زنی که می‌گوید در یک روز تا شش ساعت ارگاسم را تجربه می‌کند - ویدیو

“کارا آنایا”، زن ۳۰ ساله‌ی اهل ایالت آریزونا در امریکا، از اختلال “تحریک دستگاه تناسلی مداوم” رنج می‌برد به طوری‌که در برخی روزها می‌تواند در عرض دو ساعت، تا ۱۸۰ بار به ارگاسم برسد.

“کارا” که با همسر ۳۴ ساله و پسر ۱۰ ساله‌اش زندگی می‌کند، در گفتگویی با “بارکرافت تی.وی” (BTV) با بیان این‌که از سه سال قبل، مشکلش را تشخیص داده، می‌گوید این مساله زندگی‌اش را نابود کرده است.

او سه سال قبل وقتی که برای خرید مواد غذایی رفته بود، ناگهان متوجه شد که هر چیزی که می‌بیند یا لمس می‌کند یا می‌بوید، باعث تحریکش می‌شود. این حس، “کارا” را ترساند. او بر روی زمین افتاد و درهمان حالت، چندین ارگاسم را تجربه کرد.

درنتیجه‌ی چنین شرایطی، “کارا” مجبور است تا جایی که امکان دارد از ظاهر شدن در مکان‌های عمومی و فضاهای باز خودداری کند.

با این وجود، زندگی در داخل خانه نیز برای او مشکلاتی ایجاد کرده است: «وقتی شما با این وضعیت دور و بر کودکان باشید، احساس “منحرف” بودن می‌کنید. این موضوع باعث شده که من کم‌تر درگیر زندگی پسرم باشم. ما می‌خواهیم که او مانند بچه‌های دیگر زندگی کند اما به خاطر وضعیت مادرش، کمتر می‌تواند دوستانش را به خانه بیاورد.»

“کارا” به “بارکرافت تی.وی” می‌گوید یاد گرفته که چگونه در هنگام تحریک‌ شدن، حالت صورتش را عادی نگه دارد؛ نوع نفس کشیدنش را کنترل کند؛ و بگذارد همه چیز، در داخل بدنش اتفاق بیفتد.

او اما به خاطر این پنهان نگه داشتن حالتش، رنج بیشتری می‌کشد: «تمام بدنم در تکاپو است و بالا و پایین می‌رود. سرم در اختیار خودم نیست. این‌ها روی حالاتم هم تاثیر می‌گذارد.»

وی در عین حال از روزهایی می‌گوید که وضع بهتر است و در کل روز فقط ۱۰ بار به ارگاسم می‌رسد. در چنین روزهایی است که او به زندگی‌اش امیدوار می‌شود.

هر چند که “کارا” چه در روزهای خوب و چه در روزهای بد، باید پسرش “مریک” را از مدرسه بردارد و برای همسرش “تونی” شام درست کند و نقشش را به عنوان مادر و همسر را ایفا نماید.

او تا کنون توسط چهار پزشک متخصص “مغز و اعصاب” و “دستگاه تناسلی” معاینه شده و چندین آزمایش خون و اسکن مغزی و ام‌.آر.آی انجام داده است. وی هم‌چنین از یک روان‌پزشک مشاوره گرفته است.

محروم شدن از خواب، آسیب زدن به زانوها و مچ‌ پاها، خشکی پوست بدن، و همین‌طور از دست دادن کارش به عنوان پیش‌خدمت رستوران، از دیگر عواقب این وضعیت برای “کارا” بوده است.

او به خاطر هورمون‌های زیاد در بدنش، به طور مداوم نیاز به محبت و مورد نوازش قرار گرفتن دارد و این موضوع روی ازدواجش نیز تاثیر گذاشته است.

