چگونه مادر هلندی دخترش را از چنگ داعش در رقه نجات داد.

+57
رأی دهید
-9

omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
چگونه میشود به جای آغوش‌ِ پر مهرِ مسیح خود را اسیرِ چنگالِ شیطانی اسلام کرد ؟ برای این دختر ثابت شد که بهشتِ اسلام سرابی بیش نیست ! امیدوارم که بعضی‌ از دوستان نیز به بهشت ملحدین و بی‌ خدایان یعنی‌ کره شمالی دچار شوند بلکه سر عقل بییاند ! جلال بر نام امید آفرینِ مسیح ، امین!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 02:30
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
این احمقارو نرسیده میبرن سانفرانسیسکو
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 04:19
ضد ولايت فقيه - کلن - آلمان
دوست عزیز همین دوستان مسیحی شماهم تو قرون وسطى کم جنایت نکردن،شما که به آغوش پر مهر مسیح رفتى الان کجا دنیارو گرفتى؟ اگر خیلى دلت میسوزه برو سوریه،عراق و ایران با این مسلمونهاى ارتجاعى بجنگ. اگر نه که الکى شعار ضد اسلام نده. لعنت به تمام ادیانى که به اسمشون دسته دسته آدم کشته میشه.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 09:47
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
من به عمرم ندیدم کسی‌ به دستورِ مسیح آدم بکشد ! این که مردم از اسم مسیح سؤ استفاده کردند گناهش به گردنِ خودشان ! قرونِ وسطی هم نتیجه عمل نکردن به خواسته‌ها ی مسیح بود نه عمل کردن به آنها اما مسلمین و ملحدین به دستورِ سرانشان محمد و لنین آدم میکشند ! لعنت بر کسی‌ که یا مغرضانه و یا بدونِ تحقیقِ درست بر گروهی تهمت میزند! ( اینو از دهانِ خودت به خودت جواب دادم ) !
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 10:57
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
ضد ولایت فقیه - کلن ضمنا اون جمله آخر که گفتی‌ مثل اینه که من بگم لعنت به سایت ایرانیان که کامنت‌های یه عده بی‌ سواد رو اینجا درج میکنه ! خوب طرف بی‌ سواده ، تقصیر این سایت چیه !؟؟؟
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 11:00
آرمان شهر من - استهبان - ایران
omide por jalal....چگونه میشود به جای آغوش‌ِ پر مهرِ مسیح خود را اسیرِ چنگالِ شیطانی اسلام کرد ؟ این آغوش پرمهر مسیحت طی قرون متمادی کم جنایت نکرده...بهتر بجای جانبداری از یک دین و بدگویی از دیگر ادیان مبلغ انسانیت باشیم که تنها راه رسیدن به صلح دوستی انسانیت است و دیگر هیچ...
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 13:56
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا - اصلا نمی خوام از اسلام و مسلمین دفاع کنم چون وضعشون خرابتر از این حرفاست اما اغوش پر مهر مسیح هم خیلی کمدی بود! کلی خندیدم به مسیح و اغوش پرمهرش که برای مریم مجدلیه باز کرده بود! بعد یادم اومد از پیروانش و دادگاههای انگیزسیون و باز کلی خندیدم! خلاصه خیلی باحالی حیفه بخدا استعدادت توی آمریکا هدر میره بیا ایران یک کلیسا بزن خودم هر یکشنبه میام حرفات رو گوش می کنم!!!!!!!!!.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:00
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
آرمان شهر من - استهبان - ایران قرونِ وسطی نتیجه عمل نکردن به انجیل است نه عمل کردن به آن ! لطفا کمی‌ مطالعه کنید !
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 20:17
همسایه دکتر شریعتی - ایران - ایران
apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده . شاید هم مثل omide por jala از سمت لس آنجلس ببرنشون!
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 21:23
faranak-montreal - مونترال - کانادا
آرمان شهر من - استهبان -ضد ولایت فقیه - کلن -شما فدای سر آقا دارید ما هم امید پور جلال ، باور کن ۱۵ سال هست که چرچ نرفتم ۲ تا پسرام گاد فادر ندران با اینکه خیلی‌ خاوونوادم اصرار کردن چون افکار هزاران سال پیش را هرگز نمی‌خوام دنبال کنم
جمعه 30 آبان 1393 - 00:17
omide por jalal - لس‌انجلس - آمریکا
حالا هر چی‌ من محل نمیندازم بهت تو خودتو شیرین کن !
جمعه 30 آبان 1393 - 07:49
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.