تصاویر روز 21 نوامبر - 30 آبان

چشمک‌زدن اوباما در حاشیه اجلاس G20

یک روحانی در مراسم سوگند پان ایرانیست ها!
حزب پان ایرانیست از احزاب نژادگرایی است که در دهه 1320 شمسی تاسیس شد.عکس مربوط به جلسه اخیر این حزب در تهران است.

بشقاب سال ۱۳۵۸ با تصاویر بنی صدر، طالقانی و خمینی

شاه و فرح دیبا در پیست اسکی دیزین

شاه و فرح دیبا در حال بازی تنیس در کاخ نیاوران

سپهبد نادر جهانبانی و دخترش گلنار - دهه ۵۰ خورشیدی

امینه اقدس، یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه

برادر رییس‌جمهور در ختم پاشایی
حسین فریدون دستیار ویژه و برادر رییس‌جمهور عصر روز سه‌شنبه، 27 آبان‌ماه، در مراسم یادبودی که برای مرتضی پاشایی - خواننده‌ی جوان موسیقی پاپ - برگزار شده بود، حضور یافت.

مرتضی پاشایی در مراسم ختم همسر بنیامین

بنیامین در مراسم ختم مرتضی پاشایی

اظهار تأسف برای مرگ مرتضی پاشایی به سبک امین حیایی
امین حیایی در صفحه اینستاگرام خود تصویری به یاد مرتضی پاشایی منتشر کرده است.


علی‌کریمی در مراسم تشییع مرتضی پاشایی
علی کریمی که علاقه زیادی به مرتضی پاشایی داشت، در مراسم تشییع جنازه مرتضی این خواننده محبوب شرکت کرد.

مرتضی‌ پاشایی‌ در‌ بین‌ پرسپولیسی‌ ها
پس از درگذشت خواننده محبوب پاپ بحث استقلالی یا پرسپولیسی بودن او در بین هواداران دو تیم داغ شده است. خیلی از استقلالی‌ها معتقدند مرحوم پاشایی هم مثل آنها هوادار تیم آبی پایتخت بوده؛ به ویژه که وی سابقه خواندن ترانه برای ناصر حجازی فقید را هم داشته است.با این حال پرسپولیسی‌ها با انتشار این تصویر، ادعای متفاوتی دارند. آنچه مسلم است اینکه همه مردم ایران با سلیقه‌های مختلف پاشایی را دوست داشتند. روحش شاد و یادش گرامی باد.

«حبیب» به خانه پاشایی رفت
حبیب پس از احوالپرسی با تنی چند از حاضران، با خانواده پاشایی ابراز همدردی کرد. هنرمندانی همچون رضا بنفشه‌خواه، ایرج نوذری، علی کاظمی، علی فروتن (گروه عموهای فتیله)، صبا راد (مجری تلویزیون برنامه به خانه برمی‌گردیم و سینما)، محمود افشاردوست (دبیر فدراسیون والیبال)، بهرام ناز مهر (خواننده صداوسیما)، علیرضا بابالو (تهیه‌کننده برنامه‌های هنری)، علی داداشی (مربی و قهرمان قوی‌ترین مردان و برادر مرحوم روح‌الله داداشی) و ... حضور داشتند.

حضور مداح معروف در مراسم ختم مرتضی پاشایی

ابی و سیاوش قمیشی

غلامحسین مظلومی , «سرطلایی» فوتبال ایران بدرود حیات گفت

عکسی قدیمی از مایلی کهن و دایی
این عکس مربوط به روزهای جام ملت های 96 است زمانی که محمدمایلی کهن و علی دایی روابط بسیارخوبی بایکدیگر داشتند.

احمدرضا عابدزاه در کنار دختر و دامادش

وقتی بهترین بازیکن جهان ظرف‌شور شد
رونالدو، اسطوره برزیل عکسی از خود در اینستاگرام در حال شستن ظرف منتشر کرد.رونالدو که در سال‌های 96، 97 . 2002 از سوی فیفا به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شده بود،

تصاویر روز

خوش و بش کی روش با یک جانباز در حاشیه دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی

بابک قربانی در زندان دیزل آباد کرمانشاه , قهرمانی که خودکشی کرد

واکنش اینستاگرامی سوریان به خودکشی
نابغه کشتی فرنگی کشورمان، از بابک به عنوان مصداق واقعی قربانی یاد کرد.
 حمید سوریان به خودکشی هم تیمی اش در زندان روی صفحه اجتماعی خود اینگونه واکنش نشان داد: «مصداق واقعی قربانی، بابک بود. کاش سختی های این چند سال کفاره اشتباهی بشه که به قول خودش نتیجه یک جنون آنی بود. خدایت بیامرزد.»

لبخند قبل از تولد
مادری در بریتانیا با ثبت تصویری 4 بعدی از ژست جالب فرزند خود که هنوز متولد نشده‌ است، در منطقه‌ی زندگی خود به شهرت رسید. نوزاد در هفته‌ی 31 از رشد خود در بدن مادر لبخندی زیبا به لب دارد.

