عضو القاعده: دو شاهزاده سعودی پول 11 سپتامبر را دادند!

پارسینه: یک عضو زندانی القاعده  زبان به اعترافاتی درباره تامین مالی عملیات 11 سپتامبر 2001 از سوی دو شاهزاده سعودی گشوده و گفته است که پادشاهی عربستان سعودی برای قتل بیل کلینتون رییس جمهور اسبق آمریکا و همسرش هیلاری کلینتون برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش ایرنا به نقل از بخش عربی شبکه سی ان ان، زکریا موسوی، فرانسوی تبار و عضو القاعده، که با اقرار به اتهامات خود در زمینه مشارکت در عملیات 11 سپتامبر 2001 در حبس ابد به سر می برد اتهاماتی را متوجه شخصیت هایی در سفارت عربستان سعودی در آمریکا کرد و گفت که عربستان سعودی علاوه بر تامین مالی عملیات 11 سپتامبر در طرح ساقط کردن هواپیمای رییس جمهور اسبق آمریکا، بیل کلینتون و همسرش دست داشت.

موسوی 46 ساله گفت که چند ماه پیش با یکی از مسئولان اطلاعاتی آمریکا دیدار کرده و اطلاعاتش را در اختیار او گذاشته است؛ اطلاعاتی که طرح ترور رییس جمهور پیشین آمریکا را در سفر او به انگلستان افشا می کرد.

در دو سند مکتوب، موسوی به صورت دستنویس اقرار کرده که در خلال آموزش پرواز خود در اوکلاهاما، با دو زن و مرد که هر دو شاهزاده سعودی بودند دیدار کرده و از آنها پول هایی را برای مجریان حملات 11 سپتامبر دریافت کرده است.

حملات 11 سپتامبر سلسله ای از حملات انتحاری ست که در 11 سپتامبر 2001، برابر با 20 شهریور 1380هجری شمسی به دست گروه تروریستی القاعده در خاک آمریکا انجام شد.

در صبح آن روز، 19 تن از اعضای القاعده، چهار هواپیمای تجاری - مسافربری را ربودند.

هواپیماربایان، دو هواپیما را در فاصله های زمانی گوناگون تعمداً به برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک زدند. در نتیجه این دو برخورد، همه مسافران به همراه عده بسیاری که در ساختمان ها حضور داشتند، کشته شدند. هر دو ساختمان، پس از دو ساعت به طور کامل ویران شدند و آسیب های زیادی به ساختمان های پیرامون زدند. گروه هواپیماربایان، هواپیمای سوم را به پنتاگون، واقع در ارلینگتون در ویرجینیا زدند. هواپیمای چهارم اما در زمینی نزدیک شنکسویل، در ایالت پنسیلوانیا، سرنگون شد.

این حملات بهانه مناسبی را برای اجماع سازی بین المللی از سوی جورج بوش رییس جمهور وقت آمریکا و اشغال عراق و افغانستان فراهم آورد.

به نظر می رسد تهدید داعش به حمله به عربستان و انتشار این اعتراف عضو زندانی القاعده از سوی سی ان ان، در راستای برنامه ریزی های امریکا برای آینده نظام پادشاهی عربستان باشد.

