شام ایرانی, فصل ٤ - با حضور اکبر عبدی , بیژن بنفشه خواه , فیروز کریمی و رضا داوود نژاد

شام ایرانی, فصل  ٤ - با حضور اکبر عبدی , مهران غفوریان و بیژن بنفشه خواه

+25
رأی دهید
-30

mehdi-düssel.. - کلن - آلمان
چقدر بیمزه اومدن از رو اینوریها سکی برن........دن.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 17:44
MehranIrani - تهران - ایران
کلا جمهوری اسلامی تو کار گپی کردنه نه ابداع و نوآوری.. پهباد کپی میزنن برنامه بفرمائید شام کپی میزنن از رو گوگوش آکادمی کپی میزنن از رو خودورهای خارجی کپی میزنن از رو خدا کپی میزنن اسمشو میزارن مرجع تقلید .....کلا جمهوری کپیتولازیسیون اسلامی
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:25
raha1984 - هامبورگ - المان
MehranIrani - تهران کلا همه جای دنیا همینطور هست !!! همین بفرمایید شام کشور استرالیا برای اولین بار تهیه کرد این برنامه رو ولی الان تمام اروپا و کشورهای خاورمیانه ای از این برنامه کپی کرده اند !! برنامه پاپ استار و........ تنها کشور ایران نیست که این کار رو میکنه !!!!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:10
adamat - خارکف - اکراین
raha1984 - هامبورگ - المان / هموطن گرامی با درود. خیلی‌ ممنون هستم از اطلاعاتی‌ که نوشتید. سالها بود علاقمند بودم بدانم که ایده آور، و سازنده ی اول مجموعه ی *بفرمایید شام*، چه کشوری بوده است. / ... ۸-۹ سال پیش، در روسیه و اکراین هم، چنین برنامه‌ ای ساختند و چندین سال پی‌ در پی‌، بسیار محبوب شده بود (با نام: *مهمانی شام*). بهتر میدونید که در همان دوران بود که کانال RTL یا FOX آلمان هم چنین برنامه‌ ای رو ساخت و پخش میکرد (Das perfekte Dinner). همیشه گمان می‌کردم که ایده ی اولیه برای آلمان بوده است. اما حال با توضیح بجای شما، متوجه شدم که برای کشور استرالیا بوده. ممنونم. سلامت باشید.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 20:26
raha1984 - هامبورگ - المان
adamat - خارکف - اکراین خواهش میکنم دوست عزیز ، همچنان این برنامه در کانالVOX المان ادامه داره و هنوز هم خیلی پر بیننده ست !! موفق و پیروز باشید
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 09:11
adamat - خارکف - اکراین
raha1984 - هامبورگ - المان / ممنون از توضیحات تکمیلی که گفتید. ... اینجا تلویزیون کابلی و دیجیتالی داریم. اما چند سالی‌ هست که دیگه متاسفانه دو شبکه ی آلمانی که گفته شد، در بین کانالها نیست. ظاهرا از جهت قیمت به توافق نرسیدن. اما قبلها بویژه سالهای ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶، که زبان آلمانی هم می‌خوندم، اون دو کانال هنوز بود و نگاه می‌کردم. نظم و پاکیزگی که در آلمان هست، واقعا مثال زدنیست. سلامت باشید.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 13:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.