فال روز جمعه 21 نوامبر - 30 آبان

فروردین


آن گروه از متولدین این ماه که بدلایلی با گروهی از نزدیکان دچار اختلاف عقیده و نظر و کدورت هایی شده اند بهتر است در حل آن بکوشند فضای صلح آمیزی در اطراف خود پدید آورند، چون خیلی ها از این جدایی ها و اختلافات به نفع خود بهره میگیرند.
حافظ:
از سخن چینان ملالت‌ها پدید آمد ولی گر میان همنشینان ناسزایی رفت رفت
عیب حافظ گو مکن واعظ که رفت از خانقاه پای آزادی چه بندی گر به جایی رفت رفت
تعبیر:در طریق دوستی و محبت باید سختی ها و ملامت ها را تحمل کرد. راه رسیدن به هدف ناهموار و سخت است. با صبر و شکیبایی همه ی رنج ها و حسرت ها را می توان از بین برد. نباید سعی و تلاش را رها کنی.


اردیبهشت


متولدین اردیبهشت اغلب انسانهای خلاق و پر کار و در عین حال در کار نیز مبتکر هستند. جوانترها در تحصیل و کسب تجربه موفق میباشند. بزودی برای مجردها رویدادهای خوشی سبب میشود بتوانند با راحتی خیال مسیر زندگی خود را تعیین کنند. گروهی نیز تن به ازدواج می دهند .
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد
به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد
تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی

خرداد


در زمینه مسائل عاطفی و احساسی خردادی ها همیشه با شانس بلندی همراه هستند گرچه خیلی ها قدر نمیدانند و آنرا از دست میدهند. ولی در جمع خانواده ها، زوج هایی خوشبخت و همیشه عاشق بسیاری را می بینند. به جرات نود درصد از زندگیهای مشترک این ماه بامقاومت طولانی همراه هستند.
حافظ:
مسند به باغ بر که به خدمت چو بندگان استاده است سرو و کمر بسته است نی
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. بهتر است که قدر لحظات با ارزش عمر را بدانی و از آن به خوبی استفاده کنی. به قدرت و جلال خود، مغرور نباش. با دوستان و خانواده ی خود مهربان باش و غرور و خودپسندی را رها کن. دوران ناکامی هم مانند دوران خوش زندگی نا پایدار و فانی است. به خداوند ایمان داشته باش


تیر


در زمینه شراکت معمولا متولدین این ماه آدمهای منطقیتر و روراست تری هستند ولی در پایان نیز همیشه ضربه ها را بدوش میکشند تا به اصطلاح دیگران دل شکسته نباشند و خاطره ای خوش از خود برجای بگذارند.
حافظ:
ساقیا در گردش ساغر تعلل تا به چند دور چون با عاشقان افتد تسلسل بایدش
کیست حافظ تا ننوشد باده بی آواز رود عاشق مسکین چرا چندین تجمل بایدش
تعبیر:از سختی ها و مشکلات زندگی نترس. همه ی مشکلات با صبر و تحمل از پیش راه تو برداشته می شوند. در اجرای تصمیم ها با تعمق و اندیشه باش. با پشتکار و استوار باش تا موفق شوی.


مرداد


در زمینه کسب و کار و شغل بعضی از متولدین این ماه بسیار پولساز و موفق و مبتکر هستند، برخی بدلیل رکود اقتصادی ناگهان دچار ترس و دلهره شده و حتی ابتکارات و خلاقیت های خود را بهمین سبب از دست داده اند. به این گروه توصیه میشود باامید بکار بپردازند و روحیه خود را نبازند که هنوز شانس های خوبی در راه است .
حافظ:
مرو به خانه ارباب بی‌مروت دهر که گنج عافیتت در سرای خویشتن است
بسوخت حافظ و در شرط عشقبازی او هنوز بر سر عهد و وفای خویشتن است
تعبیر:در کاری که در پیش رو داری مردد نباش که در کار خیر نباید تأمل و درنگ کرد. نا امیدی و دلسردی را از خود دور کن و با درایت و هوشمندی از موقعیت ها استفاده کن


شهریور


در حالیکه اصولا متولدین شهریور بخت بلندی دارند، چه در زمینه کاری و چه ثروت و چه زندگی زناشویی، فقط کافی است با احتیاط و حساب شده عمل کنند. لازم به تذکر است که آن گروه از مردان و زنان بیوه که فکر میکردند دیگر راهی برای خوشبختی خود نمییابند اینروزها در مسیری قرار دارند که اگر محتاطانه عمل کنند به خوشبختی میرسند .
حافظ:
بر در میخانه عشق ای ملک تسبیح گوی کاندر آن جا طینت آدم مخمر می‌کنند
صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می‌کنند
تعبیر:دروغ و فریب، عاقبت انسان را رسوا می کند. صفا و صداقت در کارها باعث پیشرفت انسان می شود. مراقب وسوسه ی دشمنان نابکار باش. هوا و هوس را از خود دور کن که تو را به کجراهه می کشاند


