پس از هانیه توسلی، این بار حمله کاربران به بهاره رهنما

به گزارش پارسینه، در پی تسلیت نگفتن فوت مرتضی پاشایی، کاربران دنیای مجازی صفحه شخصی هانیه توسلی را مورد عنایت قرار دادند تا جایی که وی مجبور به بستن صفحه خود شد، اکنون بهاره رهنما مورد لطف کاربران دنیای مجازی قرار گرفته است.

 چندی پیش بهاره رهنما با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اش نوشت:



« دیشب اجازه گرفتم و رورانس نموندم دقیقه نود رسیدم اما بالاخره رسیدم میان خیمه هایی که به تبرک نام حسین (ع)بر پاشده بود دعوت بودم به عنوان سفیر انجمن حمایت از کودک به خوانش مقتل خانی حضرت رقیه (س) تمام طول راه گفتم اگر نرسم لابد لیاقت نداشتم اما بالاخره شکر رسیدم رسول نجفیان عزیز با ساز دیوان همراهی ام کرد و اشک اما مکث های طولانی انداخت میان کلمات مقتل خوانی ام ، حس میکردم موج قضاوت ها و نیز محیت ها را اما خواندم بی ترس از اینکه چقدر برچسب بخورم یا نخورم از عزیزترین و پر لذت ترین اجراهای عمرم بود این برنامه مقتل خوانی تا شنبه در محوطه برج میلاد ادامه دارد با برنامه های متنوع از دستش ندهید ! و قسمتی از این مقتل خوانی که أمامک وا برید یاد کودکان غزه را زنده کرد این بود : مرز یک کودک ا ست ،اگر کودکی را دوست نداری از سپاه محمد نیستی که از یاد برده ای مصطفی افرینش نمار جماعت را در گرو کودکانگی کودکی کرده بود بر شامه هایش به وقت سجده...»، در پی این اقدام کاربران دنیای مجازی وی را به باد انتقاد گرفته و مطالبی را علیه وی عنوان کردند.

در پی انتقادات و حملات به صفحات شخصی بهاره رهنما در شبکه های مجازی وی چنین واکنش نشان داد:

«من که جز یک فن پیج صفحه ای در فیس بوک ندارم اما شنیدم تو فیس بوک حال خیلی ها خرابه سر مقتل خونی من از بی بی سی و نادر فتوره چی بگیر تا خیلی از روشنفکر نماهای دیگه جوابم فقط به این آدما اینه زیر پرچم حسین ع سینه زدن لیاقت میخواد افتخار میکنم که از بچگی این ارادت رو داشتم و دارم جالبه که حتی مصاحبه با تلوزیون رو بخاطر همین حواشی بعد برنامه حذف کردم و انجام ندادم اما نمیدونستم هنوزم ادمای هستن که بخاطر اعتقاد مذهبی که خیلی شخصیه توهین میکنن و به اسم دموکراسی فحاشی میکنن و آنقدر وقاحت دارن که علمداری امام حسین ع رو تحجر بدونن بازم تاکید میکنم من افتخارمیکنم به خواندن مقتل حضرت رقیه در محرم سال هزار و سیصد و نود و سه شمسی و نذر کردم تا زنده ام برأی همه کودکان مظلوم در جنگ و به عنوان سفیر انجمن حمایت از حقوق کودکان مقتل حضرت رقیه رو برأی مردم بخوانم /یا حسین»

+66
رأی دهید
-102

raha1984 - هامبورگ - المان
یعنی کاری کردن که ادم دیگه از اون بیجاره مرحوم بدش میاد !! اجماعت دغل باز ۱۰۰رو ۱۰۰۰۰۰رنگ !!! مثل خاله زنکهای خاله خان باجیها که میگن کی اومد کی نیومد کی ارایش داشت کی نداشت !!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 14:26
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا
