عکس روز : یک تامل در مراسم تشییع پیکر مرتضی پاشایی

+202
رأی دهید
-48

shaboruz - پاریس - فرانسه
مراسمی که در آن جوانان اشعار پاشایی را میخواندند از روی تلفن به کلیپ (یکی هست )نگاه میکردند که شعر آهنگ در کنار عکس مرحوم پاشایی نگارش شده می توانید آنرا در اینترنت سرچ کنید جوانان برای باز خوانی آهنگهای دسته جمعی و اشتباه نکردن کلام هر آهنگ به این کلیپها که در تلفنهای خود ضبط کرده بودند مراجعه می کردند علت بسیاری از این موبایلها هم همین می باشد روحش شاد
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 16:19
pull.over123 - دوحه - قطر
ملت همیشه موبایل به دست..کلا ملتی هستیم که فقط بلدیم نگاه کنیم و فیلم بگیریم.نسل شیر و لایک :-)
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 16:36
koros_nl - امستردام - هلند
ما طرز استفاده چه چیزیو بلدیم که این دومش باشه ,
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 16:42
divaneh.divaneh - تهران - ایران
من از زوزه گرگها نمی هراسم. چون یکباره می درند. من از صدای زنگوله می ترسم !. هربارکه میشنوم با خودم میگویم . بزغاله ای با پای خود به مسلخ می رود. احمد کسروی
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 17:22
amir-amir - تورنتو - كانادا
درشرایط امنیتى حاکم بر تهران این بهترین شیوه همایش مردم براى مخالفت با رژیمى است که آرزویش آن بود که براى آخوند مهدوى کنى این چنین گردهمائى بر پا شود. افراد وقتى که نظر مى دهند و به مردم توهین مى کنند کمى تامل و فکر کنند.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 17:31
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
از چى اینها دارند فیلم میگرند !! از تابوت !!!!!!!!
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 17:49
paksan - آمریکا - آمریکا
تامل انگیزش از نظر من اینه که تلفن های هوشمند امروز هر ایرانی رو تبدیل به یک خبرنگار کرده .. قابل توجه دیکتاتور معاویه زمان!
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 18:00
جنگنده - تهران - ایران
یک مشت جوگیر و علاف و بیکار که افتخارشان عکس گرفتن و در اینستاگرام و فیسبوک گذاشتن است. این مرحوم, فوت شد و رفت ولی حقیقت این است که بیشتر یک خواننده رده دوم بود و هیچ شاهکار خاصی هم نکرده بود ولی باز هم شبکه های اجتماعی که مانند تمام وسایل تکنولوژیک دیگر بدون فهمه فرهنگ استفاده از آنها توسط یک سری از مردم استفاده میشود باعث بوجود آمدن این وضعیت شد, جامعه ای که بخشی از آن متاسفانه تازه به دوران رسیده و جوزده است و پول مفت نفت که در جیب بخشی از این جامعه بدون حساب و با کثافتکاری و دروغ و دزدی و بطور خلاصه به صورت لقمه حرام در دهان بخشی از ااین جامعه میرود, نتیجه اش میشود این وضع فرهنگی وحشتناک. همانطور که فرهنگ استفاده از خودرو را هم نداریم و بالاترین آمار تصادف در دنیا را داریم. ملتی که متاسفانه بخشی از آن به دنبال کاسه لیسی آمریکای وحشی میباشد با اینکه میداند آمریکا چه بلاهایی بر سر این کشور آورده, سرنوشتی بهتر از این نخواهد داشت و این وضع هم هر روز بدتر میشود تا عذاب الهی فرا رسد.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 18:36
elali - ساکرامنتو - امریک
ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﻣﻴﮕﻦ اﻭﻝ ﺑﺎﻳﺪ ﻓﺮﻫﻨﮓ اﺳﺘﻔﺎﺩﻩ اﺯ ﻳﻪ ﻭﺳﻴﻠﻪ اﻱ ﺭﻭ ﺩاﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻲ ﻳﻌﻨﻲ اﻳﻦ
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 19:10
Apocryphal - اورلاندو - ایالات متحده
فوق العاده جالب بود
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 20:19
raha1984 - هامبورگ - المان
بیجاره بدجوری داغون شدن از فراغ مرتضی ! بدجوری کمر جماعت رو شکوند! !
