نقدی: به جهنم که موافقت نمی‌کنند، به جهنم که تحریم می‌کنند

همزمان با آخرین روز باقیمانده از فرصت ایران و گروه ۱+۵ برای دستیابی به توافق جامع هسته‌ای، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ایران تحریم‌های غرب را «بی‌اثر» خواند و گفت: «اینطور نیست که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که کسانی تحریم می‌کنند یا نه، به جهنم که موافقت نمی‌کنند و به جهنم که تحریم می‌کنند.»

همزمان با این سخنان، فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی نیز گفت که «ترس را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم.»

به گزارش خبرگزاری ایسنا، محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، روز دوشنبه ۳ آذر تصریح کرد: «آنها که کدخدا شناخته می‌شوند عددی نیستند و نمی‌توانند بازار گسترده‌ای مثل بازار ارزاق را کنترل کنند اما در عرصه‌ای مثل عرصه دفاعی تولیدکنندگان قطعات و مواد اولیه بسیار محدودند... با این حال بیشترین و خیره‌کننده‌ترین پیشرفت را صنعت دفاعی ما به چشم خود دیده‌است.»

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: «نیازی به این نیست که نفت‌مان را بدهیم و امکانات بگیریم... این ما هستیم که می‌توانیم آنها را تحریم کنیم و با بستن شیرهای نفت‌مان آنها را فلج سازیم.»

او افزود: «امروز بخش اعظم جریان نفت و گاز زیر پای سربازان امام خامنه‌ای است و اینطور نیست که بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم که کسانی تحریم می‌کنند یا نه، به جهنم که موافقت نمی‌کنند و به جهنم که تحریم می‌کنند.»

یک روز پیش از این سخنان آقای نقدی، تجمعی توسط بسیج دانشجویی و چند گروه دیگر در مقابل ساختمان راکتور تحقیقاتی تهران با عنوان «توقف ممنوع» برگزار شد که شرکت‌کنندگان در آن با صدور بیانیه‌ای از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران خواستند که در مقابل به گفته آنان «زیاده‌خواهی‌های آمریکا» ایستادگی کرده و سوم آذر ۹۳ را به عنوان «روز استقامت ملی و نقطه روشنی در تاریخ ایران اسلامی رقم بزنند.»

جواد کریمی قدوسی، از نمایندگان عضو جبهه پایداری در مجلس، نیز یک‌شنبه شب در همایشی با عنوان «از تحریم تا تحقیر، بسته پیشنهادی شیطان» پیش‌بینی کرد که ایران و گروه ۱+۵ به توافق جامع دست پیدا نخواهند کرد.

فرمانده سپاه پاسداران نیز روز دوشنبه در سخنانی گفت که «ترس را در وجود آمریکا و رفتارهای سیاسی نظامی و مذاکراتش حس می‌کنیم و تسلیم شدن آمریکا در برابر ایران در تمام رفتارهایش معلوم است.»

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی جعفری تصریح کرد: «کل اسرائیل تحت پوشش موشک‌های مقاومت است و این یعنی سقوط رژیم صهیونیستی؛ جنگ ما فتح فلسطین را بدنبال خواهد داشت.»

در روزهای گذشته و همزمان با مذاکرات هسته‌ای ایران و کشورهای گروه ۱+۵ رسانه‌های وابسته به سپاه پاسداران گزارشهای متعددی درباره توان موشکی ایران برای «حمله به اسرائیل» و همیچنین موشک‌هایی که جمهوری اسلامی برای حمله به اسرائیل در اختیار گروه‌های مسلح فلسطینی و لبنانی قرار داده‌است، منتشر کرده‌اند.

شیخ نعیم قاسم، قائم‌مقام دبیرکل حزب‌الله لبنان، موشک‌های ایرانی را «تنها راه کشاندن» جنگ با اسرائیل به خاک آن کشور دانسته و از تجهیز این گروه به موشک‌های «نقطه‌زن» ساخت ایران خبر داده بود.

محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران، روز دوشنبه در ادامه همچنین از برخی مسئولان «انتخابی» جمهوری اسلامی که به گفته او تنها به رفاه، معیشت و امنیت مردم توجه دارند و به «مولفه‌های قدرت ملی ایران» توجه ندارند، انتقاد کرد.

وی گفت: «ایستادگی در مقابل نظام سلطه و زیر بار زور نرفتن، مولفه اقتدار ملی ماست نه داشتن نفت.»

همزمان با سخنان این فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده سابق سپاه، گفت که نتایج مذاکرات درباره پرونده هسته‌ای ایران هر چه باشد، با پشتیبانی رهبر جمهوری اسلامی و «هماهنگی همه نیروهای انقلاب» صورت گرفته‌است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی اضافه کرد: «در صورت عدم حصول نتیجه و شکست احتمالی مذاکرات مسئولیت کامل آن متوجه آمریکایی‌ها و برخی کشورهای منطقه است.»

