پافشاری ایران بر لغو تمام تحریم‌ها در مذاکرات اتمی وین.

+43
رأی دهید
-17

دوستدار - استهکلم - سوئد
رژیم ایران که پافشاری میکند تا تمامی تحریمها لغو شوند امریکا و چند کشور مذاکره کننده اتمی هم از رژیم ایران بخواهند به شرطی که تمامی تاسیسات اتمی در ایران از بین برده شود و تمامی اورانیمی که در این چند سال رژیم اخوندی ایران به دست اورده است تحویل ازانس اتمی سازمان بین الملل داده شود انگاه تمامی تحریمها روی ایران برداشته میشوند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 18:40
ekman - شیراز - ‫ایران
این تحریم ها همان کاغذ پاره هائی هستند که دولت قبلی اهمیتی به برقراری آنها نمیداد،پس اگر بی اهمیت هستند چه اشکالی دارد که به یکباره این تحریم ها لغو شوند و یا مرحله به مرحله،ولی امیدواریم که دولت ایران طی این مدّت گذشته از زمان شروع تحریمها به اهدافی که به نفع ایران و امنیت و رفاه ایرانی یوده رسیده باشند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 18:55
delmorde - یوتوبوری - سوئد
حالا فرض کنیم تمام تحریمها را اغو کردند. ایا تاثیری در گرانی که کمر مردم طبقه متوسط و فقیر را شکسته دارد؟ مسلم خیر بس فایده اش برای اکثریت ملت چیست؟ هیچی جز اینکه بقای رژیم طولانی تر و جیب شان پر پول تر خواهد شد نتیجه اینکه اینها فقط برای خود سنگ بسینه میزنند . بس. مرگ بر اسلام اخوندی و نابود باد حکومت مفسدان و جنایتکاران مافیای افت الله ها.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 19:34
amir-amir - تورنتو - كانادا
مهم نیست که جمهورى اسلامى در سوم آذر خودش را پیروز این مذاکرات قلمداد کند مهم سرنوشت مردم ایران است مهم سرنوشت اقتصاد دست اندرکاران بازرگانى مردمى است که هزاران نفر از آنان سرنوشتشان به این مذاکرات وابسته است مهم تحریم هاست که اگر اضافه شود کمر مردم شکسته خواهد شد و دور گرانى هاى جدید افزوده خواهد شد و خط فقر از ٢ میلیون تومان به ٥ میلیون و بیشتر افزایش خواهد یافت که دیر یا زود در جدول زیر بنگلادش خواهیم رفت و این خط آخر خواهد بود و مردم فکر دیگرى جز سیر کردن شکم خود و بچه هایشان نخواهند داشت و این فاجعه خواهد بود براى ملت البته کارگزاران جمهورى اسلامى ککشان هم نمى گزد چرا که بار خود را بسته اند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 19:56
cardenas - تهران - ایران
آخه گوشتکوب همین تحریمها شمارو مجبور به مذاکره کرده ، و الا مگه میشه شما هارو به کاری وادار کرد . تمام این تحریمها و بدبختیها به خاطر سپاه پاسداران. لعنت به همتون.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 20:56
gaagol - دالاس - آمریکا
اوه اوه برید کنار درک پلنگ اومد
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 21:56
gaagol - دالاس - آمریکا
اوه اوه برید کنار درک پلنگ اومد
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 21:56
perser68 - فلوریدا - آمریکا
خوبه دیگه، همه تحریمها لغو شه، توافق انجام شه و همونی بشه که غربیا خواستن و ملا ها تروریستاشونو به تمامه دنیا صادر کنن و هزینه تمامه درگیریا رو تو منطقه بپردازن. گیزیم که به فرضه محال خامنه ای منفور بمبه اتمو تو حلقه خودش فرو کرد، مشکله تروریست پروری و جنگ افروزیه ملا ها رو چه میکنید. حقوقه بشر و اعدامها و آدمخوری های این حکومته متحجر بماند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 22:26
89562389 - پاریس - آلمان
دوستدار - استهکلم - سوئد. این کار انجام شد چی به تو میرسه.تمام تاسیسات جمع بشه چیزی گیر تو میاد؟تو طر مایی یا طرف امریکا.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 05:27
89562389 - پاریس - آلمان
perser68 - فلوریدا - آمریکا. دوست عزیز از این به بعد میگیم دیگه اعدام نباشه.طرف مواد حمل میکنه تمام مردم را بدبخت میکنه.میگیم اعدامش نکنید کادو میفرستیمش برا شما.طرف 10نفر را کشته جانیه.براملت خطر داره. میگیم اعدامش نکنند کادو میفرستیم برا شما.بزارش تو یخچال خونتون.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 05:30
XMAN2 - کارا کاس - ونزوئلا
جون آقا جون شیر مادرت حلالت باشه آقا ظریف . به حق زحمت کشیدی و داری میکشی ،ان شا الله همین روزا خبر لغو تحریمها میرسه و دولت روحانی به کارهای مهم دیگه ای‌ که داره خواهد رسید . بابا به خدا روحانی یه ویرانه از احمدی‌ نژاد تحویل گرفت ، مهره هاش همه دارن زحمت میکشن ، روزهای خوش مردم خواهد رسید ، نمیشه یه شبه همه چیز رو ساخت . آقا روحانی ، عزیز دلم ، برادر من قبلان هم گفتم باز میگم ، مراقب مرزهای خروجی باش دلاور ، تحریم‌ها که لغو بشه خیلیهاشون فرار می‌کنن که مؤاخذه نشن . چمدونهای خیلیهاشون بسته است . نزاری مثل خاوری بزنن بچاک !!! روحانی، هرجا کم آوردی از مردم کمک به خواه .
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 09:46
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.