رهبر شیعیان معترض عربستان به "گردن زدن با شمشیر" محکوم شد.

+175
رأی دهید
-23

parsi parsi - کرمان - ایران
این دین خشن و اعصاب خورد کن ودین برتروخصوصا گروه عاشق سنت محمد گروه ۲زنه ها و تا۴ زنه ها وسبیلهای تراشیده و گروهی که زن برایشان شی است نه انسان و میگویند زن هدیه ای است از طرف الله یا همونهایی که بخاطر این دین زیر شکم حاضرند خیلی راحت ادم بکشند و تمام گروههای تروریستی که بر اساس اعتقاد شخصی و قلبی در حال کافرکشی هستند همه از این گروهند و اعتراضهایشان هم با ادمکشی همراه است .قصد توهین ندارم ولی متاسفانه اکثر این گروه از مسلمانان که اکثریت مسلمانان را هم یدک میکشند وچون اصل اسلام را اجرا میکنند و در واقع مسلمان واقعی هستند توقعی دیگر ز انها نیست
یکشنبه 2 آذر 1393 - 14:33
alborzi - کرج - ایران
احسنت آفرین !
یکشنبه 2 آذر 1393 - 13:23
iran736 - زابل - ایران
حالا حکم اعدام این حاج آقای خیلی ببر کی هست؟ یوتیوب هم پخش می کنن؟. من برم چیپس و ماستشو بخرم!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 16:02
بی بالان - کلاچای - ایران
عربستان متشکریم . اگه رضا خان این آخوندای مفت خورو گردن زده بود الان ایران این شکلی نبود
یکشنبه 2 آذر 1393 - 16:02
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
هیج توضیح اضافه ای لازم نیست بدم اما در یک کلام سر این مزدور اجنبی و دین فروش رافضی باید از تنش جدا بشه بدون هیج درنک و صبری ,من ایمان دارم که اکر مقامات سعودی در این مورد تعلل کنند موجودیت اسلام اولا و سبس تمامیت ارضی عربستان و بعد از ان سقوط بادشاهی این کشور رخ خواهد داد
یکشنبه 2 آذر 1393 - 15:52
بت شکن - مونترال - کانادا
با این که با هر نوع خشونت و حذف فیزیکی انسان و حیوان و درخت مخالم اما در این مورد مایلم این حکم سر این شخص که خود گردن زدن و سنگسار را روا و ترویج میدارد اجرا شود..!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 18:13
dara20 - تهران - ايران
کاش به قطعه قطعه شدن محکوم میشد
یکشنبه 2 آذر 1393 - 19:30
amir-amir - تورنتو - كانادا
حالا این آخوند رابط جمهورى اسلامى نتوانست ولى وحشى ها و آدم خوار هاى القاعده و داعش براى عربستان خطرى بالقوه هستند چرا که آنها هم مى خواهند حاکم بر این جزیره باشند منطقه اى که در دست یک عده شیوخ شکم گنده فاسد که خود و اندر جدشان که عمر خطاب و اعوان و انصار اسلامى اش هستند دشمن قسم خورده ایران بوده اند.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 20:16
منوچهری - کرمان - ایران
ای بابا !! بازم که دارن برامون شهید درست میکنن .. بچه ها یک روز دیگه به تعطیلی تون اضافه شد...!!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 21:19
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
من به اعدام این بابا کاری ندارم، ولی از خدامه هرج و مرج و آشوب و درگیری بشه تو عربستان، از خدامه طالبان و داعش همون بالایی رو که سر افغانستان و عراق و سوریه آوردند به دستور همین کثافتها، سر خودشونم بیاد، این آتشی که سالهاست با احکام کثیف و وحشیانه اسلام روشن کرده اند، باعث مرگ و آواره شدن میلیون ها انسان شده اند، امیدوارم به خانه خودشان هم برسد.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 21:28
marineboy - لس انجلس - امریکا
ظاهرا بند ناف برخی به موجودیت پادشاهی عربستان و وهابیان بسته است. توحش پشت توحش, یک مشت جانور خونخوار بدوی بادیه نشین حجازی یه جان یک عده دیگر افتاده اند. ننگ بر ادمکشان و شمشیر بدستان و کشتارگنندگان مسلمانان و نا مسلمانان. خلیفه گری حجاز در سراشیبی سقوط است و بدست یک مشت آدمخوار دیگر از جنس خودشان سقوط خواهد کرد.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 22:09