۱۲ سال پیش که فقط ۲۰ سالم بود در یک جمعی در پاریس گفتم که بی فرهنگتر از ما ایرانی ها نیست که جنگ و دعوایی بپا شد که تو داری به خانواده ما توهین میکنی کاری ندارم فقط بعد از این همه مدت هنوزم رو حرفم هستم، چه کسایی که ایران زندگی میکنند چه کسایی که خارج.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 14:48
Princesse - تهران - پرژن
اصلا این داستانش با هانیه توسلی فرق می‌کنه .امثال این خانم و چرخنده و تتلو یه مشت ۲ زاری نون به نرخ روز خور هستند
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:15
اسب آتش - سیدنی - استرالیا
اینا همونائی هستن که به صفحه شخصی سایتیف، مسی و رونالدو و خیلی های دیگه میرن،آبروی فرهنگ ایرانی رو میبرن و کمبوداشونو اونجا میریزن بیرون، اگه داعش بیاد پشت اطاق خواب ننه شون اینا هنوز تو اطاق بغلی دارن پشت کیبورد مثلا تمرین دموکراسی میکنن! زبون درازی دارن که خر دجال هم به اون درازی نداره!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 14:45
hassan5 - تهران - ایران
انقدر بخون تا جونت در بیاد.متحجر عقب افتاده..
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:30
تیتو تیتو - تهران - ایران
موضوع اینه که هم از توبره خوردن هم از اخور برای ملت قابل حضم نیست .
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:33
agha_ehsan - تهران - ایران
شما رو کی سفیر کودکان جنگ کرده ؟ مگه تو مهتاب کرامتی که رسما از طرف یونیسف سفیر صلح هستش . تو رو کی کرد سفیر اخه ؟! کدوم ارگانی ؟! درضمن از توی جنگولک باز با اون نقشهای در پیت که همیشه نقش زنهای جلف و ولنگ و هرزه بوده چه به علمداری امام حسین ؟! تو آخه شکل این حرفایی ؟!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:38
shivaa - تهران - ایران
قضیه این فرق میکنه با هانیه توسلی و پاشایی....این خیکی خانم هم واسه ما جانماز ابکش شده....مقتل خوانی رقیه!کودکان غزه!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:39
Farokhzad - کنت - انگلستان
بانوى ایرانى اگر میدانى حسین تازى کیست و پاچه خوارى او رأ میکنى که شرم بر تو اگر هم نمیدانى از یک بانو که قلب بزرگى براى کمک کودکان داره بعیده اینجا گوشه اى از جنایات حسین تازى امام سوم شیعیان رأ میگم حسین در دوران جوانى به همراه سپاه عرب به گرگان رفته و در آنجا کلى ایرانى یکتا پرست رأ کشته!!! شوربختانه در تاریخ کشور ما خیلى زیاد هستند خائن ها امیدوارم شما بخاطر شغل تان دست به این خیانت نزده باشى ایران ما کسانى رأ میخواد که فقط به ایران میاندیشند نه مادر نه خواهر نه برادر نه پدر نه فرزند نه شغل همه رأ باید فداى ایران کنیم تا پیروز و ماندگار شویم درست مثله بابک خرمدین روحش شاد که از خانواده آش گذشت
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 14:52
reza bargashte az kharej - ایران - ایران
