یک معلم در میرجاوه دانش آموزش را با "شیلنگ گاز" تنبیه و روانه بیمارستان کرد

تنبه بدنی یک دانش آموز به نام "عبدالحمید گرگیج" از سوی معلم "دبستان حسین ریگی" در میرجاوه با استفاده از "شیلنگ گاز" این کودک 9 ساله را راهی بیمارستان کرده است.

عبدالحمید گرگیج کودک 9 ساله و دانش آموز سوم ابتدایی "دبستان شهید حسین ریگی" در میرجاوه روز یک شنبه 25 آبان ماه از سوی معلم خود با "شلنگ مخصوص کپسول گاز" مورد ضرب و شتم قرار گرفت که همین تنبیه سبب "پارگی رگ و عفونت دست" این دانش اموز سوم ابندایی شده است.

این کودک که اکنون به دلیل عفونت ناشی از پارگی رگ و نیاز به  جراحی از میرجاوه به  بیمارستان امام علی زاهدان منتقل شده است روز یک شنبه دوم آذر ماه مورد جراحی قرار گرفت و قرار است روز دوشنبه نیز یک عمل جراحی دیگر بر روی او انجام شود.

عبداللطیف گرگیج از طایفه "گرگیج" که روز یک شنبه به همراه مهدی گرگیج(عضو پیشین شورای شهر زاهدان) از این دانش آموز9 ساله در بیمارستان امام علی زاهدان عیادت کرده، می گوید: "عبدالحمید گرگیج فرزند نورالله" دانش آموز کلاس سوم از سوی معلمش دردبستان شهید حسین ریگی شهرستان میرجاوه مورد ضرب و شتم و تنبیه فیزیکی واقع شده و از ناحیه دست راست مجروح" شده است.

به گفته عبداللطیف گرگیج "یک عمل جراحی صبح یک شنبه انجام شد و عمل دیگری روز دوشنبه بر روی این دانش آموز ابتدایی انجام خواهد شد" و حتی "به خاطر شدت ضربات تنبیه بدنی احتمال صدمه و فلجی دائمی به دلیل پارگی رگ ها و عصب" دست وی وجود دارد.

خبر این ضرب و شتم این دانش آموز کلاس سوم ابتدایی درحالی منتشر شده است که دو روز پیش در دبیرستان بروجرد یک دانش آموز کلاس اول دبیرستان با ضربات چاقو محسن خشخاشی، دبیر فیزیک، خود را به قتل رساند.