vahid404 - تورونتو - کانادا
هر خری هم که باشه فعلا بلایی یر سر خاندان کثیف و تروریست پرور سعودی آورده که مثل استخون تو گلو شده برای آل سعود. چه بکشن چه ولش کنن حکومت عربستان باید تاوان ربختن خون دهها هزار آدم بی گناه بویژه شیعیان منطقه را پس بده. این وهابی های تند رو آشغال با پول و حمایت عربستان اسلام تروریستی تو دنیا راه انداختن و همه کس و همه چیز از نظر اونها باید نابود بشه. هیچ شکی نیست این یارو رو اگه اعدامش کنن صدتا مثل همون سر بیرون میارن.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 22:39
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
فدای علی‌ گدا تسلیت، یتیم میشی‌، غم آخرت باشه
یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:03
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ
دوستان آیا یک لحظه اندیشه اید که اگر معیار سر زدن،اعدام، و کشتار نتیجه معقولی در کشورهای دیکتاتوری چون ایران و غیره داشت حال روزمان از این به بود.آیا بهتر نیست که خشونت را در هر صورت چون امری فاجعه بار برای همیشه محکوم کنیم؟ همه انسانها حال آخوند حال انقلابی و غیره باید از حقوق عادلانه،و وکالت برخوردار باشند.و ما برای بینهایت به اعدام نه بگوییم.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 22:25
SAMOSHOMA - منچستر - انگلستان
باید ۵۰۰ نینجا رو به جونه آخوند و آقا و فدایی آقاا‌ها انداخت که دنیا آرامش پیدا کنه و ما‌ها هم به کشورمون برگردیم. هر چند ۱۰۰ سال دیگق ایران درست بشو نیست ولی‌ باز ما درستش می‌کنیم .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 02:28
perser68 - فلوریدا - آمریکا
بلوچ اسلو - اسلو - نروژ. کاملاً با هات موافقم. خشونت حتی برای آخوندا هم نه ! اما ملا ها آیا به خودشون میان و دست از تحجر برمیدارن ؟
دوشنبه 3 آذر 1393 - 03:20
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی. مرده شور هم اسلامتون رو ببره هم سلطنتنونو و هم خودتون را ای وهابیهای متعفن. شماها همانهایی هستید که پول عملگی می گیرید و در سیستان سر سربازان ایرانی را می برید.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 04:15
golagha - منچستر - انگلستان
یادتون رفته چه بلای سر حجاج ایرانی اوردن یه هیتلر مئخوام تو ایران زنده بشه عربستانو با خاک یکی کنه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 05:54
rahjoo - بابل - ایران
یکی از بهترین خبرهایی که در عمرم میتونم بشنوم اینه که عربستان به آشوب کشیده بشه و در آه و نفرین هزاران ساله سایر ملل غرق در ویرانی بشه
دوشنبه 3 آذر 1393 - 07:07
قیس - اهواز - ایران
مرگبر ال سقوط وطرفداران وهابیش
دوشنبه 3 آذر 1393 - 08:17
paksan - آمریکا - آمریکا
اگر شاه هم خمینی و 50 نفر موثر رو اعدام میکرد الان 70 میلیون نفر ضجر نمیکشدن و کشور انقدر بدبخت نمیشد
دوشنبه 3 آذر 1393 - 08:20
farahnoush - ساری - ایران
اگر در ایران سر رهبر سنی های معترض می بریدند همه ی اهالی حقوق بشر و سنی های محترم دادشان در می امد اما حالا .. !!! . اینجاست که حقیقت اسلام سنی ها و حقوق بشر سازمان ملل مشخص می شود !!! .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:26
Imod.barbekan - منامه - بحرین
vahidtaheri - کوالالامپور- بیسواد اولا سیستان خیلی امن هستش چون مردم سیستان در آرامش زندگی میکنن چون حکومت خیلی بهشون رسیده بخاطر اینکه رافضی و مزدور هستن، اینهایی که در بلوچستان مبارزه مسلحانه میکنند برای حق وحقوقشون میجنگن چون حکومت ایران در چند سال فقط به قتل و کشتاربلوچها دست زده هست
