داماد بعد از دیدن روی عروس خانم، او را طلاق داد

العربیه :یک داماد سعودی در شب عروسی، بعد از دیدن روی عروس خانم، او را طلاق داد. این زوج، در شهر مدینه منوره، قبل از آنکه همدیگر را ببینند تصمیم به ازدواج گرفته بودند.

زمانی که عروس خانم  تور را برای گرفتن عکس از صورت خود برداشت، داماد با عصبانیت از جا پرید.

به گزارش روزنامه عکاظ، عروس خانم در حالیکه اشک می ریخت از حال رفت، و مهمانان وحشت زده برای حل دعوا به پادرمیانی پرداختند.

عکاظ به نقل از داماد نوشت: "من پیش از ازدواج نتوانستم صورت عروس را ببینم. تو آنی که من فکر می کردم نیستی. من متاسفم، ولی باید ترا طلاق بدهم." وقتی داماد عروس را طلاق داد، مجلس ازدواج تبدیل به مجلس عزا و ماتم شد.

این رویداد در شبکه های اجتماعی با اعتراض کاربران نسبت به عمل داماد روبرو شد.

+114
رأی دهید
-46

azadeh11 - آمستردام - هلند
عجب. عروس را ندیده ازدواج‌ میکنه..تا روی عروس را میبیند سریع طلاق میدهد،،،اگر عروس خوشکل بود الان نونش تو روغن بود،،حالا که زشته شود طلاق داده شده!!!!!!
جمعه 30 آبان 1393 - 21:20
perser68 - فلوریدا - آمریکا
*****تو آنی که من فکر می کردم نیستی.*****. مردیکه بیمار!
جمعه 30 آبان 1393 - 21:29
رستگار501 - برن - سویئس
اینهم نتیجه فرهنگ اسلامی ، اگر آشنایی و توافق اخلاقی نباشد ، زندگی مانند یک منجلاب و مردسالاری است .در جامعه عقب افتاده فرهنگی و سنتی آشنایی و توافق اخلاقی را غرب زدگی میدانند . و گاهی مجازات مرگ برای عاشقان در پی دارد.
جمعه 30 آبان 1393 - 21:05
karaji - گتنبرگ - سوئد
خاک بر سر بدوی عقب مانده تان کنه !
جمعه 30 آبان 1393 - 22:29
payamak - منچستر - انگلستان
بابا یه عمر زندگی‌ رو که نمی‌شه با کسی‌ که ایده آلت نیست سر کنی‌
شنبه 1 آذر 1393 - 04:17
arman93 - یزد - ایران
رستگار501 - برن - سویئس - اینها که میگی ربطی به جوامع اسلامی نداره خلط مبحث نکن اینها مختص جامعه وهابیان سعودی عربستان است که اصولا اسلام آنها در همه موضوعات با اسلام بقیه فرق داره و در حقیقت اسلام واقعی نیست وگرنه چرا در سایر جوامع اسلامی چنین خبرهایی نیست یا لااقل به این غلظت نیست
شنبه 1 آذر 1393 - 06:07
محسن شجاع الدینی - کرمان - ایران
عجب نفهمی هست این مردیکه،بگو چرا؟ اولندش مگه این زن این زن از زنهای خیابانی، یا تو کلاب بدتره که این کار کردی. دومندش ، حداقل به مرحله اجرای تاره میرسیدی بدن تیپا را میزدی ، ‌ای بی‌ سیاست. سوّمندش باید وارد خانواده اون می‌شدی و زنهای آنها را میدیدی اون موقع جدا می‌شدی. مردان متاهل در عربستان مجاز به دیدن زنها ر بعضی‌ خانواده‌ها هستن، یک تخقیقجی سوالی پرسشی جواب بعدش این خر. آخری از همه مهمتر، بگو چی‌: خیلی‌ خری همین محسن شجالدینی
شنبه 1 آذر 1393 - 19:12
cobalt3 - کرج - ایران
از این اتفاقات قبلا اینجا هم زیاد اتفاق میافتاد یعنی عروس و دوماد تا روز عقد هم رو نمیدیدن بعضی اوقات هم خانواده عروس دختر خوشگلشون رو به خونواده عروس نشون میدادن اما دختر زشته رو میفرستادن سر سفره عقد دوماد بدبخت هم کاری نمیتونست بکنه اینم یه جورشه.
شنبه 1 آذر 1393 - 19:23
رستگار501 - برن - سویئس
arman93 - یزد - ایران .. مشابه این مسله را در ایران و ترکیه و بوسنی و هرزگوین دیده ام ، در ترکیه مردی چون از عروس خوشش نمی آید، فردای ازدواج بعد از مشاجره قصد جان او را میکند و عروس از خانه فرار میکند و شوهر با لگد کله همسرش را خرد میکند ، یکی از عابرین از این صحنه فیلم برداری میکند ولی چون دادگاهای ترکیه عقب افتاده و مردسالاری است ، مرد را دو سال زندانی میکنند. پس در سایر جوامع اسلامی چنین خبرهایی هم است .
شنبه 1 آذر 1393 - 22:30
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.