رابطه قلعه نویی- فردوسی پور تیره تر می شود

عصرایران – امیرقلعه نویی سرمربی استقلال از برنامه نود به خاطر آیتم های پخش شده در مورد دربی ناراحت است. ناراحتی او از فردوسی پور البته فقط به این آیتم ها بازنمی گردد و سابقه ای قدیمی تر دارد. سرمربی استقلال قبل از دربی در کنفرانس مطبوعاتی اشاره ای مستقیم به عادل فردوسی پور کرده و از مدیرجدید صدا وسیما خواسته بود که فکری به حال این برنامه بکند. امیرقلعه نویی در مصاحبه اش نام سرافراز رییس جدید را آورده و از خواهش کرده بود که به برنامه نود رسیدگی کند.

البته نزدیکان به صدا وسیما خوب می دانند که تلاش های امیرقلعه نویی بی فایده است.محمدسرافراز رییس جدید صداوسیما روز سه شنبه مدیریت تلویزیون را به اصغرپورمحمدی سپرده.اتفاقی که ازدو هفته پیش کاملا قابل پیش بینی بود. همه کسانی که اصغرپورمحمدی را می شناسند از رابطه خوبش با عادل فردوسی پور می گویند. رابطه ای که در سال های گذشته چندین بار سبب نجات برنامه نود شد و جلوی تعلیقش را گرفت. حالا پورمحمدی رییس تلویزیون است و عملا قدرت فردوسی پور بیشتر هم شده. این افزایش قدرت اما دلیل محکمی نیست که فردوسی پور رفتار قلعه نویی را فراموش کند.

برنامه نود دوشنبه شب آیتم هایی در مورد امیرقلعه نویی داشت.اتفاقی که کاملا قابل پیش بینی بود و امیرقلعه نویی قبل از شروع برنامه تلاش کرد آنها را از روی آنتن بیرون بکشد. او که خبر داشت دوربین نود از هوادارانی که برایش شعار«حیاکن رهاکن»خوانده اند ساعاتی قبل از پخش نود با فردوسی پور تماس گرفت و خواست که آیتم شعار هواداران روی آنتن نرود. ظاهرا فردوسی پور هم به قلعه نویی گفته که تصمیم داشته آیتم را پخش نکند اما به خاطر تماس قلعه نویی این کار را خواهد کرد. از جمله نکاتی که بین فردوسی پور و قلعه نویی رد وبد شده اشاره به مصاحبه های قلعه نویی علیه برنامه 90 است. فردوسی پور به قلعه نویی گفته ،شما هرجایی که حرف می زنید علیه برنامه و من موضع گیری می کنید اما به من زنگ زده اید که شعارهای هواداران را پخش نکنم. گفت و گوی تلفنی فردوسی پور و قلعه نویی خیلی طول نمی کشد و ساعاتی بعد همه آیتم های نود روی انتن می رود.

پخش شدن آیتم ها و گفت و گوی فردوسی پور- قلعه نویی می تواند به بیشترشکراب شدن رابطه سرمربی استقلال و مجری نود منجرشود.اتفاقی که بعید است فردوسی پور از ان ضرر کند چون به هرحال قلعه نویی در اکثر مصاحبه هایی که انجام می دهد و فرصت پیدا می کند جملاتی هم علیه فردوسی پور می گوید ودر اصل شرایط بدتراز این نخواهد شد. امابا مدیریت پورمحمدی قدرت مانور برنامه نود بیشتر خواهد شد.

+70
رأی دهید
-4

parsi parsi - کرمان - ایران
نمیدانم چرا این قلعه نوعی اینقدر ادعا دارد اگر افتخارات دایی کریمی را داشت دیگه غیرقابل تحملتر میشد
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 00:48
abdolmalek - رامسر - ایران
اونایی که تحمل دیدن برنامه نود رو ندارن برنامه های دیگری هم هست فردوسی پور بابرنامه نودسطح توقعات همه رابالا برده پس برنامه بدی نیست..
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 02:26
92ارشام - لندن - ایران
این اقا مربی فوتبال است هنوز ابتدایی ترین حقوق یک مجری یا خبرنگار و کلا رسانه را نمیداند!پرسشگری و به چالش کشیدن این افراد چه فوتبالیست و چه مربی یا هر ورزشکاری از حقوق و کار انان است.توان کوچکترین پرسش یا انتقاد و از همه بیشترپخش رویدادهای حقیقی و رخدادهای درجلو و پشت پرده را ندارد!واسم خودشان را ژنرال و گروهبان و.. میگذارند.کاش ظرفیت اینها مانند پولهایی بود که میگیرند.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:51
aram.01 - کردستان - ایران
این فردوس پور هم یه جورایی هم مارمولکه هم رو اعصاب.
جمعه 7 آذر 1393 - 15:03
92ارشام - لندن - ایران
قلعه نوعی از8بازی 6امتیاز بدست اورده و تیمش از جام حذفی حذف شده وای اگر کارنامه مثبت و خوبی داشت!کسی بجای ورزش نوحه خوانی و پاچه خواری راه بیاندازد اخرش همین میشه.هیچ زمانی فردوسی پور چابلوسی نکرده است.
شنبه 8 آذر 1393 - 12:42
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.