اعلام طلاق با خوشحالی و جشن

در آمریکا طبق یک سنت قدیمی , زوج های جوان پس از مراسم ازدواج سوار اتومبیلی می شدند که پشتش نوشته شده بود "Just Married" معنی آن این است که همین حالا ازدواج کرده اند و به اتومبیلشان چند قوطی خالی با نخ وصل می کنند تا با راه افتادن ماشین روی جاده کشیده شده و سروصدا کند . حالا یک سازنده دوربین مخفی , کلیپی ساخته است که در آن سوار اتومبیلی است که رویش نوشته شده است :Just Divorced یعنی همین الان طلاق گرفته . واکنش مردم به این نوشته دیدنی است.

+67
رأی دهید
-7

جنگنده - تهران - ایران
در دنیای آخرالزمان، ارزشها تبدیل به ضد ارزش و برعکس میشوند،‌ وقتی برای طلاق که فی ذاته، امری بسیار ناپسند است، جشن میگیرند و پایکوبی میکنند دیگه چسباندن یک تکه مقوا و ساخت دوربین مخفی از طلاق،‌ چیز عجیبی نیست. مردم آخرالزمان، بد مردمی هستند مانند اسلاف خودشان که عذاب بر آنها از آسمان و زمین نازل شد.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:50
Neda02 - اتاوا - کانادا
خیلی‌ها بعد از طلاق تا مدتی منزوی و افسرده می‌شن. اعتماد به نفس خودشون رو از دست می‌دن و احساس تنهایی می‌کنن. شاید برای همین از مدتی قبل جشن طلاق مد شده تا به زوج‌های جدا شده برای برگشتن به زندگی نرمال کمک کنه. این هم از ماشین Just Divorced. که باعث خندوندن مردم شد. البته این شادی و خنده حتما به راننده حامل این متن سرایت می‌کنه.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:17
perser68 - فلوریدا - آمریکا
ولی خودمونیم ماشینش خیلی تو دل بروهه ;-)
دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:27
perser68 - فلوریدا - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. باز خوبه نگفتی آمریکای جهانخوار و غربه فاسد!!! حتماً خودت خوب میدونی که در مملکته گلو گلابت چه خبره!بزنم به تخته ، یه مقدار داری سر عقل میایی . حالا چرا طلاق امری ناپسنده؟ ببخشید بسیار ناپسند؟ تو اون مملکته بی درو پیکر تو اگه یکی شوهر کرد یا زن گرفت و نتونست باهاش کنار بیاد باید چه بکنه؟ خب بازم تو اون مملکته ورشکسته تو چاقو طنابو تفنگو چکشو باتمو هم آزاد دسته هر ننه قمری میشه دید!البته تو این کامنتو برای سه نسله قبله خودت گذاشتی ، نسلای جدید برای این کامنته تو تره هم خورد نمیکنن ):
دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:25
mehrdad_1000 - استکهلم - سوئد
فکرش رو بکنین اگر این رسم روزی بخواد در ایران مد بشه بدلیل آمار بالای طلاق در ایران قیمت بطری های نوشیدنی های مختلف گران میشه و کلا قوطی خالی هم کمیاب میشه و تازه مانند همیشه که ایرانی تند تر از بقیه ملل دنیا مد رو می فهمند، انواع و اقسام مدهای جشن طلاق با اتوموبیل و قوطی و وسایل دیگه هم رایج میشه . خلاصه باعث رونق کاری خیلی ها میشه.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 20:37
seyed ali geda - لندن - انگلیس
جنگنده - تهران - ایران . کجای کاری که توی مملکت اسلامی گًل و گلابت هم جشن طلاق میگیرند. حالا تو هی‌ بجنگ. رژیم و کنترل مردم از دستتون در رفت. مبارک باشه ساندیس خور مزدور.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 13:37
جنگنده - تهران - ایران
seyed ali geda - لندن - انگلیس ......................... آخه جاهلینی امثال تو که به هر که مخالفتان باشد انواع انگ را میچسبانید،‌ ارزش مناظره و گفتگو دارند به نظرت ؟؟؟؟؟؟ فکر کردی ایران را که به گند کشیده،‌ یک مشت مانند تو که پناهنده شدی به استعمار پیری که،‌ بد به روز کشورت آورد. آدم شوید،‌ آدم شوید !!
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 15:22
perser68 - فلوریدا - آمریکا
جنگنده - تهران - ایران. هر وقت کم میاری ، قاطی میکنی جنگنده جون؟ تو همه کامنتات از جمهوریه لجنه آخوندی دفاع میکنی؟ ...خودتی
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 15:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.