یکی از مدیران ارشد شهرداری تهران بازداشت شد

حجت‌الله بهروز

محمود صلاحی، معاون برنامه‌ریزی شهرداری تهران، روز سه‌شنبه، ۲۷ آبان، ضمن تائید خبر بازداشت یکی از مدیران ارشد این سازمان، اتهامات وی را «شخصی» و «غیر مرتبط» با مسئولیت وی در شهرداری تهران اعلام کرد.

سخنان این معاون شهردار تهران در حالی بیان شده است که در روزهای گذشته خبرهایی از «بازداشت حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» در فضای مجازی منتشر شده است.

در حالی که هنوز خانواده آقای بهروز به این خبرها واکنشی نشان نداده‌اند، در برخی از خبرها اتهاماتی نظیر «جاسوسی» به این مدیر ارشد شهرداری تهران نسبت داده شده است.

در همین زمینه احمد حکیمی‌پور، عضو شورای شهر تهران، روز سه‌شنبه با دادن تذکری در جلسه علنی شورای شهر، خواستارتوضیح شهرداری تهران درباره «بازداشت یکی از مدیران ارشد این سازمان» شد.

پس از این تذکرِ آقای حکیمی‌پور، محمود صلاحی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهریِ شهرداری تهران، ضمن تائید بازداشت یک مدیر شهرداری تهران گفت که «مشکل» این مدیر «شخصی» بوده و «هیچ ارتباطی» به مسئولیت وی در شهرداری تهران نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس وی اضافه کرد: «احضار یکی از مدیران شهرداری به مراجع قضایی هیچ ارتباطی با مسائل کاری وی در شهرداری نداشته و کاملاً شخصی است و از آنجا که پرونده این فرد هم‌چنان در مرحله سؤال و جواب است، ما ترجیح می‌دهیم در این زمینه چیزی نگوییم و منتظر تصمیم مرجع قضایی در باره وی بمانیم.»

خبرگزاری کار ایران، ایلنا، نیز روز سه‌شنبه به نقل از یک عضو شورای شهر که اشاره‌ای به نام او نشده از بازداشت یکی از مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد.

در روزهای گذشته خبرهایی در فضای مجازی منتشر شده که حکایت از «بازداشت حجت‌الله بهروز، قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران» دارد.

بر اساس این گزارش‌ها، آقای بهروز «هنگام عزیمت به یک سفر خارجی در فرودگاه امام خمینی تهران دستگیر شده است».

در سال ۸۸ نیز انتشار خبری درباره «درگیری» حجت‌الله بهروز با محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در جلسه هیئت ‌مدیره شرکت کنترل ترافیک تهران حاشیه‌هایی به دنبال داشت.

در همان سال، برخی از وب‌سایت‌های خبری خبر دادند که در این جلسه «محمدرضا نقدی با اسلحه کمری خود به سوی آقایبهروز شلیک و او را از ناحیه پا مجروح کرده است».

آقای بهروز اما این خبرها را تکذیب کرده و گفت که هیچ جلسه‌ای با آقای نقدی نداشته است.

بر اساس گزارش وب‌سایت‌های خبری، این درگیری «پس از سخنان آقای بهروز درباره ناتوانی شرکت کنترل ترافیک برای مقابله با ایجاد ترافیک در اثر تجمع‌های اعتراضی سال ۸۸ رخ داده بود».

+47
رأی دهید
-4

paksan - آمریکا - آمریکا
انقدر مردم رو بیخودی جاسوس کردند که مطمئن هستم که این آقای بهروز رو بخاطر عقده های خودشون بازداشت کردند و اتهاماتش صددرصد دروغ هستش
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 18:07
علی چپ دس - رشت - ایران
ایشان هم رزم جناب خالی باف . پسر تنبل و نفهم آغا بودن . آغو چرا ؟ .
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 07:14
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.