۳۵ سالگی تاسیس بسیج؛ سرآغاز نظامی کردن "مملکت اسلامی".

+7
رأی دهید
-110

arian1 - ابادان - ايران
حکومتهای دیکتاتوری همگی برای حفظ حکومت خود مجبورند یک واحدهای نظامی مخصوص در مقابل وعلیه مردم خودی داشته باشند ونظام اسلامی هم از این رو مجبور به سازماندهی ارتشی برای ماندن بر قدرت داشت ودارد. شاید فرق بزرگ افراد بسیجی با دیگرگروهای نظامی درمتعصب بودن وبیسوادی اکثرانها است که روحانیون از انها براحتی برای هدفهایشان استفاده می کنند مانند حمله به مردم بی دفاع یا اسید پاشیها.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:59
amir-amir - تورنتو - كانادا
والدین در ایران باید تا مى توانند بچه هایشان را نسبت به این مسئله آگاهى دهند و اجازه ندهند جوانان تحت تاٽیر تبلیغات مخرب نظام به عضویت این گروه ضد مردمى در آیند.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 16:49
مسیح پسر مریم - تهران - ایران
رهبری فرمودند بسیجی یعنی علی (ع) که همه وجود خود را وقف اسلام کرد.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 17:30
dara20 - تهران - ايران
این ویژگی‌ تمامی رژیم‌های ضدّ مردمی است. مزدوران بسیجی انگل‌های اجتمأع و جنایتکاران وطن فروشند
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:12
شاهنشاه روحت شاد - تهران - ایران
35 سالگی تاسیس اراذل و اوباش سر آغاز نابودی ایران و ایرانی .
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 18:48
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
اریان1/آبادان - اگر منظورت از بیسوادی درعلم تکنولوژی هست که تنها کشور خودکفا اتمی اسلامی هستیم، اگر هم منظورت علوم الاهیات است که ایمان مردم ولایت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف خودش نشانگر و رد کننده برهان شما است. پس ادعای باسوادان را نکن.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 20:26
perser68 - فلوریدا - آمریکا
مسیح پسر مریم - تهران - ایران. چقدر جالب!!!!!! وقفه اسلام!!!! اگه یه مقدار وقفه مردم میکردید شاید از ورشکستگی نجات پیدا میکردید! بهتر نبود؟ البته شما ها و دوستانتون دارید تو آسمونها بال بال میزنید و خبر از زمین و مردمانتون ندارید!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:27
arian1 - ابادان - ايران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. به نظر میاد که شما هم از همان بسیجیهای بیسواد هستی مگر خودکفایی اتمی ربطی به بسیج داره یاعلوم الاهیات. واقعا تشکر می کنم که باعث اثبات حرفهای من شدید.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:28
perser68 - فلوریدا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. شما راست میگی.. ۵میلیون معتادو تریاکی، البته یکدونه هم روش که همون آقات خامنه ای روانی باشه، سالی ۷۰هزار کشته تو جاده ها و کو چه پس کوچه های شهر، سالی چند هزار خودکشی، چند هزار کشته تو بیمارستانای مدرنو پیشرفته مملکته امام زمان، سالی چند هزار مرده حاصل از سرطان، سالی چند هزار طلاقو چند هزار قتلای ناموسی.. حضرته مهدی کجایی که بندگانت دارن له له میزنن؟ جانه عمت بیا تا ما ببینیم تو چی هدیه داری..
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:32
kamran631 - لیون - فرانسه
فدای آقا - اودنسه - دانمارک- برادر ! شما میشه بگی‌ در چه زمینه خود کفا هستید !؟ از بنزین شروع کنیم که با تولید بنزین آلوده باعث مرگ و میر هزاران نفر از هم میهنان شدید، و یا هوا پیما سازی که هنوز مجبورید لگن‌های روسی ( توپولو) رو بخرید و مردم رو به کشتن بدید ! و یا نیروگاه اتمی‌ بوشهر که این‌همه روس اونجا مشغول به کار هستند و اونها هستند که این نیروگاه رو میگردونند، من به این نتیجه رسیدم که تو حتما یک آخوند هستی‌، چون خیلی‌ رو لازم هست برای این کامنت‌هات که مینویسی !!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:53
raha1984 - هامبورگ - المان
اینها ساندیس خورهای مزدور چرا اینقدر دوست دارن خودشون رو خنده زار و مضحکه بکنند ؟؟ خودکفا !! یعتی جوک سال رو گفت !!
جمعه 7 آذر 1393 - 07:34
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.