شکار نگاه مردم توسط دوربین مخفی روی شلوار یک خانم

خانم جوانی با نصب دوربین مخفی بر روی شلوارش نگاه مردان زیادی را که به او چشم دوخته بودند ضبط می کند.

+47
رأی دهید
-68

نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان
بی صبرانه منتظر نظر والبته فتوای فدای آقا از دانمارک هستیم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:15
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
تنها راه حل با این چالش که در شرف گسترش نامحدود است، حجاب است. و همانند روز برایم روشن است که همین قضیه باعث مسلمان شدن همگانی و جهانی خواهد شد. خداوند برای مؤمنان وعده بهشتی را داده که حوریان در آن یقینا این صفات را خواهند داشت. مگر همین اوباما. در مجلس ختم نلسون ماندلا بخاطر هله تورنینگ اشمیت دانمارکی منقلب نشد که با شماتت زنش تسلیم شد. (در همان لحظات اوباما دچار مناقشه جنسی شده بود) اگر هله محجب بود، چشمان اوباما هرگز نمیتوانست به پاهای کشیده سفید و موهای طلایی او دوخته شود.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:14
aram.01 - کردستان - ایران
اشکال از مردها نیست اشکال از چیز جنابعالیه...
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:01
paksan - آمریکا - آمریکا
کاملاً دوربین مخفی مسخره ای بود. همه کسایی که نگاه میکردن بیشتر بخاطر دوربینی بود که خیلی تابلو گذاشته بود دم ...ش . و نگاه مردم کاملاً طبیعی بود و اکثراً کنجکاو بودن ببینند انون چیه با رنگ آبی دم ..ش . دیگه این افراد مسخره کردن خودشون رو واقعیت اینه که دخترها در غرب باید خودشون رو به بدترین شکل بندازن بیرون تا کسی نگاه کنه و اینکارها فقط برای جذب توجه هستش و مردها واقعاً در غرب به هرکسی توجه نمیکنند(البته سیاها و عربها و میدل ایست ها رو جدا کنید) همه ما اینجا می دونیم که زنها بزرگترین مشکلشون اینه که یکی بهشون توجه کنه و همه کار میکنند تا یکی نگاهشون کنه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 23:14
paksan - آمریکا - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک.. یعنی شما همه این کارا رو میکنی که همین چیزا رو در بهشت بدست بیاری؟ آخه کدوم عاقلی میاد همچین کاری بکنه؟ خدا مگه بیکاره که این زنها رو بیافرینه اینطوری بعد بگه گونی بکشید سرشون وقتی آمدید بهشت لختش رو بهتون میدم؟ چرا این دنیا خانواده و ارزش خانواده انقدر مهمه برای شما ولی اون دنیا خانواده ای نیست و فقط محل خوشگذرانی ما مردهاست؟ یعنی یک جمله برای ما بگو که به زنها چی وعده داده شده که آنها حجابشون رو رعایت کنند؟ به مردها میگید خدا گفته هزاران حوری هست پس زنهایی که می میرن اونجا هم باید برده جنسی مردها بشوند دیگه؟ تناقض و حرف گذاشتن تو دهن خدا یعنی اینکه بگند تو بهشت نه کاری لازمه بکنه نه هیچی فقط بخور و بخواب و سکس؟!! این شاید زندگی ایدال برای عربها و شیخ و ملاها و بسیجی ها و مسلمانان باشه ولی برای اکثر مردم دنیا این بدترین زندگی هستش که بلا استفاده باشی و...منتظر باش خدا تنبل خونه بفرستت/
دوشنبه 3 آذر 1393 - 23:20
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان perfect timing
دوشنبه 3 آذر 1393 - 23:50
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / به به بنازم قدرت خدا رو.. تو مطالعات فقهی هم داری و اینهمه مغلطه سر هم وصل میکنی؟ جواب در لینک زیر یادت نره. https://www.iranianuk.com/page.php5?id=20141122234539044
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 01:00
رستگار501 - برن - سویئس
همانطور که در فیلم مشاهده شد خانمی با حجاب هم نگاه کرد ، احتمالأ دوربین و سیم آن برای همگی قابل توجه بوده
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 02:46
Rezanl - امستردام - هلند
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. مو حوصله ندارم تا بهشت صبر کنم الان می‌خوام.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 02:56
amir-amir - تورنتو - كانادا
قدرت لایزال خداوند و اندیشه هاى او خیلى برتر و والاتر از آن است که در پى تاسیس بهشت و جهنم باشد و بعد هم بخواهد آن را چماقى براى ترساندن مردم کند. گرانمایه ترین هدف خالق عالم همان اندیشه کسب دانش و معارف و علوم توسط مخلوقش است و اینکه بشر تا کجا خواهد توانست معماى دنیا را کشف کند. هزاران سال طول کشیده که بشر از غار نشینى به مرحله شکافتن اتم و اختراعات شگرف امروزه رسیده و این تازه اول راه است و هنوز گام هاى بسیارى مانده تا بشر به رمز و راز این عالم بى انتها پى ببرد.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 04:11
shahramareia - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. چشاتودرویش کن مدعی اسلام ای فدای ساندیس
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 07:29
shirzan - برلین - آلمان
خوب حالا یعنی چی واسه اینکه کسی نیگامون نکنه بریم بچپیم تو خونه اینقدر نگاه کنن که چششون در بیاد.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 07:34
bahram$hiroshima - هیروشیما - ژاپن
اگه قرار باشه مردی به این باسن نگاه نکنه و با این باسن تحریک نشه،که اصلا مرد نیست،در ضمن مشکل هم داره.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 08:23
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
رضانی/آمستردا-برادر گرامی شما فقط تنها نیستی، جمیعا ما مردان در این زمینه هدفی مشترک داریم تا با این صفات برجسته که در این فیلم خیلی کوتاه بنمایش درآمد، اوقات سپری کنیم. ولی یادتان باشد : گر پر طاووس خواهی، جور هندوستان کشی.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 09:39
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون بد جوری قات زدیا ، پاهای کشیده سفید و موهای طلایی !!!!! چشم چرونیهاتو میکنی‌ و اعتراض هم میکنی‌ ؟!!! ، این جفنگ‌ها چیه تلاوت میکنی‌ مردک !!؟ . کمی‌ شرم کن آبرو هیئت و بردی که سیرابی !!!. بجای دم از حجاب و کوفت و زهر مار زدن کرکره چشاتو بکشی پائین همش حلّه . خیلی‌ اگه دوست داری کامروا بشی‌ و بری بهشتی‌ که یه مشت جامعه المقدمات خون وعدشو بهت دادن ، یه بلیط یطرفه بگیر برو عراق با داعشی‌های از خدا بی‌ خبر بجنگ که اگه شهید شدی، کام‌روا بشی‌ و بری بهشت و سرتو بذاری روی دامن ملائکه ،تا بادت بزنن . حالا برو داییتو دیونه کن .