+90
رأی دهید
-4

MehranIrani - تهران - ایران
در ایران به جای یارانه باید حق توحش پرداخت شه
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:48
Imod.barbekan - منامه - بحرین
معلمش ظاهرا زابلی بوده دشمن خونی مردم بلوچ و بلوچستان . امیدوارم بلوچها انتقام سختی از زابلیهای بی اصل و نصب و تبعیدی بگیرن
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:11
Imod.barbekan - منامه - بحرین
اون معلم زابلی تبعیدی که تو قصر قند کشته شدد دو دانش اموز داشت به اسم عمر و عثمان و انها رو مجبور میکرد همدیگرو بزنند بعد میگفت ببینید چگونه عمر و عثمان همدبگرو میزنند و قصدش توهین به خلفا بود و در اخر حقشو گذاشتن کف دستش این معلم هم ان شا الله به جزای اعمالش میرسه
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:16
92ارشام - لندن - ایران
این وحشی و سنگدل باکودک9ساله برخوردی داعش پسند کرده و بویی از انسانیت نبرده است.کاش خودش را با همان شلنگ تنبیه میکردند و حالا معلوم میشود چرا یک دانش اموز جان به لبش میرسد و کارد بدست میره سرکلاس دربروجرد!اینهم از فرهنگ کسی که باید فرهنگ را ترویج کند.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:27
آینه - لندن - انگلیس
Imod.barbekan - منامه - بحرین لطفا از آب گًل الود ماهی‌ نگیر. تفرقت رو تو خود بحرین بنداز. این معلم باید مجازات شه به چه حقی‌ این کار رو کرده. مملکت بی‌ دارو پیکر.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 12:37
azadeh11 - آمستردام - هلند
دست این مریض روانی‌ بشکنند که این بچه را روانه بیمارستان کرد،،،، آخه این بچه‌ دیگه جرات میکنن که بره مدرسه..؟؟؟
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 13:04
hamed-irooni - سیستان - ایران
Imod.barbekan - منامه - بحرین میشه سندی درباره کار اون معلم قضرقندی ارایه بدی؟
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 14:05
تیتو تیتو - تهران - ایران
Imod.barbekan - منامه - بحرین لطفا بدون سند تهمت نزن دروغگویان دشمن خدا هستند.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 16:45
Imod.barbekan - منامه - بحرین
. کنون وقت بستن بارو بندیل فرا رسیده ای کولی خالی از شرف. دگر فرصت چانه زنی بسر رسیده ای کولی خالی از شرف. باید بار و بندیل بست و برفت. وقت چانه زنی بهر هویت بس است. اینجا بلوچستان فقط مال بلوچ است. دگر نگو ز نسل رستمی و کیان و این میان وآن میان. قدمت تو گویای جمعیت توست. یا جمعیت تو گویای قدمت توست. فرصت من بمیرم سی و اندی سال داشتی اما به خیانت و جنایت باختی. دگر وقت سفر است گر ماندی جایت قبری بی کفن است. بلوچستان سرزمین بلوچ است و بس . نه سرزمین بخشش هویت به کولی و مولی و هر خار و خس. گر بدنبال هویتی، درویش درگه قبر رضا شاه شو. گر بدنبال کوبیدن میخی در بلوچستان، نظری بر تاریخش کن. بلوچستان سرزمین بلوچ است تا ابد . زین پس بلوچ خموش نخواهد نشست. ودر این شورانقلابی تاریخی دگرخواهد نوشت. به بیرون خواهد انداخت هر خار و خس. به امید خداوند دادرس
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 18:38
مانفرد - ایران - ایران
Imod.barbekan-منامه-بحرین...تو یکی ساکت شو //افرادی مثل تو عقده ای و کوتاه فکر به دنبال دعوای بین اقوام و مذاهبند---تو بحرین هم لابدجزر اونهایی هستی که دائم دارند آشوب و بلوا به پا میکنند. این معلم اهل هرجایی باشه باید مجازات بشه.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 21:21
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
دوست خوب ایمد بربکان. منامه- بحرین.بنده بر این اندیشه‌ام که توهین و افترا امری ناپسندیده و افراطی گری و تندروی درمان کار نیست.زبانم لال گویا محتوای سبد و اندوخته شما فقط مملو از ناسزا به سیستانیها و غیره می‌باشد.آیا می‌دانید که بلوچها رابطه فامیلی با همه اقشار ایران بویژه زابلیها دارند؟ هیچ چیز مطلق نیست معیار انسانیت است،و سرسپردگی به رژیم در بین بلوچها چون بقیه نقاط امری رایج است،کنون بر این نظر هستید که معلم کودک زابلی بوده،یعنی‌ معلم بلوچ کودک بلوچ را کتک نمیزند.دوست خوب آگاهی‌ و اتحاد و برابری بستری مناسب برای رشد و تکامل است که در آن جایی‌ برای حکومت واپس گرا نیست.زیرا همگی دشمنی واحد در ایران داریم.تندرست باشید
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 20:32
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
کثافت اشغال .......... الهی بمیرم واسه این طفل معصوم ........... از این معلم وحشی متنفرم متنفرم متنفرم .............
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 05:57
کامیاب قزوینی - ملبورن - استرالیا
چوب معلم ار بود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را در دوران ما از این روانمعلم ها زیاد نبود ولی حالا خیلی شدن.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 06:13
hamed-irooni - سیستان - ایران
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ چه خوب نوشتی هم استانی، ارتباطات فامیلی بین سیستانی و بلوچ خیلی زیاده، الان کسر بزرگی از همین طایفه گرگیچ وخیلی طوایف دیگه در سیستان هستند و اگر همه بخوان مثل اون کاربر از بحرین فکر کنند اوضاع برای همه بد میشه
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 06:02
فراوانی - قطر - قطر
آقا وقتی خارجی می آمد ایران حق توحش بهش میداند ما داد میزدیم آقا کاپیتولاسین شده برای همین بود دیگه
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 10:35
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.