنگی بمیرند ، نه قطعه قطعه شوند بلکه طعم فرهنگ ، بخشش ، گذشت ، کرامت و بزرگواری را به عنوان زنان همان مسلمانانی که عزیزانشان دیروز در جنگها بدست همینان کشته شده بودند بچشننننند ، این میشود بی انصافی ..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:04
باور عمیق - قم - ایران
(9) اینکه کسی را با رضایت او به ازدواج خود درآوری این میشود بی انصافی . *** جالب اینجاست که خود تاریخ همیشه محکم ترین مشتها را روانه دهان یاوه گویان میکند *** ...حتی یکبار . من ادعا میکنم و تو (( مرد )) باش و خلافش را ثابت کن . حتی یکبار این زنان پس از ورود به خانه مسلمانان در حالی که زخم خورده کشته شدن شوهرانشان بودند ، اقدام به قتل آن مسلمان به قول تو به غنیمت گیرنده نکردند . حتی یکبار این زنان که تا دیروز با شمشیرهای در دست مطابق با رسوم جاهلیت آماده نبرد بودند ، اقدام به اخذ انتقام و تلافی از به قول تو صاحبان خود نکردند . حتی یکبار مغز خود را زحمت ندادی و نپرسیدی چرا؟ چه شد ؟ چه رفتاری با آنان شد ؟ چه کرامتی را در رفتار مسلمانان با خود دیدند که احساس کردند احترام به شخصیت قبلا لگد مال شده شان در حال بازگشت است . اینها رو هرگز امثال تو از خودشون سوال نمیکنند . حتی یک زن کافر زخم خورده اقدام به قتل شوهر مسلمان خود نکرد . میدانی چرا؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:04
باور عمیق - قم - ایران
(10) چون آنها تازه پس از توحش در سیستمی متمدن و با کرامت پذیرفته شدند که تا دیروز مشتاق آن بودند که تمام زن و مرد و کودک آن سیستم را سلاخی کنند . اما افسوس که تو نمیفهمی . جالب اینجاست که معترض به اینی که چرا زن پسر خوانده حلال شد . الله اکبر . مگر تا روز قبلش حرام بود ؟ لغت حرام از کجا آمده ؟ مگر نه در غالب تمام ادیان پیشین که تو خدای آنها را فرومایه میدانی؟ مگر نه آنکه همین خدا ((حلال و حرام )) را معنا کرد ؟ معترض به آن خدایی هستی که حلال و حرام را تبیین کرد ؟ به او میگویی چرا حلال قبلی را مجدد حلال اعلام کرده ؟ مگر قبلا حرام بوده؟؟ اصلا به فرض خنده بگیرم که حرام بوده . خوب فوقش زنا کرده شاهین جان .. تو که مدافع زنایی ؟ تو را چه میشود ؟ تکلیف ما را مشخص کن . مدافع زنایی یا مخالف زنا ؟ آهان فهمیدم . میگویی زنا کرده اما ادعا میکند حلال بوده . مچگیری کرده ای شاهین جان . میخواهی بگویی پیامبر هم یکی بوده عین خودت . آخه میدونی که ، تو هم زنا میکنی اما مدعی احترام به کرامت انسانی .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:04
باور عمیق - قم - ایران
(11) تو هم مدافع شان و کرامت و منزلت زنانی و هم مدافع شهوت و خیانت و کثافت خارج از چهارچوب انسانی . ختم کلام اینکه سعی میکنی باطن عقاید کثیف خود را توجیه کنی . با خودت بگی اگر من اخلاقم کثیفه خب پیامبر اسلام هم اخلاقش کثیف بوده خب . اما آب در هاون میکوبی شاهین جان . این وصله ها به او نمیچسبد اورل خان . زبل خان .. اگر کسی قرار به اعتراض بود و میباست اعتراض میکرد همان پسر خوانده پیامبر بود . محمد ، پیامبر همان خدایی است که به من تو حلال و حرام آموخت . خواهر و برادر و پدر و مادر و مادر زن و محارم و نامحرمان را معنا کرد . مزخرف نگو اخوی . زید پسری غریبه بود . رابطه بین زید و پیامبر ، هیچ تفاوتی با رابطه تو و من نداشت به جز علقه عاطفی . آسمان به ریسمان نباف اخوی . حلال خدا حلال و حرام خدا حرام است الی یوم القیامه . امیدوارم روزی شما هم انسان شوید و سپس آدم شده و به مقام بندگی خالق یکتا درآیید . به روابط انسانی بدون منطق شیطانی پایبند شده تا حضور شما در دنیا باعث شرمندگی ابنا بشر نباشد . والسلام