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 09:56
zorro - استانبول - ترکیه
فدای آقا - اودنسه - دانمارک: باور کن فقط بخاطر جوکهای تو میام. iranianuk باید حتما بهت پورسانت بده. اینطوری حقت ضایع شده دادا.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:32
kamran631 - لیون - فرانسه
فدای آقا - اودنسه - دانمارک - میشه به من بگی‌ چرا پیغمبر شما، محمد، چشمش یه دختر بچه ۷ ساله رو گرفت ( عایشه)، اونو از پدرش خواستگاری کرد و در ۹ سالگی با این بچه ۹ ساله زفاف کرد ؟! اون که اون‌همه زن داشت و عایشه هم نه فقیر بود و نه یتیم، دختر ابوبکر خلیفه اول مسلمین بود !!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:29
فراوانی - قطر - قطر
آقا سر کاری بود ما هرچی تیز کردیم یک باسن مبسوط ببینیم چیزی نبود باسن را نکنه لولو پدر سوخته مثل ممه خورده ما خبر نداریم
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 12:27
جنگنده - تهران - ایران
آن فردی که خودش را مسلمان جا میزند در حالیکه منافق است و برای تمسخر کامنت میگذارد و با فرستادن کامنتهای مزخرف که در ظاهر اسلامیست ولی در باطن خباثت از سر و روی آن میبارد و باعث تحریک کفار برای مزخرف گفتن میشود, خجالت بکشد و بداند, روز حسابی هست !!!! همان کاری که روحانی جعلی یعنی حسن یاری ملعون در شبکه های ماهواره ای انجام میداد و باظاهر دینی و موجه, بدترین ضربه ها را به شیعه میزد. لعنت به منافقان که بدتر از کافران هستند. لعنت به حسن یاری که به دروغ خودش را روحانی جا میزند و در این پوشش دست به تمسخر اعتقادات شیعیان میزند و با ساخت برنامه های دروغین, بزرگترین گناه را مرتکب میشود. لعنت به منافقین.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 16:57
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
پاکسان/آمریک- اینم برای رفع شبهه جنابعالی : در بهشت هم حوریان بهشتى وجود دارند که از نعمت‏هاى بهشتى‏اند و در دنیا نبوده‏اند و هم زنان دنیا - که اهل بهشت باشند با زیبایى و شکوهى برتر از حوریان در بهشت حضور دارند و چنانچه مایل باشند، به شوهران خویش مى‏پیوندند. بنابراین لذت‏هاى بهشت مخصوص مردان بهشتى نیست، بلکه کسى که داخل بهشت می ‏شود از نعمت‏ها و زیبایى‏ها لذت خواهد برد. چنان که قرآن مى ‏فرماید: وَ فِیها ما تَشْتَهِیهِ اَلْأَنْفُسُ وَ تَلَذُّ اَلْأَعْیُنُ‏ در بهشت آنچه دل خواهد و چشم از آن لذت مى‏برد موجود است‏(زخرف، آیه 71) و در این امر نیز بین مرد و زن بهشتى فرقى نیست هر کدام از آنها هر نوع لذتى بخواهند بر ایشان موجود است و براى زنان بهشتى نیز مردان بهشتى بدلخواهشان هست.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 18:39
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
کامران31/فرانسه- قال النبی صلوات الله علیه :إِنَّ الْأَبْکَارَ بِمَنْزِلَةِ الثَّمَرِ عَلَى الشَّجَرِ إِذَا أَدْرَکَ ثِمَارُهَا فَلَمْ تُجْتَنَ أَفْسَدَتْهُ الشَّمْسُ وَ نَثَرَتْهُ الرِّیَاحُ وَ کَذَلِکَ الْأَبْکَارُ إِذَا أَدْرَکْنَ مَا یُدْرِکُ النِّسَاءُ فَلَیْسَ لَهُنَّ دَوَاءٌ إِلَّا الْبُعُولَةُ وَ إِلَّا لَمْ یُؤْمَنْ عَلَیْهِنَّ الْفَسَادُ لِأَنَّهُنَّ بَشَر[1]، دوشیزگان مانند میوه بر درخت هستند زمانی که برسند باید آنان را چید وگرنه حرارت خورشید و وزش بادها تباهشان می کند ، زمانی که دوشیزگان آنچه را که زنان( از غریزه جنسی) درک می کنند حس کنند دوایی جز شوهر کردن ندارند و در غیر این صورت فاسد و آلوده می شوند زیرا انها نیز بشر هستند.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 19:17
aashena - اتاوا - کانادا
جالبه همه دوربین را میبینند و به سمتش لبخند میزنند، الان این چیو ثابت میکنه؟
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 21:07
aashena - اتاوا - کانادا
اصلا نمیشه به این فیلمها اعتماد کرد از کجا معلوم اون موقع که به باستن خانم نگاه میکنند نوشته یا عکس مضحکی به خودش نچسبانده باشه
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 21:10
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان
فدای آقا تو هر موقع فتوا میدی سایت رو میریزی بهم همه ازت شاکی هستند بابا ول کن این سایت را برو تو خبر گذاری. فارس نظر بزار تا امسال خودت بخوانند کی ف کنند .اصلأ مگه آقاتون منع نکرده به نامحرم نگاه نکنی حالا میشینی انواع و اقسام این فیلمها رو میبینی جهت خودکفایی دیگه صداشو در نیار چه برسه که بخوای نظر هم بدی
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 21:44
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده /تهران -برادر عزیز، شما یکی از ضربه هایی که روحانی بزرگ شیعه آقای اللهیاری به شیعه امیرالمؤمنین ع زدند را با سند اینجا ذکر کنید. جناب شعار دادن راحت است. آقای اللهیاری متولد افغانستان یکی از معدود روحانیان، مدافع واقعی شیعه هستند و از نظر علمی، بزرگترین علامه عصر. برادر عزیز من همیشه برنامه شبکه ایشان (اهل بیت) رو دنبال میکنم. لطف کنید، زنگ بزنید با ایشان مناظره کنید. مولویهای عمری همگی ازش فراری هستند، چونکه میدانند . بارها جهنمی بودن اونها را ثابت کرده و میکنه. برادر خواهش میکنم در رابطه با شیر شیعه جناب آقای اللهیاری تجدید نظر بفرمائید.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 22:37
