رحیم پور ازغدی: به مسجد جمکران می پردازند تا رونق حرم امام خمینی را کاهش دهند

پارسینه: حیدر رحیم پور ازغدی- پدر حسن رحیم پور- از فعالان سیاسی-مذهبی مشهد است در کتابی با عنوان "از انجمن پیروان قرآن تا  انجمن حجتیه" در خصوص مسجد جمکران و ارتباط رونق آن با حرم امام خمینی(ره) مطلب قابل تاملی را بیان کرده است که عینا از نظر می گذرانید:

جمکران را به عنوان محل دادرسی مردم اراسته و غرق نور ساخته اند تا هر که شکایتی دارد به جمکران رفته و شکایت خط خود را به ضمیمه مقداری پول در چاهی افکند که هیچ سند متقن شرعی و فقهی ندارد و بی شباهت به بدعت نیست.

می خواهند با چنین پرداختی به جمکران، مرقد امام خمینی بزرگترین امامزاده ای که در تاریخ شیعه ظهور کرده است خلوت گردد. زیرا اینان گرچه به زبان می گویند یازدهمین امام در دوران غیبت ولی ا...الاعظم شیعیان را به فقهاء صائن النفس سپرده است لیکن در عمل قبول ندارند و پیروان چنین مکتبی از آنجا که حرم امام خمینی که هیچ امامزاده ای در تاریخ چون این ذریه پیامبر به دین خدا و شیعه خدمت نکرده است خار چشمشان می باشد، به مسجد جمکرانی که تا دیروز خلوتگاه اهل راز و نیاز بود آنچنان پرداخته اند که چون مرکزی توریستی زیارتی گشته و آمد و شد و رونق فزون تر از حرم امام خمینی یافت.

(کناباز انجمن پیروان قرآن تا  انجمن حجتیه ص ۱۶۶ - ۱۶۷، حیدر رحیم پور ازغدی، نشر طرح فردا، چاپ دوم، تهران، ۱۳۸۸)

+13
رأی دهید
-52

arian1 - ابادان - ايران
اسلام مذهب خرافات وافکارپوسیده مانند لجن گندیده ومتعفنی است که بوی ان هر انسان عاقلی را ازارمی دهد.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:28
hassan5 - تهران - ایران
اقای ازغندی این کفار بی دین نمیدانند که مقام اقای خمینی از امام زمان بیشتر است بهتر است که برای جلوگیری از افت جایگاه مرقد امام هر چه سریعتر جمکران را با خاک یکسان کرد تااین کفار براه راست هدایت شده و در مرقد امام خمینی بعبادت بپردازند و مقام اقای خمینی افت نکند
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:35
داریوش پرویزی - شیراز - ایران
خودت و پسر احمقت هر دو پاچه خوار و نادانید
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:00
shahramareia - تهران - ایران
خدمت؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! طرف مادر مردم بوصلت رسانده انوقت تو میگی خدمت؟ نکنه کلمه سرویس کردن با خدمت کردن جابجا شده
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:06
kamran631 - لیون - فرانسه
مردک پاچه خوار ! از محل دفن خمینی ملعون در آینده نزدیک استفاده‌های بهتری خواهد شد !!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:13
باور عمیق - قم - ایران
یعنی با ذره بین دارند دنبال این موضوعات میگردند . گفته که گفته . یه آدم ایده و نظرشو گفته . که چی؟ واقعا ارزش چاپ شدن داشت این خبر؟
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:44
perser68 - فلوریدا - آمریکا
من سبد کالا میخوام کسی جائی سراغ داره؟ فعلاً گور بابای چاهو حرم در بیار! ضمنن کارتن نیاز دارم که شبا برم توش برای خوابیدن، یه وقتی موشای گنده تر از گربه و سگای لاغرتر از من گازم نگیرن! ننگ بر حکومته نکبته آخوندی اسلامی.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 16:38