دوشنبه 3 آذر 1393 - 11:38
زنده بادايران من - لرستان - ایران
السلام علی الشیب الخضیب- سلام برآن محاسن به خون آغشته شده- السلام علی رآس المرفوع- سلام برآن سر برنیزه. این خاصیت شیعه است که سرش بریده شود سرش بربالای نیزه برود تا دنیا دنیاست به خودآید وراه راستین پیامبر را بجوید. همان راهی را امام حسین فرمود : من برای اعتلای کلمه الله برای برپایی وجلوگیری اربدعت بوجو آمده دردین اسلام خروج می کنم. شیادان ونادانان هستند که راه حق از باطل راتشخیص نمی دهند. ( نفس زکیه ) همان کسی است که توسط آل سعود اجنبی وملعون گردنش دربین رکن ومقام زده می شود وهمین کاراست که به فرموده امام جعفرصادق (ع) زمینه نابودی حکومت وهابی را مهیا خواهدنمود. برای ما شیعیان مثل روز مسلم است که درعربستان پس ازمرگ عبدالله حکومت های چند روزه وحتی ماهه بوجودخواهد آمد وسران خائن وهابی عربستان مثل گرگ به جان هم خواهند افتاد وآن نزدیک است. اللهمالعن اول ظالم حق محمد وآل محمدوآخرتابع له علی ذالک.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:14
اینترنت ندیده - کرمان - ایران
خب به دررررررررررررررررررررک . paksan - آمریکا - آمریکا. الآنم به شاه فقید ایران مرگ زیاد میگن ، به خاطر همین که شما فرمودید. واقعا شاه بی عرضه بود میباس یک خیابان تو تهرانو قربونیه نسلهای بعدی کنه. کار دیگری که از شاه به بدی یاد میکنن و ما تو ایران هستیم میبینیم رواج فرهنگ قلدری بود و خان و خان بازی.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 12:35
caroline - تهران - ایران
بدرک ... یه مفت خور کمتر
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:44
arman93 - یزد - ایران
جیه شماها که مخالف کلا مخالف اعدام بودین پس معلومه حرفاتون همه کشکه بعدشم ببینید این رو کی میخواد اعدام کنه و به کی احسنت میگین به سعودیهای خشن و افراطی و متحجر این آخوند هر چی هم که باشه از لحاظ تحجر و افراط و . اگه با سعدیها بخوان مقایسه اش کنید اگه نمره سعدیها تو حقوق بشر 100- باشه این در مقایسه با اونها لااقل نمره 10+ که میگیره
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:09
arman93 - یزد - ایران
بت شکن - مونترال - کانادا - اینهایی که گفتی رو که آل سعود ترویج می کنند و این آقا جرمش مخالفت با این اقدامات آل سعوده واقعا متاسفم برای بعضی که بدون هیچ مطالعه و جمع بندی و یا کوچکترین فکری حرف مفت می زنند و فقط میگند چون آخونده حقشه . آره آخونده ولی سعدیها این آخوندو گردن می زنند چون اونها اخوند با ورژن خودشون که خشونت و افراط و تحجرش صدها برابره رو روی کار میارند
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:14
arman93 - یزد - ایران
farahnoush - ساری - ایران - با نظرت کاملا مواقم معقولترین نظری بود که دیدم همین ایرانیها که به نقض حقوق بشر متهم میشه هر چند که البته در جاهایی حقوق بشر در ایران نقض میشه ولی در همین ایران مولویههای اهل سنت در بسیاری شهرهای ایران آزادانه فعالیت می کنند و نماز جمعه برگزار می کنند و روحانی سرشناس سنی ها مولوی عبدالحمید آزادانه در زاهدان نه تنها فعالیت مذهبی که حتی فعالیت سیاسی داره و حتی با رییس جمهور دیدار میکنه هر چند تا حدودی از طرف برخی ارکان تندرو حکومت محدودیتهایی در برخی دوره ها داشته اند ولی در برابر محدودیت شیعیان عربستان هیچ به حساب میاید با این وجود کلی جنجال علیه ایران در دنیا به راه انداختند که ایران حقوق اقلیت ها و بخصوص اهل سنت رو نقض کرده و می بینیم که هزاران برابر این محدودیتها رو آل سعود برای شیعیان و سایر اقلیتها اعمال می کنند تا جایی که رهبر شیعیان عربستان رو اعدام می کنند و همه مدعیان حقوق بشر هم به به و چه چه می کنند وحال اگه مولوی عبدالحمید در ایران اعدام که نه حتی یک روز به زندان بیفته کلی سر و صدا بلند می کنندادعای حقوق بشرتان را هم دیدیم