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران و از فرماندهان پیشین سپاه نیز حضور وزیر امور خارجه عربستان در وین را «تحقیر عربستان» خواند.

سعود الفیصل، وزیر خارجه عربستان سعودی، صبح یکشنبه وارد وین شد و ساعاتی بعد و پس از مذاکره با جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، این شهر را ترک کرد.

+11
رأی دهید
-143

wahid1361 - فرانکفورت - آلمان
دزد اومده در خونت می‌خواد همه چیزتو ببره باهاش مذاکره هم بکنی‌ .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:44
vahid_ - گلاسگو - انگلستان
یک حدیث قدسی هست میگه . از ناخوشایند ترین صداها , صدای خر هست , میخام این حدیث قدسی با اجازه خدا و اهل جنه تصیح کنم که در زمان ما ناخوشایند ترین صدا صدای آقای نقدی هست .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:58
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
آقای نقدی، به جهنم که تو ناراحتی
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:04
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
این ابله راست گفته بخش اعظم نفت تو گاز زیره پای سربازان امام خامنهای است ،،خوده خامنهی و ۴۰ دزد بغداد ،بردان قاچاقجی .؛بابک زنجانی بسیجیه اقتصادی.اینها هماشون سربازان آقان..وی به کشور ایران که این شپشها براش تصمیم میگیرن..آقای روحانی مردم به شما رأی دادن نه به این شپشها
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:04
فراوانی - قطر - قطر
اینها رسما میخواهند این مملکت را ویران کنند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:04
aria oksir - لندن - انگیس
اگه عدالتی هست ، همه کشور ها بایست خلع سلاح بشوند. زوردارو بی زور که نمیشه .!!!! .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:07
Hojati 47 - استکهلم‌-سوئد - استکهلم‌-سوئد
یک رفراندوم نگزرین و از مردم سوال کنین که چی‌ میخوان.صبح که س.ن.ن داشت با مردم صبحت میکرد تو تهران و گزارشگرشون یعنی‌ رضا سیاح از شمال تهران تا جنوب و از غرب به شرق تهران رفت و با مردم مصاحبه میکرد همه به دون استثنا می‌گفتن که ما میخواین تو صلح و آرامش با بقیه کشورها و مردم دنیا زندگی‌ کنیم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:17
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
راست میگی‌ من هم از جهنمه عراق آمده بودم ایران و همچین شغلی‌ داشتم نا‌ن لواش درجه یک،گوسفنده زنده،برنج باسماتی با وانت بیاد در خونت گور پدر مردم،باید بگی‌،خاک تو سر آنهایکه تورو ساپورت میکنند،که تو،آشغالی اینطور زندگی‌ کنی‌،نا‌ن با وانت را مطمئنم،باقی‌ هم همینطور.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:24
karaji - گتنبرگ - سوئد
یارو راست میگه !! ملت پشم ..به جهنم که نشد جور شو مردم میکشند ، به قول احمدی‌ نژاد تو محله اینها همه‌چیز هم ارزان هست و هم به وفور یافت می‌شه !!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:44
arian1 - ابادان - ايران
ادبیات سخن گفتن این بسیجی احمق وبیسواد دقیقا مانند مذهب اسلام وشیعه نواقص و ضعفهای زیادی دارد. خمینی واخوندهای نظام هم بخاطر بیسوادی ونادانی وقتی چیزی می گفتند ومی گویند ادم عاقل را بخنده وا می دارد.اسلام به انها غیر از فریبکاری ودروغ وقتل وغارت چیز دیگری نداشته که بیاموزد.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:48
MehranIrani - تهران - ایران
این برادران ارزشی (بسیجی) در یک مورد در این مملکت فوق العاده عمل کردند و پیروز بودند آنهم اشاعه فرهنگ زیبایشان در گفتار است که کل جامعه در حال حاضر با همین ادبیات صحبت میکنند.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:54
abdolmalek - رامسر - ایران
بی ادب بی فرهنگ...جهنم مکان وماوای خودت و قوم و خویش و فک و فامیلت . اصلا صورت را با سیلی سرخ کردن برای امثال شما معنی ومفهوم دارد؟؟تمام امکانات کشور در اختیارتان است.تمام مشاغل و مناسب حساس را اشغال کرده اید.برای شما دهن گشادان بی هنر، بیکاری معنی و مفهومی ندارد.مثل بختک افتاده اید روی منافع کشور .با غارت و اختلاص و دزدی منابع بار خودرا بسته اید و حالا هم راجع به مسائل سیاسی افاضات میفرمایید. اصلا تورا سنه نه سر پیازی یا ته پیاز؟ کشور آنقدر بی در و پیکر و بی شخصیت شده که هر ننه قمری به خود اجازه میدهد تا در کلیه امور دخالت واظهار نظر کند. بدا به حال ما و کشورمان