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. نکنه فکر کردی از أفکار پیروان این مذهب چیز دیگه هم تراوش میکنه که حالا عین این مطالب خیلی کمه و باید با ذره بین دنبالش گشت؟ همون موقع که گنبد بارگاه برای اون دجال ساختن، مشخص بود که ٣٠ سال دیگه میشه یه چیزی مثل امام رضا. تازه ٤ تا هم مناره گذاشتن که یه وقت تو مسابقه کم نیارن. اون مسجد و چاه هم که اونقدر مسخره است که صدای مرده شور هم در اومده!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 17:02
sayeh tars - لندن - بریتانیا
وقتی این حکومت رفت و گورش رو گم کرد این مراقد مطهر تبدیل میشند به هتل چند تا استخر و امکانات میگذارند وای که چه هتل های باحالی میشوند
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 17:20
vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
خمینی از مردم ایران و پارس کینه و عقده به دل داشت چراکه پدر هندی او را کشتند و یتیمی خود را از آن جهت می دید. انتقامش را هم گرفت و یک کشور را به پای چوبه دار و اعدام برد. جنگ راه انداخت و همه را به کشتن داد و فقر را فرهنگ ایران کرد!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:01
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
خدایا اگه خواستی شفا بدی این رحیم پور ازغدی و رائفی پور رو شفا نده! بذار همینجوری باشن یک کم بخندیم!!!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:56
Rommel - سیدنی - استرالیا
خیلی خوشحالم که خودم و فرزندام از قید هر دینی آزادیم٬بقول ابوعلا: اون که عقل دارد دین ندارد و اون که دین دارد عقل ندارد و اگر یکی گفت من هر دو را دارم خل و دیوانه است۰ معذرت می خواهم حقیقت تلخ است
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 20:07
Sabokbalam - کالیفورنیا - آمریکا
ایشالا بزودى هر دو مکان مبدل به مستراح عمومى میشود و اونوقت ما ملت نذر میکنیم که دم در ورودى آفتابه هاى پر از آب به دست مراجعین بدیم.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:38
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
یک بتخانه همیشه بتخانه خواهد بود فرقی نمیکنه امیدوارم مرقد خمینی صفاک و جمکران قم که مرکز شرک برستی و بت برستی و خرافه کرایی مرد است یا با زلزله و یا با بمب منفجر شود
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 18:58
dara20 - تهران - ايران
هم آن چاه فاضلاب هم آن طویله جمارن مظهر ارتجاع و حماقت اسلامی هستند و مشتی احمق به آنجا مراجعه میکنند که حتی به اندازه گاو هم نمی فهمند.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:15
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا (1).. یادم میاد دو سال پیش توی ایام محرم در مورد سوالاتی که از مسجد جمکران داشتی و ادعاهایی که میکردی مفصل با همدیگه صحبت کردیم . از مسجد پرسیدی و از چاه گفتی و منم با حوصله فراوان هر چیزی که لازم بود رو برات توضیح دادم . درباره خمینی هم اینکه من وکیل مدافع خمینی نیستم . برای خودم با توجه به اینکه سعی کردم در موردش مطالعه کنم نظریاتی نسبت بهش دارم . قطعا در حضور خدای خودش خیلی وقته که داره ذره به ذره اعمالش رو تحت حسابرسی میبینه . اون دنیا مشخص میشه که کفه اعمال بدش سنگین تر بوده و یا اعمال خوبش . من نه قصد دفاع دارم و نه توهین های تو برام حجت پذیرشه . اما امشب که یه قدری سرحالم میخوام به یکی از مزخرفاتی که حوالی روز عاشورای امسال گفتی پاسخ بدم . دوست دارم بیشتر حس کنی چقدر دایره دیدت محدوده . چقدر قدرت استنتاجت ضعیفه . حوالی روز عاشورا اومدی و در قالب یک ژست تیزهوشانه برگشتی و یکی از مزخرف ترین حرفایی رو که میشد بگی رو گفتی ...
