نزدیک به یک‌چهارم خانوارهای ایرانی هیچ فرد شاغلی ندارند.

+24
رأی دهید
-1

تیتو تیتو - تهران - ایران
لشکر امام زمان خمینی امروز: تیپ خلافکاران و زور گیران ، تیپ بیکاران تحصیلکرده و جوانان جویای کار ، یگان ویــژه معتادین ، یگان کارگران و کارمندان محتاج به نان شب ، یگان جوانان و نخبگان قدس (شاخه مهاجرت) وظیفه این یگان عملیات برون مرزی و انتحاری به سبب خروج از ایران و فرار از مشکلات معیشتی و گرسنگی و زندگی همانند انسان میباشد . همچنین مردم دوره زندگی در شرایط غیر ممکن را هم اکنون سپری میکنند . الله اکبــــــر : ثروت برای سپاه و رهبر.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 17:08
azadeh11 - آمستردام - هلند
مردم کار میخواهند واسه چی‌؟؟؟پول داره میره. به گفته یک نهاد اطلاعاتی غربی سال گذشته صدها میلیون دلار پول از بانک مرکزی ایران به بانکی در چین منتقل شده است. این پول‌ها به منظور تامین نیازهای مالی سپاه قدس در خارج ایران به طور غیرمستقیم به این نهاد داده شده است.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 18:50
perser68 - فلوریدا - آمریکا
نصفه اونائی هم که شاغل به حساب میان دارن با بادکنک فروشیو تخمه فروشیو آدامسو سیگار فروشیو ، کفش واکس زنیو سر خیابونا گلفروشیو ، نونه خشک فروشیو تن فروشیو ووووووووو شکمشونو سیر میکنن!!!! ننگ بر تفکر متحجر آخوندی!!! تو غربه فاسد بقوله عمیق ناباورها و جنگنده ها و رزمنده ها و رزمجونده ها تولید و مصرفه یه دوچرخه به ظاهر بی ارزش هزاران شغل ایجاد کرده، وجود یک سگ و نگهداریش هزاران شغل تولید کرده، تولید کمپوست از پسمونده های غذاییه آشپزخونه هزار هزار شغل ایجاد کرده، تولید برق از نیروی خورشیدی همینطور، فضای سبز شهری همینطور، اما سرمایه های این مردمه بی شغل فقط برای تولید تروریست و صدور به خارجه! ننگ بر تفکر جنگ طلبه آخوندی، هزینه میلیاردی برای ضریحو پریه زینبو کبرا و عمه کلثوم اونم تو خاکه عربو عجم.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 22:00
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
عوضش ٢٠ مختلف تهباد میسازیم!!! غلط إملائی هم نیست، همون ته باد درسته!! حالا یه عده بیان خودشون رو جر بدن که ایران ابر قدرته!
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 17:36
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.