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:24
caroline - تهران - ایران
از تخم عرب که انتظارى نمیشه داشت...... ایشون با حمله به کوى دانشگاه و شکنجه و فساد مالى کارنامه رنگینى دارند....
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:35
kamran631 - لیون - فرانسه
این برادر نقدی انگار که مصرف تریاکش رفته بالا، چون یه چیز هایی میگه انگار که اصلا از نحوه روند مذاکرات هیچ اطلاعی نداره !! چیزی که مااینجا می‌شنویم اینه که نمایندگان حکومت جهل و جنون بد جوری به دست و پای کشور‌های غربی افتادند که یک جوری مذاکرات رو ختم به خیر کنند، چون در غیر این صورت باز هم تحریم، و باز هم بی‌ پولی‌ گریبانگیر این حکومت عقب افتاده خواهد شد !
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:38
wasp763 - استکهلم - سوءد
این یه پیر مرد احمق که حرفش هیچ آرزشی نداره . مهم نیست
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:46
azadeh11 - آمستردام - هلند
به جهنّم که تو بری و برنگردی...
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:54
فضول میرزا - استكهلم - سوئد
اصلا قیافه ابله این یارو حکایت از حماقت درونش میکنه! احمدی نژاد هم زمانی میگفت بگذار اونقدر تحریم کنن تا تحریم دانشون پاره بشه! حالا می بینیم که تحریم دان اونا پاره نشد بلکه تنها چیزی که پاره شد .... ملت بدبخت بود! در صد سال آینده تاریخ، ملت ایران را مسخره خواهد کرد که ببین رؤسا و رهبران و دولتشان چه بلائی سر این ملت می آوردند و اونا فقط بع بع میکردند!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:08
perser68 - فلوریدا - آمریکا
یه جمله این موجودو نخوندم.. فقط کامنتای دوستانو خوندم و دلم به حاله این آدمه مریض سوخت ! چقدر بده آدم انقدر منفور باشه! ای فدای آقا ، یه صوابی بکن و یه تماسی با این رفیقت بگیر بهش بگو که این موجود مشکل داره و به جای این همه آب در هاون کوبیدن بره پیشه یه متخصصه روان درمان ، قبل از اینکه با سر بره تو دیوار !
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:39
sayeh tars - لندن - بریتانیا
آره به جهنم چه به تو ؟تو که پول مفتت رو می گیری و شکمت روز به روز بزرگتر میشه چرا نگی به جهنم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:49
arman93 - یزد - ایران
(این ما هستیم که می‌توانیم آنها را تحریم کنیم و با بستن شیرهای نفت‌مان آنها را فلج سازیم. ) خوب ابله هر چی که ما شیر نفت رو ببندیم و نفت به غربی ها نفروشیم سایر کشورهای صادر کننده نفت و به خصوص عربستان که از ما حرف شنوی ندارند و به جای اون مقدار نفتی که ما به امریکا و غربیها نمی فروشیم دوبرابرش وارد بازار میکنند و کمبود اونها رو جبران می کنند و فقط خودمونیم که این وسط ضرر می کنیم و با نفروختن نفت اصلی ترین درآمدمون رو از دست میدیم و اون موقع جنابعالی و دوستانتون با کدوم پول میخوان موشک بسازین و به رخ اسرائیل بکشین ولی در عوض وقتی غرب و بخصوص امریکا ما رو تحریم می کنند همه کشورهای صنعتی دنیا از اونها حرف شنوی دارند و به این تحریمها پای بندند و هیچی به ما نمی فروشند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:56
arman93 - یزد - ایران
این از اون حرفهای ابلهانه است البته تحت شرایطی که البته این شرایط فعلا محاله حرف درستیه اون شرط محال اینه که ما با سایر کشورهای نفتی عضو اوپک و به خصوص عربستان یا لااقل با همین عربستان تنها متحد باشیم و همه با هماهنگی با هم شیر نفتمون رو ببندیم که اون موقع اقتصاد امریکا و اروپا فلج میشه که این هم همون طور که گفتم امر محالیه چون در حال حاضر دوست شدن با اروپا و امریکا خیلی واقع بینانه تر ، راحت تر و آسانتره از دوست شدن با عربستانی که به خون ما ایرانیها تشنه است
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:01
علی چپ دس - رشت - ایران
مردک کلنگ عملی . برو جنستو آقات بزن .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:34
Farokhzad - کنت - انگلستان
اره به جهنم تو ..... که أصلا ایرانى نیستى بعد مردک ابله حماقت شما رو ملت باید بدهند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:42
