اعتراضات در فرگوسن به ۱۷۰ شهر دیگر آمریکا هم کشیده شد.

+38
رأی دهید
-9

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
به یاوه گویانِ اسلامی یاد آوری می‌کنم که رئیس جمهورِ آمریکا سیاه پوست هست و وصله تبعیض نژادی به مردمی که یک سیاه پوست را به ریاست جمهوری انتخاب کرده اند نمی‌چسبد ! اینها یک سری آشوب طلب هستند که در میان آنها اتفاقا سفید پوست فراوان دیده میشود ! فداییانِ آقا یک فکری به حال جمهوری اسلامی بکنند که تبعیضِ قومی و مذهبی‌ در آن بیداد می‌کند ! شاهد هم عزیزانِ بلوچِ سنّی مذهب هستند ! حالا ارامنه و مسیحیان و اعراب ایرانی‌ به جای خود !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 03:57
amir-amir - تورنتو - كانادا
در تورنتو هم سال پیش یک مامور پلیس به یک جوان که ظاهرا مست بود شلیک کرد جالب اینجا بود که یک گروه پلیس گرد اتوبوس تراموا جمع شده بودند و جوانک ١٨ ساله در داخل تراموا که تنها بود اینها جرئت نمى کردند داخل اتوبوس بروند و چاقو را از دست او بگیرند از بیرون به او ٩ گلوله شلیک مى کنند. البته دادگاه بعدا راى به قتل از نوع درجه دوم داد ولى هنوز متهم آزاد است.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 07:04
میو میو - تهران - ایران
بله آقای دارن ویلسون عذاب وجدان ندارید ولی یه روزی مردم فرگوسن شما را محاکمه خواهد کرد و به دستگاه قضایی امریکا اعتمادی نیست...تو درباره عذاب وجدان دروغ می گوئید که صد در صد در مقابل خداوند غذاب وجدان را احساس می کنید...
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 07:54
mir1976 - واشنگتن - آمریکا
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا، چطور توی آمریکا زندگی میکینی و نمیدونی که دادگستری آمریکا یک نهاد و تشکیلات مستقل است و ربطی به ریاست جمهوری و دولت ندارد؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:21
باور عمیق - قم - ایران
شرارت و مشکلات شدید روانی از قیافه این پلیس قاتل میباره .. واااای اگر همچین اتفاقاتی توی ایران افتاده بود .. وای اگر یه مامور پلیس برای چندمین بار بدون هیچ دلیل خاصی چندین تیر بر پیکر یک جوان شلیک میکرد . غوغا به پا میشد تو دنیا . کجان این نهادهای حقوق بشری ؟ چرا کسی ابراز نگرانی ((شدید)) نمیکنه؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:37
Azadi-Namur-Belgique - نمور - بلژیک
من فکر میکنم که آخرین نامه اوباما به رهبر ایران این بوده که بهش گفته تو انرژی هسته ای خودت را ادامه بده در عوض یک نسخه برای ما بفرست که بدهیم مردم امریکا بخورند مثل مردم شما آرام باشند این همه اسید پاشی شد مردم کاری نکردند حالا یک جوون اونته شده چه خبره , بیچاره مردم ایران .......
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:47
jalal50 - بیرمینگهام - انگلستان
تعجب میکنم از بعضی از این ایرانیها که فکر میکنند آمریکا مال باباشونه. همچین ازش دفاع میکنند مثل اینکه اونجا بدنیا امدند. ریشه خودتو نو فرامو ش نکنید ابلهان.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:06
biparva-jan - تهران - ایران
نژادپرستی در امریکا بی داد میکنه. وقت تغییر رژیم رسیده.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:10
تیتو تیتو - تهران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا شما چرا تبعیض را به قومیت ربط میدهید تبعیض بین همه مردم اعمال میشود و در کشورها حزب حاکم مسبب ان است در کشورهای مختلف به خصوص خاور میانه و کشورهایی که دین یا قومیت مطرح میشود این تبعیض وجود دارد . تبعیض زمانی از بین میرود که اشتراکات انسانی مد نظر قرار بگیرد نه تعصبات بی جا و برتری جویی قومیتی و مذهبی . و گرنه هر قومی ادعا کند من برترم نتیجه ان غرور شیطانی و دور شدن از عدالت اجتماعی است.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:17
chatoli - تهران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا. دوست گرامی شما به قول معروف چرا از پاپ کاتولیک تر شدی ؟ چون در جمهوری اسلامی مشکلات وجود داره و اینجا مردم درگیر هزار و یک مشکل هستند به معنی این هست که کشور آمریکا مدینه فاضله هست و بهترین کشور هست از نظر شما ؟ با یک سرچ مختصر در اینترنت میتونید به این واقعیت پی ببرید که کشور آمریکا در موقعیت زمانی فعلی کشور خوبی واسه زندگی نیست و شاید یکی از علت های اون وجود همین ناامنی ها باشه که اخبارش به شما البته زودتر از ما میرسه!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:34
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
دولت و نظامی که علاوه بر زورگویی و قلدری برای دیگر ملل حقوق مردم خودش هم را رعایت نمی کند. الان آقای روحانی باید در تریبون رسمی از مسئولان آمریکای تقاضای رفتار درست با معترضین کند و هشدار بدهد که با مردم خودشون با مسالمت برخورد کنند و حقوق بشر را رعایت کنند. مگر آنها با کمال پر رویی حتی برای حجاب بانوان ما اظهار نظر نمی کنند! کجاست آقای روحانی، ظریف ...