من نمیدونم کی ایرانیای داخل یا خارج میخان بفهمن که مذهب اعم از اسلام و زرتشتی و مسیحی و یهودی .....یک امر شخصی است و نباید به آن توهین کرد، آقا به چه کسی که ایشون رفته چی خونده، چرا بهش زود انگه متحجر و عقب افتاده میبندید، بابا شما اعتقادی ندارید نداشته باشید با علی و حسن و حسین چیکار دارید، به موسی و عیسی و. چیکار دارید، این روشنفکریه که به یکی دیگه توهین کنید به خاطر اینکه به یه مذهبی علاقه داره، با فرض اینکه قصدی داره نداره و فلان. تو تمام کشورها اصلا با دین آدما کار ندارن جز ایرانیای داخل و خارج، با آلمانی ها بودم اصلا نگفتن خرت به چند من، کاری نه من باهاشون داشتم نه اونا با من در مورد مذهب و توهینی ازشون هم ندیدم، در آخر بازم این ایرانیا یه سوژه پیدا کردن و به عالم و آدم فحش میدن، اینبار مرحوم پاشایی.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 15:48
azadi-iran - وین - اطریش
مهم این نیست که یک نفر عقیده دارد ربط به خودش دارد ، فقط مشکل اینجاست که این افراد فقط و فقط برای منافع شخصی بازی چاپلوسی را انتخاب می کنند! از این نوع انسان ها بعد از انقلاب بسیار مد شده ! و درآمد های بسیار زیادی رابه جیب زدند. اصولا اساس بعد از انقلاب این بوده ، حال بسیار پیشرفته شده،
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 16:29
Tinauk - لندن - انگلستان
نمیدونیم قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را! نه به اون آرایش و لباس‌های عجق وجق نه‌ به اون مقتل خوانی و مسلمان بازیتون. اگه اسلام را می‌خواهید همش در هم هستش، سوا نکن خانم، اجازه بده شوهرت بره ۴ تا زن بگیر.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 16:36
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
یک عده علاف بیکار بی مصرف که هر کسی مثل آنها نباشد و نیندیشد بد است و متحجر و عقب مانده.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 16:51
Princesse - تهران - پرژن
Raha1984-اول بخون داستان چی‌ هست بعد سخنرانی کن بدون اینکه خبر رو بخونی رفتی‌ رو منبر ؟ این خانم رفته از حسن حسین گفته. ملت هم قهوه ایش کردن که اینبار کار خوبی‌ کردند .
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 16:57
rezanl - امستردام - هلند
mahdi_n130 - منچستر - بریتانیا. فکر کنم شما همیشه خودت رو میبینی‌
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 17:31
اصحاب کهف - بروکسل - بلژیک
بیچاره و قهقرایی بودن که شاخ و دم نداره.تو عصری که از 10 سال پیش یه سفینه فرستادن توی فضا تا برسه به یه دنباله دار که شاید بشه منشا حیات رو فهمید،تو بشین بیمارگونه با اون شوهر مموشت و اون یکی تنبون طلاتون، هی مرثیه بخون تا شاید توهم بچسبی به الی جونت که گویا خیلی خوب میخوره همه جوره! که هنوز هیچی نشده داره یارگیریم میکنه.متنفرم از خائن هایی که با تفکر اینکه اینا که رفتنی نیستن،پس چرا ماهم از خودشون نشیم ؟اما میفهمم.چاقیه دیگه.جنم هم که نباشه، میشی یه تن لش تمام عیار.یادم نمیره که توی کشتار غزه که استاد پرستویی واسه اونا تسلیت فرستاد،شما از طرحتون برای20کیلو کم کردن دنبه هات در سال جدید متن نوشتی!همون موقع به حجم مغزت و میزان فهمت پی بردیم. این کارها رو نکنی،پس چطور با پول مردم به سفرهای بخور بخور برزیل و اینور اونور دنیاتون برید. تا تکلیفتون روشنه.دستمال به دست و پاچه خوار و البته منفور.برو خانوم.برو همون منقل خونیه، چیه؟ همونو بکن...و همانا شما از چرخندگانید...