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:26
باور عمیق - قم - ایران
(2) برگشتی و گفتی : اگر حرمله تیرش به گلوی طفل شش ماهه امام حسین نشست پس چرا نزد و امام حسین رو نکشت و کار رو یکسره نکرد؟ برگشتی گفتی طفل شش ماهه گردنش اصلا کجا بود که تیر بخواد به گلوش بشینه؟ حالا یه خورده گوش کن .. حمید نادان عزیز .. تیری که حرمله از کمان رها کرد بر گلوی طفل شش ماهه حسین ننشست . این تیر بر گلوی خود حسین نشست . حمید نادان عزیز . تیر بر گلوی علی اصغر ننشست . تیر در چشمان حسین فرو رفت . حمید جاهل عزیز . تیری که از چله کمان حرمله رها شد نه بر گلوی علی اصغر که بر مغز استخوان حسین جا گرفت . اما افسوس که شما دوست عزیز نادان من با اینکه چندین سال از عمرت گذشته و قاعدتا باید صاحب قدرت ادراک و تعقل باشی هنوز اینها رو نتونستی بفهمی . گفته شما (مزخرف شما ) دوست عزیز من رو به یاد جمله اون احمقی انداخت که میگفت : من نمیدانم اگر عصای موسی توانست رود نیل را بشکافد چرا به یکباره نزد و فرعون را نشکافت و قال قضیه را نکند؟
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:27
باور عمیق - قم - ایران
(3) تو آنقدر نادانی که هنوز نفهمیدی عرب با همه وحشیگریهایش به رسوم خود پایبند بود . یکی از این رسوم نبستن آب در جنگها بود . یکی از این رسوم پرهیز از خونریزی در ماههای حرام بود . یکی از این رسوم وفای به عهد بود . حرمله و شما حرمله دوستان صد البته تمام رسوم فتوت را نیز زیر پا گذاشتید . اما واقعا فکر کردی حرمله و همفکرانش حاضر بودند با شلیک یک تیر قائله جنگ را تمام کنند؟ آیا آنها از لذت انتقام و قتل تک تک مردان حاضر و انتقام گیری از نوه پیامبر به همین آسانی دست میکشیدند؟ آیا آنها نمیخواستند با چشمان خود ببینند که زانوان حسین در برابر اندوه به خون کشیده شدن طفل کوچکش در بغل چگونه سست میشود و بر خاک کشیده میشود؟ آیا آنها نمیخواستند همانطوری که در مجلس یزید خطبه خواندند انتقام کشته شدگانشان در بدر و احد را بگیرند؟ یعنی واقعا اینقدر ساده اندیشی که گمان برده ای آنها حاضر بودند این لذت را از دست بدهند؟
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:28
باور عمیق - قم - ایران
(4)اینها اگر به دنبال آن چیزی بودند که تو در فکر ناتوان خود پرورش داده ای حاضر نمیشدند با وجود برتری صدها برابری سپاه خویش و اطمینان صد در صدی از پیروزی آب را بر روی حسین و یارانش ببندند . کشتن با نهایت مشقت و سختی و همچنین طمع در هم شکستن ایمان حسین و یارانش ، تمام هدف سپاه یزید بود آنوقت شما متفکر اندیشمند شهیر زحمت کشیدی و سرمست از یک کشف بزرگ اومدی و میگی : اگر تیرش به گلوی اون نوزاد رسید چرا نزد و حسین رو نکشت و کار رو یکسره نکرد ؟ بعضی وقتا خیلی از کمبود سطح آگاهی و قوه تعقل تو و امثال تو ناراحت میشم . بعضی وقتا هم خدا رو شکر میکنم که دشمنان اسلام را از نسل بی خردان قرار داده . در ارتباط با سایز گلوی بچه و مابقی افاضاتت هم چیزی نگم بهتره . میترسم ناراحت بشی و قضیه از قالب یه صحبت متقن بره تو قالب جدل شخصی . چاه جمکران رو بی خیال . چاه جلوی پات رو بپا
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:29
ario - اهواز - ایران
باور عمیق- جوری صحبت می کنی انگار دقیقا آنجا بودی واز نزدیک ماجرا را با چشمان خودت میدیدی.لطفا بس کن این آخوندبازی ها رو،اعضای این سایت پامنبری هات نیستن که با این روضه ها احساساتی بشن.بهتره بساطت رو جای دیگه پهن کنی،به اندازه کافی ملت رو گول زدید
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 01:21
