درخشان: خدا را شکر توانستم پای قول و قرارم بمانم/ این کار را خیلی خوب یاد گرفتم؛ بردن استقلال

سرمربی پرسپولیس حالا خوشحال ترین عضو از خانواده بزرگ فوتبال ایران است و البته بابت این شادی باید به او حق داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان توانست دربی را ببرد. این اتفاق او را بسیار شادمان کرده و به همین خاطر است که با روحیه ای بشاش و اعتمادبه نفسی بالا به تماس های تلفنی اش پاسخ می داد. ساعاتی بعد از اتمام دربی، گوشی تلفن همراه درخشان به صورت پیاپی زنگ می خورد تا دوستانش بابت به دست آوردن این موفقیت بزرگ به او تبریک بگویند. پیامک های بی شماری هم به دست درخشان رسید که تک تک آنها را قبل از صرف شام خواند و با خواندن هر یک از پیامک ها، لبخندی روی صورتش پهن می شد.

درخشان که از این نتیجه به دست آمده حسابی شاد و خوشحال بود، به ما گفت: «حرف های زیادی در مورد این دربی در دلم مانده اما به خاطر این برد می خواهم کمی استراحت کنم. فشار زیادی را تحمل کردم و خیلی خسته ام.»

او اما یک جمله جالب دیگر هم به زبان آورد: «مصاحبه مفصلی راجع به این دربی با شما خواهم داشت و همه چیز را می گویم اما فعلا باید خدا را شکر کنم که توانستم پای قول و قرارم با هواداران بمانم. خداوند به من عزت داد تا پیروز این دربی باشم و بابت این مساله، شکرگزارم. فکر می کنم در این سال ها، یک کار را خیلی خوب یاد گرفته ام و آن شکست دادن استقلال است.»

 

واکنش روزنامه های هواداری به دربی/استقلال جوان:تقصیر داور بود/پیروزی:چقدر 10 نفره ببریم؟

روزنامه های هواداری استقلال و پرسپولیس فردای دربی جلدهای جالبی داشتند.



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ یک روز بعد از دربی ، جلد همه روزنامه های ورشی به بازی یکشنبه شب اختصاص داشت. مسابقه ای که پایانش برد پرسپولیس بود.  استقلال جوان با انتقاد از داور بازی یدالله جهانبازی اعتقاد داشت پرسپولیسی ها یک گل آفساید زده اند و داور دو پنالتی آبی ها را نگرفته. البته باید بنگر را هم اخراج می کرده.

 

روزنامه پیروزی هم با اشاره به برد تیم ده نفره پرسپولیس برابر استقلال ، این برد را سوژه کرده و با بازی با عدد 6 سعی کرده جلد نشریه هواداری اش را حسابی داغ کند. آنها باری دیگر به قلعه نویی برای گرفتن جشن تولد فردای روز خاکسپاری غلامحسین مظلومی طعنه زده اند.

+63
رأی دهید
-21

hamed-irooni - سیستان - ایران
بازی هم ساعت 6 شرو شد!!!!!!!!!!!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:55
pars_iran - دوسلدرف - آلمان
واقعآٔ این بهترین هدیه‌ای بود که پرسپولیس به امیر قلیه ماهی‌ داد و تونست استق لال رو پاره پوره کنه . تبریک به پرسپولیسی‌ها و عرض تسلیت به اصطلاح مهندس‌ها و دکتر‌های تیم‌ پاره پوره ۶ تایی‌ .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:03
chiko - توکیو - ژاپن
لنگیا ساکت وگرنه پرویز سوبله چوبله رو صدا میکنیما...۴۴۴۴
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:26
ajdar20 - فینکس - ایالات متحده
کیسه‌های پر رو ...تو این همه سال که پرسپولیس اینقدر بحران داشت نتون نیستید قاطع بردی داشته باشد ، از داوری هم دیگه شما حرف مفت نزنید خودتون هم خوب میدونین کی‌ بیشتر از داوری دو این سالها ضرر کرده گل سالمه محمد نوری یادتونه ، در ضمن آقای درخشان دامت گرم خسته نباشی‌
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:48
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
پرسپولیس سرور سپاهان. . . .طرح ادم حساب نکردن استقلالیا
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:25
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
اشتباه نکنید دوستان پرسپولیسی نتیجه ۲-۱ برای استقلال برد حساب میشه.!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:26
Perspolisi - سیدنی - استرالیا
دیروز رفتم در خونه ایمون مادرش گفت رفته بازی سه ت گل بزنه 10 دقیقه ای میاد
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:28
Eki bod eki nabod - لندن - انگليس
ما پرسپولیسی ها فقط ١٠ دقیقه اخر بازى دربى تلویزیون و روشن میکنیم دو تا (بعضا ٣تا) گل قشنگ میبینیم بعدشم یه لبخند ملیح به توهم آبیها میزنیم .... بعد تو افق محو میشیم.... البته انصافا اس اس هم نسبت به قبلنا پیشرفت کرده... قبلا در ١٠ دقیقه اخر ٣ تا مى خوردند ولى اخیر ٢ تا ...
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 04:51
شاهپور شاهرخی - تهران - ایران
chiko - توکیو - ژاپن داداش به پرویز جون کاری نداشته باش بذار اون بدبخت به همون کلاه گیس قشنگش برسه . کمند گیسوی کیس کشها پرویز مو قشنگگگگگگگگگگگگگگ !!!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 06:10
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
دست دست دس,,,,,ت کیسه ها: رقص رقص رق,,,ص،،تیش تیش تی,,,,ش گرفته کیسه آتیش گرفته،،تیمم تیمم این بود تیمت کله مرغی?! با هفت ملی‌ پوش در برابر پرسپولیس بدون ملی‌ پوش،،فقط ده ۱۰ده
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 16:31
عقاب سرخ - پاسارگاد - ایران
chiko - توکیو - پرویز سوخته پوخته پاره پوره را صداش بزنی‌،!!،صدا بزن،،اصن جیغ بزن جیغ بنفش،،داد بزن,فریاد کن, شیون کن , ناله کن ،این روزها روز‌های عزاداری کیسه هاست،،تسسسسسسسلیت کیسه‌های سوراخ نشان،باز هم ده دقیقه باز هم ده نفره باز هم با گل عقب افتاده،،ایییی خداااااااااا چقدر ده نفره ببریم چقدر بازی باخته را ببریم،،چه قدر کیسه را سوراخ سوراخ کنیم :)
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 16:40
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.