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:28
arman93 - یزد - ایران
از سایت محترم خواهشمندم نظرات کاروران سایت رو درست و کامل به همون شکل اولیه تایپ کنه و تو سایت بگذاره نه با غلط املایی من تو تمام نظراتی که دادم کلمه سعودی رو با وجود اینکه درست تایپ کردم ولی به اشتباه سعدی نوشتید
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:36
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین. جناب تکفیری باسواد!!! بی تردید از اون دسته اوباشی هستی که در مقابل مزدوری برای حکومت آل خلیفه بهت اقامت بحرین را داده اند. درست است؟ موجودات تکفیری مثل شماها طبیعتا جایی مثل بحرین را با اکثریت جمعیت شیعه برای زندگی انتخاب نمی کردید مگر اینکه جق مزدوری خوبی بهتون پرداخت بشه.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 15:56
arman93 - یزد - ایران
Imod.barbekan - منامه - بحرین - اگه این طور که vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی میگه اینجوریه لا اقل برای اروپاییها یا امریکاییها مزدوری میکردی و مملکتتو میفروختی که اقامت اروپا یا امریکا بگیری و ارزششو داشته باشه نه بحرین . اقامت بحرین آخه ارزش مزدوری آل خلیفه و خیانت به مملکتتو داره ؟
دوشنبه 3 آذر 1393 - 16:31
Imod.barbekan - منامه - بحرین
Arman -یزد -وحید طاهری مالزی - مزدوری آل خلیفه بهتر از مزدوری اوباشهای ولایت صیغه ای و و وآخوندکهای رافضی هست که روی صورت دختران اسید میپاشن
دوشنبه 3 آذر 1393 - 18:34
arman93 - یزد - ایران
بدبخت داری مزدوری آل خلیفه دزد رو میکنئ که جزیره بحرین که جزئی از خاک ایرانه رو کش رفتند و مردمشو می کشند یا بیرون می کنند و به جاش مزدورهایی مثل تو رو اونجا ساکن میکنند و به این مزدوری افتخار هم می کنی
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:57
arman93 - یزد - ایران
منامه -بحرین Imod.barbekan-اولا که مزدوری هیچکس خوب نیست مزدوری ولایت فقیه هم اونهایی که مزدوری اش می کنند بدانند قبیحه و اگه مزدوری می کردم مثل شما به آب و نانی می رسیدم و دوما هم اگه هم مجبور به مزدوری شدیم ارباب وطنی نسبت به ارباب عربی شرف داره لااقل با مزدورئ ولی فقیه هم می دانیم که مزدوری یک هم وطن خودمان را می کنیم و هم اینکه در داخل کشور خودمون به نان و آبی می رسیم نه بین اعراب
دوشنبه 3 آذر 1393 - 21:32
مترلینگ - منچستر - انگلستان
یاد مثل خیاط تو کوزه افتاد میوفتم مروجان دینی که همش کارشون اعدام وسنگسار و قطع دست و غیره است بالاخره روزی گردن خودشون رو هم میگیره این اقا طرفدار دینی هست که اصول مجازاتش همین هاست پس با همین شیوه مجازات میشه کاری ندارم کیه خوبه بده شیعه س یا سنی
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 01:32
razmandeh - استکهلم - سوئد
مبارک باشه !!!! انشا الله نصیب همه آخوند‌های شیعه بشه !!!!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 01:55
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین. هزار نفر جمع کن و ازشون بخواه که شما ریشوهای بدون سبیل داعشی را با ریشوهای طرفدار رژیم جمهوری اسلامی مقایسه کنند. مطمءن باش 999 نفر خواهند گفت بی شرف ترین طرفدار ولایت فقیه هزاران بار شرف داره به وحشیهای بدوی جهاد نکاحی. شما داعشی ها که دیگه باباآخرشین!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 04:04