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده/تهران- حدیثى از امام صادق علیه السلام «اِذَا اتَّهَمَ المُؤُمِنُ اَخاهُ اِنماثَ الایمانُ مِن قَلبِهِ کَما یَنماثُ المِلحُ فِى الماءِ هرگاه مؤمن به برادر [دینى] خود تهمت بزند، ایمان در قلب او از میان مى‏رود، همچنان که نمک در آب، ذوب مى‏شود. برادر عزیز دلیل اینکه مخالفان در سایت صحبتی جز مغلطه کردن ندارند، اینست که من همیشه به قرآن و روایات /حدیث استناد میکنم. منافق به اونایی میگن که دستشان با صدام بعثی تو یه کاسه بود. بزار کفار هر چی دلشون میخواد مزخرف بگن. در قیامت هر کسی مسئول اعمال خودش هست. شما برای آخرت خودت عمل صالح انجام بده.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 23:16
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / باریکلا، جواب جنگنده رو خوب اومدی ولی بگو ببینم چرا وقتی نوبت جواب دادن به فضول میرزا میرسه، هی آسمون و ریسمون رو بهم میبافی و از جواب دادن طفره میری؟ در مورد ارث چرا جوابی به این سئوال که روی چه اصلی اول سهم همسر را از کل ارث کم میکنی ولی وقتی نوبت سهم دختران و والدین میشه، سهم اونا رو از باقیمانده ارث کم میکنی، ندادی؟ چرا اول سهم دختران رو نمیدی؟ پس ببین اگه جواب منطقی ندی معلوم میشه که یا یه جای کار تو میلنگه یا یه جای کار نویسنده کتاب!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 00:34
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. حالا فکر کردی مثلا خودت با این کامنتهای صد من یه غازت داری آبرو میخری برای این دین؟؟ خواب دیدی خیره. اولا گذشت اون زمان منبرهای یک طرفه که این رفقای تایر به سرت اراجیف می بافتن و جواب نمیشنیدند، دوما! خانه از پای بست ویران است!! به کامنت تو این سایت نیست!! چو نیک بنگری، خیلی سوراخ پیدا میکنی تو اعتقادات و التقات تتون!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 03:03
جنگنده - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک............................... برو خودت رو رنگ کن،‌ شما برادر دینی ما نیستی،‌ شما و آن روحانی تقلبی یعنی حسن شیطان یاری همانهایی هستید که بر طبل اختلاف شیعه و سنی میکوبید و عامل سازمانهای جاسوسی موساد و سیا هستید که به دنبال تمسخر اعتقادات شیعیان هستید. شبکه اهل بیت این شخص یعنی (( شیطان یاری )) یک سیرک به تمام معنا بود که فقط برای خنده و وقت گذراندن کفار مناسب بود، تمام برنامه های این شبکه شو تبلیغاتی و مزخرف به تمام معنا بود. برو خجالت بکش تو از این کفار بدتر هستی. در قیامت هر شخصی مسئول اعمال شخصیه خودشه نه اعمالی که به صورت عمومی انجام میدهد، پس امر به معروف و نهی از منکر چی میشه. وقتی شما میایی اینجا به نام شیعه یکسری اراجیف بلغور میکنی و هدفت تمسخر شیعه است، نمیشود در برابرت سکوت کرد،‌ تو با دفاع از آخوند جعلی حسن شیطان یاری، نشان دادی که در موردت اشتباه نمیکردم. لعنت به منافقان و تفرقه اندازان.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 07:39
shekan - تهران - ايران
اینا به بقچه دختر مردم چکار دارند ؟
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 10:47
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده - من با شما خصومتی ندارم، ولی خودت شروع کردی. هر موقع شما از من یا مرجع تقلیدم جناب آقای اللهیاری اشکال گرفتی، بیا و تهمت بزن. اگر هم نتوانستی، پس حق پیش داوری از خودت رو هم نداری. اگر منظورم رو خوب متوجه نمیشی، حاضرم خودمو و خودت تک و تنها حضوری متوجت کنم که ببینیم تا چقدر جنگنده ای.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 11:24
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
فضول میرزا - چندین بار جواب شما را هم با منطق فقهی شیعه و هم با قوانین ریاضیات دادم، ولی شما بخاطر تعصب بدون دلیل حاضر بقبول واقعیتها نیستید. یکی از برادران در سایت هم بنام از خارج برگشته با ادله و آدرس صحیح در دنیای مجازی شمارا راهنمایی نمود. خداوند می‌فرماید : ما هدایت را بر شما نشان دادیم، ولی انتخاب از آن خودتان است. من از بارگاه پروردگار میخواهم که شمارا هم مورد عنایت خویش قرار تا انشالله از هدایت یافتگان بشوید.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 11:56
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
جنگنده - تهران - ایران / آینه چو نقش تو بنمود راست - خود شکن، آینه شکستن خطاست! شما اگه مشکلی در هر قسمت از سخنان آقای حسن الهیاری داری با ایشان تماس بگیر و با اسناد و مدارک از سخنان ایشان ایراد بگیر و اگه نتونستی ایشان را قانع کنی، خودت قانع شو و بیخودی به ایشان یا شخص دیگری انگ بی دینی نچسبان!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 12:05
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فدا و جنگنده- چرا تو این سایت اینهمه آیات و احادیث مقدس رو میارید و باعث به سخره گرفته شدن این آیات شریفه توسط یه مشت آدم بیکار و نژادپرست و پر ادعا میشوید که نه دانشمندن نه نخبه که فقط آویزون غربن و روشنفکری رو توهین به مذاهب میداننو اونجا رو هم به گند کشیدن و خود خارجی ها هم حالشون ازشون داره به هم میخوره(به جز دانشمندان و نوابغ ایرانی که آنقدر کار و شرف و غیرت دارن که حداقل به دین پدر و مادر خودشون فحش ندن)، فکر میکنن رفتن خارج میتونن پشت اون همه پیشرفت علمی و آزادی غرب هویت و بی عرضگی خودشون رو قایم کنن، بابا این ملت افراطی، تفریطی ایران داخل و خارج فقط جرات دارن پشت کامپیوتر بشینن و هی همه چیز رو به فحش بگیرن، مگه حرف منطقی و حق تو کته ایرانیا میره، شاه رو خودشون بیرون انداختن که به نون و نوایی برسن حالا دارن براش فاتحه و رحمت میفرستن...