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 17:36
piade - تهران - ایران
چرخنده کم بود اینم اضافه شد. چرخ و فلک ها دارن زیاد میشن
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 18:54
92ارشام - لندن - ایران
مذهب شخصی است و تردیدی دران نیست.اما ریاکاری و چاپلوسی بوده که بقیه را ناراحت کرده است.هرچه میخواهی بگو و هرچه میخواهی بکن اما ریاکاری مکن....می بخور منبر بسوزان مردم ازاری مکن. این بیت شعر همه چی را گفته.ریاکاری ناپسنده.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:32
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
آنچه انسان را کند روبه مزاج احتیاج است،احتیاج،همه دارند به بیماری که اسمش چرخندست دارند مبتلا میشن،متاسفم.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:52
azadeh11 - آمستردام - هلند
rezanl - امستردام - هلند. ۱۰۰% با‌هات موافقم
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 19:56
new idea - لندن - انگلستان
خدا رحمتت کنه تو رو هم..تو هم به اون زنیکهء نکبت پیوستی؟چی شده،خیلی بهش خوش میگذره و از کار کردش،پشیمون نیست،تازه داره تکثیر هم میکنه؟بیچاره، آدم الگو هم میگیره،از یه آدم درست و حسابی و موفق بگیره، نه یه موجود شوربخت فلک زده که خودشم نمیدونه چطوری از منجلابی که واسه خودش درست کرده، بیرون بیاد.داره خودشو پاره میکنه که مثلاً وانمود کرده باشه،از کارش پشیمون نیست و قوی و باصلابت داره تا تهش میره!! زرشک..آخرشم دیدیم که سر از کجا درآورد.اونقدر زور زد و الکی خودش رو بی خیال نشون داد که داشت از عصبیت میمرد.این بود قدرت بانوی مسلمان ایرانیش؟! گرچه از تبار شما این دفاع کردن از کارهای احمقانه تون،بابه.مثل اون فامیل احمق و بی ادبتون که بابت کارای جلفش تو برزیل،با گستاخی تمام اون نامهء سراسر توهین و عقده رو تفت داد.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:06
غربت سرد - بروکسل - بلژیک
مد شده چرند گویی و تعریف این اراجیف.موثق خبر دارم که این دوتا بعلاوهءچندتا بازیگر و خوانندهء دیگه رو حکومت برای نشون دادن محبوبیتش در میان قشر جوان و هنرمند!! و جلب کردن مخاطب حداقلی برای خودش،اجیرکرده. تا چندوقت دیگه حسام نواب صفوی و سام درخشانی و.. هم به این جرگه خواهندپیوست.منتها اینا اونقدر احمقن که یهو توی روز روشن و با اون سابقهء تابلوشون،یهو 180درجه تغییر جهت میدن و میشن یه آدم معنوی شده!!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:13
Imod.barbekan - منامه - بحرین
این ملت همشون داغونم تکلیفشون با خودشون هنوز مشخص نیس
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:39
motalleb - یوتبوری - سوئد
خانم بهاره شما اگر بچه هارو دوست میداشتی هرگز اشک بچه های بی سر پرست را جاری نمی کردی ......اخه چقدر ریا و دو رویی بسته دیگه.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:43
Imod.barbekan - منامه - بحرین
این ملت همشون داغونم تکلیفشون با خودشون هنوز مشخص نیس
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:40
hibye - تهران - ایران
یه جوری نوشتین فک کردیم مرتبط با قضیه پاشایی و توسلیه. درست تیتر بزنین پلیز
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 22:49
bamdadk - شیکاگو - آمریکا
والله دروغ چرا؟ تا قبر آ آ آ آ.. اون جاکلیدی که دستش آویزونه غلط نکنم پرچم همون مملکت قیاس‌آباد خودمانه. ها بابام جان!
جمعه 30 آبان 1393 - 00:34
آزاده هبوط - ملبورن - استرالیا
بعضی ها که شورش رو در اوردند . سفیر کودکان . اگه شما زرنگی خونتون رو تمیز کن که اونقدر شلخته و ریخت وپاش بود. فقر فرهنگی کاسه لیس حکومت بودن این ها رو ببار می اره
جمعه 30 آبان 1393 - 06:13
Well-Educated-Person - تهران - ایران
من خودم ایرانی‌ اصیل ام، ولی‌ بی‌فرهنگ تر از ایرانی‌‌ها ندیدم.