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:05
باور عمیق - قم - ایران
razmandeh - استکهلم – سوئد(1) .. دوست عزیز . کتابی را که گفتی به همراه چندین و چند کتاب دیگر سالها قبل مطالعه کرده ام . مجموعه عهد عتیق خیلی بهتر در ذهنم مانده است . اولا اینکه موسی و عیسی و ابراهیم و محمد صلوات الله علیهم و علی نبینا جملگی پیامبر یک خدا بودند . بسیاری از احکام مشترک بوده . بنابراین این قضیه جای تعجب ندارد . اما عجیب اینکه شما از کتابی تحریف شده استفاده کردی که اثبات کنی احکام اسلام کپی احکام تورات است حال آنکه متاسفانه بعید میدانم حتی یکبار این کتاب را درست مطالعه کرده باشید . برای اینکه قدری بخندیم ، قدری بیشتر با احکام تحریف شده یهودیت و مسیحیت و نحوه نگرش پیروان آن آشنا شویم چند سطر از همین کتابی را که شما شاهد کپی آوردید ، کپی کنیم و قدری لذت ببریم تا ببینیم آیا مطابق با ادعای شما احکام اسلام کپی این کتابهاست یا تقریبا در اکثر اوقات ضد اینها ؟؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:50
باور عمیق - قم - ایران
(2) 1- خداوند به موسی فرمود که این دستورات را به قوم اسرائیل بدهد: هرگاه زنی پسری بزاید، آن زن تا مدت هفت روز شرعاً ((نجس ))خواهد بود، همانگونه که به هنگام(( عادت ماهانه)) خود(( نجس)) است . 2 – آن زن باید مدت سی و سه روز صبرکند تا از خونریزی خود کاملا طاهر گردد . در این مدت او نباید به چیز ((مقدسی دست بزند)) و یا وارد عبادتگاه شود. 3- هرگاه زنی دختری بزاید، آن زن تا دو هفته شرعاً نجس خواهد بود همانگونه که به هنگام عادت ماهانهخود نجس است . جالب اینجاست که اگر زن پسر بزاد یه هفته اما اگر دختر بزاد دو هفته نجسه . در هر دو صورت نجسه ..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:52
باور عمیق - قم - ایران
(3) یعنی زن خود آدم میشه نجس . رزمنده جان . من مخلص تو هستم . کوچیک تو هستم . خاک پاتم داداش . اما تورو خدا اینجوری با من وارد صحبت نشو . بقیه این کتاب لاویان رو هم به شما و دوستان عزیز میسپارم که مطالعه اش کنید . واقعا روانم نمیکشه این جملات رو بخوام حتی کپی کنم . بخدا اینا رو خیلی قبل تر از شما خوندم عزیزم . شما توجه نکردی بنده چی عرض کردم . موفق باشی عزیزم . من دربست مخلصتم
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 22:52
باور عمیق - قم - ایران
DaaDaa - تهران - ایران . خیلی متشکرم از محبت شما . اگر جواب شما را بنا بر اطلاعات ضعیف خود خیلی کوتاه عرض میکنم ببخشید و بدانید دلیلش تنها خستگی است . سوال شما بر پایه فرضی اشتباه مطرح شده . قیاس بین صدور احکام و دستورات صحیح زندگی در مورد مخلوقات از سوی خالق حکیم با درمان بیماریها از سوی پزشک قیاس مع الفارق است . شهوت چونان ایدز نیست که یک روز درمانش فلان نسخه و روز دیگر درمانش آن یکی نسخه باشد . فطرت در گذر زمان ثابت است . دروغ تا چند میلیون سال دیگر مذموم است . ازدواج همیشه مقدس میماند . دزدی و قتل همیشه قبیح است . دشنام و تهمت و فحشا در تمام زمانها ثابت المفهوم است . تمام احکام دین در تمام زمانها تنها نسخه درمان بیماریهاست . همانی که خلق کرده ، همان نسخه خاص آن را تجویز کرده . ممنون میشم در نوشته های بعدیتان مصداقی صحبت کنید . مثلا بگویید مشخصا کدام بیماری امروز نسخه اش تغییر کرده . مثلا بگویید به عقیده من به جهت جلوگیری از فحشا امروز به عقیده من دیگر ازدواج ، حجاب و یا عفاف دیگر راهگشا نیست تا اینکه بشود دقیق تر صحبت کرد . ممنونم
