با خونسردترین مرد جهان در روسیه آشنا شوید

در یک رستوران در روسیه , مردم مشغول صرف غذا و یا نوشیدن بودند که 35 مرد مسلح و غیر مسلح به آنجا حمله می کنند . این باند تبهکار با مشتریان درگیر شده و آنها را کتک می زنند و پس از مدت کوتاهی همگی با هم رستوران را ترک می کنند. دوربین های مدار بسته رستوران صحنه حمله و درگیری را ثبت کردند  و نکته جالب این است که در این تصاویر مردی  در وسط رستوران دیده می شود که مشغول نوشیدن است و بی تفاوت به حمله 35 مرد , به نوشیدن خود ادامه داده و چنان به صحنه درگیری ها نگاه می کند که گویا در سالن سینما به تماشای یک فیلم اکشن مشغول است . دزدها رستوران را ترک می کنند اما مرد هنوز مشغول نوشیدن است , گویا هیچ اتفاقی نیافتاده است.

+80
رأی دهید
-9

دوستدار - استهکلم - سوئد
شاید از دوستان مخفی همین دزدان باشد! یا اینکه چندین بار با این صحنه ها روبرو شده برایش عادی شده
یکشنبه 2 آذر 1393 - 11:23
آریان هامبورگ - هامبورگ - آلمان
از کجا معلوم سرکرده و رئیس اون گروه خودش نباشه؟ اگه دقت کنید قبل از آمدن اون گروه، این آقا هی سرشو برمیگردون و به طرف در نگاه میکرد، انگار منتظر بود که اتفاقی بیفته. البته این حدس منه و شاید اینطور نباشه
یکشنبه 2 آذر 1393 - 12:01
فراوانی - قطر - قطر
دقیقا رییس باند است نشسته کار بچه هاشو نمره بده پوفیوز
یکشنبه 2 آذر 1393 - 12:49
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
اولا که پلیس دهنشو سرویس میکنه ، دوما خیلی‌ باهوش بود اینطوری نشست که بگه بیطرفم ، و دزدها هم دیدن بیخطره کارش نداشتن، همین اتفاق اینجا برام افتاد ، دزد ۱۰۰۰ تای منو زد بعد من مریض شدم و دنبالشو نگرفتم فقط یک شکایت ساده کردم، بعد از ۶ ماه پلیس جنائی اینجا با نامه منو خواست و گفت چرا دنبالشو نگرفتی‌ ، از دوستاشون بودی ، بعد از ۴ ساعت بازجویی ، فهمیدند هیچ کاره بودم ، آخرم به پولم نرسیدم .
یکشنبه 2 آذر 1393 - 13:42
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
هم پولامو از دست دادم ، هم بهم شک کردند، هم ۱۰۰۰ تا دیگه به بانک برگردندم . مراقب باشید وقتی‌ کارتتون تو ماشین بانک خیابون گیر میکنه ، سریع زنگ بزنید و ببندینش ، وگرنه دزدا کارتو میکشند بیرون و توشو خالی‌ می‌کنن ، منم زنگ زدم ولی‌ بانک یادش رفته بود بببنده حسابمو ، خلاصه ‌همش از پلیس و بانک بد شانسی آوردم و تو غربت مریض شدم به خاطر این موضوع .
یکشنبه 2 آذر 1393 - 13:50
adamat - خارکف - اکراین
درسته که تعداد مهاجمان زیاد بود، اما هدفشون فقط میزی بود که سمت چپ تصویر هست و نه‌ همه ی مشتری ها. یعنی‌ هدف اصلی‌، مردی بود که با چند نفر پشت آن میز نشسته بود و به احتمال زیاد، با او مشکل و خرده و حساب داشتن و و در آخر هم میزش رو برگردوندن. چون در روبروی کادر هم، یعنی‌ پشت سر جوانی که تنها نشسته (با فاصله ی یک میز)، باز هم مشتری‌ ها نشستن، اما مهاجمان سراغ آنها هم نمیرن. ... در آخر هم همان مردی که سمت چپ کادر بود رو با هل دادن به سمت بیرون میبرن. / سالهاست در کشور‌های روسی زبان، بجز در مواردی که دارای هدفهای نژاد پرستی‌ و یا داشتن خرده حساب‌ های شخصی‌ که با یک نفر خاص و مشخص است باشد، زورگیری و یا حمله‌ های گروهی صورت نمی‌گیرد./ چقدر پشت سر آن جوان بیگناهی که مشغول نوشیدن بود و در عالم خودش بود، تهمت و روایت‌ های نادرست گفته شد اینجا!!!.