در این میان، کسانی هم بوده‌اند که وی را به نقش بازی کردن، متهم کرده‌اند. موضوعی که باعث شده دوستانش را از دست بدهد: «این بیماری باعث شده که شدیدا احساس تنهایی کنم. هیچ‌کس من را درک نمی‌کند و آگاهی بسیار کمی از این شرایط وجود دارد. حتی پزشکان نیز راه درمانی برای آن نمی‌دانند. من فقط می‌خواهم که این وضعیت متوقف شود


+83
رأی دهید
-23

IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان
چاق‌ها همشون همینطوری هستن، تنشون هم بوی بدی میده، چه زن چه مرد، اکثرا تنبل و مدام جلو تلویزیون نشستن چیپس و کولا و هامبورگر میریزن توی شکمبشون بعدش هم دپرسیون میگیرن و گلایه می‌کنن که چرا فیگورشون مثل بشکه هست؟!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 00:38
ukang - لندن - انگلستان
یعنی‌ حالا لازم بود که این موضوع رو بکشه به تلویزیون و رسانه‌‌ها که‌ها که همه دنیا بفهمن؟؟!!! اگه نمیکرد چه خطری دنیا رو تهدید میکرد!!!؟؟؟ جل الخالق. بفرستین خانم رو بیت رهبری !!!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 00:51
telesm - لس آنجلس - ایالات متحده
این چجوری تونسته زنده بمونه یا الان.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 01:36
احتراز - دورف - آلمان
خوب خیال شوهرش همیشه راحته دیگه، دیگه لازم نیست زیاد زحمت بکشه.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 04:54
arzoye ensaniat - استکهلم - سوئد
قبل از هر چیز من متشکرم که اینجور مسائل را باز می‌کنید تا جوانان بتوانند راحتتر مشکلات خودشونو با والدین مطرح کنند،،،،،در ضمن خوش باحاله این خانم،کارشو مغزش انجام میده،بدون دخالت کسی‌ یا چیزی،در همه جا و همه وقت،خوش به حالش.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 07:46
فراوانی - قطر - قطر
این خانم وقتی رانندگی میکنه باید حتما ماشینش اتوماتیک باشه وگرنه ......
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 09:41
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
مونیخ ،، المان،، واقعأ با این نظرى که دادى تورو با ابوریحان درونى اشتباه نگیرند !! نظرهم ندى اتفاقى نمیافته !! این بنده خدا مشکل داره و ربطى به اضافه وزنش نداره توى جهان ملیونها چاق چله هستند که این مشکل ندارند !!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 11:00
shahramareia - تهران - ایران
IRAN+ISRAEL+USA 4EVER - مونیخ - آلمان. ای حکیم باشی. شرو ور هم اندازه داره بیا 1میلیون ادم چاق و تپل نشانت بدم که بوی گل میدن حتی وقتی 2 روز دوش نگیرن تازه بعضی هاشون 3 شیفت کار میکنند فعال و پرانرژی حال شما را باید حکیم باشی صدا کنیم یا حکیم لاشی
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 15:27
مهرداد2538 - تهران - ایران
ماه رمضون بیاد ایران ببرنش توی برنامهء ماه عسل. فقط به درد صدا و سیما می خوره.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 16:22
واقع بین ایرانی - هامبورگ - المان
مسئله ارگاسم برای بعضی از خانم ها یک مطلب مشکلی است. گاها بعضی از این خانم ها در روزنامه های اختصاصی زنان یا مجلات مربوط باینگونه مسائل اعلام میکنند و افرادی را که قادر باشند اینگونه زنان را از نظر اوردن ارگاسم راضی کنند یک جایزه هائی هم دارند.البته وضعیت جسمانی این خانم در خبریک وضعیت استثنائی است. اما بسیاری از زنان با استفاده از وضعیت های مختلف مانند دوچرخه سواری و یا تعبیه شورت های مخصوص و پوشیدن انها در طول روز و یا بصورت معمولی تر استفاده از دستگاههای مختلف که رایج است شخصا بارگاسم برسند. حال در روز یا هفته چند بار . باید گفت این بوضعیت جسمانی و روحی و روانی زن بستگی دارد.که خالق هم خود نمیداند.چون این جماعت خواسته و نیاز هائی دارند که فقط خودشان میدانند
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 22:51
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.