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:03
باور عمیق - قم - ایران
پروردگار - تهران - ایران . عرض سلام وادب . اولا خوشحالم که شما هم به مانند بنده علاقه مند به مطالعات جالب غرب هستی . با یک تفاوت . بنده هرگز ماحصل مطالعه رفتارشناسی از طریق مطالعه تاثیر پاشنه کفش بر روی تمایلات جنسی و یا دوربین منصوب بر روی ماتحت به جهت آزمایش صحت پروستات و همچنین دوربین منصوب بر روی آلت مدفون در واژن را منجر به کشف هواپیما و یوتیوب و اینترنت و پزشکی و اوج اوج ادعای شما ((فلسفه)) نمیدانم . حضرتعالی چند صد گام از بنده نسبت به این تحقیقات شیفته تری . تو گویی تا چند روز دیگر حاصل مکاشفات نیوتن و ادیسون را هم منتسب به آن دوربین هکذا خواهی خواند . تمام اکتشافات جهان اسلام از آن روزی که کافر و مسلمان را از تمیزی و کثیفی پشت یقه پیراهنشان تشخیص میدادند تا به امروز ، اگر از خیر اکتشافات تمام فلاسفه و دانشمندان آن بگذریم نهایتا در یک جمله خلاصه میشود . کشف حقیقت تمام اکتشافات . موفق باشید
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:12
باور عمیق - قم - ایران
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران .. با قسمتهایی از صحبتهای شما کاملا موافقم . اما چون خیلی خسته هستم با یک لطیفه کلام رو به انتها میرسونم تا هم انتقال مفهوم کرده باشم و هم فضا شاد بشه . میگن یه بابایی رفت و خواست مسلمان بشه . پرسید گام اول چیه ؟ گفتن ختنه . خلاصه بریدند آنچه را که میبایست میبریدند . پرسید گام بعدی چیست ؟ گفتند : روزی 17 رکعت نماز ، یک ماه امساک از خوردن و آشامیدن در سال ، پرهیز از زنا ، دروغ ، تهمت ، فحشا ، الکل ، رعایت فلان و فلان و .. یارو گفت آقا جان قربون شکلت . سر اون فلان مارو بده ما بریم پی کارمون . نخواستیم . حالا خیلی از مسلمانان تنها گام اول را برداشته اند و اسما مسلمان شده اند . مسلمان دیدی مرا هم خبر کن . وقت بخیر
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:18
باور عمیق - قم - ایران
کامران خان - هسن - المان . سلامت باشی عزیزم . شما به بزرگی خودت ببخش . من آدم کم اطلاعی هستم . انشالله درست میشه . شب خوش
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:19
sana22 - ایران - ایران
باور عمیق-قم-ایران سلام. نمیدونم شما کی هستید ولی بسیار زیبا و کامل نوشتید وخوشحالم کسی پیدا شد که بسیار زیبا از اسلام دفاع کند چون متاسفانه در کامنت های این سایت همیشه توهین به اسلام رو دیده وخونده بودم . باز هم هز شما ممنونم وامیدوارم همیشه ودر همه ی مراحل زندگی تون موفق باشید. در پناه حق
جمعه 7 آذر 1393 - 05:34
منوچهری - کرمان - ایران
یا جددا.. ! باور ؟؟
جمعه 7 آذر 1393 - 06:35
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
لطیفه جالبی بود! مخصوصا اون قسمتش که میخواست بقیشو پس بگیره! واقعا کاشکی امکانش بود که ماهم بقیشو پس می گرفتیم و خلاص!
