خواننـده مشهور ترک؛ مرگ پاشایی را تسلیت گفت

موج ارسال پیام‌های تسلیت برای درگذشت مرتضی پاشایی، به ستارگان موسیقی ترکیه رسید.

اِمراه خواننده، بازیگر و کارگردان ترکیه‌ای - در صفحه فیسبوکش عکسی از زنده‌یاد پاشایی را منتشر کرده و برایش از درگاه خداوند طلب رحمت کرده است.

این پست فیسبوکی با استقبال بسیار زیادی به‌ویژه از طرف مخاطبان ایرانی امراه روبه‌رو شده است. مرتضی پاشایی، متولد 20 مرداد 1363، خواننده، نوازنده، آهنگساز پاپ ایرانی و دانشجوی رشته گرافیک بود. او موسیقی را از چهارده سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد.

پاشایی از 13 آبان به علت شرایط وخیم بیماری در بیمارستان بستری شده بود. وی سرانجام پس از ماه‌ها مبارزه و تحمل درد بیماری صبح روز بیست‌و‌سوم آبان 93 دار فانی را وداع گفت. مراسم تشییع و تدفین این خواننده جوان درمیان حضور انبوه و کم‌نظیر مردم برگزار شد و در رسانه‌های داخلی و خارجی انعکاس گسترده‌ای یافت.

+176
رأی دهید
-19

shaboruz - پاریس - فرانسه
دمش گرم !
دوشنبه 3 آذر 1393 - 02:50
MehranIrani - تهران - ایران
روحش شاد اما اینقدر تو ایران به این مسئله پرداخته شد الان غیر ایرانیها فکر میکنن مردم ایران خواننده ای بهتر از این خواننده نداشتن! آیا از نوری یا نوریها بالاتر بود؟ چرا مرگ مهستی ها و هایده ها را این خارجیها تسلیت نگفتند؟ چون در مرگ آنان اینقدر اغراق نشد! ولی طرفداران مرحوم پاشائی به نوعی در حقش کم لطفی هم کردند در حال حاضر اگر ترانه ای از نوری و مهستی و هایده و ویگن و .. گوش کنیم لحظات شادی برایمان رقم میزند بدون اینکه صحنه مرگشان جلوی چشم بیاید اما متاسفانه من به محض اینکه ترانه ای از پاشایی را گوش میدهم تخت بیمارستان و مرگ و سرطان و غم برایم تداعی میشود باور کنید حیف است کاری کنیم که ترانه های یک خواننده فقید با تمام زحماتی که کشیده بیانگر مرگ باشد ما یا آنقدر عقب عقب میرویم که از عقب پشت بام میفتیم یا آنقدر جلو میاییم که از لبه آن سقوط میکنیم... اعتدال بهترین راه است. یاد تمامی خوانندگان و اهالی فقید هنر و موسیقی گرامی.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 06:53
شاهین89 - تهران - ایران
ب خاطر اینه ک مادر امرا ایرانیه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 07:26
nimaaa - نیویورک - امریکا
بخاطر اینکه امراه رابطه نزدیکی با ایرانیها داره و سابقه همکار با هنرمندان ایرانی رو داره
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:44
علی چپ دس - رشت - ایران
شیر ننه ایرانی حلالت باشه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:45
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
فکر کنم بنده خدا از ترس اینکه کاربران مودب! ایرانی صفحه فیس بوکشو گلکاری نکنن! پیش دستی کرده و تسلیت گفته!!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 17:27
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.