فال روز چهارشنبه 26 نوامبر - 5 آذر

فروردین


رنج و اندوه زیادی را در برابر عشق تحمل میکنید. عواطف و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید. این موجب گوشه گیری و انزوای شما می شود. . به زودی به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید شد. اما احتمال شرکت کردنتان در این میهمانی کم است. نرفتن شما به نفع شما خواهد بود چرا که همیشه شکوهی که دیده میشود مانند یک نی توخالیست که تنها ابهت آن موجب اغفال شدن میگردد.
حافظ:
رقص بر شعر تر و ناله نی خوش باشد خاصه رقصی که در آن دست نگاری گیرند
حافظ ابنای زمان را غم مسکینان نیست زین میان گر بتوان به که کناری گیرند
تعبیر:غرور و تعصب را رها کن و آینده نگر باش. اوضاع همیشه بر وفق مراد نیست. در روزگار توانمندی به یاد تنگدستان باش تا خداوند همیشه به تو یاری رساند.

اردیبهشت


هرگونه اقدام برای مسافرت ولو یک مسافرت کوتاه چند روزه شدیدا تجویز میشود. زمان مناسبی برای برقراری ارتباط تماسهای دوستانه و یا شغلی محسوب میگردند. چنانچه منتظر رسیدن یک خبر یا یک نامه یا نتیجه یک کار هستید، در روزهای فوق احتمالا آنرا دریافت خواهید کرد.
حافظ:
ز بخت خفته ملولم بود که بیداری به وقت فاتحه صبح یک دعا بکند
بسوخت حافظ و بویی به زلف یار نبرد مگر دلالت این دولتش صبا بکند
تعبیر:با امید به خدا کارهایت آسان و هموار می شود. بهتر است که ناامید نباشی. اراده ی خود را محکم کن. به امید کمک دیگران ننشین و فریب ریاکاران را نخور. عقل خود را به کار گیر.

خرداد


در زندگی مایل به پنهانکاری هستید و بدون احتیاط روابط نزدیکی با دیگران برقرار نمی کنید. ممکن است غم و اندوهی کوتاه مدت به سراغتان بیاید ولی صبر و توکل می تواند دوره آن را کوتاه کرده و شادی را دوباره جایگزین کند
حافظ:
خنده و گریه عشاق ز جایی دگر است می‌سرایم به شب و وقت سحر می‌مویم
حافظم گفت که خاک در میخانه مبوی گو مکن عیب که من مشک ختن می‌بویم
تعبیر:هنوز تکلیف را با خود روشن نساخته ای و نمی دانی که چه راهی در پیش بگیری. منتظری که دیگران برای تو تصمیم بگیرند. بهتر است که درباره ی خود و اهداف خود تجدید نظر کنی تا بهتر بتوانی تصمیم بگیری. اراده ی خود را محکم کن.

تیر


متولدین تیر باید در حفظ دوستان خوب خود و در مراقبت و پایداری روابط فامیلی تا حد امکان کوشا باشند. چرا که همین روابط خوب و محکم، در همه شئونات زندگی آنها و حتی آینده ای که در پیش دارند موثر خواهد بود
حافظ:
نمی‌کند دل من میل زهد و توبه ولی به نام خواجه بکوشیم و فر دولت او
مدام خرقه حافظ به باده در گرو است مگر ز خاک خرابات بود فطرت او
تعبیر:به زودی در کارها به توفیق و پیروزی می رسی و غم ها و رنج ها به شادی و سرور تبدیل می شود. اگر خودپسندی را رها کنی و به ضعف خود اقرار کنی می توانی راه های تازه ای را آزمایش کنی. به خداوند و کمک های او توکل داشته باش

مرداد


آمده است عشق هایی بر آمده از احساسات نمایان، قول و قرارهای اشک آور، نه تنها مرد متولد این ماه را تحت تاثیر قرار نمیدهد، بلکه باعث وحشت و گریز او نیز میشود، اما انگار شما یک استثناء هستید چرا که رویدادها و رفت و آمدهای امروز میتواند دست و پای شما را درست و حسابی بند کند، البته کمی هم نگران کننده خواهد بود.
حافظ:
ما را بر آستان تو بس حق خدمت است ای خواجه بازبین به ترحم غلام را
حافظ مرید جام می است ای صبا برو وز بنده بندگی برسان شیخ جام را
تعبیر:از ریاکاران و این زندگی پر از رنگ و ریا خسته شده ای. فقط با صفای دل می توانی به لطف خداوند امیدوار باشی. مطمئن باش که خداوند یاور و دوستدار مخلصان است. در این زندگی دو روزه از حرص و ریا دوری کن.

 شهریور


هماهنگ شدن دو نسل در میان متولدین شهریور همیشه آسان بوده، یعنی پدر و مادرها با بچه ها خیلی خوب کنار آمده اند و همین مسئله سبب شده تفاهم و دوستی بسیار در جمعشان باشد. با این حال گروه اندکی از متولدین این ماه در مورد بچه هایشان به بن بست رسیده اند، یعنی قدرت کنترل آنها را از دست داه اند.
حافظ:
رسم بدعهدی ایام چو دید ابر بهار گریه‌اش بر سمن و سنبل و نسرین آمد
چون صبا گفته حافظ بشنید از بلبل عنبرافشان به تماشای ریاحین آمد
تعبیر::آنچه که مدت ها در انتظارش بودی به دست خواهی آورد. رنج ها و زحمت هایی که در این راه کشیدی، تو را به سعادت و نیک بختی می رساند. از طعنه و سرزنش دشمن نترس و ثابت قدم باش

