دختر کوچولو با دیدن صحنه های غمناک کارتون ها , احساساتی شده و اشک میریزد

+117
رأی دهید
-7

kimiaa - تهران - ایران
تمام مدت گریه میکردم باهاش...جواهره این بچه!
دوشنبه 26 آبان 1393 - 18:08
massoudoslo - اسلو - نروژ
با دیدن این ویدیو کلیپ میشه حدس زد که خونه و خونواده و تربیت چی هست و چطوریه. از اون طرف هم : یا الزهرا ادرکنی پیشونی بند بزن به پیشونی بچه ات ببرش قمه زنی به آرومی رو سرش قمه بکش خون دربیاد بلکه نذرت ادا بشه!!!
دوشنبه 26 آبان 1393 - 20:50
mina minavand - هانور - آلمان
الهی که من قربون اون چشمات بشم که اونطوری گریه میکنی‌
دوشنبه 26 آبان 1393 - 21:42
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
واقعا کسانی که این طفل را با وادار کردن به دیدن یک فیلم خیالی، شکنجه و شستشوی مغزی نمودند همانطور هم احساسات معصومانه او را مخدوش و عارضه ای مهیب بر روان او زدند که تاثیراتش بعدها بصورت واکنش‌های غیرطبیعی روحی ظاهر خواهد شد، باید از خود خجل زده شوند.
دوشنبه 26 آبان 1393 - 22:28
Neda02 - اتاوا - کانادا
massoudoslo - اسلو - نروژ ?????????????????
دوشنبه 26 آبان 1393 - 23:17
massoudoslo - اسلو - نروژ
تو کامنت اولم دارم میگم که با دیدن این ویدیوی ساده میشه فهمید که این دختر بچه مثل هر بچه سالم دیگه داره به تصاویر کارتونی عکس العمل نشون میده اون هم به شکلی که بزرگتر ها رو هم تحت تاثیر قرار میده.با توجه به تربیت و سیستم خانوادگی ایی که از غربی ها میشناسم فکر میکنم که سالم ترین سیستم خانوادگی و عاطفی رو غربی ها دارن. البته نا گفته نماند که در مقایسه با اون دسته از خانواده های ایرانی که بچه هاشون رو با قمه زنی و زنجیر زنی و تماشای اعدام و پاپکورن و عید قربان و این مزخرفات بزرگ میکنن ، هیچ شانسی ندارند :). (بلینک )
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 08:44
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. اینا رو ول کن رفیق! حدیثی، روایتی، آیه ای چیزی تو بساطت هست در مورد کارتون و شکنجه روحی بچه یا نه؟؟ ممم جعفر چیزی نداره؟؟
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 14:35
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حمید411-مطمئن هستم که در قلب شما هم نور هدایت اهل بیت ع تابیده و همین کنجکاوی شما تایید کننده آن است. بله، برادر روایات هست : از حقوق کودک به‌طور مطلق سخن به میان آمده که مصداق حقوق کودک، فارغ از تکالیف خانواده و از تکالیف جامعه اسلامی و حتی آحاد مسلمانان است. امام زین‌العابدین علیه‌السلام در رسالةالحقوق، که ابوحمزه ثمالی آن را روایت کرده، علاوه بر توجه به حقوق فرزندان، با عنوان «حق‌الولد»، تعدادی از این حقوق را با عنوان «حق‌الصغیر» برشمرده است؛ از جمله: تعلیم و تربیت کودک (تَثْقیفُه و تعلیمُه)، چشم‌پوشی از خطاهای او، مهربانی، مدارا کردن با او، دوری از آزار روحی با تعریف روایات جعلی و کتمان حقیقت از او.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 20:41
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حمید411- خاتم الانبیا پیامبر ص فضیلت دارند بر همه و از تمام علوم عالم با خبر و تمامی معجزات را داشتند. و ایشان این علوم لدنی را به جانشین بر حق خودشان امیرالمؤمنین آموختند. و امیرالمؤمنین هم به فرزندانش. صاحب الزمان آخرین (وقتی که ایشان ظهور کنند، حضرت عیسی ع پشت سرشان نماز میخواند) امام ما امروزه با علم زمان/مکان در میان ما هستند، ولی ما ایشان را نمی‌بینیم. چون زمان برای آن حضرت نسبت به ما خیلی کندتر می‌گذرد. دانشگاههای معتبر دنیا شروع به تدریس از علوم امامان ما کردند. هر چقدر که علم پیشرفت میکند، نسبت به همان هم تعداد بیشتری به دین شریف اسلام مشرف میشوند. در همین دانشگاه ها شروع به احداث نمازخانه کردند.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 20:55
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
بنا بر همین دلایل افرادی در غرب به این موضوع پی برده و فراماسون هایی تشکیل دادند که هدفش تخریب دانشگاهها و دور کردن مردم از علم هست. هدف اصلیشان برگشتن به دوران جاهلیت است تا مردم را از خداپرستی دور کنند. ولی نمیدانند که این تلاشها بی‌فایده و انشالله فرج آقای ما امام عج مهدی ع موعود نزدیک است. اللهم صل علی محمد و ال محمد و اجل فرجهم. امیدوارم که شما هم یکی از مؤمنان بشوید تا مورد عنایت پروردگار قرار گیرید. شما هم اگر در باره اهل بیت ع تحقیق کنید و با فضیلتهای آنان آشنا شوید، مطمئنا یکی از یاران امام عصر ع خواهید شد. انشالله که آگاه خواهید شد.