مهر


بسیاری از متولدین این ماه بدلیل اقدامات و حوادث گذشته زندگی خود دچار نوعی پشیمانی و سرخوردگی هستند، در حالیکه بسیاری از آن رویدادها، این گروه نقشی نداشتند. در زندگی زناشویی زوجها بهتر است گاه از لجبازی و بگومگوها دست بکشند، چون همین اخلاق سبب بهم ریختگی زندگیشان میشود.
حافظ:
خوش برآ با غصه‌ای دل کاهل راز عیش خوش در بوته هجران کنند
سر مکش حافظ ز آه نیم شب تا چو صبحت آینه رخشان کنند
تعبیر:موقعیت را غنیمت بدان و از آن استفاده کن. رنج و مصیبت، عاقبت به خوشی خواهد انجامید. نا امیدی را از خود دور کن تا به مقصود برسی.

آبان


به متولدین آتوصیه می شود به احترام و توجه و مراقبت از بزرگترها، از پدر و مادرها ادامه دهند. آنها را زیر چتر حمایت خود بگیرند و در حدامکان خود به آنها روحیه بدهند. با فرزندان خود دوست و صمیمی و نزدیک باشید.
حافظ:
جز این قدر نتوان گفت در جمال تو عیب که وضع مهر و وفا نیست روی زیبا را
در آسمان نه عجب گر به گفته حافظ سرود زهره به رقص آورد مسیحا را
تعبیر:غرور و تکبر را در زندگی از خود بران و با دوستان و آشنایان مهربان باش و در هنگام بی نیازی و آسایش به فکر سختی و مشقت زندگی دیگران هم باش. با مهربانی و دوستی و با یاری دیگران می توانی زندگی راحتی داشته باشی. با مردم متکبر و خودپسند همنشینی نکن.


آذر


اغلب متولدین متاهل این ماه بدلیل تفاهم، عاقل بودن، سیاست داشتن، هیچگاه در زندگی شان اختلاف و درگیری وجود نداشته است . همیشه آرامش در فضای خانه و خانواده برقرار بوده. دوستان جدیدی وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه میشوند که بعضی مثبت و بعضی نه چندان دلخواه هستند.
حافظ:
دلم ز حلقه زلفش به جان خرید آشوب چه سود دید ندانم که این تجارت کرد
اگر امام جماعت طلب کند امروز خبر دهید که حافظ به می طهارت کرد
تعبیر:دعا و نماز بی ریا و صادقانه به درگاه خداوند تو را به هدف نزدیک می کند. به دینداران ریاکار اعتماد نکن. صداقت رمز پیروزی است. با دوستان صمیمی و صادق باش


دی


عده ای نقاب دوستی به چهره زده و وارد زندگی درصدی از متولدین این ماه شده اند. این گروه را باید شناخت و نباید اجازه داد دست به خرابی و ویرانی بزنند. برای اغلب متولدین این ماه سفر توصیه میشود چون معمولا روحیه ناآرام و یا کسل آنها را آرامش میبخشند .
حافظ:
مسند به باغ بر که به خدمت چو بندگان استاده است سرو و کمر بسته است نی
حافظ حدیث سحرفریب خوشت رسید تا حد مصر و چین و به اطراف روم و ری
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. بهتر است که قدر لحظات با ارزش عمر را بدانی و از آن به خوبی استفاده کنی. به قدرت و جلال خود، مغرور نباش. با دوستان و خانواده ی خود مهربان باش و غرور و خودپسندی را رها کن. دوران ناکامی هم مانند دوران خوش زندگی نا پایدار و فانی است. به خداوند ایمان داشته باش

بهمن


در حال باید این گروه بدانند که هیچ حادثه و عکس العمل منفی نباید روحیه و اخلاق شان را تغییر بدهد. خستگیها و بیخوابیها برای گروهی از متولدین این ماه دردسر ایجاد نموده است. این عده باید برای سلامت روح و جسم خود روش تنظیم شده ای را دنبال کنند.
حافظ:
مجلس انس و بهار و بحث شعر اندر میان نستدن جام می از جانان گران جانی بود
دی عزیزی گفت حافظ می‌خورد پنهان شراب ای عزیز من نه عیب آن به که پنهانی بود
تعبیر:دودلی و تردید را از خود دور کن. از همنشینان و دوستان بد دوری کن تا دچار رنج و گمراهی نشوی. آرزوهای دور و دست نیافتنی غیر از رنج و زحمت نتیجه ای ندارد. اعتدال و میانه روی را پیشه کن.


اسفند


بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.
حافظ:
زهد من با تو چه سنجد که به یغمای دلم مست و آشفته به خلوتگه راز آمده‌ای
گفت حافظ دگرت خرقه شراب آلوده‌ست مگر از مذهب این طایفه بازآمده‌ای
تعبیر:از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را داشته باش و چشم بصیرت داشته باش و سره را از ناسره تشخیص بده. همه ی عوامل برای اینکه به مقصود برسی فراهم است. شک و تردید را از خود دور کن و تصمیمی جدی بگیر

+7
رأی دهید
-2

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.