perser68 - فلوریدا - آمریکا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا. خوب این ملا رو سر کار میگذاریا!!! بیکاره ، معلوم نیست از کی حقوقه نوشتن میگیره ، میشینه داستان مینویسه! بگو اسلامی که تو داری خودتو براش فدا میکنی چی تو این۳۵سال برای مردم آورد؟ این داستانای قدیمی امروز شکمه گرسنه مردمو سیر نمیکنه! میگن هر چی بهمش بزنی بیشتر گندش در میاد راسته! انقدر بهمش نزن!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 01:48
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. وقتی شروع به مزخرف بافی میکنی معلومه به هدف خورده.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 03:00
paksan - آمریکا - آمریکا
بت پرستی مگه شاخ و دم داره؟!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 03:20
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران, شما رو به این سوی چراغ , به این دو نخ سیگار مونده تو پاکت , به کویر لوت به شالیزار های شمال !! جون هرکی دوست داری بیا و مردونگی کن کمی کوتاه تر بنویس جانم !! آنقدرها هم که شما فکر میکنی بیکار نیستیم.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 05:35
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران. (3) تو آنقدر نادانی که هنوز نفهمیدی عرب با همه وحشیگریهایش به رسوم خود پایبند بود . یکی از این رسوم نبستن آب در جنگها بود .----- برادر عمیق , جنگ بدر یادتون رفته که خود پیغمبر آب رو بست ؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 06:20
باور عمیق - قم - ایران
منوچهری - کرمان - ایران . استاد عزیز سلام . نگران اون دو نخ سیگار باقی مانده شما هستم که اگر تمام شود وای به حال زمین و زمان . در جنگ بدر آب به هیچ عنوان به روی کفار بسته نشد و این گفته حقیقت ندارد . کما اینکه در جنگ صفین بعد از بستن آب بر روی سپاه علی و تسلط مجدد سپاه علی بر شط ، حضرت به شدت کسانی را که قصد تلافی داشتند از این کار نهی کرد . از امثال شما بعیده اینقدر غیر مستند و بدون مطالعه صحبت کنید اما غرض از زیاده نویسی خطاب به یکی از دوستان که از توان ذهنی بسیار پایینی برخورداره و مسائل بسیار ابتدایی در حد فهم بچه های کودکستانها را مطرح میکند حقا تلاشی بی نتیجه در جهت فهماندن به ایشان میباشد
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:24
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا . و البته وقتی پاسخت رو میشنوی و در موردش صحبتی نمیکنی ( که البته بابت همین حد انصاف هم ازت ممنونم) یعنی اینکه خودت فهمیدی که چقدر سوالت بچه گانه بوده .
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:26
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
منوچهری - کرمان - ایران، perser68 - فلوریدا - آمریکا، . ario - اهواز - ایران. دوستان عزیز، این آدم معلوم نیست هدفش چیه؟ تنها چیزی که واضحه، خیلی وقت تو دست و بالش داره و میخواد به حاجی بسیج محل شون ساعتی ٧٠٠٠ تومن بفروشه! یکی نیست بگه اگر اون ٧٢ نفر یکی یه بیل میزدن با فاصله ای که از فرات داشتن به آب میرسیدن! نه اینکه بشینن نوره بکشن برای حوری های بهشتی منتظر اونور عوارضی پل صراط!! جناب عمیق که عمقت به اندازه چاه جمکرانه! چاه رو امثال شما از قرن ٩ به اینور جلوی پای این ملت گذاشتین، ما یه حکومت به شماها بدهکار بودیم، اونهم صاف شد رفت، تو سیکل بعدی أداره آب و فاضلاب قم مسیر رو عوض میکنه به چاه عرائض و شکایات نزدیک بلوار حرم تا حرم!! حتما آدرس رو گرفتی اگر بچه محل باشی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:39