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:00
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
....اگه کسی موافق نظرشون نباشه جاهل، عقب افتاده و هزار تا چرت و پرت دیگه میگن.تو کل دنیا این فقط ایرانی هستش که اینقدر نسبت به دین و کتاب مقدسش فحش میده به هیچ منطقی، یه مش خزعبلات جمع میکنن از این سایت های وهابی و میان دادار دودور میکنن آهای مچ قرآن رو گرفتیم، فقط برید تو دنیا جستجو کنید ببینید چقدر دانشمند غربی اسلام شناس داریم که تمام عمرشون رو گذاشتن تو مطالعه و تحقیق این دین الهی.خیلیا تو دنیای غرب به خیلی آدما و چیزهای مقدسه دیگه اعتقادی ندارن اما هیچوقت ناسزا نمیگن، تحریف و تفسیر شروور به نفع خودش نمیکنن.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:01
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک / خدا پدرت را بیامرزد که جواب مرا در خصوص تقسیم ارث دادی ولی سئوال من اینست که شما چرا اول سهم خمسر را از کل ارث کم کردی و بعدا سهم دختران یا والدین را از باقیمانده حساب نمودی؟ چرا اول سهم الارث دختران را نمیدهی؟ قانون و منطق ریاصی میگه که اگه 3 بعلاوه 6 میشه 9، پس لاجرم باید 6 بعلاوه 3 هم بشه 9، درسته؟ یعنی اگه محاسبه شما درست باشه، نباید اختلافی بین سهم الارث (از اینکه چه کسی ارث رو اول بگیره) بوجود بیاد!. اگه واقعا این مطلب رو هنوز نفهمیدی برو و یک فکری به حال خودت بکن که بیخودی داری اکسیژن هوا رو مصرف میکنی!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:23
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا / هه هه، اوسا رضای برگشته از خارج، حالا که کم آوردی رفتی تو یه لباس دیگه و به آیدی دیگه بنام {امان از این همه جهالت} واسه خودت درست کردی؟ واقعا که امان از این همه جهالت!! مرد باش و هر دقیقه ای به رنگی نشو!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 14:37
جنگنده - تهران - ایران
فدای آقا - اودنسه - دانمارک .................به به ،‌ خوب مچ پیروان دروغین در این سایت باز شد،‌ طرفداران شیطان یاری،‌ تفرقه برانگیز بزرگ بین شیعه و سنی و درغگویی که خودش را (( حضرت آیت الله العظمی )) مینامند و هدفش تخریب شیعه و ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی میباشد. واقعا شما نمیدانید روزی خواهید مرد ؟؟؟؟؟؟ واقعا از خدا نمیترسید با این کارهای ریاکارانه و مزورانه و منافقانه ؟؟؟؟؟؟؟ بی اعتقادی و کفر بهتر از نفاق و دورویی و ریا میباشد.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 15:18
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد- چرت و پرت چیه داری میگی اوسا رضای بخت برگشته کیه دیگه، نمیدونم تو وکیل وصیه این سایتی یا کف گیرت ته دیگ خورده اومدی از زر زدن و جواب دادن و شر پرسیدن از بقیه به سایر کامنتا برا خودت کاسبی کنی و پول شکمتو دربیاری، اما داداشم به کاهدون زدی چشات چپکی دیده
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 18:43
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده -اگر. خودتم برزشو نداری، برو عالمتو وردار بیار، زنگ بزنین به آقای اللهیاری برای مناظره. منم همیشه اونجا هستم. خداوندا شکرت، سرنوشت من رو چنین رقم زدی که با علامه عصر جناب آقای اللهیاری آشنا و بدین طریق از جهالت به نور هدایت شدم. جنگنده یقین دارم که آقای اللهیاری علم لدنی دارد. این فقیه بزرگ فقط بعد از اندک زمانی اقامت در سندیگو به زبان انگلیسی آشنا و متبحر شد، چنانکه که با همین زبان با مشرکان صلیب پرست مناظره و وادار به اعتراف در شرکشان میکند. تمامی کتب شیعه و عمریها را حفظ است. تبحر کامل در چندین زبان زنده و عامی. جنگنده امیدوارم که تو هم هدایت شوی.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 19:44
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده-جناب منظورت از اینکه نوشتی چیه؟ (با فرستادن کامنتهای مزخرف که در ظاهر اسلامیست ولی در باطن خباثت از سر و روی آن می‌بارد) اینجوری که خودت زدی تو ستون دینت جناب جاهل. مگر میشه کسی از قرآن، حدیث و روایت سند بیاره، ولی از اونها خباثت بباره؟ بعد به من میگی که باعث تحریک کفار میشم برای مزخرف نوشتن lol. اشکالی نیست، آدم قبل از کامنت گذاشتن قدری تامل و فکر کنه، بعد بنویسه که اینجوری مچش گرفته و ضایع نشه.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 20:08
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان
جنگنده ۳ ـــ فدای آقا ۰
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 22:01
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. همون اسمت برازندته، واقعا أمان از اینهمه جهالت.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 23:55
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. یا آقا رضا، میشه مرجع بیاری کدوم دانشمند غربی داره مطالعه اسلام رو میکنه؟ بعد از یک عمر مطالعه چی deliver کردن؟؟چی از این تحقیق و مطالعه نسیب عالم بشریت شده!؟ غرب اخه، تخه حرامه کافر خونه است و.. ولی برای اثبات به حق بودن دست به دامن دانشمندان غربی میشید! کدوم دین الهی؟ کدوم فلسفه؟ شما جهاد و دست قطع کردن و احکام پایین تنه، بول و غائط و نکاح رو از توش در بیار، کلش تو یه ورق A4 جا میشه. وقتی شهاب سنگ رو سنگ انداختن از بارگاه الهی به أجنه که فالگوش وایستادن میدونه، یعنی کسی که ادعا میشه این کیهان رو خلق کرده و قران رو فرستاده، به اندازه بچه کلاس چهارم هم سواد نداشته. (سوره جن آیه ٨ و ٩)