جمعه 7 آذر 1393 - 07:50
DaaDaa - تهران - ایران
باورعمیق.-قم-ایران...دوست عزیزم سپاس بی کران از شما بابت پاسخ اما چون فرمودید مصداقی عرض کنم خدمت شما عارض می شوم که عنوآن نمونه همین مسئله چند زن اختیار کردن مگر از صدر اسلام برایش قانونی و حدودی وضع نشد؟ شما بهتر میدانید که پاسخ چیست اما میخواهم بدانم چرا مجدد با حضور دیانت بهایی که خود را مدعی سلسله پیامبران و ادامه دهنده دین اسلام میداند، مجدد این قانون تغییر کرد؟ و حتی خیلی مسائل دیگر ازجمله موارد مهریه و...اگر بگوییم که این دین مورد قبول و از سلاله پیامبران است پس باید قبول کنیم که خداوند از ابتدا یک قانونی را وضع نموده و یا انتها را نخوانده و دوباره پیامبر نازل نموده یا اینکه انسان را نیازمند قوانینی متناسب روز دیده است..که البته کمی خنده دار میباشد...اگر هم نسخه جدید را نپذیریم که مشکل همچنان ملاحظه میفرماید که باقی است.
جمعه 7 آذر 1393 - 08:02
rahjoo - بابل - ایران
باور عمیق - قم - پر گویی همواره نشانه مفت خوری و کم عقلیه!!! اینو بدون با زیاد حرف زدن عاقلان رو نمیشه قانع کرد !آخه اینجا که پامنبریهای بازار و کوره دهاتیا ننشستن که با قلمبه گویی و روده درازی قضیه رو شلوغ کنی و در بری!!!! حالا حالاها مونده تا جونت بالا بیاد اینجا اوههوومم جون بکن
جمعه 7 آذر 1393 - 11:03
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
اگر داشتن ریش نشان سکسی‌ بودنه پس باید باور عمیق و فدای عاقا و جنگنده‌ها ستاره فیلمهای پورن باشن،،و سکسی‌‌ترین ستاره‌های هر سال هالیوود از بین احمدی‌ نژاد و پاسدار نقدی و آخوند احمد خاتمی انتخاب بشن :-۰
جمعه 7 آذر 1393 - 17:34
باور عمیق - قم - ایران
DaaDaa - تهران - ایران .. سلام دوست عزیز . در ارتباط با بهاییت اینکه نفس یک ادعا از طرف یک شخص دلیل بر صحت ادعا نیست . صد البته بهاییت مدعی است اسلام را قبول دارد و تنها آن را منسوخ میداند اما پاسخ نمیدهد چگونه آن آیه از قرآن که به صراحت پیامبر را خاتم النبیین میداند را ندیده است . سلسله رسالت با ظهور پیامبر خاتم به اتمام رسید و این راه به پایان رسید . این نص صریح قرآن است . بنابراین این فرض که احکام جدید در قالب بهاییت از راه رسید نیز به طریق اولی باطل است . مگر میشود مانند بهاییان معتقد به قرآن بود اما اعتقاد داشت پیامبر دیگری فرستاده شده ؟ میتوانید کتابهای ((ایقان)) ، ((رساله سوال و جواب)) و ((مجموعه سخنان حضرت عبدالبها)) که از جمله کتب اصلی احکام این آیین است را به راحتی دانلود نموده و با مطالعه آن که مطمئنا چیزی بیشتر از 3 الی 4 ساعت وقت نمیبرد تا حدود زیادی با این آیین آشنا شوید . اما در خصوص احکام ازدواج در اسلام اینکه چه ایرادی میبینید بر من مشخص نیست . موفق باشید
جمعه 7 آذر 1393 - 17:52
باور عمیق - قم - ایران
sana22 - ایران - ایران .. سلام دوست عزیز .. ممنون و سپاسگذار . عافیت و موفقیت در تمام شئونات زندگی را برایتان آرزومندم
جمعه 7 آذر 1393 - 17:54
کامران خان - هسن - المان
rahjoo - بابل - ایران. ............................ واقعا گل گفتی. این ;قم عمیق; احنمال زیاد تو حوزه آخوندیه قمه. کل حرفاشو جمع کنی یه جمله منطقی و علمی توش نیست....................تمام رفرنس و منابعش یا توهم خودش از اسلامه یا کتابهای منسوخ و غیر علمی. ......... از قم عمیق بپرسید مرد حسابی اصلا تعریف علم رو میدونی چیه؟ ..............علم باید قابل تکرار..............قابل اثبات........... باشه . ..............اخه حوزه علمیه و کتب اسلامی کدوم یکی از مباحثش قابل اثبات و تکرار پذیره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (با تشکر از سایت ایرانیان انگلستان که پر حرفی وحرفای صد من یه غازه بعضی هارو مجبوره هی بخونه واینجا بذاره. )
جمعه 7 آذر 1393 - 19:50
cobalt3 - کرج - ایران
بیخود نیست که از تمام پنج قاره دختران مسلمان میرن عراق و سوریه برای جهاد النکاح نزد داعشیهای ریش پهن اسلام بدون ریش هیچ ریشه ای نداره هرکه ریشش بیش حوریش بیشتر.
