مستند خیانت در روابط زناشویی - پخش شده از صدا وسیمای ایران

+54
رأی دهید
-60

baas - روتردام - هلند
گند اسلام رو سر ماهواره نندا زیم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:37
rezanl - امستردام - هلند
اینا به اصطلاح خواستن به مردم بگن دلایل طلاق دیدن ماهوارست؟ واسه این برنامه تحقیقات علمی‌ هم انجام دادن؟ خاک تو سرتون با این برنامه هاتون.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:43
romina20 - آمستردام - هلند
مسالهٔ خیانت از قدیم بوده حالا شما همچی‌ رو میندازین گردن ماهواره اگه راست میگید ۴ تا برنامهٔ درست و حسابی‌ پخش کنید که مردم نرن سراغ ماهواره صبح تا شب ملا ملا,,,,,,,,
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:05
keyvan_1 - مالمو - سوئد
جای تعجبه که با وجود ۳۶ سال تبلیغات دینی و اسلامی ،ساخت هزاران مسجد و حسینیه ،،و کلی‌ مبلغ مذهبی‌ ،و تلویزیون ،،و وووا ..تاثیر یک دستگاه ماهواره از همش بیشتر بوده
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:23
از سرزمین شمالی - بیرمنگهام - انگلستان
یک نظام سست بنیاد، یک رژیم پوشالی و از درون تهی، چقدر ضعیف و سستند و از شبکه‌های سیاسی خارج از ایران وحشت دارن، کلی‌ با پارازیت جلو رفتن نشد و اخر سر تلوزیونهای ماهوارهای خودشون به دلیل ارسال پارازیت چند سالی‌ قطع شد، حالا هم میخوان به مردم بگن که ماهواره نبینید واستون بد، لعنت خدا بر هر چه آخوند مفت خور و نفرین ابدی بر ولی‌ قبیهشن علی‌ روضه خون، بدبختهای مفلوک ، این عوو عوو سگان شما نیز بگذرد.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 01:07
مترلینگ - منچستر - انگلستان
من خودم صد درصد موافق همه برنامه های ماهواره ای به قول اینها نیستم ولی ایا همه کساییکه خیانت کردن و منجر به قتل یا از هم گسستگی خانواده شدن همه شون ماهواره دیدن ؟این برمیگرده به تفکرات وگرایشات هر فرد بیشتر سریالها در اخر تمام کسایی که خیانت کردن مجازات کارشون پیداست و در اخر گندکاریشون لو میره چرا به اون قسمتا توجه نمیکنند ؟ یا بعضی ازاقایونی که صبح تا شب بیرون هستند و پای ماهواره نیستن چرا خیانت میکنند ؟همه میدونند که قتل کنند بالاخره گیر میوفتن با علم به این چرا هنوز هم بیشتر پرونده های دادسرا ها از این قبیل جرایمه ؟مواد مخدر هم به وفوره ایا همه میرن به سمتش یا فقط یه عده گرایش دارند؟
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 01:24
رستگار501 - برن - سویئس
تمام سعی جمهوری اسلامی خفه کردن زنان است و همه آنان را زیر حجاب و چادر و نقاب از سطح جامعه محو کردن است . ولی مردان آزادند چهارتا زن عقدی و هر جند تا صیقه ای خواستند بگیرند.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 02:23
perser68 - فلوریدا - آمریکا
کار به جائی کشیده که ملاها مجبور شدن بیان نشون بدن ها ها ها ها ها ، نوشه جونتون هاها ها ها . نمیشه با چندتا آیه و حدیث سرو ته قضیه رو ماست مالی کنید؟ حکومته عدل علی
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 02:42
perser68 - فلوریدا - آمریکا
اینا همون وعده هایی بود که اون شارلاتانه بوگندو خمینیه روانی هدیه داد. حالا حالا ها ادامه داره!مگه نمیگفتید اسلام برای هر دردی درمان داره، خب درمانش کنید . دنیا داره با ماهواره زندگی میکنه !!!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 02:54
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
متاسفانه فرهنگ پایین ما ایرانی ها و البته فیلم های ماهواره که باعث شد ترس زنهای شوهردار از خیانت بریزه و البته متاسفانه فقط مختص ایران نیست من خودم حدالقل ۱۰ تا زن شوهردار ایرانی داخل منجستر میشناسم که دوست پسر دارن، پارسال به یک زن شوهردار گفتم چرا اینکارو میکنی؟ گفت یعنی من اختیار سوراخ خودم رو هم ندارم؟ غیر از مسلمونشم بمن پیشنهاد دوستی داده داخل ایران.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 03:30
shirzan - برلین - آلمان
نتیجه اخلاقی هر زنی که چادر گل منگلی بپوشه زن خرابیه ها ها ها واقعا اینها مردم رو چقدر احمق تصور میکنند .
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 07:31
bambook - تهران - ایران
جدا بعضی‌ کانالای ماهواره خیلی‌ مزخرفه و بی‌ تأثیر نیست در خیانت
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:49
marineboy - لس انجلس - امریکا
خوب پارازیت بیشتری بفرستید که مردم به گناه نیفتند!!! اینها نمیفهمند یا نمیخواهند اذعان کنند، دلیل خیانت و طلاق در ایران عدم شناخت مناسب از طرف مقابل، نبود آزادی کافی برای دختر و پسر که با هم اشنا شوند، مشکل پرده بکارت، دخالت بیجای حکومت در روابط مردم، تعصب و دخالت بیجای خانواده ها، نبود امکانات مالی مناسب، اجبار به ازدواج، فقر بدبختی و ووو است.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 17:42
farokhzad - کنت - انگلستان
خاک تو سره تو که اینگونه بیماری ابله خیانت چه ربطی‌ به ماهواره داره
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 17:12
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.