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 00:16
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
بگفته یکی از زاپاس به سرها، در این جنگ میهنی که بین جنگنده و فدای آقا داره شکل میگیره، هر کدام که شهید شوند به نفع اسلام خواهد بود!. گر بمیرد شیخکی بر گور او روید گلی - گر بمیرند جملگی ایران گلستان می شود!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 02:25
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
نام نام خانوادگی - لندن - انگلستان. من طرفدار فدای آقام!! ٤-٠ دانمارک!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 03:34
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
Hamid411- لس آنجلس-آمریکا- مهندس جان بهت برخورد که گفتم آویزونه غربی و مثل فضول میرزا که حرفی برا گفتن نداری مجبوری منو حواله بدی به یکی اسم کاربری دیگه، مثل اون یه شری ببافی و فرار کنی و پیش خودت بگی هه هه دیدی مچشو گرفتم، تو که آخر فکرت و مغزت در حد پایین تنه هستش من بیام از فلسفه و مرجع دادن اون دانشمندا بگم، فکرکردی من مثل فدا یا جنگنده برات آیه و حدیث و مرجع برات بیارمو و بخام دریلو تو سنگ پا فرو کنم کور خوندی، آخه من که امثال تو رو که اگه به فرض تو آمریکا باشی خوب میشناسم حالا برا کی و چی خودت رو اینجا داری هلاک میکنی، تو هنوز تو وجود بودن یا نبودن خدا موندی و خودتو با این اراجیف داری ارضا میکنی و میدونی هم که خودت رو داری گول میزنی، تو و امثال خارج نشین تو که سهله، تمام دنیا هم بخاد وجود خدا رو انکار کنه، بازم هیچ خللی در قدرت لایزال الهی بوجود نخواهد اومد.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 07:54
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. حالا تو چرا اینهمه جلز ولز میزنی؟؟ اینقدر سر بزارین زمین و باسن هوا کنین جلوی این الله مدینه که در همون حالت از دار فانی برید بالا، کسی هم ازت دعوت دو امضا نکرده که بیای اینجا منو قانع کنی. منم حوصله خشکه مغز هایی مثل تو رو ندارم عمو، بقول خودت هم دریل تو سنگ پا نمیزنم، منتها جهت اطلاع سنگ پا روی شماهاست، وگرنه بین دو گوش تون مایه ای نیست که بخوام به سنگ پا تشبیه کنم. یک کلمه پرسیدم کدوم دانشمند! عین این زنجیری ها داری خودتو به در دیوار میکوبی دکتر!! :-))
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 09:06
جنگنده - تهران - ایران
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا.............................. بپا ذوق مرگ نشی, در ضمن این شیخ شیطان یاری هم یک مفت خور و وطن فروشی مانند خودت است که توسط سازمانهای جاسوسی به خصوص موساد و سیا حمایت میشود تا به مذهب ضربه بزند تا یک عده جاهل و کافر مانند تو خرکیف شوند و سر از پا نشناسند, بنده شیطان, در ایران اگر بفهمند که شخصی حامی این شیطان یاری است که کاری جز تمسخر مذهب ندارد, کاری میکنند که بیاید پیش تو و از روی حرص و عقده بنشیند پای اینترنت و تا بوق سگ شروع به لجن پراکنی کند. این فدای آقا هم شخصی مانند توست و شاید هم دوست یا رفیقت است که برای رد گم کنی و دادن آتو به امثال تو برای فحاشی به مذهب, میاید در زیر هر خبری یک روایت جعلی مینویسد تا سوژه خنده و فحاشیهای مذهبی تو و امثال تو , گل کند.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:35
جنگنده - تهران - ایران
تو چون جاهلی فکر میکنی همه مانند تو جاهل هستند ولی اشتباه میکنی. اصلا نام کاربری که انتخاب گرده یعنی (( فدای آقا )) نشان میدهد که ایشون فقط به دنبال تمسخر و آنتریک کردنه کاربران ضدمذهب و ضدنظام است. کافیه این کاربر یک پست بگذارد تا سیل پستهای تمسخر آمیز و پر از فحاشی به مذهب شروع شود !!! اما فکر نمیکردید که تیرتان به سنگ بخورد و مچتان روزی باز شود. بحث با موجوداتی مانند شما هم فایده ای ندارد ولی اگر به مذهب توهین مستقیم یا غیر مستقیم کنید, منتظر جوابهای دندان شکنانه باشید و از قیامت و مرگ بهراسید ای کافران و ای منافقان, توبه کنید.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 12:36
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا / اولا که فضول میرزا حرفی واسه گفتن داره منتهی تو گوش واسه شنیدن نداری! ثانیا تو پیش خودت فکر کردی کی هستی که کسب بخواد مچتو بگیره؟ ثالثا بر پدر جمهوری اسـ... لعنت که تو و دیگر تهی مغزان رو واسه جاسوسی به اقصا نقاط دنیا فرستاده (تو بخون اشاعه دین مبین!)ثالثا تو اگه سواد کافی داشتی مطمئنا مثل فدای آقا و جنگنده آیه و حدیث میفرستادی! رابعا تو که دهنتو وا میکنی و چشاتو می بندی و الکی میگی که کلی دانشمند و نابغه خارجی در سطح جهان هستن که دارند در خصوص دین اسلام تحقیق و تفحص می کنن، خب اسم ببر دیگه پس چرا لالمونی گرفتی؟ اگه منظورت دانشمندان الاهزره که باید بگم اونا رو باید .. ببندند به یه گاری! خامسا تو چرا دوزاریت کجه؟ کسی نمی خواد منکر وجود خدا بشه و خللی در قدرت لایزال الهی بوجود بیاره، بلکه داره توی خشک مغز رو آگاه میکنه تا بدونی که فقط یه کتاب رو دستت نگیری و بدون تفکر بگی که اللا بللا همه چیز فقط توی اینه و هر کی قبولش نداشته باشه مرتده و حکمش اعدام!! افتاد؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 14:25
principelvl - تریسته - ایتالیا