جمعه 7 آذر 1393 - 21:04
razmandeh - استکهلم - سوئد
باور عمیق - قم - ایران جالبه که میبینم وقت داری به تمام کامنتها جواب بدی این یک نکته مثبت برای شماست ولی داری از دینی دفاع میکنی‌ که مدعیان ولایت و امامان زمان همگی‌ در امور دنیوی غرق در فساد هستند و حتا شما که خود را یک مخلص و همی‌ این دین می‌دانی جرات اعتراض به آن را نداری نگو که معتقد به فساد حکام وقت ایران نیستی‌ که خود را سردم در اسلام ناب محمدی میدانند. و سکوت میکنی‌ ولی به کامنت من ناچیزی که سری هر چند گهی برای خواندن اخبار سری به این ساعت میزنم جواب منطقی‌ و با دلیل مدرک میدهی امر به معروف را رهبران دینیتان بیشتر نیز دارند ما که حساب خودمان را پس داده‌ایم رفتیم و همه چی‌ را به دلسخوتگان راه ولایت سپردیم .موفق باشی‌ مشتی‌
جمعه 7 آذر 1393 - 22:31
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
اون دختره ۹ سالیی که راضی‌ به ازدواج باشه چقدر باید منحرف و یا بچه باشه که حتا اسمش باید فراموش می‌شده چون باعد آموزیه شدید داره. و آان مرده چهل سالیی که راضی‌ به ازدواج با یک دختره ۹ ساله باشه باید بعد از مردنش ........
شنبه 8 آذر 1393 - 00:29
faranak-montreal - مونترال - کانادا
وااا یکی‌ اینجا رم کرده
شنبه 8 آذر 1393 - 02:07
perser68 - فلوریدا - آمریکا
rahjoo - بابل - ایران. رهجو جان کامنته همه دوستان یه طرف کامنته تو یه طرف، مختصرو مفید ، به قولی مشتی:-)
شنبه 8 آذر 1393 - 05:59
perser68 - فلوریدا - آمریکا
sana22 - ایران - ایران. خیلی بدهه که آدم خودشو مسخره دیگران کنه!!! کجای ایران زندگی میکنی که هنوز دلتو به این اسلامی که ملا ها براتون آوردن خوش کردی؟ اینا واقعیتهاست، چرا توهین؟ به بادش دادین و هر چی بالا برید پائین بیاید به قولی آبیه که ریخته دیگه نمیشه جمش کرد! به فکر راهه دیگه ای برای کلاهبرداری باشید.
شنبه 8 آذر 1393 - 06:07
جنگنده - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران...................... با تشکر از صبر و حوصله و متانت شما در برخورد با این کفار حربی که اگر معجزه الهی هم به چشم ببینند باز بر کفر خود میکوبند تا روزی که دسته، دسته به جهنم سوزان وارد شوند و تاوان نافرمانی خودشان را بدهند. واقعا یک نفر از این جاهل فکران، نتوانست به صورت منطقی با شما بحث کند و به قول معروف بحث را به مغالطه و بیراهه بردند. احسنت به تفکر شما و دانش شما و تاسف برای آن یاوه گویانی که بجای بحث منطقی شروع به فحاشی و ناسزاگویی کرده اند تا تربیت خانواده نداشته خودشان را به رخ بکشند.