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. سؤال بچه گانه رو با به درو دیوار زدن جواب نمیدن! اتفاقا مشکل ترین سؤالات ساده ترین اونهاست، شما هم نمیخواد پنجه مبارک رو به کیبورد خشن رنجه کنی و زحمت تست IQ بخودت بدی! مغز شماها مثل انگشتی که با نخ میبندیش و خون بهش نمیرسه و بنفش میشه، با اون عمامه که رو سرتونه بنفش شده!! یه خورده اون هفت متر چلوار رو شل تر ببند، خون بیشتر برسه همه چی حلّه!! روز خوش، ایام بکام، تعداد شمع های حرم بسیار باد.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:47
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
باور عمیق- خودت رو واسه کیا داری خسته میکنی آخه برادر من؟ آخه ظرفشور رستورانای آمریکا چه میدونه امام حسین چیه، آخه منطق چه میدونه چیه، خوده خارجی ها آدم حسابشون نمیکنه، باور عمیق خیلی از این افراد تو آمریکا و اروپا هستن که واقعا عقده ای هستن و چون به هیچ جایی نرسیدن دارن به زمین و زمان دشنام میدن، شما یه دونه آدم دانشمند ایرانی تبعه خارجی که خودش رو به جایی رسونده تو آمریکا یا اروپا پیدا کن که به اسلام توهین کنه جز اینایی که تو این سایت علافنو و دنبال یه خبری ان که بیان و هی دشنام بدن، پشت کامپیوتر نشستن دیگه کی به کیه، نه صورتشون مشخصه نه جاشون مشخصه جراتشون فقط تو فحش دادنه.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 11:32
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا .. حمید جان .. خوشحالم که در قالب دو پاراگراف ناراحتی خودت رو تا حدی تخلیه کردی . قبلا هم بهت گفته بودم . عادت ندارم برای دفاع در برابر توهین هایی که به شخص خودم میشه عکس العملی نشون بدم . وقتی مینویسم که احساس کنم حقیقتی داره پایمال میشه . خودتو خسته نکن . قبلا هم خود خودم بهت گفته بودم . از من کینه به دل نگیر . باور عمیق هیچی نیست . اشخاص رو ول کن . سعی کن حقایق رو دنبال کنی . موفق باشی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 14:38
باور عمیق - قم - ایران
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا .. سلام دوست عزیز . ممنونم از محبت شما و خوشحالم از اینکه در آن سوی دنیا هم به عنوان یک ایرانی مسلمان دغدغه حقیقت رو داری . حمید عزیز رو دو ساله که نوشته هاشو میخونم . با شخص خودش هیچ خصومتی ندارم و از ته قلبم دوسش دارم . فقط سعی میکنم بعضی وقتا عمق ساده نگریش رو به رخش بکشم که شاید افاقه کنه . حقیقت اکسیری است که خیلی ها برای تبیین آن جان دادند . امیدوارم خدا همه ما رو هدایت کنه
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 14:45
باور عمیق - قم - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا .. یه چیز قشنگ توی نوشته هات بود که حیفم اومد نادیده بگیرمش . اشاره کردی که سوالهای بچه گانه رو به شیوه صحیح باید پاسخ داد و اینکه (( مشکلترین سوالات ساده ترین اونهاست)) . با شناختی که از حد سواد شما دارم احتمال میدم این جمله رو از جایی کپی کرده باشی چون این حرف حرف سنگینیه . حمید جان . تمام فلاسفه معتقدند سخت ترین سوالات ، ساده ترین آنهاست . به همین خاطر بابی به اسم ((بدیهیات)) در فلسفه همیشه پر رونقه . امثال ملاصدرا هم نوشته های قشنگی در این زمینه داره . اما یادت باشه . در باب بدیهیات ((تنها توجه عقل به حصول آن کافی است)) . اما شما از بدیهیات ناشیانه ترین نمونه ها رو برای بیان کردن انتخاب میکنی . چیزهایی که شبیه بدیهیاته اما به هیچ عنوان بدیهیات نیستند . (( زیرا ملاک بداهت در تصدیقات ، استلزام دور در اقامه برهان بر آنهاست )) . موفق باشی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:09