آیا می دانید 1 در 7 مرد مبتلا به سرطان پروستات می شود؟. سرطان پروستات قابل پیشگیری و درمان هست اگر در همان اول تشخیص داده شود. اصلا فهمیدین این ویدئو چی گفت؟ چرا به جای چرت و پرت گفتن به همدیگه در مورد پروستات حرف نمیزنید ؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 16:15
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا-استکهلم- هه هه بنازم قدرت خدا رو که تو داری از تفکر حرف میزنی، توی متفکر عالم!!! سوره جن (آیه 8و9) رو اومدی از رو تحت اللفظی ترجمه کردی و بازم شیپورو دستت گرفتی. (جنیان به یک حادثه آسمانى برخورده‏اند، حادثه‏اى جدید که مقارن با نزول قرآن و بعثت خاتم الانبیاء (ص) رخ داده، و آن عبارت از این است که با بعثت آن جناب، جنیان از تلقى اخبار غیبى آسمانى و استراق سمع براى به دست آوردن آن ممنوع شده‏اند.) این گونه می توان مطرح کرد که منظور از آسمان که جایگاه فرشتگان است، یک عالم ملکوتى و ما وراء طبیعى است، و از این جهان محسوس، برتر و بالاتر است، و منظور از نزدیک شدن شیاطین به این آسمان براى استراق سمع و پرتاب کردن شهاب ها به آنها آن است که آنها مى‏خواهند به جهان فرشتگان نزدیک شوند تا از اسرار خلقت و حوادث آینده آگاهى یابند، ولى آنها شیاطین را با انوار معنوى ملکوتى که تاب تحمل آن را ندارند مى‏رانند.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 18:32
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
.....فضول میرزا- استکهلم. ثانیا همان گونه که خداوند در قرآن مى‏فرماید که (اینها مثال هایى است که براى مردم مى‏زنیم و جز عالمان آنها را درک نمى‏کنندو امثال این تعبیرات در قرآن فراوان است، مانند عرش، کرسى، لوح، کتاب).پسر خوب حداقل یه کتابی یه چیزی رو نگاه کن بیا بگو، تو که مثلا از تفکر حرف میزنی چه زود میگی خالق قرآن در حد کلاس چهارم ابتدایی سواد نداره و زود کیف میشی،مساله من با تو وامثال تو همینه، زود میخای یه غلط املایی بگیری تو همه دنیا جار بزنی، احترام به هیچ وجه حالیت نیس، فقط فحشو بلدی، کی میگه نباید سوال کنی اما سوال داریم تا سوال، تو و امثال تو فقط با بی احترامی میخای حرف بزنید. اتفاقا تو قرآن بیشتر از همه چیز انسان ها رو به تفکر و تعقل و علم و دانش فرا میخونه، اول گفتی من رضا چی چی هستم حالا که دیدی هوا پسه میگی مزدور رژیمم، تو فکر میکنی هر کی به این چیزا اعتقاد داره مزدور رژیمه و میخاد گردن دیگرانو بزنه و جاسوسه به نام مبلغ دین.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 18:59
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا- کارلتون اس کان دانشمند معروف آنتروپولوژى و استاد دانشگاه پنسلوانیای آمریکا، سر ویلیام موئیس دانشمند و مورخ انگلیسی، فرد گیوم، استاد دانشگاه لندن و دانشمند انگلیسی، پرفسور آرتور آربری، دانشمند و خاور شناس انگلیسی، هربرت جورج ولزز، دانشمند و محقق انگلیسی، ج.م. رود ویل، اسلام شناس انگلیسی، کینت گریک، استاد دانشگاه کمبریج انگلستان،هانری کربن اسلامشناس معاصر فرانسوی،دکتر ماسارو ایموتو دانشمند برجسته ژاپنی، پروفسور تایلندی تا گاثات تاگاسن که تو یه کنفرانس بین المللی در مورد اعجاز قرآن مسلمان شد،دکتر کیت مور پدر جنین شناسی جهان، دکتر فلسفه و پروفسور جنین شناسی بخش آناتومی دانشگاه پزشکی دانشگاه تورنتو در کاناداکه در یکی از شبکه های روسی به اعجاز قرآن کریم در حیطه کار خود اعتراف کرده و تو یوتیوب هم هست و تو یه مقاله به این مطالب تاکید کرده است، پروفسور ویلیام براون استاد دانشگاه ییل آمریکا و .........................، برات کافیه یا تا قیامت برات اسم ببرم و کاراشونو رو ریز به ریز برات بگم، البته منکه ادعایی ندارم من خشکه مغزم و شما تر مغز.!!!!!!.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:02
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. از طرز فکرت خوشم میاد. بزرگ شی و ترشی نخوری میتونی جای حقه الاسلام حسنی رو بگیری. ادامه بده. جوک خوبی میشی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 19:48
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده/تهران- شما مثل همون جنگنده قاهر 313 میمونی. اینکه میگن طرف قاط زده، مثالش همین خودته. مستر قاهر من که یه ضرب دارم از قرآن و مستندهای صحیح اسلامی استناد میکنم. حالا شدند جعلی؟ جعلی همون قاهر 313 هستش. بهت گفتم برو با مدرک بیا، اومدی داری هذیان میگی؟ یارو کور بود، اسمشو گذاشته بود چراغ علی. تو از اونایی هستی که با یه نسیم ، باد میبرد. تو که آبروی شیعه که هیچ، اصلا شکر زدی به کل اسلام. اینو مطمئن باش که تو اون یکی دنیا، پروردگار برای تو هم که شده این حکم سوزناک (قیر و قیف) رو میزاره ؛-)
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:11
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد. اینا هرکی خارج از ورامین باشه رو دانشمند خارجی به حساب میارن!! شایدم فقه خارج رو با دانشمند خارجی عوضی گرفته! فقط نگاه کن این خشکه مغز ٢٠ خط نوشته، همه جور حرفی رو زده! از ظرفشور و آویزون غرب بگیر تا اراجیفی اگر جلوی آلاغ بذاری جای یونجه نمیجوه!! همون احمدی نژاد و خامنه ای و علم الهدی از سر این آدما هم زیاده!! جالب اینجاست که خودشون رو علامه دهر هم میدونن! دارم بهش از اینکه سوره جن شهاب سنگ رو چی در نظر گرفته میگم، حواله منو میده به قدرت لایزال الهی و فلسفه دانشمندان خارجی مجهول الهویه!! اگر هنوز نفهمیدن که سر کارن، تا آخرش هم همین که هستن از دار فانی بالا میرن!