Imod.barbekan - منامه - بحرین
بسیجیان، پاسداران، حزب اللهی ها و آخوند های جنایتکار را در زمره بزرگترین و پست ترین افراد “حزب بادی” گنجاند، کسانی که با دریافت پول های هنگفت و دزدیده شده از گلوی ملت در بند و اسیر ایران زمین، به نوکرانی “بله قربان گو” تبدیل گشته اند و هر آنچه که ارباب امروزی شان، یعنی کسی که خرج زندگی های نکبت بارشان را تأمین می کند، از ایشان بخواهد را بدون لحظه ای اندیشیدن و ثانیه ای رجوع کردن به وجدان انسانی، انجام می دهند و حاضرند برای چند اسکناس بیشتر، دست به هر جنایت و عمل شومی بزنند.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 10:55
Imod.barbekan - منامه - بحرین
وحید طاهری -مالزی -شیعه کثیف ترین مذهب روی زمین است که حتی پرواه ناموس قوم خودرا هم نمی کند وحتی افراد مقدس این مذهب ( آخوندهای بی غیرت ) به نام دین ومذهب به ناموس هم کیشان خود تجاوز می کنند
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:05
92ارشام - لندن - ایران
این شیخک شیعه میخواست در عربستان انقلاب کندو انها را مانند ما ایرانیها بیچاره کندوراه پیشرفت راببندد و اینترنت را بدون سرعت،سایتها رافیلتر،رسانه ها بسته یا بله قربان گو بشوند،مهدی خزعلی ها،نوری زادها و...شکنجه بشوند.اسیدپاشی رایج شود و...پس بگذار پیش از این بدبختی ها اعدامش کنند.تابیکاری،فقر،فحشا،فساد،اختلاس،رانت،رشوه،اعتیاد،فروش دختران،فروش اعضابدن و....برای ایرانیان بس است!
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 11:42
oghab - هلسینکی - فنلاند
خاک برسر اون دسته از ایرانیان اعمال این وهابیون ح.....زاده راتایید میکنند .چراکه طرف آخونده ...واقعا خاک برسراحمقتون .
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 12:52
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین. جناب داعشی سوال من خیلی روشن است. اگر شیعه این قدر بد است بحرین چکار می کنی که مرکز شیعه است؟ آیا دلیلی غیر از مزدوری برای آل خلیفه دارد که برای مزدوران یمنی و پاکستانی و...اقامت میده؟همقطاران داعشی شما که موقع جهاد سکس با خواهر و مادرشان را هم جایز می دانند.ضمنا مدام شیعه شیعه نکن برای اینکه این منجلاب متعفن داعش که زیر پرچم اسلام باصطلاح سنی سینه می زند یک آبرویی به شما داده که دیگر نباید سرتان را بلند بکنید البته اگر چیزی به نام حیا در وجودتان باشد.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 15:23
Imod.barbekan - منامه - بحرین
. رافضیان (مشرکین) تندرو ، دروغگو و مکار هستند البته سرعتشون در دروغ گفتن و اراجیف بافی خیلی زیاده مال و ثروت مردم رو غارت میکنن فقط به اسم امام زاده ها و امام زمان دروغین و تفریحشون صیغه کردن نیم ساعته و یکه روزه و . دختران باکره و زنان متاهل شوهر دار هستش
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 18:32
Imod.barbekan - منامه - بحرین
. ایجاد کنندگان دین شیعه ایرانیان بودند که از صدها سال قبل عربها را بی فرهنگ وپائین تر از خود می دانستند واکنون پذیرش اسلام برای آنان به منزلهی شکست وتحقیر بود. ایرانیان مسلمان نشده، عمر را عامل زوال پادشاهی ساسانی میدانستند وچون کوته فکر بودند میپنداشتند که با ورود اسلام عربها بر آنها مسلط شده اند بنا بر این کینه و بغض با حضرت عمر بن خطاب (رضی الله عنه) را همواره در دل داشتند .تا اینکه این کینه در نزد سران رافضی به جنونی بیدرمان تبدیل شده.
