قلعه نویی:بچه های ما از روی شکم سیری بازی کردند/همان طور که به بازیکنانم توصیه کرده بودم گل خوردیم!

سرمربی استقلال می گوید تعجب می کند که چرا داور محسن بنگر را از بازی اخراج نکرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی پس از شکست در بازی با پرسپولیس در کنفرانس خبری اش گفت:«این برد را به تیم حریف تبریک می گویم همچنین هواداران پرسپولیس.»

قلعه نویی ادامه داد:«بازی خوبی بود و من همان طور که به بازیکنانم توصیه کرده بودم گل خوردیم!به بازیکنانم خسته نباشید می گویم.آنها منطقی بازی کردند.به نظرم می توانستیم برنده باشیم چون موقعیت ها  کرنرهای زیادی داشتیم.شاید بعد از برتری یک بر صفر بازیکنان از روی شکم‌سیری بازی کردند. آن‌ها اگر دقت بیشتری کرده و اشتباهات فردی کمتری داشتند، می‌توانستیم این بازی را با اختلاف ببریم. این نظر من است و شاید اشتباه باشد.»

سرمربی استقلال سپس به انتقاد از تیم داوری پرداخت و گفت:«امروز دربی تحت تاثیر داوری بود.ما با چند کارشناس داوری حرف زدیم و آنها گفتند که خطا روی مهاجم ما پنالتی بود.تعجب می‌کنم چرا داور در صحنه خطا روی برهانی بنگر را از مسابقه اخراج نکرد و برای ما پنالتی نگرفت. چرا در صحنه درگیری با عالیشاه به میلاد کارت داد؟ به نظرم این گونه سوت‌های اشتباه علیه استقلال تبدیل به اپیدمی شده است.»

قلعه نویی به دیدار استقلال و تراکتورسازی اشاره کرد و گفت:«در تبریز هرچه فحش بود نثار ما شد. داوری در آن بازی اشتباه می‌کند و در مورد وقت هم حساب شد که زمان تلف شده درست محاسبه نشده است. امروز و در این مسابقه هم می‌بینید که پنالتی ما گرفته نشد و بنگر هم اخراج نشد. امیدوارم آقایان اصفهانیان و عسگری بازی ما را ببینند.در هر حال به داوران بازی هم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.»

+23
رأی دهید
-48

Perspolisi - سیدنی - استرالیا
بخواب بابا. نصف تیمش مثلا تیم ملین نمیتونه بازی کنه از داور ایراد میگیره. اون ابراهیمی چپ و راست عین خر چموش جفتک مینداخت کسی نگفت چرا. واسه ما بهونه میاره
یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:17
dkdk - اسلیس - دانمارک
قلعه مرغی غرور بیش از حد تو و ادعای نباختن در دربی باعث خودبزرگ بینی برات شده بود!!تیم پر ستاه تو با چندین ملی پوش مغلوب تیم بدون ستاره قرمزها شد.و این باخت برایت لازم بود.حالا از عرش خود ساخته به فرش رسیدی .ضمنا مربی بزرگ و حرفه‌ای است که یک تیم بدون ستاره و معمولی را به جام برسونه نه تیمهای بزرگی مثل سپاهان یا استقلال.در طول زندگیت هرگز چنین موفقیتی کسب نکردی.دیگه ادعا نکن وگرنه مثل امروز با مخ زمین میخوری.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:33
abdolmalek - رامسر - ایران
مورد داشتیم طرف رفته دستشویی..اومده بیرون دیده تیمش دوتا گل خورده..بالاخره طرف میره تو شک و شبهه که آیا خودش ر... یا تیمش!!!!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 00:03
abdolmalek - رامسر - ایران
گروهبان قندیلی و سربازان چلمنگش..خببر دااااار
دوشنبه 3 آذر 1393 - 00:15
abdolmalek - رامسر - ایران
روزی شیخی با مریدان استقلال و پرسپولیس نشسته بودند..ناگهان بادی وزید و همه ی پرسپولیسیها را با خود برد!!استقلالیها با غرور از شیخ پرسیدند:آیا ما قویتریم؟؟؟شیخ خندید و گفت:نه،شما سوراخید،باد از شما رد میشود!!!!استقلالیها خشتکها دریدند و نعره کنان سر به بیابان نهادند..
یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:56
chiko - توکیو - ژاپن
مجبورمون کردید یه بار دیگه لنگیا رو حواله بدیم به پرویز سوبله چوبله تا اونجاشون هم تاول بزنه...۴۴۴۴
دوشنبه 3 آذر 1393 - 04:06
rahjoo - بابل - ایران
من از تیم بی ستاره داشتن شادم!چون با اینجوری استقلولیها رو بردن نشان از عرضه ایست که در قندلیها نیست!!! حالا تو کله مرغی تا آخر لیگ بگو داورا و اجنه ها و استکبار جهانی علیه من و تیم منه!!!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 06:51
Realman - ارواین - امریکا
این دیگه اخر چرند بود
دوشنبه 3 آذر 1393 - 06:53
janahi - دبی - امارات عربی
کیروش با همین بازیکنان کره را برد آقای قلعه نوعی !!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:53
prince of darkness - دبی - امارات
chiko...وقتی باختی یاد بگیر به حریفت تبریک بگی...نه اینکه به هر نحوی شده بخوای از ارزش برد حریفت کم کنی....قبل از بازی خیلی بلبل زبون بودی ...ولی حالا که باختی روحیه ورزشکاری داشته باش...با تشکر
دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.