در هوای منفی ۵۲ درجه روسیه , مسافران پیاده شده و هواپیما را هل دادند

۷۰ مسافر یک هواپیمای توپولوف ۱۳۴ شرکت هواپیمایی روسی "یوتیر" این هواپیما را که در دمای منفی ۵۲ درجه بر روی باندهای فرودگاه "ایگارکا" در شهر "کراسنویارسک" واقع در منطقه‌ی سیبری گیر کرده بود، به حرکت درآوردند.

این مسافران سیبریایی در حالی‌که با استفاده از قدرت بدنی بالای خود، بال‌های این هواپیمای ۳۰ تنی را به سمت عقب هل می‌دادند، فریاد می‌زدند: «زود باشید هل بدهید. ما می‌خواهیم به خانه برگردیم.»

یکی از مسافران هم در بخشی از این ویدئو می‌گوید: «مرد واقعی درخت می‌کارد؛ خانه می‌سازد؛ و هواپیما هل می‌دهد.»

به نوشته‌ی وب‌سایت "سیبرین تایمز"، مشکل به وجود آمده برای این هواپیما ناشی از استفاده‌ی گریس اشتباه و نامناسب برای دنده فرود بوده است.

آقایون مسافر , لطفا پیاده شید هواپیما رو هل بدید تا روشن بش

آقایون مسافر , لطفا پیاده شید هواپیما رو هل بدید تا روشن بش

+71
رأی دهید
-9

ekman - شیراز - ‫ایران
تنها هواپیمائیکه میتواند به عقب حرکت کند ،هواپیمای C-130 است و سایر هواپیما ها را با بوکسل کردن به عقب میرانند و این را اکثرا در فرودگاه ها دیده ایم.این به عقب هل دادن چه ربطی به دنده فرود دارد !!!!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:38
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
دادن اطلاعات غلط شده خوراک ما! اصلا هیچ هواپیمایی به قول دوستمان از شیراز قادر به عقب عقب رفتن نیست. تازه این هواپیماهای روسی باز خوبه در دمای منفی 52 درجه پرواز می کنند، فوکر یا ایرباس بود که موتورش هم یخ زده بود!
جمعه 7 آذر 1393 - 02:23
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
حالا اگر ایران بود عین بچه نه نه ها زود می دویدند دفتر فرودگاه عربده کشی با دخالت سپاه فرودگاه خفه بمیر می شدند و اخته و عین بچه خوب بر می گشتند سوار هواپیما می شدند! شعار شعار شعار و شیک بازی! ایرانیهای ایران چون هیچ کجای دنیا را ندیده اند فکر می کنند دارن تو سوییس زندگی می کنند! شکایت می کنیم، درستش می کنیم و.. جمع کنید بابا مملکت سید علی چلاغ بافوری که دیگه اصلاح شدن نداره!!! بدبختهای بیچاره در کمونیسم اسلامی غرق و خفه شدید، در هر خیابون از هر ماشین 500 تا مثل هم و یکرنگ پارک شده در ایران
جمعه 7 آذر 1393 - 02:55
بچه کوههای سیاه - پرتموث - انگلستان
وحید شریفی- ونکوور. دوست گرامی درسته که هواپیما ها عقب نمیروند اما این نیست که قادر نباشند. سی130 دارای قابلیت (وزش معکوس)(نمیدونم ریورز تراست رو چی ترجمه کنم الان) هست نه اینکه نیازی به دنده عقب رفتن باشه و یا اصلا کسی بخواد دنده عقب بره. این قابلیت برای فرود در باندهای کوتاه هست. و اما دوما. راجع به کامنت دوت که توهین کردی. داداش یادت رفته که تا دیروز پیاز با مشت خورد میکردی و دو لپی گوشت کوبیده میخوردی حالا برای ایران و هفتاد میلیون ایرانی تعیین تکلیف و از ایران و هفتاد میلیون ایرانی قطع امید میکنی؟. سوما البته تو تو ایرانم یه بی وطن بودی درست مثل الان. سلامتی میهن و هرکه میهنیست.
جمعه 7 آذر 1393 - 14:03
khosrow abadani - لندن - انگلستان
حالا به فرض اینکه هواپیما روشن شد و رفت. تکلیف مسافران هل دهنده چی میشه.
جمعه 7 آذر 1393 - 15:47
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
بچه کوههای سیاه-مثلا انگلیس! . شما در کوههای پرتموث ساکن هستید؟ از نوع پیاز شکستنت معلومه ته دهاتی هستی و هر چی سر سفره خونتون دیدی فکر کردی شهر هم همینطور است! ایران که عشایر و رعیت بودی، انگلیس هم خون و ژن رعیت بودن را حفظ کردی رفتی گله داری در کوهها؟ گوسفند کیلو چند مشتی؟ کبلایی ماستم میزنی؟ بیار شهر ما خان خوانین بزنیم به بدن، هاهاهاها...
شنبه 8 آذر 1393 - 01:36
بچه کوههای سیاه - پرتموث - انگلستان
اره داداش خوب شناختی. من چوپون توی گوسفند بودم. عشایر و رعیت هم اگر ایرانی باشه افتخاره بودنش. بعله درست حدس زدی و من سر سفره پدر و مادرم نون خوردم و با افتخار ایرانی ام. اما تو چی؟ . حالا فعلآ همینو بزن به اون تنه تا بعد.
شنبه 8 آذر 1393 - 20:25
آقا فدای من - لندن - انگلستان
vahid.sharifi - ونکوور - کانادا:با این طرز حرف زدنت تو هم یه ... مثل آخوندا هستی ، یه نگاه به خودت بنداز و کمی خجالت بکش.
‌سه شنبه 11 آذر 1393 - 20:24
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.