بازیکنان تیم پرسپولیس پاداش «سیاسی» را رد کردند

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس از پذیرفتن پاداش برتری مقابل استقلال خودداری کردند. اهدای پاداش، نخستین اقدام مدیریتی حمیدرضا سیاسی مدیرعامل جدید این باشگاه بود.

آقای سیاسی فقط یک روز پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال، به این سمت گمارده شد. سرخپوشان حاضر به دریافت پاداش مربوط به برتری در برابر رقیب دیرینه خود نشدند.

پاداش اهدایی از طرف حمیدرضا سیاسی دو عدد سکه بود که در پایان تمرین روز سه‌شنبه به آنها داده شد اما بازیکنان در اقدامی هماهنگ، هدیه مدیرعامل را پس دادند.

بنا بر گزارش خبرگزاری تسنیم، بازیکنان معتقد بودند با توجه به اهمیت مسابقه و اینکه بازی باخته را با برد عوض کرده‌اند، کارشان با ارزش بوده و انتظار پاداش ۱۰ میلیون تومانی دارند.

نکته دیگر اینکه بر خلاف رویه رایج در اهدای پاداش پیروزی، این بار فقط بازیکنان مدنظر قرار گرفته بودند و پاداشی برای کادر فنی و بقیه اعضای تیم در نظر گرفته نشده بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که همزمان، مدیریت سیاسی در پرسپولیس و نحوه انتخاب او با واکنش منفی برخی از پیشکسوتان این باشگاه مواجه شده.

امیر عابدینی می‌گوید: «متاسفانه در تغییرات دولت‌ها، آدم‌هایی به وجود می‌آیند که معلوم نیست از کجا آمده‌اند. سیاسی چطور آمد هیات مدیره؟ چطور رییس هیات مدیره شد و چگونه الان مدیرعامل شده؟ وزارت ورزش پاسخ بدهد پشت صحنه چه رابطه‌ای وجود دارد؟»

مدیر عامل سابق پرسپولیس به خبرگزاری ایسنا گفت: «اگر با لابی و رانت کار‌ها پیش نرود، اتفاقات غیرمترقبه کمتر رخ می‌دهد. امروز پول تصمیم می‌گیرد. هر کسی جیبش پر پول باشد هر کاری بخواهد می‌کند. فرقی هم ندارد پول را از کجا آورده. وقتی پول داشته باشی و از خودی‌ها باشی به هر چه بخواهی می‌رسی. در کشور ما هر چیزی را می‌شود خرید».

حمیدرضا سیاسی در حالی مدیرعامل پرسپولیس شد که وزارت ورزش وعده داده بود در آذرماه این باشگاه را به مردم واگذار خواهد کرد. برخی از کار‌شناسان و پیشکسوتان فوتبال از انتصاب ناگهانی سیاسی، به عنوان موج سواری روی نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال یاد کرده‌اند.

این در حالی است که در اتقاقی جالب برای هواداران فوتبال، ممکن است پرسپولیس و استقلال در فاصله‌ای کمتر از دو هفته، مجدداً در برابر هم بایستند.

در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، ذوب آهن که در لیگ بر‌تر استقلال را شکست داده میزبان آبی‌پوشان است. شاگردان یحیی گل محمدی در هشت مسابقه اخیر فقط یک شکست و دو مساوی داشته‌اند ولی استقلال طی هشت هفته گذشته نتوانسته بیش از شش امتیاز کسب کند.

امیر قلعه‌نویی که با نارضایتی برخی از هواداران استقلال مواجه است، در صورت برتری تیمش مقابل ذوب آهن می‌تواند در نبردی انتقامی مقابل پرسپولیس، شکست اخیر را جبران کند.

آبی‌پوشان در این بازی سجاد شهباززاده بهترین گلزن خود را در این فصل در اختیار ندارند، محمد قاضی هم مصدوم است. در تیم ذوب آهن هم گل‌محمدی به خاطر محرومیت نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

جدال مجدد پرسپولیس و استقلال در صورتی شکل خواهد گرفت که استقلال بر ذوب آهن غلبه کند و پرسپولیس هم بتواند میزبانش گل گهر سیرجان را از پیش رو بردارد. هر دو بازی روز پنجشنبه نهم آذر به انجام خواهد رسید.