محسن احمد علی - دبی - امارات متحده عربی
خراب بشه این دو محلی که باعث فسق و فجورند و باعث ویرانی ایران شد... خدا به مردم ما کمی شعور و درک عنایت کنه که کورکورانه دنبال این اراجیف و مزخرفات . نروند...جنایتهایی خمینی که بر همه کس روشنه، اما جمکران که از بیخ و بن مرکز کلاهبرداری و خرافاته که جهل و نادانی عده قلیلی از افراد، باعث شده که اکثریت مردم به زحمت های زیادی بیفتند.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:52
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
باور عمیق- یک نمونش دکتر شروین تقوی لاریجانی محقق ناسا است و ایشون هم در بوستون هستند. ایشون بعضی وقتها در جمع ایرانیا می آید و صحبت میکند، گر چه ایشون مخالف نظام هستن و حتی در صدای آمریکا هم صحبت میکنن ولی همیشه در جمع ما این رو تاکید میکننن که هیچ وقت مشکلی با قرآن و خدا و پیامبر ندارم و همیشه میگوید هیچ وقت توهین به اعتقادات یک جمعیت عظیم مسلمان را نمی پذیرم، خیلی از افراد ثروتمند و متمدن ایرانی تو اینجا هستن که اینجا بدنیا اومدن چقدر با احترام با دین برخورد میکنن و هیچ وقت توهین نمیکنن، جز ایرانیای افراطی که 90 درصدشون پناهنده و سربار آمریکا هستن، من نمیدونم درد این جماعت چیه، بابا اعتقاد نداری بتمرک سر جات دیگه، توهین میکنه میره به هیچ منطقی، وقتی یکی بهش اعتراض میکنه شروع میکنه به فحش دادن و انگ عقب افتادگی زدن، نمیدونم واقعا چه مریضی دارن به خدا.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:21
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
عجب بحث جالب بود بین باور عمیق و بقیه کاربران! فقط از چیزی که هیچ وقت سر در نیاوردم اینه که چرا پیروان ادیان میخوان بزور بقیه رو ببرن بهشت! اون که از امید پرجلال کشیش معروف وب سایت که تا اسم مسیح و مریم و پسرخدا و روح القدس بقیه این خرافات میاد آتیشی میشه اینم از باور عمیق! بهر حال نظر همتون رو به این حدیث که بصورت متواتر! نقل شده جلب میکنم: می فرماید که ، یا ایهاالذین امنو جان مادرتون دست از سر کسانی که ایمان نیاوردن بر دارین!!!!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 17:20
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. دکتر شروین هنوز صابون اسلام سیاسی به تنش نخورده، مرد حسابی، حالا سکته نکنی پشت مونیتور!! شماها اراجیف رو به قداست تبدیل کردین و خودتون رو نماینده یک الله موهوم معرفی کردین و دارین خون مردم رو توی شیشه میکنید. وگرنه اینقدر برید سینه بزنید و نماز و روزه بگیرید که در همون حال از دار فانی برید بالا! اون دکتر بدبخت هم مگه جرات داره تو جمع به عده دیوانه مثل تو حرف دلشو بزنه!ً! از زمان صفویه و تبرزدی ها تا بعد ازمشروطه و حالا هم که این کثافت خونه ای که به اسم ایران توسط دین آشغال تون درست کردین هیچ خدمتی به بشریت الا ازدیاد جهالت نکردین. هر وقت یاد گرفتین سکس شاپ رو جلوی مسجد تحمل کنید، بقیه هم به عقائد شما کاری ندارن. در ضمن احترام به عقائد دیگه ریشش در اومده. دنیا رو به کثافت کشیدین با این عقائد تون، یه کاریکاتور از ممد آقا صد تا کشته میده! چی داری میگی بابا!؟ خونت اگر آینه داری وایستا جلوش اسم کاربری تو بلند بخون و تو چشمهای خودت نگاه کن! :-))
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:07