مهر


اگر ازدواج نکرده اید، امروز امکان یافتن او را خواهید داشت. فردی که مناسب درکنار شما قرار گرفتن است. افسردگی را پشت در بگذارید، به خنده ها اجازه ی ظهور دهید تا آرامش بار دیگر به شما لبخند بزند. این احساس زیبا هم اکنون کنار پنجره است تنها باید در آن را باز کنید
حافظ:
ساقی بیا که هاتف غیبم به مژده گفت با درد صبر کن که دوا می‌فرستمت
حافظ سرود مجلس ما ذکر خیر توست بشتاب هان که اسب و قبا می‌فرستمت
تعبیر:صبر و تحمل داشته باش. به زودی لطف خدا شامل حال تو می گردد و از اندوه و حسرت نجات پیدا می کنی. دیدار با دوست و محبوب چندان دور نیست و به زودی به آرزوی خود می رسی.

 آبان


آن دسته از متولدین آبان که به هر دلیلی دچار خشم و عصبانیت میشوند باید سعی کنند صبور باشند چون ادامه چنین وضعی در نهایت به ضررشان و به از دست رفتن رشته ها و پیوندهای دوستی شان منجر خواهد شد.
حافظ:
قبای حسن فروشی تو را برازد و بس که همچو گل همه آیین رنگ و بو داری
ز کنج صومعه حافظ مجوی گوهر عشق قدم برون نه اگر میل جست و جو داری
تعبیر:در انتخاب دوست و همنشین دقت کن. بیهوده با خودسری و ندانم کاری، هستی خود را تباه نکن. با سعی و کوشش خود می توانی به همه چیز برسی. سعی کن که عاقبت اندیش و موقر باشی و عجولانه تصمیم نگیری. از منیت و تکبر، چیزی غیر از زیان نخواهی دید. شرایط لازم برای کسب نتیجه ی مساعد را دارا هستی. به خودت اعتماد کن.

آذر


در مورد عزیزان وابسته نیز نگران نباشند، این مرحله سرد زود پایان میگیرد، اغلب دختر خانمهای آذر به عشق پر شوری دست می یابند و یا سریع به سوی ازدواج میروند . رقابت عاشقانه ای میان معدودی از متولدین این ماه پیش آمده که در صلاح هیج کدام نیست و باید هر چه زودتر در پایان دادن به این مشکل گام بردارند و سر و سامان بخشند
حافظ:
دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش یا رب نوشته بد از یار ما بگردان
حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان
تعبیر:غرور و خودپسندی دام راه زندگی است. با دوستان خود با صداقت رفتار کن تا در مواقع ضروری به کمک تو بشتابند. فراق و دوری به دوستی و وصال منجر می شود. به آنچه داری قناعت کن و زیاده طلبی نکن.

دی


با پیش آمدن بعضی حوادث، عده ای از متولدین این ماه دچار پشیمانی شده و خود را در ایجاد این حوادث مقصر میدانند در حالیکه در اصل چنین نیست و باید این را بپذیرند که این مسائل در هر حال پیش میاید. از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید. شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید.
حافظ:
داور دارا شکوه‌ای آن که تاج آفتاب از سر تعظیم بر خاک جناب انداختی
نصره الدین شاه یحیی آن که خصم ملک را از دم شمشیر چون آتش در آب انداختی
تعبیر:به زودی به آرزوی خود می رسی و سعادت و نیکبختی بر زندگی ات سایه خواهد افکند و این حاصل رنج و زحمتی است که تحمل کرده ای. قدر لحظات زندگی را بدان و شکر خداوند را به جای آور

بهمن


با پیش آمدن بعضی حرفها و مسائل در جمع خانوادگی بهمنی ها، کدورتهایی پیش آمده که اگر بموقع در رفع آن اقدام نشود احتمالا" بصورت یک مشکل درخواهد آمد. همبستگی های فامیلی و خانوادگی در میان این گروه بسیار محکم و قوی است و نباید بدلایلی از هم بپاشد.
حافظ:
منعم مکن ز عشق وی ای مفتی زمان معذور دارمت که تو او را ندیده‌ای
آن سرزنش که کرد تو را دوست حافظا بیش از گلیم خویش مگر پا کشیده‌ای
تعبیر:با تمام وجود به کار خود ادامه بده تا به مقصود برسی. صبر و تحمل داشته باش و با آرامش به کار خود ادامه بده.

اسفند


خیلی از متولدین این ماه در میان چشمان حیرت زده اطرافیان دست به هر کاری میزنند و موفق هستند و همین مسئله حرفها و شایعات بسیاری را برانگیخته است در حالیکه باید به همت و تجربه و تخصص این گروه نیز نگاهی بیاندازند تا بفهمند که آنها در داشتن چنین موقعیت و کسب پیروزیها، لیاقت و شایستگی دارند.
حافظ:
از حسرت دهانش آمد به تنگ جانم خود کام تنگدستان کی زان دهن برآید
گویند ذکر خیرش در خیل عشقبازان هر جا که نام حافظ در انجمن برآید
تعبیر:در راه رسیدن به مقصود باید اراده ای محکم و راسخ داشته باشی. با دست روی دست گذاشتن و سهل انگاری، کاری از پیش نخواهی برد. از شکست ها تجربه بیندوز و امیدوار باش

+10
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.