تیم شگفتی‌ساز گل گهر، برای راهیابی به این مرحله توانسته دو تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان و نفت مسجدسلیمان را حذف کند.

جمعه ۱۴ آذر نیز جدال برنده این دو مسابقه برگزار خواهد شد. یعنی فقط ۱۲ روز پس از آخرین دیدار دو تیم که بازی پایانی دور رفت لیگ بر‌تر بود.

+36
رأی دهید
-9

paksan - آمریکا - آمریکا
نفری 50 میلیون باید بدن بهشون دیگه؟! پرس پول لیس یعنی همین دیگه!!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 00:28
abdolmalek - رامسر - ایران
آقای سیاسی بابت هیچ بردی نباید پاداش بدهند..هر چی تو قرارداد هست فقط به همون عمل کنید و اگه امتیاز از دست دادند جریمه شون کنید..استقلال رو بردند اما به فولاد و سپاهان و سایپا و تراکتور و ملوان باختن و با تیم ته جدولی نفت مسجد سلیمان و گسترش مساوی کردند..باید بابت این نتایج ضعیف توبیخ بشن نه اینکه با یک برد پاداش بگیرن..این بازیکنها باید یاد بگیرن وقتی میان پرسپولیس فقط باید ببرند و در صورت مساوی و باخت جریمه بشوند نه اینکه نتایج بازیها رو یکی پس از دیگری از دست بدن و با یه یک برد دنبال پاداش گرفتن باشن..مدیران قبلی همین کارها رو کردن که پرسپولیس خونه خاله شده.. دور باد جمع بی جنبه ها از پرسپولیس.....زنده باد پرسپولیس.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 02:21
masterweb - تهران - ایران
وقتی 14 آذر توسط استقلال لوله شدن آرزو میکردن که کاش همین 2 تا سکه رو گرفته بودن
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 06:54
تیتو تیتو - تهران - ایران
وظیفه اینها بازی و بردن است این پولهای سرسام اور و خارج از کیفیت که میگیرند باعث این توقعات بیجا شده است . در شرایطی که کارگر جامعه ما ماهانه 500 یا 600 هزار تومان درامد دارد زدن این حرف ها باعث رنجش مردم عزیز ایران میشود و نشان از بی کفایتی و بی مسولیتی دارد و هرگز بخش خصوصی در شرایط واقعی این ارقام را به چنین بازیکنانی پرداخت نمیکند و این پولها از جیب بیتالمال مردم صرف این ریخت و پاش ها میشود که جای بسی تعجب و تفکر است .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:25
ensanam arezoost - خارگ - ایران
abdolmalek - رامسر - ایران ، تیتو تیتو - تهران - ایران با نظر هر دو شما دوستان عزیز موافقم دمتون گرم،پوشیدن پیراهن پرسپولیس لیاقت می خواهد و باعث افتخار است نیلسون که یک بازیکن خارجی است این را بهتر از دیگر بازیکنان درک میکند و من فکر میکنم درخشان یک پرسپولیسی اصیل و مربی با دانش و با تجربه ایست که اگر بهش فرصت بدهند(تا فصل بعد) میتوانیم در لیگ قهرمان شویم(اگر در این فصل نشویم) و در جام باشگاه های آسیا هم مدعی باشیم...به امید موفقیت و قهرمانی های تیم و خوشحالی و شادی هواداران
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 14:48
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
masterweb - تهران - ایران- عرضه اینکه یکی‌ از 5 پنالتی را گل کنید را هم ندارید بعدش واسه سرورتون کری می‌خونید،!!!،بذار تاولهای سوزش دار دربی اخیر خوب بشه,, بعد قدقد کنید :) تیمتون بازی دو هیچ برده را,,, باخت!!،یعنی سرتون را بذارید زمین بمیرید با این تیم‌ سووووووووورررراااااااااختون
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:15
dark night - تهران - ایران
masterweb- تقصیری نداری ، پوست کیسه کش جماعت از سنگ کلفت تره تو هم از اون بی‌ نسیب نیستی‌.
جمعه 7 آذر 1393 - 02:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.