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
بدیهیات یعنی اینکه چرا دایی حسین سرشو بریده؟ چرا بجای أکروبات بازی آبوالفضل، زمین حاصلخیز نزدیک فرات رو نکندن که به آب برسن؟ چرا بجای آب خوردن شروع کردن به نوره کشی؟ و غیره! بابا پیر مراد تون گفته که ما هر چی داریم از عاشورا داریم، دکون شما آخونداس بابا!! هر چی مؤلفه های ترحم و خوبی از یک طرف و شقاوت و بیرحمی از طرف دیگه بیشتر باشه، أشک مردم بیشتر در میاد، دکون شما داغ تره! حالا هی برو بالا منبر!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 23:26
باور عمیق - قم - ایران
(1)نه اشتباه رفتی بازم . تا دیروز سعی میکردید نسب امام حسین و یزید را جوری با یکدیگر مرتبط سازید که این دو را (( پسر پسر عمو )) قلمداد کنید . امروز شما محقق شهیر اولین کسی بودید که ادعا کردید یزید و امام حسین رابطه دایی و خواهرزاده داشته اند . حمید . تو واقعا جوکی . جوک . دایی . خجالت بکش جمع کن بساطتو بی سواد . منبر بخوره تو سرت با این مزخرف گویی هات . داییش بوده . بدیهیات اینه که فرق اولاد امیه با فرق اولاد هاشم رو نمیدونی . نمیدونی بنی امیه کی بود و بنی هاشم کی بود . بدیهیات اینه که دنبال فامیل سازی هستی اما نمیدونی هابیل و قابیل برادر بودن . نمیدونی کسانی که یوسف رو به چاه افکندن برادرانش بودی . بدیهیات اینه که یه لحظه فکر نکردی اگر امکان استحصال آب از چاه بود اونها حاضر نبودن به خاطر بدست آوردن یک مقدار آب ، جفت دستاشونو بریده ببینن . بدیهیات اینه که تو از خودت بپرسی اگر امکان بدست آوردن آب از هر طریق دیگه بود آیا کسی حاضر به این ریسک میشد که بزنه به سپاه دشمن؟ بدیهیات اینه که تو نادان هیچ کدام از اینها رو نمیفهمی .
جمعه 7 آذر 1393 - 02:45
باور عمیق - قم - ایران
(2)بدیهیات ایناست نه اینکه نتونی بفهمی که با آب شور مخصوص استحمام و غسل که همراه هر کاروانی بود ، نمیشد عطش تشنگی رو نشوند . بدیهیات اینه که یک نفر پیدا نشده که تا حالا بسته شدن آب به روی کاروان امام حسین و شدت تلاش اونها برای بدست آوردن آب رو جور دیگه ای نقل کنه اما مغز زنگ زده و از کار افتاده تو تازه توی این فکره که یا اینها دروغ بوده و یا اینکه صحنه سازی بوده . حالا اینها بدیهیات است یا خزعبلات یا لاطعالات ؟ حالا میفهمی چرا گفتم حرفهای تو در ردیف بدیهیات نیست؟
جمعه 7 آذر 1393 - 02:46
منوچهری - کرمان - ایران
باور عمیق - قم - ایران.. ببخشید, من معذرت میخوام !! پس حتی فیلم محمد رسول الله هم دروغ بود!!.. خدا.... دیگه به کی میشه اعتماد کرد؟؟؟
جمعه 7 آذر 1393 - 06:50
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا- تو کار و کاسبی نداری 24 ساعته پلاسی تو این سایتو و تو هر خبری هستی و هی فحش میدی، آخ چه حالی میکنم وقتی امثال تو رو میبینم عصبی میشنو و حرفی برا زدن ندارن بازم جز توهین و یه مش شر و ور که دیگه شده پیرهن عثمان، آخه حرفی واسه گفتن نداری چرا داری با کلمات بازی میکنی، آخه نمیدونم بهت چی بگم اونجا همه ایرانیا متولد آمریکان و ایران رو اصلا ندیدنو و کی از کی میترسه، همه خودمونین، من چی میگم تو داری چی بلغور میکنی،.. برا کی داری خوش رقصی میکنی، به ما هم بگو شاید اگه لقمش چرب و چیلی بود وراندازش کنیم، فکر کردی این سایت مال باباته که هر مضخرفی توش بنویسی و هیشکی بهت اعتراض نکنه، آنقدر بنویس و فحش بده که دیگه جونی برات نمونه و از اونجا پر بکشی بری پیشه دوستات، حق و حقیقت و معرفت چیزیه که با هارت و پورت کردن و هوارکشیدن هیچ وقت از بین نمیرود، خوش باش حمید 410+1.
