فال روز سه شنبه 18 نوامبر - 27 آبان

فروردین


همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. فقط کمی صبر و تحمل داشته باشید، حتم داشته باشید که در کنار همسرتان به اوج دوست داشتن خواهید رسید. حداکثر استفاده را از عمرتان ببرید.
حافظ:
به ناامیدی از این در مرو بزن فالی بود که قرعه دولت به نام ما افتد
ز خاک کوی تو هر گه که دم زند حافظ نسیم گلشن جان در مشام ما افتد
تعبیر:مشکلی را که داری زیاد بزرگ و دشوار ندان. سعادت و نیکبختی در انتظار تو است و به مراد و آرزوی خود می رسی.


اردیبهشت


اعتماد به نفس شما خوب است، اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید. هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شماست، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید.
حافظ:
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را
غزل گفتی و در سفتی بیا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثریا را
تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن


خرداد


امروز شما مجبور می شوید تصمیم نهایی خودتان را مطرح کنید. اگر در محل کارتان سو تفاهمی وجود داشته باشد با نزدیک شدن به افراد هم فکر خود می توانید آنها را بر طرف کنید. به قدرت های خودتان شک نکنید. زمانی که شما در حال صحبت یا کار کردن هستید منطقی بودن به قدرت شما اضافه می کند.
حافظ:
تو خود وصال دگر بودی ای نسیم وصال خطا نگر که دل امید در وفای تو بست
ز دست جور تو گفتم ز شهر خواهم رفت به خنده گفت که حافظ برو که پای تو بست
تعبیر:گره ی مشکلات تو گشوده خواهد شد به شرط آنکه عاقلانه اقدام کنی. با بی حوصلگی و تندخویی به نتیجه نخواهی رسید


تیر


با کسی که برایتان مهم است اختلاف عقیده و سلیقه پیدا نموده و بهمین دلیل نیز باید مواظب باشید که با تعصب کوکورانه او را از خود نرنجانید. در دوره ای هستید که تمرین مراحل مختلف تفکر و یوگا میتواند نه تنها در تصمیم گیریهای صحیح بسیار مثبت واقع شود بلکه برای حفظ سلامتیتان نیز مهم خواهد بود.
حافظ:
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

مرداد


کار سخت و طاقت فرسا انسان را از پا در میآوردباید هر ازچندگاهی به استراحت یا تفریح پرداخت تا انرژی کافی برای ادامه کار داشته باشید. امروز خبر خوشی به شما خواهد رسید.
حافظ:
وفا مجوی ز کس ور سخن نمی‌شنوی به هرزه طالب سیمرغ و کیمیا می‌باش
مرید طاعت بیگانگان مشو حافظ ولی معاشر رندان پارسا می‌باش
تعبیر:در زندگی، مشکلات فراوان است. سعی کن با صداقت به دوستان خود کمک کنی تا در هنگام سختی به کمک تو بشتابند. ریا و کینه را از خود دور کن و بیهوده در طلب خواسته های محال و دست نیافتنی خود را به زحمت نینداز. به خدا و کمک او اطمینان داشته باش.

شهریور


شما احتمالا امروز برای رهایی از تنگنایی که جلوی روی شماست، آسان ترین راه یعنی تنبلی را انتخاب می‌کنید. اگرچه این راه قابل تحسینی نیست، اما دوری کردن از درگیری و مجادله و به تاخیر انداختن تصمیمات مهم می‌تواند بهترین و زیرکانه ترین راه شما برای موقعیت فعلی تان باشد. صبر و تحمل شما می‌تواند برایتان شور و عشق را همراه بیاورد، اجازه دهید این اختلافات خود به خود حل شده و از بین بروند. یکی دو روز به خود مهلت داده و بعد تلاش تان را شروع کنید.
حافظ:
بر رهگذرت بسته‌ام از دیده دو صد جوی تا بو که تو چون سرو خرامان به درآیی
حافظ مکن اندیشه که آن یوسف مه رو بازآید و از کلبه احزان به درآیی
تعبیر:در کاری که می خواهی انجام بدهی دقت کن و عجولانه تصمیم نگیر تا خدای ناکرده پشیمان نشوی. به سخنان هر کس گوش فرا نده. آنها را با دقت سبک و سنگین کن. غمگین و ناامید نباش. به مراد و مطلوب خود می رسی اگر با احتیاط و عاقلانه رفتار کنی


 مهر


اگرچه شما به روشنی می‌بینید که چقدر کار دارید، ‌اما الان دوست دارید به جای اینکه دید منفی نسبت به این قضیه داشته باشید آرام بمانید. شما معمولا محتاط و خوش بین هستید، اما این را هم می‌دانید که رسیدن به اهداف تان نمی‌تواند ساده باشد. امروز را استراحت کنید و فردا را برای برنامه ریزی بگذارید، سپس تلاش خود را شروع کرده و موانع پیش روی تان را از بین ببرید.
حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است.