‌سه شنبه 27 آبان 1393 - 21:12
yalllda - مونترال - کانادا
فدای آقا میشه بیشتر درمورد اسلام توضیح بدی. مثلا در مورد حقوق زن و مرد در اسلام. حکم قصاص. علل پیدایش قصاص. و کلا فلسفه ی خوابیدن به پهلوی راست. انتظار فرج....تموم اینها. ما همه دوستداران اهل بیت رو مدیون خودت میکنی اگه کامل و جامع اینارو توضیح بدی به ما. به دل منم اون نوره تابیده....اجرت با آقا.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 03:17
Hamid411 - لس آنجلس - آمریکا
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. یعنی از تو باحال تر ندیدم والله! جدی میگم اینو! ١٦ خط نوشتی برام! دمت گرم... (الان رفتی شمردی دیدی ١٣ خط بود!). حالا چه جوری من باید از یاران امام زمان بشم؟ ثبت نام داره؟ دوره داره؟ آشنا میخواد؟
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 06:57
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
حمید411 - ممنون برادر، بله، دوره اش ریاضت کشیدن و چشم پوشی از مادیات است در این جهان. این است ثواب شادکردن دل مؤمنان. روز قیامت بندهای از قبر در حالی که متحیر است بیرون میآید و ناراحت میشود که در این هول محشر چه کند. ناگهان فرشتهای میآید و با روی خوش به او میگوید: نترس و غصه نخور از تمام موقفهای پل صراط، نماز، روزه، زکات و.. تو را رد میکنم. فرشته این آقا را از همه گردنهها رد میکند و او را به بهشت میرساند و تحویل فرشتگان بهشت میدهد. این فرد خیلی تعجب میکند و از فرشته میپرسد: تو که هستی؟ فرشته میگوید: انا سرور الذی ادخلت علی قلب الفلان اسم آن مومن را میآورد. میگوید یادت هست مومنی قرض میخواست و مشکل داشت و آبرویش در خطر بود و خیلی گرفتار بود. تو به خاطر خدا گره کارش را باز کردی و دلش را شادکردی و خداوند از شادکردن دل آن مومن من را برای نجات تو خلق کرده است.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 11:05
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
یلدا/مونترال- بله گرامی یک یه یک. فردی که تکیه گاهش اهل بیت ع و خداوند است، هرگز گمراه نخواهد شد و جواب علمی و عاقلانه برای هر سوالی دارد. جواب سوال اول شما. حقوق مرد از زن بیشتر است، چون وظایف و مسئولیت مرد بمراتب بیشتر از زن است. در دنیای امروزی هم حقوق افراد مسئولیت دار، بیشتر از قشرهای دیگر در جامعه هست.
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 11:24
kiyanzx1 - استکهلم - سوئد
اودنسه چقدر زر زدى خودت هم حوصله خوندن ندارى فکر کنم ، یک یه دستمال قرمز بندازه جلویه این بابااااااااااااا، کشت مارو !!!
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 12:00
خانه به دوش - اسلو - نروژ
فدای آقا - اودنسه - دانمارک راست گفتی اینا چیه آخه میزارن برای بچه؟ باید قصه کربلا رو تعریف کنن.برای بچه ها. تیر سه شاخه زردن به گلوی بچه مثلا! یا شب اول قبر یا روز قیامت و جهنم رفتن!! . ااگه اینا قدیمیه داستان اعدام های رنگ و وارنگ جمهوری اسلامی رو میشه تعریف کرد یا کشتن ندا تو خیابون یا رد شدن ماشین نیروی انتظامی از روی مردم عادی!. اینا رو هم دوست نداشتی؟ قصه اسید پاشی ها رو بگو جدیده جدیده. عکس هاش هم نشون بده تا ببینم شکنجه که تو میگی این کارتونه یا اینا که تو باهاش حال میکنی
‌چهارشنبه 28 آبان 1393 - 21:38
ironic - استکهلم - - سوئد
فدای آقا - اودنسه - دانمارک. حلالت نمیکنم اگر اینایی‌ که میگی‌ روایت و احادیث آسمانی نباشد و از خشتکت حرف در آورده باشی‌. با کمال احترام
جمعه 30 آبان 1393 - 01:05
فدای آقا - اودنسه - دانمارک
ارونیک/استکهلم-یکی از شاخصه های فرد مسلمان بیان کردن حقیقت است، چون خداوند به همه چیز آگاه است.
جمعه 30 آبان 1393 - 09:04
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.