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:18
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. خیلی پرتی بابا!!! Carlton S.Coon که یک نژاد شناس و محقق در مورد بوجود آمدن و ارتباط نژاد ها با هم بوده، به اراجیف اسلام چی کار داره مم جعفر!!! در ضمن ایشون عکاس نیروی هوائی آمریکا هم بوده که ربطش با رشته اش میشه جاسوسی، چون سألها تو سایتهای مختلف (کشور های مختلف) کار کرده. بابا شما ها دیگه کی هستین!! واقعا جمعش کنید. همون که گفتم، بول و غائط و نکاح و لواط رو از رساله ها بکش بیرون، نصفه ورق A4 رو هم پر نمیکنه!! برو نمازتو بخون، وقت بوستون أذون که هیچی، از این هم گفتن. بقیه دانشمندان غربی تون رو هم حالشو ندارم واست توضیح بدم.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 20:35
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
جنگنده- من بخیل نیستم، تو هم با این اراجیفی که می‌نویسی، خودت رو از بهشتی شدن ساقط کردی. حالا بگو حوری چه رقمها می‌پسندی، من لااقل اونجا جاتو خالی کنم. یه اندرز برادرانه جناب : اونور که برات حوری نیست، قیر و قیف هست. پس تو همین دنیا حالتو بکن. من تابستونا. اینجا میرم لب آب که رفتم اونور، بدونم چه مدل حوریایی رو پسند کنم. حالا دوست داشتی، تابستون بیا اینجا، با هم بریم (جاهای خوبشو بلدم) اون موقع تو هم هدایت میشی. فقط باید از این چیزایی که گفتی توبه کنی.
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:38
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا / بابا مثل اینکه یکی باید بیاد تو رو از برق بکشه بیرون! من در کجا صحبتی از جن کردم که تو یهو هول شدی و همه آیات 8 و 9 سوره جن رو ترجمه کردی و واسه من فرستادی؟ در خصوص این باصطلاح دانشمندانی هم که بعضیاشون حتی توی کنفرانس بین المللی چنان راجع به اعجاز قران جو گیر شدند که درجا مسلمون شدند، هم باید خدمتت عرض کنم که آیا اینان در خصوص مطالب علمی تر (!) مانند فرو رفتن خورشید در چشمه لجن، یا کوهها که میخ های زمین هستند، و یا همون جریان ارث آیات 11 و 12 سوره نساء که قبلا راجع بهش مفصل نوشتم، بعلاوه تناقضات بیشماری که در آیات و سور مختلف قران وجود داره هم قبل از مسلمان شدن چیزی خوانده بودند یا نه؟
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 21:39
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا / دوست گرامی واقعا همینطوره که شما میگین. خیلی از اینا فکر میکنن درس خارج یعنی درسی که مثلا در هاروارد تدریس میشه! مشکل اصلی اینجور آدما اینه که یه قران زدن زیر بغلشون و فکر و مغز رو هم فرستادن مرخصی مادام العمر! آنچنان با تعصب به آیات نگاه میکنن که اگه خدای ناکرده یه بابائی بخواد یکی از این آیات رو مورد سئوال قرار بده، اولین کارشون اینه که انگ کافر بودن و ملحد بودن و عمری و.. بهش میزنن! نه اونقدر سواد دارن که بتونن یه جواب قانع کننده و محکمه پسند بدن و نه اونقدر شهامت دارن که اعتراف به ندانستن کنن! خدا لعنت کنه اون زاپاس به سر هندی زاده بیمار روانی رو که یه ملت رو بیچاره و آواره و مورد تمسخر جهانیان کرد. خوب و خوش باشی..
جمعه 7 آذر 1393 - 01:36
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا و فضول میرزا-استکهلم- برو کشکتو بساب بابا،.. به من گفتی برو اسماشو بیار آوردم برات، آیه را هم برات تفسیر کردم بابا عجب مریضی هستید ، آره دیگه اون الاغه اگه ببینه مریضی مثل تو داره بهش یونجه میده نمیجوه که، .... کارلتون رو نژاد پرست و جاسوسش خواندی، آخه بیسواد اون کتابهای بیشماری در مورد نژاد پرستی زده و جزو اولین کسایی که با نژاد پرستی تو آمریکا مخالفت کرده،جواب نمیدادی سنگین رنگین بودی، تو یه کتابش به نام Caravan: The Story of the Middle East در مورد اسلام حرف زده، دکتر keith moore برا هفت و هفتاد پشتت بسه دیگه،میدونم تو عمرت کتاب نخوندی و فقط صرفا با بازی کردن با کلمات و اراجیف سعی در ارضا کردن خودت داری، برهمون جهلت بمون و یکی مثل فضول بیات ازت طرفداری کنه که هنوز تو باغ نیست و فقط گفتن کلمه خشکه مغز رو بلده، خیلیم به هم میاید.
جمعه 7 آذر 1393 - 07:15
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
امان از این همه جهالتت - بوستون - آمریکا / یعنی تو قبول میکنی که خورشید پس از غروب کردن در چشمه لجن فرو میرود؟ یعنی تو قبول میکنی که کوهها میخ های زمین هستند؟ آیا به نظر تو این ادعاها از لحاظ علمی درسته؟ اگر قبول داری که پس نشون میده که اون دانشمندان و محققینی که از هول حلیم توی دیگ افتادند، نهایتا شخصی مانند تو بوده اند (البته اگر تو خودت یکی از اون محققین نباشی!) و اگر هم می بینی که این ادعا ها درست نبوده و با علم جدید جور نیست، خب پس معلوم میشه که اون دانشمندان(!) یه چیزیشون میشده دیگه! اینو که دیگه میتونی بفهمی؟
جمعه 7 آذر 1393 - 10:56
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا. واقعا ..!! نژاد پرست؟؟؟؟؟ نژاد پرست کدومه!؟؟ بیسواد!! Typologies یعنی کسی که در مورد گونه های انسان و نژاد های مختلف انسان تحقیق میکنه!! یعنی خر جلوی شماها پروفسوره!!
