رحمتی شاهد نکونام ؛ علیه قلعه نویی!

مهدی رحمتی قرار است به دادگاه برود تا علیه امیر قلعه نویی و به نفع نکونام شهادت دهد!

جواد نکونام صبح چهارشنبه به دادسرای فرهنگ و رسانه رفت تا هم درباره صحبت‌هایش درباره سرمربی استقلال توضیح دهد و هم وثیقه بگذارد تا ممنوع‌الخروجی‌اش برداشته شود و بتواند به اسپانیا برود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نکونام حرف‌هایی علیه سرمربی استقلال زده که باید درباره بخشی از آنها سند و شاهد به دادسرا معرفی کند و جالب است بدانید اولین شاهدی که او دیروز به دادسرای فرهنگ و رسانه معرفی کرد؛ سیدمهدی رحمتی بود. رحمتی سال‌ها در مس، سپاهان و استقلال با سرمربی فعلی آبی‌پوشان کار کرده و چند مرتبه‌ای میان آنها شکرآب شده اما مشکلات‌شان حل شد و به همکاری پرداختند، تا اینکه پس از بازی استقلال و ملوان در اسفندماه سال 92 اتفاقاتی در رختکن افتاد که از همان روز بحث جدایی رحمتی، صادقی، نیکبخت و سیاوش اکبرپور از استقلال مطرح شد ولی بعدها صادقی مشکلش را برطرف کرد.

به دنبال مصاحبه رحمتی درباره جدایی‌اش از استقلال و اینکه او را نخواسته‌اند کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال او را توبیخ کرد. سنگربان استقلال در چند محفل گفت محمدزاده رئیس کمیته اخلاق رفیق قدیمی سرمربی استقلال است و حتی مهمان مراسم عروسی فرزند او بوده و نباید بابت رفاقتش حکم سختگیرانه‌ صادر می‌کرد و به خاطر همین موضوع به عنوان شاهد، حرف‌های نکونام را تأیید خواهد کرد. از آنجا که رحمتی عادت به ضبط مکالمات و جمع‌آوری مدرک دارد باید دید در دادسرا چه چیزهایی برای رو کردن دارد.

+33
رأی دهید
-3

divaneh.divaneh - تهران - ایران
علیه امیر قلعه نویی
جمعه 30 آبان 1393 - 13:58
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.