+104
رأی دهید
-12

marineboy - لس انجلس - امریکا
نه اینکه تا حالا نمیدانستید، یعنی با اینهمه دستگاه شنود و مانیتور و غیره تازه فهمیدید؟ ما هم باور کردیم!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 16:45
danial nabi - استكهلم - سوئد
آمریکا باز نقشه حمله به سرش زده. هر جا پول باشد آمریکا حرف اول را میزند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 18:26
بت شکن - مونترال - کانادا
بن لادن از عربستان، تروریست از عربستان، هزینه‌های حملات تروریستی از عربستان، گردن زدن و سنگسار در عربستان آنوقت تاوانش را مردم بیچاره عراق و افغانستان باید پس دهند و آقای اوباما هم برای چهار تا بشکه نفت جلوی امیر عربستان تا کمر خم میشود...!!!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 17:17
تیتو تیتو - تهران - ایران
همواره پای عربستان در میان است تروریست پرور و القاعده پرور . جان انسانها بازی تعصبات احمقانه و دروغین این زامبی ها است .
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 17:52
سلطنت طلب - ابوظبی - امارات متحده عربی
حد اقل این اعراب به صورت عملی امریکا رو مورد هدف قرار دادن حالا خارج از این مسئله که این کار درست بود یا نبود اما باز هم از اخوندای بزدل که فقط در حد شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل میدهند بهتر است .حزب اللات بزرگترین حزب تروریستی حامی اخوندا در بغل گوش اسرائیل نشسته اما نه این که کاری نمیکنه بلکه با اونها هم پیمان شده اند تا مسلمانان رو بکوبند
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 20:34
kawir - فرانکفورت - آلمان
این ۱۱ سپتامبر هم شد کفشهای میرزا نوروز،اینکه کار خودشون بود کدی شکی در ان ندارد هر چند کسی جرات گفتنشو فعلا نداره،اصولا امریکا بدون دشمن فرضی نمیتونه دوون بیاره قبلا شوروی بود.کومنیسم رفت اسلامیست امد.به هر حال با این مسئله ۱۱ سپتامبر تمام دنیا را به اتش کشیدند.۳ چهارم عراق الوده به رادیو اکتیو حاصله از بمبارانها شده.در دو جنگ علیه عراق یک مییون نفر کشته شدند ۸۵% غیر نظامی،افغانستان بماند.هنوز هم اینقدر رو دارند بگن ۱۱ سپتامبر
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 21:58
Ali_mehraban - مونیخ - آلمان
چاقو برای اینکه نشون بده تیزه احتیاج نداره که دسته خودش را ببره . آمریکا نمی یاد خودش با دست خودش رییس جمهور خودشو بکشه یا به برج اقتصادی دنیا ضربه بزنه این را من به هیچ وجه نمی تونم قبول کنم . این کار القاعده و این شاهزاده هاست.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 00:52
bineshaan - لندن - انگلیس
kawir - فرانکفورت - آلمان: ۳ چهارم عراق الوده به رادیو اکتیو حاصله از بمبارانها شده? دو جنگ علیه عراق یک مییون نفر کشته شدند ...... فکر کردم ۹۹٪ عراق رادیو اکتیوی شده. تازه ۱۸ میلیون کشته شدن نه ۱ میلیون. تازه میگن ۴ میلیون هم ناپدید شدن. یه ۹-۸ میلیونی هم نقص عضو شدن.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 23:29
Mamad_ina - نیو یورک - آمریکا
سلطنت طلب، جات تو اون هواپیما خالی بوده، وگر نه الان 40 تا حوری دور و برت بودن تو بهشت، چقدر حسرت میخوری که حزب الله هم وحشیهای حیوان صفتی مثل داعش ندارند تا جلوی دوربین سر یک انسان را ببرند، امثال تو خوب اسلام رو به دنیا معرفی کردن، الله اکبر مقدس بود، ولی حالا وحشت آوره. دوران شمام داره تموم میشه، شاید یکی دو نسل دیگه مسلمونا فقطاسم اسلام و داشته باشند، بلکم از این منجلاب توهمات و بدبختی و دشمنی و فقر و جهل بیرون بیان مردم، دنبال کشتن یاکشته شدن نباشند دنبال زیبایی، هنر، آرامش، پیشرفت، رفاه و خدمت باشن
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 02:58
Omidjaber - سایتاماکن - ژاپن
عربستان بزرگترین دشمن مسلمانان است در نقاب اسلامی این نظام پادشاهی جزء حیله و دورغ کاری دیگر ندارد دوست ندارد گشورهای اطرافش از خودش بزرگتر شوند و یا رو دستش بیایند بنده صد در صد باور میکنم که کار همین عربستان است با تعدادی از گشورهای دیگر.
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 06:14
oghab - هلسینکی - فنلاند
طبق گفته دوستمون امریکا در اینده نزدیک سراغ سعودی میره ....دمش گرم اولین بار است که ازحمله امریکا شادمان میشوم
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 08:25
قیس - اهواز - ایران
دسشون درد نکنه خیلی کار خوبی کردن تا این امریکا های باشن که سفت پشت احمقستانو نگیرن.درضمن سلطنت طلب این کشورهای عربی بودن که شش کشوری نتوتستن اسرایلو شکست بدن همین حزب الله بود که تونست اسرایلو شکست بده وباعث عقب رانیش از زمین‌های لبنان بشه
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 11:19
kawir - فرانکفورت - آلمان
bineshaan - لندن - انگلیس. حق با شماست،ببخشید
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 23:52
marineboy - لس انجلس - امریکا
به زودی داعش خدمت این مجنون‌ها‌ی پول و قدرت و فساد، ال سقوط، را خواهد رسید.
جمعه 30 آبان 1393 - 15:57
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.