توریست ‎های ژاپنی در میدان آزادی ( قبل از انقلاب)

خودکشی اقتصادی

شغل جدید در تهران

روش جدید استفاده رایگان از اتوبوس در تهران!

 وقتی عزرائیل از راننده این پژو 405 زهر چشم گرفت

مقایسه خیابان ولی عصر از یک زاویه یکی در سال 1353 و یکی در سال 1393

+129
رأی دهید
-6

perser68 - فلوریدا - آمریکا
خودمونیما ، تو عکسه آخری ملا ها چه زحمتی کشیدن ! واقعاً با عبا و عمامه چه کارا که نمیشه کرد.. یه خیابونو آباد کردن .. چقدر زحمت میکشن . احتمالاً بیست ماه حقوقشونم نگرفتن ;-)
جمعه 30 آبان 1393 - 14:48
marineboy - لس انجلس - امریکا
سوگلی ناصر الدین شاه عجب لعبتی بود!
جمعه 30 آبان 1393 - 15:53
perser68 - فلوریدا - آمریکا
هر چی درخت بود مثله بز چریدن و بجاش آهنو سنگو بتنو شیشه و مرضو هزار بدبختی تحویل دادن! دور از جونه بز...
جمعه 30 آبان 1393 - 17:31
paksan - آمریکا - آمریکا
واقعاً 40 سال زمان کمیه برای مثلاً مرتب کردن یک خیابان؟ واقعاً خیابان ولیعصر در 40 سال پیش به نظرم اگر در عصر عکس گرفته میشد از الان بهتر بوده. 40 سال 40 سال و اینا هیچکاری نکردن. تو این 40 سال بهتره برید ببینید که خیابانهای دبی یا ترکیه یا کویته پاکستان که در این 40 سال با پول ما آباد شدن چه تغییرانی کردن. جنگ زرگری و بیسوادی یک عده بسیجی و نظامی که از بقل جنگ و درگیری و ناآرامی به مال و منال رسیدن در حالی که اگر کل این اطلاعاتی ها و سپاهی ها و بسیجی ها نهایت سرجمع 20 میلیارد دلار سرکیسه کردن مردم رو ولی این کشورهایی که گفتن هر کدوم200میلیارد به جیب زدن و الان هم کسایی که مخالف عادی شدن روابط ایران با دنیا هستند فک نکنید این بسیجی ها و سپاهی و حزب اللهی ها هستند نه اینها آلت دست ترکیه و عربها هستند چون منفعت اصلی رو آنها می برند و خوب کمی هم خرج میکنند تا این آلت دستها در داخل هم موفق باشند ولی خرج اصلی عربها و ترکیه و پاکستان در آمریکا و انگلیس و اروپاست.خودکرده را تدبیر نیست
جمعه 30 آبان 1393 - 18:52
رستگار501 - برن - سویئس
درحکومت ابله ها جای دوست و دشمن عوض میشود . افراد تحصیل کرده و فهمیده یا زندانی یا کشته یا از کشور مجبور به خروج میشوند . بدلیل بی اهمیت بودن ورزش ، ورزشکار با بسیجی یا یک فرد متعصب درگیر و قتل و زندان وبه خودکشی منجر میشود. نوحه خوان و آخوند و بسیجی بیسواد فرصت طلب و فریبکار میشود برترین در جامعه . در کشور اکثرأ خانه سازی رونق یافته ، که نشانه شغل قبلی سازندگان برج هاست ولی تعداد کاتون خوابها چندین برابر شده.
جمعه 30 آبان 1393 - 21:32
paksan - آمریکا - آمریکا
شیخه جاسوسه . ما تو انجمن اسلامی دانشگاه که بودیم یکی از بسیجی ها آمده بود شده بود عضو و هر روز کارش این بود که بین ما توی دفتر انجمن باشه و همه ما و حتی خودش هم می دونست کارش چیه و ما انقدر مسخره اش کردیم تا دمش رو گذاشت رو کولش و رفت . روستایی هم بود ولی عشق زیادی داشت که بتونه اخبار خوبی رو از ما ببره ولی چون همه فهمیده بودیم و همه به هم می گفتیم که جاسوس آمد خودش هم که می آمد تو اتاق میگفت جاسوس آمد .. بعضی موافق بهش میگفتم چی می خوای بگو خودم یک چیزایی در اختیارت بگذارم حداقل این همه علافیت ارزش داشته باشه .. در هرصورت شیخ وطن پرست نداشته و نداریم دین بیزنسی هستش واسه اینا که فقط قراره پول براشون داشته باشه و بگند خدا داد...
شنبه 1 آذر 1393 - 05:42
naslesookhteh - تهران - ایران
اون صفحه آگهی استخدام جالبه! همه کارمند خانوم میخوان! بعد میگن چرا پسرها بیکارن و زن نمیگیرن!
شنبه 1 آذر 1393 - 13:56
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.