شنبه 8 آذر 1393 - 08:27
جنگنده - تهران - ایران
باور عمیق - قم - ایران...................... هر چند تلاش ما در باب این موضوع که شاید یکی از این کفار به خود بیاید و راه درست پیشه کند و توبه کند و ایمان بیاورد، ممکن است نتیجه ای نداشته باشد یا نتیجه ای ضعیف در بر داشته باشد، ولی این دلیل نمیشود که دست از دفاع از ارزشها و مقدسات برداریم و بنده تا جان در بدن دارم در برابر زیاده گوییهای اینها لااقل در همین سایت، ایستادگی و روشنگری خواهم کرد هر چند میدانم خیلی از اینها به این سادگی از خواب بیدار نمیشوند اما اینها باید بدانند که (( مدافعان مقدسات و معتقدان به خدای واحد )) هنوز هم وجود دارند و با قدرت ایستاده اند و آینده متعلق به آنهاست.
شنبه 8 آذر 1393 - 08:32
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
همه اینها حرف و دروغه جز شهر دلاور من
شنبه 8 آذر 1393 - 06:36
sheshgol - تهران - ایران
اتفاقا بنظرم باور عمیق قم.نه فقط از نظر اسلام که از نظر علمی خوب بحث میکنه .فط متاسفانه کمی طولانی و با ادبیات پیچیده مینویسه .من کاری با اسلام ایشون ندارم و خیلی هم مومن نیستم .اما ایشون منطقی و بدون غزض مینویسن .و اینکه جواب همه رو میدن نشونه ادب ایشون هست
شنبه 8 آذر 1393 - 10:18
آرتمیس3000 - برلین - المان
به قول کامران خان بحثی که اساس علمی(قابل اثبات و قابل تکرار) نداشته باشه و همچنین رفرنس معتبر علمی نداشته باشه چیزی جز کشک نیست(دقیقا مثل خزعبلات جناب قم چاه عمیق)
شنبه 8 آذر 1393 - 11:50
آرتمیس3000 - برلین - المان
باور عمیق قم.................... با چند تا ایدی وارد شدی توهمات اسلامیتو خودت تایید میکنی :))))))))))))))))))))))))............. سایت uk لطفا جلو این رو بگیرین نذارین با چند تا ایدی بیاد
شنبه 8 آذر 1393 - 11:54
باور عمیق - قم - ایران
جنگنده - تهران - ایران .. سلام دوست عزیز . قبل از هر چیز آرزو میکنم امسال زیارت عتبات در اربعین حسینی قسمتت بشه که این شیرین ترین آرزویی بود که میتونستم از صمیم قلب برات داشته باشم . کسایی که توهین میکنند همشون برادرای ما هستن . توهینشون تا وقتی خطاب به شخص و شخصیت یکی مثل خودمون باشه هیچ اهمیتی نداره . اگر با این توهین ها آرام میشن این نهایت خوشحالی منه .
شنبه 8 آذر 1393 - 14:15
باور عمیق - قم - ایران
razmandeh - استکهلم - سوئد . دوست عزیز . چیزایی که گفتی رو میفهمم . خیلی هم خوب میفهمم . اما دین من و تو چیزی نیست که بخواد توی غرفه یک عده قرار بگیره و باعث کاسبیشون بشه و من و تو به دلیل خشم از این سوء استفاده ، نسبت به اصل موضوع بدبین باشیم و خودمون رو از حق خودمون محروم کنیم . در مورد اعتراض به نحوه عملکرد یک عده اگر هر چیزی بخوام اینجا بنویسم یه برداشت دیگه ازش میشه اما فقط بدون یک مسلمان هرگز نسبت به مظالم ساکت نمیشینه . در پایان آرزو میکنم خداوند دکان هر کس رو که به اسم دین داره کاسبی میکنه تخته کنه و آرزو میکنم خداوند همه ما رو هدایت کنه و یک لحظه به حال خود وامگذارد که اگر بگذارد وای به حال ما
شنبه 8 آذر 1393 - 14:25
perser68 - فلوریدا - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. آخر سر دل به خداوندت خوش کردی؟ پس اینهمه بالای ممبر رفتی هیچ ؟
شنبه 8 آذر 1393 - 15:16
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.