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 20:14
همسایه روبرو - مالمو - سوئد
آدم رو برق بگیره جوّ نگیره ملت همیشه جوگیر
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 21:49
shaboruz - پاریس - فرانسه
درتمام دنیا جامعه به یک شهروند خبرنگار تبدیل شده چرا تو ایران نباشه ؟! گاهی همین فیلمها و تکنولوژیی که ما مذاح گونه داریم بهش نگاه میکنیم در خیلی از کشورها در خدمت پلیس و ژورنالیستها دراومده چرا که نه ؟ شاید اگر این تکنولوژی درزمان جنگ جهانی دوم وجود داشت هیتلرجرأت نمیکرد خودش رو با خدا اشتباه بگیره ! حالا ما در دنیایی زندگی میکنیم که از هر طرفش در معرض دید قرار داریم پس بهتره به جای مسخره کردن بریم طرز کار با تکنولوژی مدرن و پیشرفته رو یاد بگیریم که جا نمونیم !
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 21:58
سرسره - اهواز - ایران
خوب حالا که چی؟ بسیاری ازاین افراد ازدوستان واشناهای نزدیکش بودن وخوب میشناختنش دلشون خواسته از هرلحظه به خاک سپردنش فیلم یا عکس داشته باشن این جوزدگی نیست من خودم با اینکه درباره بیماریش شنیده بودم ولی اهنگهاشو چندروز قبل از فوتش شنیدم وانصافا صداش ازخیلی از خواننده های که قبلا گاهی گوش میکنم زیباتر ودلنشینتر بود وجدا ازاین مبارزه سرسختانش با بیماریش وجوانمردنش وروح لطیفی که تو اهنگهاش هست (انگار که ازمدتها قبل میدونسته عمرزیادی نداره) دل هرکسی که دربارش چیزهایی حتی خیلی کم میدونست سوزوند
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 23:20
azadi2011 - تورنتو - کانادا
جنگنده۰۰۰۰من فکر می کنم عذاب الهی یکبار برای ملت ایران نازل شده است ! آیا تو منتظر فرارسیدن یکی دیگر هستی ?
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 23:59
persik - کیف - اکراین
این جماعت بیکار فکرمیکنن اون مرحوم فقط سرطان داشت،پس خبرندارید ۳۵ ساله سرطان نفهمی ونادانی ونامردی گرفته شمارو ولم نمی کنه،اون یکبارمرد شما و ما ازنادانی ونامردیه همدیگه هرروز داریم میمیریم۰
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 00:39
سرسره - اهواز - ایران
جنگنده تهران- بابا پروفسور جامعه شناس ندزدنت یه دفعه با این ای کیو بالایی که داری
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 23:11
Realman - ارواین - امریکا
جنگنده - تهران - ایران - امریکا دنبالته دربه در ، میگن مغزت اکبند دست نخورده میخوان بگیرنت برای ازمایش ، براشون عجیب کسی تو سن و سال تو مغزش دست نخورده باشه . موازب باش موشای کور نخورنت گناه دارن .
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 01:28
گذشته میرزا - ایران - ایران
جنگنده مرد متفکر دوران بقول دوستان، آمریکا دربدر دنبالته که با این هوشت بدزدنت مراقب باش جامعه ایران را از وجود خودت بی نصیب نکنی
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 04:10
منوچهری - کرمان - ایران
amir-amir - تورنتو - کانادا, با شما کاملا موافقم ... جنگنده - تهران - ایران.... به قول بزرگترت , آب رو بریز همونجا که میسوزه ...!!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 05:39
raha1984 - هامبورگ - المان
فیلم میگیرن بفرستن ولایتاشون !!! بگن در شهر بهشون پیشنهاد شده در مراسم خاکسپاری شرکت کنند !