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 16:13
شب قطبی - دبی - امارات
به نظر میرسه این یک درگیری تلافی جویانه بین دو گروه از اراذل محله ایی باشه!اون جوون هم از این موضوع باخبر بوده و بیخیال از اوضاع و احوال کافه مشغول به نوشیدن بوده!یاد فیلمهای علی بیغم و فردین افتادم!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 19:15
perser68 - فلوریدا - آمریکا
shirzan48 - بروکسل - بلژیک. شیر خانم ، همچین شیر هم نیستی :-). به دور از شوخی چه میره تو اعصاب یه اشتباهه کوچیک. از این اشتباها همه ما تو غربت کردیم و چقدر ضرر دادیم که اگه قوانین و زیرو بمه زندگی تو غربتو میدونستیم نمیدادیم. من چند مدته قبل خونه جدید گرفتم و خونه قبلیو داشتم تحویل میدادم ، کسی که داشت تمامه خونه رو ورانداز میکرد که سالم باشه، درست زیر پاهای خودم دو یا سه تا کاشی تو آشپزخونه کنار در ترک برداشته بود از مستجر قبلی و منه خل خودم بهش نشون دادمو گفتم این از مستجر قبلیه. اونم دیدو یاداشت کرد و نتیجه اینجور که فهمیدم بابت همون ترکه جزئی بیشتر از هزار یورو رو بالا کشیدن که باید پیگیر شم. صداقته زیاد گاهی وقتا دردسر سازه. خوشحال بودم که همه چی خوب پیش رفتو بی سرو صدا، اما انگار که خودم کردم که لعنت بر خودم باد. خوش به حاله افغانی ها که تو بهشت،ایران دارن زندگی میکنن ;-)
یکشنبه 2 آذر 1393 - 20:36
shirzan48 - بروكسل - بلژيك
perser68 - فلوریدا - آمریکا...از یه جا دو جا که مشکل نداریم که ، حرف دلمو زدی ، دولت بعد از چند سال بالاخره یک آپارتمان بهم داد ، روز بازدید کنترل کارگفت همه جرو ببینید و اگر مشکلی‌ است بگید تعمیر کنیم، منم که وارد نبودم ظاهرخونرو دیدم و چون خوشحال بودم دقت نکردم ، بعد از یک ماه که ساکن شدم روز اول دیدم شیشه پنجره ترک‌های گنده داره ، از پریز برق خونه وقتی‌ استفاده میکنی‌ فیوز می‌پره، رو شویی شکسته. وقتی‌ زنگ زدم قبول نکردند ، منم مثل شما حالا به قولی‌ ,موقع تسویه دارم ، حالا شما هم مثل من بعد از ۶ ماه ۱۰۰۰ تارو فراموش می‌کنید ، البته امیدوارم!
دوشنبه 3 آذر 1393 - 10:04
perser68 - فلوریدا - آمریکا
shirzan48 - بروکسل - بلژیک. متشکر از توجهت.. فقط یه جمله و اون توجه به سلامتیه.. با هیچ قیمتی سلامتیو نمیشه دوباره بدست آورد.. بقیه رو میشه یه جورایی درست کرد . خونه جدید مبارکت باشه و هر روز بهتر از دیرو :-).
دوشنبه 3 آذر 1393 - 14:31
مدافع حق - مادرید - اسپانیا
از خودشونه پدر سوخته
دوشنبه 3 آذر 1393 - 23:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.