پلیس آمریکا بار دیگر در فرگوسن با تظاهرکنندگان درگیر شد.

+16
رأی دهید
-5

vahid.sharifi - ونكوور - كانادا
پس دموکراسی چه شد؟ کشک؟ همین اتفاقات در خاورمیانه و آسیا می افته اسمش میشه کفر و دیکتاتوری و.. در روسیه اگر این اتفاق افتاده بود پوتین به سرعت برق و باد محکوم به دیکتاتوری می شد حتی اگر نیروی پلیس قصد جلوگیری از غارت را داشت.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:29
perser68 - فلوریدا - آمریکا
آمریکاییا چه سخت میگیرن.. از ما ایرانی یاد بگیرید.. تخمه و آجیل میاریم با خودمون و از جون دادنه همشهریامون بالآی چوبه دار به وجد میایم و تازه عکسم میگیریم.. حالا یکیتون کشته شد اینهمه سرو صدا نداره. خدا رحمتش کنه ;-)
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:44
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
vahid.sharifi - ونکوور - کانادا. حالا ببخشید پوتین جون تون محکوم به دیکتاتوری شدن!! هنوز ظاهرا سبیل چخماقی توده ای ها رو داری پشت لبت! همه متن و حتی بیانیه خانواده مقتول رو بخون. در ضمن هر وقت قبله آمالت اومد گفت: «در این رابطه همچنان مشکل وجود دارد و اجتماعات سیاه‌پوستان این مشکلات را از خودشان درنیاورده‌اند.» و گفت باید پایبند قانون باشیم، اونوقت چشم، پوتین جون تون آزادی خواه و مدافع قانون!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:34
بانوى پارسى - ریچمند - امریکا
وقتى با یک أسلحه قلابى که شبیه واقعى هست تو پارک مردم رو میترسونه و اذیت میکنه و مردم ازش میخوان مردم رو نشونه نره و تهدید نکنه یکى هم پیدا میشه به پلیس زنگ میزنه و از اونجا که هیچکس نمیدونه اسلحه واقعیه یا نه و به اخطار بیتوجهى میکنه حتى پلیس رو تهدید میکنه این میشه نتیجه اش .
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:55
raha1984 - هامبورگ - المان
اسلحه بدست باشی ایست و تذکر هم بهت بدن توجه نکنی همینه دیگه !! در ضمن فیلم ها و شواهد هم هستند که مثل بیشتر سیاهان ولگرد و گنگ در پارکها و خیابونها داشته مردم رو آزار و اذیت میکرده !!!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 10:05
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.