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 08:31
جنگنده - تهران - ایران
azadi2011 - تورنتو - کانادا..................... عذاب الهی را گناهان مردم است که بر سرشان نازل میکند، نه چیز دیگری، حالا این عذاب میتونه دولت بد باشه، میتونه زلزله باشه یا میتونه یک جنگ خانمانسوز باشه. مردم که نام اسلامی را یدک میکشند ولی اعتقادی به اسلام ندارند و اکثرشان دو رو و ریاکار و منافق هستند، از کافران هم بدتر هستند. البته خدا را شکر که هنوز انسانها فهیم و بافرهنگ هم در ایران زیاد هستند ولی تعداد جاهلان و بی فرهنگها بسیار بیشتر است.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:10
جنگنده - تهران - ایران
سرسره - اهواز - ایران...................... وقتی انسان عقلش درچشمش باشد میشود، تو. هیچگاه با چند جمله راجب شخصی قضاوت نکن که پروفسور است یا جامعه شناس، چون این خام مغزی تو را نشان میدهد. در مورد ضریب هوشی هم که گفتی نمیتوانی نظری داهی چون شخصی که عقلش در چشمانش است، اساسا از هوش بهره ای ندارد که بخواهد راجب به ضریب هوشی دیگران اظهار فضل کند. پس ببند و بشین سرجات.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:12
جنگنده - تهران - ایران
Realman - ارواین - امریکا................... بهتر است ابتدا، دیکته صحیح کلمه (( مواظب )) را یاد بگیری که ننویسی موازب، بعد بیا از تخیلاته افسانه ایت برای ما، افاضات کن.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:17
جنگنده - تهران - ایران
گذشته میرزا - ایران - ایران...................... تو هم جزو جوگیران و بی فرهنگهایی هستی که متاسفانه در ایران به وفوور یافت میشوند
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:19
جنگنده - تهران - ایران
منوچهری - کرمان - ایران..................... تنها جایی که در بدن بنده میسوزد، فسفرهای مغزم میباشد که متاسفانه اگر روی آن هم آب بریزم، میشوم یک جاهل و نادانی مانند تو و سه کاربر بالاترت. بخاطر همین بهتره آب رو بریزم رو سر شما چهار نفر، تا بلکه از خواب بیدار شوید و عقلتان سرجایش آید، هرچند بعید میدانم که سیل هم شما را از خواب کابوس وارتان، بیدار کند.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:25
kimiaa - تهران - ایران
amir-amir - تورنتو - کانادا . واقعا چه شیوه نابی هم هست برای ابراز مخالفت! عجب ملت دلیر و مبارزی ....پایه های حکومت کلهم سست شد یک اهنگساز دیگه بمیره کلا رژیم ساقط میشه!!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 18:00
زنده بادايران من - لرستان - ایران
مطالب جنگنده بسیارجالب وآموزنده بود دستت دردنکنه خوب آب رو ریختی اوجای اونها که عاشق ودلباخته فرهنگ آمریکایی وکاسه لیس بیگانگانند. متشکرم. خداحفظت کنه جنگنده که خوب بمباران میکنی....
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 18:01
منوچهری - کرمان - ایران
جنگنده جان لطفا آب رو فقط توی مغزتون نریزید که ممکنه کمی هم گرد و غبار باشه و تبدیل به کاه گل بشه !! در ضمن شما هنوزبه قانون و ساعت ١٤٠٠ سال پیش زندگی میکنید .. ما از خواب بیدار شیم؟!؟ شما اول برو خفته گان رهبری رو بیدار کن بعد راجع به فسفر ( که یکی از غربیها کشف کرده) اظهار نظر کن...
‌پنجشنبه 29 آبان 1393 - 04:16
Ghooloo - آبادان - ایران
خداوند در سوره شریفه الاسید آیه آب رو بیخیال اسید رو بچسب میفرماید: الاسید اسباب توفیق الله عبد الدنیا و الاخرة النار فی الاسید حکمت الکبری! یعنی: اسید رو بریز همونجا که میسوزه که بیشتر بسوزه اخوی!
شنبه 1 آذر 1393 - 04:02
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.