جمعه 7 آذر 1393 - 16:36
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد. آقا یا خانوم فضول میرزا تو رو خدا جون هر کی دوست داری و بهش اعتقاد داری شما چی میخای، حرف حسابت چیه، اول گفتی چرا لالمونی گرفتی اسماش رو بیار برات اسم هاشو آوردم، خودتو و دوستت حمید 410+1 به اونا گفت دانشمندایی که خارج ورامینن و به یکی از اونا گفت جاسوس و اسم کتابش رو هم آوردم، حالا من یک لحظه متن حمید 410+1 رو عجله ای خوندم و نژاد شناس رو با نژاد پرست قاطی کردم که عذر میخام (البته فحششم خوردم و بنده خدا کیفور شد!خدا رو شکر)، آخه دوست من فیلم اعجاز قرآن توسط keith moore رو که گفتم تو یوتیوب هست،کار سختی که نیس تو سوئدی و سرعت اینترنت خیلی بالاس و اگر علاقه داری خوب نگاه کن دیگه،بابا این یارو تو دنیا مشهوره و کتاباش تو دانشگاههای تاپ آمریکا تدریس میشه بعد شما میگید خب پس معلوم میشه که اون دانشمندان(!) یه چیزیشون میشده دیگه.
جمعه 7 آذر 1393 - 18:45
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد.یه مقاله تو مجله nature داره در مورد همین موضوع، اتفاقا تو اون مقاله اینو میگفت: من فکر میکردم که قرآن 1400 سال پیش چطور میتواند در مورد موضوع علمی من حرفی برای گفتن داشته باشد، بعد از خواندن قرآن و مقایسه با گزارشات آزمایشگاهی خودم در سال های اخیر دیدم به صورت اعجاز آور کاملا با نتایج علمی من سازگار است.در اینترنت هست برو نگاه کن.همون میخ ها در زمین توسط یک زمین شناس آمریکایی در دانشگاه ییل آمریکا و غروب خورشید توسط یک اختر شناس دانشگاه نورٍث وسترن تو ایالت ایلینوی هم کار شده و به اثبات رسیده و طولانی میشه توضیح بدم، فقط کسی که عالم رشته خودش هست اینارو میفهمه ولی برا بقیه خنده دار، پس چرا قرآن بیشتر از همه چیز انسانها رو به تعقل و تفکر و علم وادار میکنه و خودش در بعضی آیات میگوید که جز عالمان درک نمیکنند، یعنی اینا عالم نیستند.
جمعه 7 آذر 1393 - 18:55
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا-تو به معانی فقط تحت اللفظی نگاه میکنی این اشتباهه، من از یک کشیشی تو بوستون و هم مادر خودم که قبلا مسیحی بود و مسلمان شده هم پرسیدم گفت که تو کتاب مقدس انجیل هم از این معانی فراوان وجود دارد، فقط اینهایی که نوشتم نیستن هزاران هزار دیگر که من نمیفهم چرا از دید جنابعالی دانشمند دوزارین،چون در مورد یکی از ادیان تحقیق کردن، در مورد مسیحیت و یهودیت هم دانشمندان خیلی زیادی است.من عزیزم هیچ وقت با اعتقاد کسی کاری نداشته و ندارم، من خیلی هنر کنم بتوانم گلیم خودم را از آب بیرون بکشم، اما حرف من اینه بابا طرف ملهد هم باشه هر کی به نظرت میخاد باشه، نباید و نباید به عقاید او توهین کرد، سوال داری بپرس، انتقاد داری بکن اما محترمانه، از در جنگ وارد نشو، شما همه مسلمانا رو به یه چشم میبینی و همشون رو جاهل و عقب افتاده میبینی و جمع میبندی در حالی که به هر چیزی که میپرستی اینطوری نسیت. هر جایی تو هر دینی آدم خوب و بد است، چیزه مطلق مگر ما داریم. در آخر هر کی باید خودش راهش رو پیدا کنه، خوش باشی.
جمعه 7 آذر 1393 - 18:57
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا / دوست عزیز مطمئن باش که نه من و نه آقای حمید 411 هیچگونه پدرکشتگی با شما نداریم. ما باید دست به دست هم داده و فکری برای سرنگونی این رژیم خونخوار که هویت ما، منش ما، اصالت ما و حتی دین و ایمان ما را به باد داده و ایران و ایرانی را در جهان مورد مضحکه و تمسخر قرار داده، بکنیم. دلیل این برخوردها هم صرفنظر از سوء تفاهم هائی که شما هم بدان اشاره کردید، زخم هائیست که تک تک ما از این رژیم منحوس خورده ایم و دیگر تحمل شنیدن کسانی که این اوضاع را می بینند ولی بدلایل مالی ، مقامی یا ایمانی از این رژیم پشتیبانی می کنند را نداریم.
جمعه 7 آذر 1393 - 20:31
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
ادامه.. ما ایرانی ها بدلیل وحشی گریهای نظام و خفقان موجود در ایران و خشونت های احکام شرع و فتواها و روایات و حدیث های عجیب و غریب که این زاپاس به سرها هر وقت که خیر و صلاحشان در آن باشد، رو می کنند، چنان لجام گسسته و عاصی شده ایم که دیگر قران خدا هم برایمان تقدس لازم را ندارد . ما وقتی می بینیم که چگونه با صدای الله اکبر و بنام خدا سرهای جوانان را از بدنها یشان جدا میکنند یا بنام دین و با انتساب به قران هر نوع دخل و تصرفی در زندگی شخصی یک انسان توسط مجریان ذوب شده در ولایت خود می کنند ، دیگر چه انتظاری هست که من این ذوب شدگان را هموطن خود بنامم؟ اینان همانند رژیم عامل فقر و بیچارگی این ملت هستند.
جمعه 7 آذر 1393 - 20:45
امان از این همه جهالت - بوستون - آمریکا
فضول میرزا - استکهلم - سوئد-و Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا-. من از آقای حمید 411 و از آقای فضول میرزا عذر خواهی میکنم، در یک خبری(رحیم پور ازغدی: به مسجد جمکران می پردازند تا رونق حرم امام خمینی را کاهش دهند) هم به آقای حمید بی احترامی کردم که باز هم از او عذر خواهی میکنم، کاش ما ایرانیا چه در داخل چه در خارج حرمت همدیگر را حفظ میکردیم با هر دین و مسلک و اعتقادی(این رو البته مادرم گفته)و به هم نمیپریدیم. و من هم میتوانستم به خاک ایران سفری کنم(چون اینجا متولد شدم نتوانستم به ایران سفر کنم)، ان شالله موفق باشید.
جمعه 7 آذر 1393 - 21:54
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.