درقسمت سایر مشاغل«دختران اجاره ای» را دنبال کنید!

غزاله خاکپور

پارسینه : کافی است پا به نمایشگاه ها بگذارید و در غرفه های مختلف دخترانی را ببینید که به اصطلاح خودمان «ترگل ورگل» در پشت کانترها ایستاده اند و پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند. « با روزی از 40 تومان به بالا می توانید به این سمت استخدام شوید البته بستگی به چهره شما دارد.»

کافی است که هر از گاهی سر به قسمت آگهی های روزنامه ها بزنید و در قسمت سایر مشاغل آگهی«دختران اجاره ای» را دنبال کنید.

جالب تر از همه اینکه پای این دختران اجاره ای به نمایشگاه مطبوعات هم باز شد. با نگاهی گذرا به یکی از غرفه های رنگ و لعابدار می توانستید به راحتی به حضور این دختران پی ببرید. غرفه ای در میان نمایشگاه، دخترانی با مانتوهای یک شکل و بسیار شکیل که با ظاهری آراسته در میان نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها قدم می زدند و نگاه هر مراجعه کننده ای را به خود جلب می کردند اما مطبوعاتی نبودند!

گاهی اجاره در اجاره می شود.  گاهی پا از این هم فراتر گذاشته می شود. تا جایی که حتی به نمایشگاههای کشورهای حاشیه ی خلیج فارس هم سفر میکنند.

استخدام ها ادامه دارد. اگر گردشی در نمایشگاه صنعت سنگ ساختمان داشته باشید، پشت یکی از کانترهای شرکت های حاضر در این نمایشگاه می توانید چهره ای را تشخیص دهید که نه ربطی به سنگ دارد و نه ساختمان ... ولی می تواند به عنوان یکی از ابزارها جذب مشتری برای استفاده مدیران شرکت ها نقش خوبی را داشته باشد.

بعد از آن سری به مغازه های روسری فروشی بزنید و می بینید که این خانم، Model یکی از برندها یا مارک های روسری X است.

در نمایشگاه های صنایع غذایی و ... هم این ناز و کرشمه ها ادامه دارد. وقتی که نزدیک تر می شوید و می خواهید اطلاعاتی را کسب کنید، هر چند با روی گشاده به شما پاسخ می دهند ولی هیچ اطلاعی از فعالیت های شرکت ندارند تنها رنگ است که از سر و روی شان می بارد و شما را به سمت خود می کشانند.

این قدرت جاذبه در جای جای این نمایشگاه ها به چشم می خورد. شاید هیچ سئوالی در ذهنت نباشد اما قدرت زیبایی به حدی است که تو نمی توانی چشم از آن برداری و به سمتش می روی.