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 11:59
جنگنده - تهران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا......................... بهتر بجای مفت خوری و کاسه لیسی آمریکاییها, کمی عقلت را درست کنی, تا هر چیزی به دهنت آمد, بدون مز مزه کردن نفرستی بیرون تا متهم به جهالت و بی سوادی شوی.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:18
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
همیشه میگن فحش رو بنداز زمین ، صاحبش میاد خودش ور میداره ! ببین چه خبر شد اینجا ! کاسه لیس‌های حکومت اون‌قدر عصبانی‌ شده اند که لجام گسیخته به من به خاطر چیز‌هایی‌ اعتراض میکنند که اصلا از زبانِ من خارج نشده ! من گفتم مردم آمریکا نژاد پرست نیستند چون به یک سیاه پوست رای داده اند . این ربطی‌ به اراجیفِ اون آقا داشت که گفت سیستمِ قضایی‌ آمریکا از سیستم بهداشتی جداست و نه ربطی‌ به حمایتِ من از آمریکا داشت ! ضمنا اینکه گفتم که جمهوریِ اسلامی هم نژاد پرست هست و هم حقوق اقلیت‌ها را رعایت نمیکند حقیقتیست که آقای لاریجانی چندی پیش به آن اعتراف کرد . قضیه کا کا سیاه که یادتان نرفته !!! شما‌ها چون کاسه لیس و وطن فروش هستید مرا نیز وطن فروش پنداشته اید حال آنکه من بار‌ها گفته‌ام عزیزانِ بی‌ سواد ، اینکه در اسمِ کاربری ، محلِ سکونت لوس انجلس است دلیل نمی‌شود که من در لوس انجلس باشم نلک بنده در جایی‌ نزدیکِ میدان فاطمی هستم ! مثال هم زده‌ام که کسی‌ که اسمِ خود را فدای آقا گذشته ، احتمالا ... آقا هم نیست !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:27
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ضمنا در همین سیستمِ قضایی‌ آمریکا که فلانی گفت تعدادِ زیادی سیاه پوست و اتفاقا مسلمان به عنوانِ قاضی و وکیل مشغول کار هستند ! آقایانِ کور و مغرض بگویند که سیستم قضایی‌ جمهوری اسلامی تبعیض کار هست یا سیستمِ آمریکا! کجای این سیستم مشکل دارد که می‌گویید سیستم قضایی‌ از سیستمِ دولت جداست ! این اصلا چه ربطی‌ به موضوع دارد ! آقایان کمی‌ غرض ورزی را کنار گذاشته و عادلانه نظر دهند که من شک دارم بدانید عدالت چیست ! لطفا از یک سری اوباش اختشاش گر‌ به خاطرِ عقده‌های روانی‌ خود حمایت نکنید ! فکری به حلِ رژیم نمیید که اعتراضاتِ آرامِ مردمی را سر کوب کرد !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:39
alibabatabrizi - تبريز - ايران
باور عمیق - قم - ایران شما مگر یادتون نیست لباس شخسیهأی خر منه آیی با ماشین شون مردم بی‌دفاع رو از روشون ردّ میشدن و زیر میگرفتن دها نفر رو اینطوری کشتن مگر یادتون رفته که تو زندنهأی کهریزک چه جنایت هایی عمّال خر منه آیی انجام دادن و چطوری مردمی که میدونستن حقشون پایمال شده و به عنتری نژاد رأی ندادن باید تو خیابون از بسیجیهأی رهبر الدنگ کتکها بخورن و و و بس تو دیگه حرف نزن
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:17
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.