استقلال و پرسپولیس اجاره‌نشین می‌شوند

سخنگوی فدارسیون فوتبال ایران گفته مالکیت ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با فدراسیون فوتبال است و این دو باشگاه باید برای استفاده از این دو ساختمان به این فدارسیون اجاره پرداخت کنند.

منصور قنبرزاده در گفتگویی درباره وضعیت ساختمان‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته است:" بر اساس سندی که در اختیار داریم، ساختمان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس متعلق به فدراسیون فوتبال است. در این زمینه حتی سند 6 دانگ هم ارائه شد و بنابراین این ساختمان‌ها جزو اموال فدراسیون فوتبال هستند."

سخنگوی فدراسیون فوتبال ایران گفته قرار است فدراسیون این دو ساختمان را به فروش برساند و یا از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قبال استفاده از آن اجاره دریافت کند. آقای قنبرزاده گفته است:

" ار است یا این ساختمان‌ها را به فروش برسانند و یا از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در قبال استفاده از این دو ساختمان اجاره دریافت شود. اگر این ساختمان به فروش برسد قرار است آن‌ها را به عنوان کمک به هیات‌های فوتبال بدهیم. البته در این زمینه تصمیم‌گیری دقیقی انجام نشده و من بر اساس سند 6 دانگی که در اختیار فدراسیون است صحبت می‌کنم. شاید بعدها مدیران باشگاه‌ها مدارکی ارائه کنند و ما از تصمیم خود صرف نظر کنیم."

ساختمان اداری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در زمان ریاست محمد دادکان بر فدراسیون فوتبال به این دو باشگاه هدیه داده شد.

آقای قنبرزاده با رد این موضوع تاکید کرده که رئیس فدراسیون فوتبال وقت حق چنین کاری را نداشته است:" اگر قرار باشد این ساختمان‌ها به صورت هدیه به این باشگاه‌ها داده شود باید به تصویب مجمع برسد که مجمع هم در این زمینه تصویب کرد که ساختمان‌ باشگاه‌ها به فروش برسد تا پولش به هیات‌های فوتبال کشور به عنوان کمک پرداخت شود. "
 

+3
رأی دهید
-2

dark night - تهران - ایران
طرحی که برای این دو تیم‌ از ۱۰ سال پیش آماده کرده بودند کم کم به مراحل پایانی نزدیک میشود، ضعیف کردن این دو تیم‌ از لحاظ مالی و مدیریتی و استفاده‌های ابزاری ، به جون هم انداختن طرفداران دو تیم‌ و در نهایت نابودی هر دو تیم‌،
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 13:26
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.