رول مرغ با فلفل کبابی

 

مواد لازم

سینه مرغ بدون استخوان 3 عدد
نمک نصف قاشق چایخوری
فلفل سیاه ¼ قاشق چایخوری
پنیر بز با سیر و سبزیجات 85 گرم
برگ اسفناج تازه 28 گرم
فلفل قرمز کبابی¾ پیمانه
پیازچه خرد شده یک عدد
پستو یا سس گوجه ‌فرنگی  نصف پیمانه

طرز تهیه

فر را با دمای 400 درجه فارنهایت روشن کنید. سینه‌های مرغ را از وسط دو نیم کنید. آنها را درون پلاستیک بگذارید. با کمک بیفتک‌کوب روی آنها ضربه بزنید تا نازک و باریک شوند. یک طرف مرغ‌ها را نمک و فلفل سیاه بزنید. روی آنها پنیر قرار دهید. البته پنیر را در مرکز مرغ‌ها بگذارید تا از لبه‌ها بیرون نزند. روی آنها برگ‌های اسفناج، فلفل و پیازچه قرار دهید.
مواد را به آرامی فشار دهید و با احتیاط مرغ‌ها را رول کنید و انتهای کار، با کمک خلال دندان آن را در جای خود محکم کنید.
پستو گوجه‌فرنگی را روی مرغ‌ها بمالید و آنها را در یک ظرف پیرکس مستطیلی بچینید. سپس آنها را به مدت 25 تا 30 دقیقه در فر قرار دهید تا مرغ‌ها پخته شوند. ولی مراقب باشید خیلی خشک نشوند.
پس از پخت خلال‌های دندان را خارج کنید و سرو کنید.
برای اینکه پنیر بز طعم سیر و سبزیجات داشته باشد، یک حبه سیر رنده شده را به همراه 1/8 قاشق چایخوری پودر آویشن به پنیر اضافه کنید و خوب هم بزنید.

+9
رأی دهید
-0

modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
سینه مرغ بدون استخوان ؟؟!! مگه سینه مرغ استخوان دار هم داریم ؟! پستون با سس گوجه ‌فرنگی دیگه چیه ??!! خر را با دمای ۴۰۰ درجه فارنهایت روشن کنید, سینه‌های مرغ را از وسط باز کنید, پستون گوجه‌فرنگی را روی مرغ‌ها بمالید ؟؟!!چیز (پنیر) را در مرکز مرغ‌ها بگذارید بطوری که از لبه‌ها بیرون نزند مواد را به آرامی فشار دهید و سپس با احتیاط مرغ‌ را رول کنید !!! ***نمیدونم شاید هم ما فارسی‌ یادمون رفته ؟!
یکشنبه 2 آذر 1393 - 20:31
*Fanoos* - ایران - ایران
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان دوست عزیز وقتی کامنت باحال شما رو مشاهده کردم اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم بخصوص وقتی اینو گفتی پستون با سس گوجه ‌فرنگی دیگه چیه ??!! آره واقعا ..عزیزم شما اتفاقا همیشه فارسی رو پاس میدارید مشکل از جای دیگر هستش دی:
یکشنبه 2 آذر 1393 - 23:55
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
*Fanoos* - ایران - ایران *** مرسی‌ فانوس جان عزیز، باور کن کلی‌ خندیدم و نوشتم !
دوشنبه 3 آذر 1393 - 02:13
*Fanoos* - ایران - ایران
مدیر بهشت عزیز قربان شما .حقم داشتید بخندید اینقدر که محشر کامنت گفتید منم کلی خندیدم. باور کنید این آشپزخونه با کامنت های یاحال و جذاب شما حال و هوایی دیگری گرفته و هم از سوت و کوری بیرون اومده و هم اینکه انگیزه ی منوبرای کامنت در این آشپزی 2 چندان کرده .امیدوارم همیشه شادو سلامت باشی عزیزم .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 13:57
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان
*Fanoos* - ایران - ایران ( *** ) مرسی‌ فانوس مهربان ، به پاس احترام به شخصیت مهربان و دوست داشتنی شما، از جا بلند میشوم و عرض ادب و احترام می‌کنم و مجددا مینشینم . در ضمن سعی‌ می‌کنم که فردا بعد از ظهر برای اولین بار سری به فیسبوک بزنم و آنجا هم گاهگداری در محفل شما بزرگان فضولی کنم و مطلب بنویسم ! مخلص .
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:20
*Fanoos* - ایران - ایران
modire behesht - هایدلبرگ - آلمان بخدا نمیدانم در برابر اینهمه لطف و صفای و محبت شما چه واژه ای رو بکار ببرم که هم ارزشمند و لیاقت شما نازنین را دارا باشد و هم قابل احترام برای شما..به به جدا؟ آرزوی من و مستانه جون بود که شما به ما افتخار بدهید و به فیس بوک تشریف بیاوری و ما از کامنتهای دلنشین شما لذت تمام رو ببریم و جمع ما دوستان رو مجلل کنید.عزیزم در تالار پرنیان در صندوق نام کاریت رو در فیس بوک اعلام کنید .منتطریم .در ضمن فضولی چیه؟ باعث افتخار ماست که دوست نازنین رو چون شما در کنار خودمان ببینیم!پاینده باشید.
دوشنبه 3 آذر 1393 - 22:45
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.