درخشان قبل از داربی: برای پیروزی به میدان می‌رویم

سرمربی تیم پرسپولیس با بیان اینکه فوتبال قابل پیش‌بینی نیست گفت برای پیروزی پا به میدان خواهند گذاشت

حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس پیش از برگزاری برگزاری داربی هفتاد و نهم پایتخت در نشست خبری حاضر و پاسخگوی پرسش خبرنگاران شد. او با تسلیت گویی به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی و همچنین سالگرد درگذشت "پرویز دهداری" اظهار کرد: امیدوارم که فردا شاهد یک فوتبال خوب و زیبا باشیم. متاسفانه محمد عباس‌زاده مصدوم است و شرایط خوبی برای بازی کردن ندارد. به همین دلیل او را از لیست 18 نفری خارج کردیم. امروز (شنبه اول آذر) صبح پیام صادقیان نیز دچار مصدومیت شد که باید از پایش عکس بگیرند تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از داربی هفتادونهم چیست، اظهار کرد: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده و ما به این بازی به چشم یک دیدار مهم نگاه می‌کنیم. ما به دنبال مهار نقاط قوت و استفاده از ضعف استقلال هستیم. با توجه به داشته‌هایمان امیدوارم که روز خوبی داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. شرایط داربی قابل پیش‌بینی نیست و بازیکنان باید خودشان را با آن تطبیق دهند. داربی یک بازی بزرگ است و به بازیکنان فشار می‌آورد. همین مساله می‌تواند باعث شود تا بازیکن نتواند شرایط ایده‌آلش را نشان دهد. با این همه به دنبال آماده کردن روحی - روانی تیم هستیم و می‌خواهیم توانایی‌مان را نشان دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد این بازی هم مساوی شود، اظهار کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. حادثه‌هایی وجود دارد که همه چیز را تغییر می‌دهد. تلاش ما این است که سه امتیا‌ز این بازی را بگیریم و می‌خواهیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

سرمربی پرسپولیس در ادامه با تمجید از هواداران تیمش گفت: هواداران همیشه سرمایه ما بودند و وجودشان گرمی‌بخش استادیوم است. امیدوارم که در طول 90 دقیقه‌ یار دوازدهم ما باشند و شرایط خوبی را برای ما مهیا کنند. آنها باید ثابت کنند که ما تماشاگران خوبی داریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره کم تجربه بودن تیمش عنوان کرد: بازی بزرگ، بازیکنان بزرگ می‌خواهد. ما بر اساس آنچه داریم به میدان می‌رویم و مطمئن باشید همه تلاشمان را می‌کنیم تا با سه امتیا‌ز از زمین خارج شویم.

درخشان در ادامه درباره نقاط قوت تیمش اظهار کرد: نمی‌توانم درباره نقاط قوت تیمم صحبت کنم زیرا روی این موضوع کار و تمرین کرده‌ایم اما درباره تیم حریف باید بگویم استقلال تیم بزرگی است و سمت راست این تیم نقطه قوتش محسوب می‌شود. خسرو حیدری عملکرد خوبی در سمت راست این تیم دارد. ما سعی می‌کنیم نقاط قوت استقلال را بپوشانیم و با انجام یک بازی هوشمندانه به پیروزی برسیم. تیم ما پتانسیل بالایی دارد.

درخشان در ادامه درباره این که بازیکنان استقلال از تجربه بالایی در داربی برخوردار هستند، نیز گفت: این موضوع یک پوئن برای استقلال محسوب می‌شود. داشتن تجربه در داربی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند ولی ما سعی می‌کنیم جوانان‌مان را آماده رویداد فردا کنیم و با دوندگی بالا و جنگندگی نتیجه خوبی بگیریم.

وی درباره انتخاب یدالله جهانبازی به عنوان داربی نیز گفت: این بازی باید یک داور داشته باشد و فرقی نمی‌کند چه کسی داور بازی باشد. امیدوارم هر کسی که بازی را قضاوت می‌کند، کم‌اشتباه باشد و روی تیم‌ها کمتر تاثیر بگذارد.

درخشان همچنین تاکید کرد:‌ ما می‌رویم که سه امتیاز بازی را بگیریم و کاری هم به نحوه بازی تیم حریف نداریم. نمی‌خواهیم درباره اینکه آن‌ها می‌خواهند اتوبوسی بازی کنند هم فکر کنیم. ما فقط به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم. امیدوارم با انجام یک بازی تهاجمی، به این مهم دست یابیم. البته ریسک نمی‌کنیم و در کنار انجام یک بازی تهاجمی محتاطانه نیز عمل خواهیم کرد.

درخشان در پاسخ به سوالی درباره تفکرش در بازی فردا گفت: خیلی از افکار بسته به شرایط بازی باید پیاده شود. ما تدابیری را برای داربی اندیشیده‌ایم اما شاید شرایط بازی کاری کرد که همه چیز بر عکس شد. شاید حریف ما با 10 دفاع به زمین بیاید و همه چیز به هم بریزد. امیدوارم هر دو تیم بازی تهاجمی را ارائه دهند تا همگان از دیدن این بازی لذت ببرند. ما تفکرات‌مان در تمرین‌ها بازی هجومی بوده و به دنبال آن هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اولتیماتومی از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است، بیان کرد: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. کجای دنیا بعد از 5 بازی کسی که تیم را نبسته و وسط فصل آمده، بعد از 5 بازی قرار است اولتیماتوم بگیرد. اگر قرار است من بروم پس چرا من را آوردید؟ کسی به من اولتیماتوم نداده است.

سرمربی پرسپولیس در پایان گفت: ما مدام‌ از عرب‌ها ایراد می‌گیریم که چرا این قدر سریع مربی عوض می‌کنند. یک مربی فرصت می‌خواهد و باید به او زمان داد تا تیم را بازسازی کند. هیچ کجا تغییر مربی به این سرعت مرسوم نیست. همان طور که گفتم کسی به ما چیزی نگفته اما اگر قرار است بعد از این بازی هم اتفاقی رخ دهد ما در خدمت هستیم و مشکلی وجود ندارد.

+7
رأی دهید
-5

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.