mammal - لندن - انگلیس
میمون عراقی‌ به تو چه زرت و پرت میکنی‌، به زودی میفرستیمت آن جهنم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:34
paksan - آمریکا - آمریکا
یادمون هست که یک روزی عنتری نژاد هم این چیزا رو گفت و به یکسال نرسیده حرفای خودش رو هم میگفت بقیه گفتند وقتی ازش پرسیدند که رئیس مجلس گفته تحریمها هیچ اثری ندارند و بی ارزش شدن پول ملی و افزایش قیمتها مشکل مدیریتی دارد! احمدی نژآد گفت : اگر تحریمها بی اثر بوده پس حتماً خود ایشان تاثیر داشته!!! این یعنی... خوردم .. حالا این نوچه های بیسواد آقا هم داره لقمه احمدنژاد رو به دندان میکشند و تلاوت این چیزها نشان دهند این است که شکست دیگری برای خامنه ای در حال رقم خوردن هستش که اینها انقدر سراسیمه شده اند تا ماجرا رو برعکس نشون بدهند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:42
مترلینگ - منچستر - انگلستان
گروهبان قندلی (نقدی)تو یکی دیگه خفه تو که فشار بهت نمیاد تو وامثال تو اب تو دلتون تکون نمیخوره تحریم باشه گرانی باشه فقر باشه مردم هم که گور بابای تو جهنم مکانت بشه ابلیس مفت خور
دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:59
hassan5 - تهران - ایران
یک خری گفت کاغذ پاره و یک قاطری میگوید بجهنم!!!مسئولین نظام اسلامی یک مشت افراد حیوان صفت احمق میباشند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 18:34
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
اره واقعا به جهنم که موافقت نکردن به جهنم کهفقر و فلاکت در کشور فرکیر بشه به حهنم که دختران ما در دبی تن فروشی کنن به جهنم که صنایع هوایی کشولر نابود بشه به جهنم که اختلاس های کشور توسط خامنه ای و امثالش ادامه داشته باشه به جهنم که اعتیاد جوانان زیاد بشه واقعا به حهنم ایران که مال اینا نیست که غمش رو بخورن حتی ایران مال ایرانی ها هم نیست برای همین لیاقتشون بیشتر از اینها نیست
دوشنبه 3 آذر 1393 - 19:19
amir-amir - تورنتو - كانادا
دفعه قبل یادت رفته بود که لنگ حمامت را رو دوش بیندازى و به آن خاطر باید جریمه شوى و مجازات هم رفتنت به جهنم است . دقیقا آن عنترى نژاد هم همین مزخرفات تو را بلغور مى کرد این مردک تخم و ترکه صدام حسین که بعد از هلاک شدن اربابش پهن هم بارش نمى کردند به لطف خامنه اى صاحب جاه و مقام شده منتها ظرفیت اش را که ندارد هیچ کله اش مٽل شعبان بى مخ مدام تراوشات دیوانگان ازش مى بارد.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 19:25
halk_35 - لیوواردن - هلند
از عراق اومده توی ایران به نون و نوا رسیده مردیکه الدنگ ، جفنگ هم میگه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:10
Azarbaijan-tabriz - تبریز - ایران
نقدی: به جهنم که جوانان به علت وضع بعد اقتصادی نمیتوانند ازدواج کنند. به جهنم که جوانان کار ندارند. به جهنم که جوانان مسکن ندارند.به جهنم که جوانان ایران معتاد می شوند.به جهنم که ایران ویرانستان میشود. برای ما ابادانی سوریه لبنان و فلسطین در اولویت قرار دارد.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:19
مترلینگ - منچستر - انگلستان
راستی این کیه از کجا پیداش شد چطوری افتاد رو سرو کله ما سابقه ش چی بوده واز کی اومده ؟ باید یه همچین پستی رو به کسی بدن که ایرانی نیست .هرچند رهبر اسلام ومسلمین هم هندی بود .نهی نهی ملکتو کردی گ...هی
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 00:42
persiangulf2535 - لند‌ن - انگلیس
قیافه این خردار خیلی شبیه یه جونورهمه چیزخوار بنام «شیطان تاسمانی» هستش واگه یه سربه ایرانیان یوکی بزنه واین کامنتها رو بخونه ازفرط غضب حتمأ داوطلبانه خودش روبه جهنم معرفی میکنه.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 05:58
92ارشام - لندن - ایران
نقدی و بیسوادهای شبیه اون از این حرفهای بی ارزش زیاد میگویند.شیرنفت راببندید که اول دولت که بودجه اش با نفته فلج میشه دوم نقدی اگرراست میگی و مردانگی داری نگذار مذاکره بشود و موشک بزنید و ببینید چی میشه! اگر هم در این حد قدرت نداری پس خاموش.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:19
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.