‌سه شنبه 4 آذر 1393 - 18:34
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین. اگر منظور از اسلام همانی است که شما داعشیها می گویید و عمل می کنید (سوریه و عراق و...) همان بهتر که اسلام حضرت عمر شما را نپذیرفته اند. شما داعشیها پذیرفته اید کافی است. ایرانیها به خاطر هوش و ذکاوتی که داشتند سره را از نا سره تشخیص دادند و دنبال راه درست رفتندولی بعضی ها که کودن بودند به خاطر هوی و هوس و شهوت زر و زور و حکومت به بیراهه رفتند. ما با بزرگان شما مثل (ابوبکر و عمر و عثمان) مشکلی نداریم و انتظار هم داریم که شما هم از این خود حق پنداری توهم آمیز و اسکیزوفرنیایی دست بکشید و به بهانه این توهمات تاریخی بی ارزش کمتر خون انسانهای بیگناه را بریزید.
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 00:28
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین. سوالم را تکرار می کنم برای چندمین بار!!!. اگر شیعه این قدر بد است بحرین چکار می کنی که مرکز شیعه است؟آیا دلیلی غیر از مزدوری برای آل خلیفه دارد که برای مزدوران و آدم کشان یمنی و پاکستانی و...اقامت میده؟
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 00:31
Imod.barbekan - منامه - بحرین
بحرین مرکز شیعیان رافضی هست!!!!!!!!؟؟؟؟شیعیان بحرین یه مشت مزدور عراقی هستند که بیشترشون در سال ١٩٧٤ تا ١٩٨٠ از عراق به بحرین مهاجرت کرده اند پادشاه بحرین بخاطر حس انساندوستی به مهاجرین شیعه تابعیت داده تا از گشتنگی نمیرن تا مثل ادم در بحرین زندگی کنند و امروز دولت بحرین نتیجه حماقتش رو میبینه . قرار نیس که هر کجا اقلیت شیعه اونجا باشه خارجی ها اونجا مهاجرت نکنند؟؟ ماها برای نوکری شیعیان رافضی به بحرین مهاجرت نکرده ایم ما برای آبادنی و امن کردن کشور بحرین برای کار به اونجا مهاجرت کرده ایم(حالا هر جور دوس داری فکر کن) ولی خدا را شکر در سال ٢٠١١ تا ٢٠١٤ هزاران شیعه رافضی رو به کمک حکومت به کشور اصلی شون فرستادمشون تا برن نوکری آخوندها رو بکنن
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 16:46
Imod.barbekan - منامه - بحرین
پایه گذار دین شیعه مجوسیان شکست خورده ویهودیان رانده شده از دیار عرب بودند که اکثراً در بلاد ایران مأوا یافته بودند. وچه جالب این اهل نفاق به هم شبیه هستند. واضح است که مجوسیان ویهودیان نمیتوانستند علیه خلفای مسلمان قیامی را ترتیب دهند . لذا با هوش وافری که داشتند اصل را به ظاهر بر همان پایه های دین توحیدی قرار دادند ولی با ایجاد تحریف در معنا ی آیات و تفسیرهای ساختگی دین شیعه را به وجود آوردند
‌چهارشنبه 5 آذر 1393 - 16:47
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
Imod.barbekan - منامه - بحرین.اعتراف به مزدوری را می خواستم بشنوم که آن هم شنیدم. یهودی هزار بار شرف داره به شما داعشیهای جهاد نکاحی !
‌پنجشنبه 6 آذر 1393 - 06:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.