جمعه 30 آبان 1393 - 06:49
vahidtaheri - کوالالامپور - مالزی
اینکه کار این خانم ریا و تزویر بوده و یا نه با اون کاری ندارم ولی سعی نکنیم به اسم روشنفکری و متجدد بودن به همه سنتهای خودمان دهن کجی تو خالی و سفیهانه بکنیم. در فرهنگ ایرانیمان جتی آنهایی هم که مذهبی نبوده اند به حضرت علی و امام حسین به دیده احترام و محبت نگریسته اند. لا اقل خودمان هم اعتقاد نداریم به اعتقادات دیگران توهین نکنیم. واقعا ما ایرانیها را چه شده است؟ وقتی یک نفر از ما (حتی بر خلاف اصول اخلاق سکولار) دست به نمایش قسمتهای خصوصی بدن خود می زند با به به و چه چه رویرو شده و تشویق هم می شود و کار ناپسندش با تمسک به هرشکلی به آزادی بیان و اندیشه توجیه می شود ولی در مقابل کار این خانم با بی ادبانه ترین شکل ممکن مورد اهانت قرار می گیرد. اگر بحث نان به نرخ روز خوزدن است که کار هر دو طرف را می توان مصداق سرسپردگی دانست. اونور آِّبی با مقتل خوانی و مرثیه خواندن می خواد خودش را برای حضرات پشت پرده نشین عزیز کنه تا از قبل آن به نان و نوایی برسد و این ور آبی هم با ناسزاخوانی و سینه نشان دادن و الخ می خواهد تعبد و سرسپردگی خود را به اثبات برساند تا از خوان نعمت پهن شده بی نصیب نماند.
جمعه 30 آبان 1393 - 07:35
بختیاری2500 - اهواز - ایران
تو هم خل هستی..حضرت رقیه...تازیهای بیسواد شده الگوی زن باسواد ایرانی .مغزت پر هست از گچ...
جمعه 30 آبان 1393 - 11:48
biparva-jan - تهران - ایران
بعضی ها فکر میکنند برای امروزی بودن و روشن فکر بودن و اعتقاد داشتن به دمکراسی و ازادی بیان و اینها باید بی دین و مذهب بود. اخه به اعتقادات مردم چکار دارید؟ تو نداشته باش. یادبگیر به عقاید دیگران احترام بزاری و سعی نکنی عقاید خودت رو به دیگران تحمیل کنی.
جمعه 30 آبان 1393 - 06:42
بت شکن - مونترال - کانادا
بهاره جان، من کاری به دین و اعتقادات کسی‌ ندارم فقط سوالم این است که اگر شما توی سینمای دهه ۵۰ بودی آیا همین عقیده را داشتی یا نیمه لخت روی میز کاباره‌ها می‌‌رقصیدی!!!؟؟؟
جمعه 30 آبان 1393 - 18:03
سرسره - اهواز - ایران
قضیه تو جداست از هانیه توسلی -به جمع چاکران بیت الشیطان خوش امدی! فقط موندم ادم چطور میتونه اینقدرراحت رنگ عوض کنه چقدر ملت بوقلمون صفتی شدیم نون به روزخور وحراف
جمعه 30 آبان 1393 - 20:27
parsm - دانمارک - کپنهاک
بحث خصوصی بودن عقاید مذهبی یه چیز و اینکه شغلت چی باشه و این عقاید رو علنی در جمع داد بزنی چیز دیگست. مردم ( منظورم اکثریت مردم ) خوب و بد رو میفهمن. این خانم یا هر مزدور پاچه ورمالیده مثل چرخنده وقتی پاچه خواری آخوند رو شروع میکنن و روضه خون میشن باید منتظر واکنش مردم متنفر از مذهب و ارتجاع و تازی پرستی هم باشن. اگه کسی جار بزنه که آی ملت من احمق و پاچه خارم خوب ملتم حق داره بگه حالا که خودت میخوای نوش جان هر چی لیاقتته بارت میکنیم.
شنبه 1 آذر 1393 - 12:07
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.