+41
رأی دهید
-21

koros_nl - امستردام - هلند
دخترای ایرانی خودشونو مثل دلقک میکنن , والا اینجا فقط دلقک ها و زنان .... و ... انقدر اریش مسخره داران
جمعه 30 آبان 1393 - 12:36
Princesse - تهران - پرژن
koros_nl - امستردام - هلند-دخترای اروپایی یه کیلو میکاپ به صورت شون میزنند فقط امثال تو کور هستید نمی‌بینید یا حالیتون نیست .
جمعه 30 آبان 1393 - 14:03
aria oksir - لندن - انگیس
اسمش تحقیر کنندست.!!!!
جمعه 30 آبان 1393 - 14:49
invincible - مینستا - آمریکا
اینهم یک نمونهٔ دیگه از برکات رژیم کثیف آخوندی هست که دخترهای ایرانی‌ رو به فساد میکشن، اینها نارسائی‌های جامعه ایران هست، روحانی این ملیجک بزک کردهٔ ارتجاع کشور رو هر چه بیشتر بطرف سقوط نزدیک می‌کنه. وگرنه دخترانه ایرانی‌ چرا نباید همگی‌ آزاد باشن (در پوشش،تحصیل و تمامی چیزهای دیگه) آخوند فاسد می‌خواد جامعه ایران رو مسموم کنه!! نابود باد رژیم آخوندی به سرکردگی خامنه‌ای-- روحانی نوکر
جمعه 30 آبان 1393 - 14:49
قیس - اهواز - ایران
باید اسم این دخترهارو گذاشت خوشگلک های مشتری جمع کن
جمعه 30 آبان 1393 - 15:16
omid29 - برلین - آلمان
پرنسس - تهران - پرژن : اروپا رو ولش کن،از دروازه غار و شوش و مولوی بگو شما!!!
جمعه 30 آبان 1393 - 16:32
Farshad98979695 - جاکارتا - اندونزی
من کاری با این رژیم کثیف ندارم ولی گویا شما هم تو اون کشورایی که زندگی میکنین نمایشگاه تاحالا نرفتین
جمعه 30 آبان 1393 - 16:37
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
koros_nl - امستردام - هلند کاملا موافقم. Princesse - تهران - پرژن کدوم اروپا منظورته؟! اینجا فقط کسایی که دنبال مشتری میگردن اندازه ایرانی ها آرایش میکنند. چند روز پیش یکی از همکلاسی هام ازم پرسید چرا ایرانی ها انقدر آرایش میکنند، تو دانشگاه تابلو هستند ماشاالله.
جمعه 30 آبان 1393 - 18:22
setayeshz565 - وین - اتریش
Princesse - تهران - پرژن,خانوم محترم کمی‌ مؤدب باش،حق با کوروس هست،دخترای اینجا یعنی اروپا اصلا آرایش نمیکنند یا خیلی‌ کم،و از ما می‌پرسن چرا ایرانیها انقدر آرایش می‌کنن؟.
جمعه 30 آبان 1393 - 16:11
تیتو تیتو - تهران - ایران
متاسفانه سرمایه داری در ایران از زن بعنوان کالای تجاری استفاده میکند خودم بشخصه دیالو گ های این افراد را بارها شنیدم که چگونه این قشر را خطاب میکنند و این دختران یا بدلیل غم نان یا بی فرهنگی یا حرص تن به این مدل کارها میدهند که اغلب در نهایت سرابی جز سرخوردگی و شکست برای انان ندارد .
جمعه 30 آبان 1393 - 17:11
hossein+87= - ایران - ایران
invincible - مینستا - آمریکا - آقا جون ، یا شما از جعفر اباد داری کامنت میدی و الکی نوشتی آمریکا یا خیلی سر به زیری که چیزی ندیدی!! اصولا این سبک مشتری یابی از اروپا و آمریکا به جاهای دیگه رفته و الان هم به ایران رسیده. الان که چه عرض کنم ، خیلی وقته! حالا نمیدونم اونجاها هم آخوندک داشتن یا نه
جمعه 30 آبان 1393 - 18:00
Princesse - تهران - پرژن
گفتم که حالیتون نیست :))
جمعه 30 آبان 1393 - 22:47
Princesse - تهران - پرژن
omid29 - برلین - من از محلات تو خبری ندارم !!!حالا تو کار خیلی‌ مهمی‌ انجام دادی قاچاقی با هزار مصیبت رفتی‌ آلمان پناهنده شدی ؟؟؟
جمعه 30 آبان 1393 - 22:55
pedram hosseini - بولونیا - ایتالیا
باید منصف بود اکثردختران اروپایی آرایش نمیکنند واگر بخواهند آرایش کنند مثلا برای پارتی یا سال نو بسیار ملایم آرایش میکنند . آرایش کمی غلیظ مخصوص خانمهای سن و سال دار و مسن است.
شنبه 1 آذر 1393 - 02:08
آی بک - گرگان - ایران
متاسفانه تو کشور ما زیبایی رو تو ظاهر آدما جستجو می کنن،در حالی که چهره و ظاهر یه چیز خدادادیه.حتی اکثر پسرا واسه ازدواج دنبال دخترای خوشگل میگردن.
یکشنبه 2 آذر 1393 - 07:22
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.