آبان


زندگی شما همیشه با تخیلات بسیار همراه است واین می‌تواند باعث شود تلاش کنید تا آنها را تحقق بخشید یا اینکه در رویاهایتان غرق شوید.اما اکنون تبدیل رویا و تصور به واقعیت می‌تواند با مشکلات بسیار همراه باشد چرا که شما همواره از این می‌ترسید که اهدافی که برای رسیدن به موفقیت داشتید به سرانجام نرسند. اینکه از خود بپرسید که چه می‌خواهید شروع خوبی است، اما مهمتر این است که زمان را از دست ندهید و با شجاعت پیش بروید.
حافظ:
ساغری نوش کن و جرعه بر افلاک فشان چند و چند از غم ایام جگرخون باشی
حافظ از فقر مکن ناله که گر شعر این است هیچ خوشدل نپسندد که تو محزون باشی
تعبیر:اگر با چشم باز به وقایع اطراف خود دقت کنی به جایی خواهی رسید. سهل انگاری و غفلت را از خود دور کن. اگر می خواهی به نتیجه برسی، باید شایستگی خود را ثابت کنی و از مشکلات راه هراسی به دل راه ندهی. آدمی بی نیاز و دریادل باش. در طلب مال و منال دنیا، خود را به زحمت نینداز زیرا ارزش آن را ندارد.


آذر


حالا که ماه در نشانه شما قرار گرفته شما احساس ضعف و آسیب پذیر بودن می کنید. امروز صادق بودن و درست کار بودن از قدرتمند بودن مهم تر است از نشان دادن و ابراز کردن نقطه ضعف های خود نترسید، برای اینکه اگر شما انرژی خود را برای پنهان کردن آنها تلف نکنید تمام نقطه ضعف های شما می توانید به توانایی و قدرت تبدیل شود.
حافظ:
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.


دی


امروز امکان دارد ایده‌های فرد دیگری با ایده‌ها و افکار شما تضاد داشته باشد، اما اصلا فکر خوبی نیست که برای رسیدن به برتری نارضایتی تان را تبدیل به جنگی تمام عیار کنید. حتی اگر فکر شما بهتر است، مطرح کردن مشکلات فرصتی که در جستجویش بودید را ایجاد نمی‌کند؛ این کار فقط موانع بیشتری را جلوی راه شما ایجاد می‌کند. اما شما با بازنگری کردن در کارتان، بهتر کردن برنامه‌هایتان و دوباره تلاش کردن وقتی که همه آمادگی دارند، فرصت عالی برای نشان دادن هوشمندی و زیرکی خود دارید.
حافظ:
به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است همیشه در نظر خاطر مرفه ماست
اگر به سالی حافظ دری زند بگشای که سال‌هاست که مشتاق روی چون مه ماست
تعبیر:گرفتار غم و اندوهی و از آن به سادگی رها نخواهی شد. امیدوار باش. سعی و کوشش کن. سهل انگاری را رها کن. این گره به دست خودت باز می شود.


بهمن


پرداختن به مسایلی که قبلا برای آنها زمینه سازی کرده بودید، به خصوص در مورد مسائل احساسی حالا برای شما تبدیل به موضوع مهم و سختی شده است. امروز حتی باوجود سیاره بخت شما که تشویق تان می‌کند به امیال آنی خود بها بدهید، عاقلانه تر است که به جای پیدا کردن دوستی های جدید، دوستی‌های قدیمی‌خود را از نو زنده کنید. اگر هم تنها هستید و دوستی ندارید، بهتر است به جای اینکه به دنبال پیدا کردن دوست باشید اول احساسات قلبی خود را تقویت کنید.
حافظ:
کافر مبیناد این غم که دیده‌ست از قامتت سرو از عارضت ماه
شوق لبت برد از یاد حافظ درس شبانه ورد سحرگاه
تعبیر:زندگی بر وفق مراد تو می چرخد و به آرزوهای خود می رسی. در امر زندگی کاملاً موفق خواهی بود. از حسودان و ریاکاران دوری کن. نسبت به دیگران مغرور نباش تا نعمت و سعادت تو پایدار و مداوم باشد.

اسفند


شما امروز می‌توانید هرکسی را قانع کنید که دیدگاه‌های مثبتی دارید و بر روی آنها پافشاری می‌کنید. اما شور و هیجان شما اصلا نمی‌تواند جایگزین کاملی برای کارهای دشواری که شما را به اهدافتان می‌رساند باشد. اگر خیلی بلند پروازی نکنید، می‌توانید برتمام موانع چیره شده و به موفقیت‌ها دست پیدا کنید، اما نباید فوری منتظر دیدن نتیجه باشید. این نتیاج بیشتر از آنچه شما انتظار دارید زمان و انرژی می‌طلبد.
حافظ:
بعد از این دست من و دامن سرو و لب جوی خاصه اکنون که صبا مژده فروردین داد
در کف غصه دوران دل حافظ خون شد از فراق رخت ای خواجه قوام الدین داد
تعبیر:صبر و شکیبایی و توکل به خداوند راه گشای تو است. به آنچه که داری قناعت کن تا رنج بیهوده نبری. لطف و کرم خداوند با قناعتگران است. مال و ثروت دنیا ناپایدار و فانی است

+15
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.