جمعه 7 آذر 1393 - 08:46
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا-ثانیا اینو میخاستم از قبل از این حرفا بگم،بابا شما پناهنده های ایرانی چی میخاهید تو این کشور، بابا پاشید برید به یه خراب شده ی دیگر، ما میگیم متولد اینجا هستیم و جد و آبادمون تو این کشور بوده،آبروی ما ایرانی ها رو بردید، امثال تو چی که اومدی برای عشق و حال و س.. با دوستای هم پیالت تو لس آنجلس، امریکا رو هم به گند کشیدید و خود آمریکاییها ازتون بدشون میآد، بابا یکی مثل دکتر شروین تقوی یا دکتر مریم میرزاخانی یا امید کردستانی که دانشمندن ابروداری ایرانیا رو دارن میکنن تو وامثال هم پیالت چی، نه دانشمندی، نه محققی و....، خدا کنه اوباما قانونی رو تو 2015 ببره تو کنگره و تصویبش کنه تا شرتون از این کشور کنده بشه، آمین، بازم خوش باشی.
جمعه 7 آذر 1393 - 10:24
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. واقعا یه دکتر برو!!! بدبخت من از سال ١٩٧٦ اینجام، مگه تو واسم دعوت نامه دادی که تو تعیین تکلیف میکنی که برم یا بمونم! تمام این homeless های لس آنجلس هم اینجا بدنیا اومدن! بشین اون گوشه ماستت رو بخور بابا، جو نگیردت. هفت تا مثل تو رو میخرم به خاطر روزه ای که نگرفتم آزاد میکنم.
جمعه 7 آذر 1393 - 16:27
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
باور عمیق - قم - ایران. شمر و حسین...، یزید کجا سر امام حسین رو برید. فعلا که برای این جک داری قلم فرسایی میکنی!!
جمعه 7 آذر 1393 - 16:30
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا- نکنه تو محقق ناسایی عامو ما نمیدونستیم البته محققی که 24 ساعت داره هی شر وور تحویل میده و در تمام خبرهای این سایت از عطسه کردن گربه در هاوایی تا دوربین مخفی از زیر شلوار خانم ها در نیویورک در آمریکا و ربط دادن آن به آیه و سوره فلان و شروع به فحش دادن به زمین و زمان. من ماستمو که میخورم ولی تازگی ها کذاب و شمر شناس و یزید شناس هم شدی و تو کار تحریف و جعل تاریخ هم دستی بر آتش داری که از نشانه های پیری هستش و تو حتما باید بری دکتر، بابا پات لبه گوره دیگه بسه نوکری واسه اربابات و پول جمع کردن از اونا، دیگه برگرد، برگرد به اون چیزی که خودت هم میدونی حق و حقیقته، با کلمات بازی نکن دیگه، بسه، از سن و سالت خجالت بکش.
جمعه 7 آذر 1393 - 19:49
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. والله شما داری از ناسا حجت میاری که اسلام برحقه و دین موجهه!! من اونقدر دارم که نخوام مثل تو سگ دو نزنم و وقتم رو هم هر طور دوست داشته باشم بگذرونم! اینهم مثل شرو ور هات راجع به اسلام ناب محمدی است!! به تو چه که من میخوام یا دارم چی کار میکنم!! ..!! بعد هم مگه هرکی سال ٧٦ اومده کهولت سن داره!؟ فعلا برو میز مشتری رو جمع کن دیر شد! شمر هم دایی آبوالفضل بوده و آبوالفضل هم برادر حسین! ای خاک که فهم اون دینی رو هم خودتو داری جر میدی براش رو هم نداری! واقعا خنده داری!!
شنبه 8 آذر 1393 - 01:46
92ارشام - لندن - ایران
پورازغدی درست میگه،نباید به جمکران بروید همه بروید حرم معطر امام خمینی که امام زمان و امام جن و انس است.ایا میدانید چرا امام به حج یا خانه خدانرفت؟ایا میدانیدرهبری در این بیست و پنج سال به حج و زیارت کعبه نرفته است؟چون رهبرتمام مسلمین جهان که نمیتواند پشت سر امام جماعت خانه خدا نماز را اقتداکند!بلکه تمام علما و روحانیون مکه باید پشت سر اقا نماز را ببندند و اقتدا کنند.شما روی بدیهیات گفتگو میفرمایید؟!
شنبه 8 آذر 1393 - 13:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.